Материалдар


Тақырып
Мектепке дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру
Мектепке дейінгі балалардың құрастыру процесіндегі қабылдау ерекшелігін зерттеу жұмысы
Мектепке дейінгі балалармен жұмыс тәжірибесі
Мектепке дейінгі балалық шақ
Мектепке дейінгі балалық шақ жеке дамудың негізі қаланатын басты және шешуші кезең
Мектепке дейінгі баланың дайындығы
Мектепке дейінгі баланың зияткерлік дамуында «Ата-ана – бала- педагог» байланысының атқаратын ролі
Мектепке дейінгі баланың таным процесінің дамуының ерекшелігі
Мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «біз мектепке барамыз» бағдарламасы
Мектепке дейінгі ересек жастағы балалардың 9 тіршілік әрекетін ұйымдастыр
Мектепке дейінгі жас бала дамуының жана әлеуметтік ситуациясының пайда болуы
Мектепке дейінгі жаста ойын әрекетінің маңызын көрсету
Мектепке дейінгі жаста темперамент дамуының жас ерекшеліктері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫ ДАМЫТУШЫ ЗАТТЫҚ ОРТА АРҚЫЛЫ ҰЛТТЫҚ ТӘРБИЕГЕ БАУЛУ МӘСЕЛЕЛЕР
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ДАМУЫНА АРНАЛҒАН М. МОНТЕССОРИДІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПАРАДИГМАСЫ
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЖАСТАҒЫ БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ
Мектепке дейінгі жастағы балалардың танымдық қызығушылығын қалыптастырудың теориялық мәні
Мектепке дейінгі жастағы балалық шақ (3-тен 6-7ж.)
Мектепке дейінгі жастағы баланың музыкамен айналысуы
Мектепке дейінгі жастағы баланың психикалық дамуы мен мектепке дейінгі жастағы баланың іс-әрекетінің түрлері
Мектепке дейінгі жастағы дене тәрбиесі және салауатты өмір салтын қалыптастыру шарттары
Мектепке дейінгі жастағы ұлдар мен қыздардың әлеуметтенуіндегі гендерлік айырмашылық
Мектепке дейінгі жүйесіндегі үштілдік - көпмәдениетті тұлғаны қалыптастыру құралы
Мектепке дейінгі және бастауыш оқытудың сабақтастығын орнатудың маңызы
Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана - сезімін қалыптастыру ерекшелігі
Мектепке дейінгі және кіші мектеп жасындағы балалардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана-сезімін қалыптасрыу ерекшеліктері
Мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріндегі дене тәрбиесі
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ КІШІ ЖАСТАҒЫ (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ МЕН ОҚЫТУҒА АРНАЛҒАН «ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Мектепке дейінгі кезеңде тілді қатынас құралы ретінде пайдалана білуі. Мектепке дейінгі кезеңдегі балалардың сенсорлық дамуы
Мектепке дейінгі кезеңдегі балаларға онлайн-тренинг жүргізу
Мектепке дейінгі мекеме мен бастауыш буын арасындағы сабақтастық
Мектепке дейінгі мекемеде балалардың бейнелеу іс-әрекетінде сәндік қолданбалы өнер материалдарын пайдаланудың теориялық мәселелері
Мектепке дейінгі мекемеде баланың тілін дамыту әдістемесі пәнінің мақсаты мен міндеттері
Мектепке дейінгі мекемеде математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемеде отбасымен жүргізілетін жұмысты әдістемелік ұйымдастыру
Мектепке дейінгі мекемеде қазақ тілін ойын арқылы оқыту ерекшеліктері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕДЕГІ 5-6 ЖАСАР БАЛАЛАРДЫ ЕҢБЕККЕ БАУЛУ МЕН ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ негіздері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЖАҢА ҮРДІСТЕГІ ЗАТТЫҚ ДАМЫТУШЫЛЫҚ ОЙЫН ОРТАЛЫҚТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖОЛДАРЫ
Мектепке дейінгі мекемелер
Мектепке дейінгі мекемелерді тәрбиелік оқыту мазмұны
Мектепке дейінгі мекемелерде ата-аналармен сабақтастық
Мектепке дейінгі мекемелерде білім беру мониторинг құралдарын зерттеу ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекемелерде білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелік тәсілдерінің түрлері
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕРДЕ МҮСІНДЕУ ТЕХНАЛОГИЯСЫН ҚОЛДАНУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК АСПЕКТІЛЕРІ
Мектепке дейінгі мекемелерде сюжеттік-рөлдік ойындарды ұйымдастыру
Мектепке дейінгі мекемелердегі инновациялық педагогикалық технологиялар туралы түсінік
Мектепке дейінгі мекемелердегі оқыту үдерісінің мәні, оның міндеттері мен құрылымының әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемелердегі экологиялық білім берудің өзіндік ерекшеліктері
Мектепке дейінгі мекемелердегі, мекемелердің балаларға эстетикалық тәрбие берудегі әдістемесі
Мектепке дейінгі мекемені басқару пәнінің ОҚУ БАҒДАРЛАСЫ
Пәндер