Файл қосу
МЕКТЕПТЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ БІЛІМ БЕРУ
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТІРЛІГІ ШӘКӘРІМ атындағы СЕМЕЙ қаласының МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ 3 деңгейлі СМЖ құжаты ПОӘК 042-ХХХ/01-2014 <<Мектепте құқықтық білім беру>> пәнінің оқу-әдістемелік кешені, оқытушы үшін пән бағдарламасы №1 басылым 11.09. 2014 ж. <<МЕКТЕПТЕ ҚҰҚЫҚТЫҚ БІЛІМ БЕРУ>> ОҚЫТУШЫ ҮШІН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ <<5В011500>> - құқық және экономика негіздері мамандығына арналған Семей 2014 Кіріспе 1. ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН Құрастырған Сабалакова А.У. _______28.08.2014 ж. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Құқықтану>> кафедрасының аға оқытушысы. 2. ТАЛҚЫЛАНДЫ 2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің <<Құқықтану>> кафедрасының мәжілісінде. Хаттама № __1___ <<_03_>> ___09____ 2013ж. Кафедра меңгерушісінің м.а _____________ Толепбергенова А.Е. 2.2. Экономика, құқық және гуманитарлық ғылымдар факультетінің оқу-әдістемелік бюро мәжілісінде Хаттама № __1___ <<__09__>> ________09____ 2014ж. Төраға ______________ Тойкин С.Х. 3. БЕКІТІЛДІ Университеттің оқу-әдістемелік кеңес мәжілісінде қаралып және баспаға ұсынылды Хаттама № __1___ <<__11__>> ____09______ 2014ж. ОӘК төрағасы, оқу - әдістемелік жұмыстары бойынша проректор _________ Искакова.Г.К БІРІНШІ РЕТ ЕНГІЗІЛГЕН * * * Мазмұны 1 Қолдану саласы 2 Нормативтік сілтемелер 3 Жалпы ережелер 4 Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны 5 Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі 6 Оқу - әдістемелік әдебиетімен қамтамасыз ету картасы 7 Әдебиеттер 1. Қолдану саласы <<Мектеп құқықтық білім беру>> пәні оқу-әдістемелік кешенінің құрамындағы оқытушы үшін пән бағдарламасы <<5В051500>> - құқық және экономика негіздері мамандығының студенттеріне арналған. 2. Нормативтік сілтемелер Аталмыш оқытушы үшін жұмыс бағдарламасы төменде көрсетілген құжаттың талаптарына негізделе отырып, оқу үдерісін ұйымдастыратын тәртібі бекітілді: * Білімалушылардың жалпыға бірдей білім беру стандарты * СТУ 042-ГУ-4-2014 <<Пәннің оқу - әдістемелік кешендерін әзірлеуде және безендеруге жалпы талаптар>> Университет стандарты * ДП 042-1.01-2014 Құжатталған рәсім <<Пәндердің оқу - әдістемелік кешенінің құрылымы және мазмұны>>. 3. Жалпы ережелер 3.1 Пәннің мазмұнының қысқаша сипаты: Мемлекетіміз жастарға құқықтың білім, тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендігі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Қазіргі біздің қоғамымыздың басты талабы - мемлекеттік және халықаралық деңгейге сай, бәсекеге төтеп бере алатын, жан-жақты, адамгершілік-этикалық нормаларды меңгерген, отансүйгіш, патриоттық сезімде өскен ұрпақтар тәрбиелеу. Құқықтық мәдениетті қалыптастыру-үйлесімді тәрбиені білім беретін оқу орындарында пайдалану, оны жетілдіру, өзге тәрбие нысандарымен байланыстыра отырып, оқушылардың құқықтық санасын қалыптастыруда, олардың қоғам алдындағы жауапкершілігін арттыруда қолдану басты іс болып табылады. Сондықтан да қазіргі кезде құқықтық мәдениеті жоғары, білімді оқушылар тәрбиелеу және қалыптастыру ісі кезек күттірмей атқарылатын мемлекеттік маңызды шаралардың қатарында тұр. Оқушылардың құқықтық мәдениетін жетілдіру бағытында атқарып жатқан іс-әрекеттердің маңызы мен мәнін саралау, оқушылардың құқықтық мәдениетін қалыптастыруда құқықтық тәрбиенің атқаратын рөлі, оқушылардың құқықтық мәдениетінің қалыптасу құрлымы мен даму кезеңдері зерттеудің нақты обьектісін айқындайды. 3.2 Пәнді оқытудың мақсаты: Қазақстан Республикасының әрбір азаматы бойына құқықтық құндылықтарды сіңіріп, құқықтық сананы қалыптастырумен бағаланады. Қоғам үшін ең қымбат қазына - ол адам, адамның бостандығы мен өмірі. Бүгінгі жастар осы қымбат қазынаны бағалай білуі тиіс. Сол себептен құқықтық білімді, мәдениетті қалыптастыру тәрбиенің негізгі мақсаты. Оқушы кезеңінен мемлекет заңдары мен қоғамда өмір сүру ережелерін құрметтеуге, қоғам заңдылықтарын бұзуға төзбеушілікке, қоғамдық тәртіпті сақтауға тәрбиелеу - құқықтық білім берудің, тәрбиенің негізгі мақсаты. Осы сапалар болашақ қоғам азаматының құқықтық мәдениетінің мәнін құрайды. 3.3 Пәнді оқытудың міндеттері: * оқытудың тиімді әдістерін пайдалана отырып құқықтық білім беруді жүйелеу; - құқықтық білімдерді игеру арқылы жастарды оқыту және тәрбиелеу технологиясын жетілдіру. 3.4 Оқытудың нәтежиелері: Студент білу керек: - құқықтық білім берудің мазмұны мен әдістерін, мектепте құқықтық мәдениетті қалыптастыру әдіс-тәсілдерін; - оқушылардың танымдық әрекеттерін жетілдіру жолдарын. Студент меңгеру керек: * құқықтық құжаттармен жұмыс істей білу; * іс-жүзінде алған білімдерін қолдана алу; * құқық негіздері сабағында азаматтану курсын оқыту әдістемесін білу. 3.5 Пререквизиттер: - Құқық негіздері - Мемлекет және құқық негіздері - Педагогика және психология 3.6 Постреквизиттер: - Құқық және экономика негіздерін оқыту әдістемесі - Құқықтық жалпы білім беруді ұйымдастыру - Білім беру менеджменті Курс Семестр Кредит Дәріс Практикалық сабақтар Зертханалық сабақтар Өздік жұмыс Оқытушымен орындайтын өздік жұмыс Жалпы сағат Қортынды бақылау 3 6 3 30 15 - 45 45 135 Емтихан 4. Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны Тақырыптардың аталуы және мазмұны Сағат саны 1 2 Дәріс сабақтары Тақырып 1. <<Құқықтық білім беру>> пәніне кіріспе 1 Тақырып 2. Құқықтық білім берудің қажеттілігі. 2 Тақырып 3. Мектепте құқықтық білім берудің тиімді формалары. 3 Тақырып 4. Мектепте құқықтық білім беру сатылары. Тақырып 5. Құқықтық сана және құқықтық мәдениет: жалпы ұғымы. 3 Тақырып 6. Жалпы білім беру мекемесі оқушысының құқықтық мәртебесі 2 Тақырып 7. Құқықтық білім берудегі педагогикалық технологиялардың маңызы 2 Тақырып 8. Білім беру мекемесінің педагогикалық және өзге де қызметкерлердің құқықтық мәртебесі 2 Тақырып 9. Білім алу процесінің қатысушыларының құқық қорғау механизмі және институты 2 Тақырып 10. Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. 2 Тақырып 11. Сабақтан тыс уақытта оқушыларды құқықтық тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттері, оның жоспарын құру. 2 Тақырып 12. <<Жалпыға бірдей құқықтық білім беру>> туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына жалпы сипаттама. 2 Тақырып 13. Құқықтық шаралар:жалпы ұғымы. Құқықтық шараларды ұйымдастыру. 3 Тақырып 14. Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. 2 Практикалық (семинар) сабақтар тақырыптары Тақырып 1. <<Мектепте құқықтық білім беру>> пәніне кіріспе Мектепте құқықтық білім беру курсының мақсаты. Мектепте құқықтық білім беру курсының міндеттері. Мектепте құқықтық білім беру курсының мазмұны. 1 Тақырып 2. Құқықтық білім берудің қажеттілігі. Құқықтық мемлекет және құқықтық білім. Құқықтық білім берудің мақсаттары. Құқықтық білім берудің міндеттері. 1 Тақырып 3. Мектепте құқықтық білім берудің тиімді формалары. Ролдік ойындар. Диспуттар. Пікір-талас. Миға шабуыл. Презентация. Интервью т.б. 1 Тақырып 4. Мектепте құқықтық білім беру сатылары. Құқықтық білім беруде оқушылардың жас ерекшеліктерінің маңызы. Орта және жоғары сыныптарда құқықтық білім берудің ерекшеліктері. 1 Тақырып 5. Құқықтық сана және құқықтық мәдениет: жалпы ұғымы. Мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін қалыптастыру жолдары. 1 Тақырып 6. Жалпы білім беру мекемесі оқушысының құқықтық мәртебесі Оқушының құқықтық мәртебесіның пайда болуы, өзгерілуі және тоқтатылуы. Адам құқығы және оқушы құқығының айырмашылығы. Оқушының құқықтары мен бостандықтары. Оқушылардың білім алудың әлеуметтік кепілі. Оқушылардың құқықтары мен жауапкершіліктері. 1 Тақырып 7. Құқықтық білім берудегі педагогикалық технологиялардың маңызы Педагогикалық технологиялар мазмұны, сипаттамасы Педагогикалық технологиялардың маңыздылығы Педагогикалық технологияларды пайдалану жолдары 1 Тақырып 8. Білім беру мекемесінің педагогикалық және өзге де қызметкерлердің құқықтық мәртебесі Білім беру мекемесінің педагогикалық және өзге де қызметкерлердің құқықтық қатынастарының пайда болуы, өзгерілуі, тоқтатылуы. Педагогикалық қызметкерлердің бостандықтар және академиялық құқықтары. Педагогикалық қызметкер әлеуметтік құқық және еңбекке құқығы. Педагогикалық қызметкерлердің міндеттері мен жауапкершілігі. 1 Тақырып 9. Білім алу процесінің қатысушыларының құқық қорғау механизмі және институты Құқыққорғау механизмдер: негізгі түрлер, жодары, сипаттамасы Құқыққорғау институттары: әрекеттері, 1 Тақырып 10. Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. Құқық сабағының тәрбиелік мақсатын анықтау. Құқық сабағының тәрбиелік мақсатына жетудің жолдары. 1 Тақырып 11. Сабақтан тыс уақытта оқушыларды құқықтық тәрбиелеудің мақсаты мен міндеттері, оның жоспарын құру. Құқық апталықтары, құқықтық оқылымдар, құқықтық олимпиадалар 1 Тақырып 12. <<Жалпыға бірдей құқықтық білім беру>> туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулысына жалпы сипаттама:негізгі ережелері, сиппатамасы. 1 Тақырып 13. Құқықтық шаралар:жалпы ұғымы. Құқықтық шараларды ұйымдастыру. Құқықтық шаралардың түрлері. Құқықтық шараларды өткізу әдістері. 2 Тақырып 14. Оқушыларды құқық сабағында тәрбиелеудің маңызы. Құқық сабағының тәрбиелік мақсатын анықтау. Құқық сабағының тәрбиелік мақсатына жетудің жолдары. 1 5. Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптары Тақырыптардың атауы Білімалушылар өздік жұмыстар жүргізу нысандары Мектепте құқықтық білім берудің әдіс-тәсілдері электрондық презентация (слайдтар) Мектепте оқушыларға құқықтық білім берудің тиімді жолдары, технологиясы Осы тақырып бойынша слайдтар презентациясын әзірлеңіз, сондай-ақ жеке тауар белгіңіздің эскизін әзірлеңіз 6. Оқу пән бойынша әдебиеттің қарта қамтамасыздығы Әдебиеттер және оқу методикалық құжаттар Экземпляр-дың саны Студент-тердің саны Қамтама-сыздық пайыз 1 2 3 4 Сапарғалиев К. Құқық және мемлекет негіздері. А., 2007 8 4 50% Тулеугалиева С. Оқыту әдістемесі. 1 4 25% 7. Әдебиеттер тізімі * * Білім туралы. - Об образовании: Қазақстан Республикасының Заңы. Алматы. <<Литера>>, 2007ж. еңгізілген өзгерістермен, 01.09.2014ж. * Концепция правового обучения учащейся молодежи в Республике Казахстан. утверждена постановлением Президента Республики Казахстан от 21 июня 1995 года № 2347 * Барихновская Е.Г. и др. Система правового образования в школе. Концепция. М.: 2012. * Баймырзаева Р. Жалпыға бірдей құқықтық оқудың өзекті мәселелері. // Қазақстан заңдары. - 1998.- №8, 39 - 44 бб. * Қазақстан Республикасының Орта білімді дамыту тұжырымдамасы. Ана тілі, 19 маусым, 2009ж. * Қазақстан Республикасының 2015 жылға дейінгі білім беруді дамыту тұжырымдамасы. Астана. 26 желтоқсан, 2003. * Қазақстан Республикасы жоғары білім беру мемлекеттік стандартының тұжырымдамасы. Алматы, 2013. * Л.А.Байсеркеев <<Жалпы білім беретін мектеп оқушыларына адамгершілік-құқықтық тәрбие берудің педагогикалық негіздері>>.А., 2010 ж.78б * Г.М.Дайрабаева <<Жалпы білім беретін мектептегі жеткіншектердің құқықтық мәдениетін тәрбиелеу>>. А., 2013ж. 112б. * А.О.Бейсембаева <<Мектеп оқушыларының құқықтық мәдениетін қалыптастыру мәселелері>>. Талдықорған, 2011ж. * Газизова Н.С. Азаматтық білім - құқықтық мемлекет болудың кепілі. // Қазақстан мектебі, №3, 2004. * Газизова Г.С. Құқық дегеніміз не? // Қазақстан мектебі, №4, 2004. * Ибраева А. С. Правовая культура: проблемы теории и практики. Алматы, 2012. * Баймырзаева Р. Жалпыға бірдей құқықтық оқудың өзекті мәселелері. // Қазақстан заңдары. - 1998.- №8, Б.39 - 44. * Голикова Н.И., Куриленко Т.Ф. Из опыта правового обучения и воспитания учащихся. // Начальная школа, №7, 2001, .С.4 - 19. * Газизова Н.С. Құқық негіздері қалай оқытылуда? //Қазақ тарихы, №4, 2002, Б.69 - 71. * Организация и проведение правового всеобуча. В помощь организаторам правового всеобуча. Алматы: Жеты жаргы, 1996. С. 14.. * Мендыгалиева Г.К. Новое в системе правового образования в школе. //Менеджмент в образовании, №1, 1998, С.21 - 23. * Марковичева Е.В.Актуальные проблемы воспитания и гражданского образования. //Стандарты и мониторинг в образовании, №2, 2000, С.11 - 14. * Махкамов У. Жоғарғы сынып оқушыларында адамгершілік мәдениетті қалыптастырудың педагогиалық жайлары.// Қазақстан жоғары мектебі, 1998, №4,Б.168 - 171. * Сабыров Т.А. Оқушылардың оқу белсенділігін арттыру жолдары. Алматы, Мектеп, 1978. * Сборник научно - методических статей по правоведению. М., 1979. * Сабыров Т. Болашақ мұғалімдердің дидактикалық дайындығын жетілдіру. / Көмекші құрал/ - Алматы,1999. * Гиниятуллина А.А.Опыт организации групповой работы на уроках. //Начальная школа, 2004, №1, С.15 - 17. * Голикова Н.И., Куриленко Т.Ф. Из опыта правового обучения и воспитания учащихся. // Начальная школа, №7, 2001, С.14 - 19.
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz