Материалдар


Тақырып
Объектіге бағытталған жобалау және визуалды бағдарламалау: Компьютерлік бағдарламалар сабағын оқыту әдістемесі
Объектідегі өрт және жарылыс қауіпсіздігі: себептер, қауіпті заттар және алдын алу шаралары
Объектілі бағытталған программалау: негізгі принциптер, кластар мен объектілер және C++ тіліндегі жүзеге асуы
Объектілі бағытталған талдау: бір және екі өлшемді массивтерді енгізу, индекстеу және өңдеу (C#)
Объектілі-бағытталған бағдарламалау, Delphi тілі және объектілі-бағытталған сандық әдістер
Огюст Конт және позитивтік әлеуметтанудың қалыптасуы
Огюст Конт пен Герберт Спенсер: позитивистік социология мен әлеуметтік эволюция теориялары
Огюст Конт: позитивизм, әлеуметтанудың негіздері мен ғылымдардың иерархиясы
Огюст Конттың позитивистік социологиясы: адам ақылының үш сатысы және әлеуметтік статика мен динамика
Одағай: мағыналық түрлері мен тілдік қызметтері
Озат педагогикалық тәжірибе: ұғымы, белгілері, зерттеу мен тарату; инновациялар және қазақстандық жаңашыл мұғалімдердің тәжірибесі
Озон бұзушыларды экономикалық реттеу, жақын ғарышқа антропогендік әсерлер және биологиялық әралуандылықтың ғаламдық өзгерістері
Озон қабаты: Жердегі тіршілікті сақтау, жұқаруы және халықаралық қорғау шаралары
Озон қабаты: құрылымы, бұзылу себептері және халықаралық-ұлттық қорғаныс шаралары
Озон қабатының бұзылуы және тропосфералық озонның артуы: себептері, салдары және Қазақстанның шаралары
Озон қабатының бұзылуы және Қазақстандағы табиғи апаттар: себептері, салдары және қорғану шаралары
Озон қабатының жұқаруы, қышқыл жаңбыр және атмосфералық-химиялық ластанудың экологиялық қауіптері
Озон қабатының ластануы мен тесіктері: себептері және экологиялық әсерлері
Озон қабатының әлсіреуі: себептері, салдары және қорғау шаралары
Озық педагогикалық тәжірибе мен педагогика ғылымының жетістіктерін практикаға енгізу: педагогикалық инновацияның критерийлері
Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау және инновациялық тарату
Озық тәжірибені қолдану арқылы Қазақстан экономикасының салаларын басқаруды жетілдіру және бәсекеге қабілеттілігін арттыру
Ойлау мен оқытуды дамыту: психолого-педагогиялық негіздер және 6-7 сыныпта сын есімді оқыту әдістемесі
Ойлау мен сөйлеу: психологиялық теориялар, түрлері және құрылымы
Ойлау мен сөйлеу: танымдық механизмдер, тілдік құрылым және физиологиялық негіздер
Ойлау мен сөйлеудің генетикалық негіздері: антропоидтардағы зерттеулер және функцияаралық қатынастар
Ойлау мәдениетінің қалыптасуы және философия: пәні, әдістері мен дүниеге көзқарастары
Ойлау процесі: мәні, дамуы және тілмен байланысы
Ойлау психологиясы және оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту мәселелері
Ойлау тарихы және оның философиялық-ғылыми зерттелуі
Ойлау, ес және қиял: танымдық-психологиялық құрылымы мен түрлері
Ойлау, сөйлеу, қиял және ес: психикалық процестердің өзара байланысы, классификациясы мен есте сақтау түрлері
Ойлау, қиял және шығармашылық ойлау: психологиялық негіздер мен операциялары
Ойлау: жалпы ұғымы, дамуы және оқытудағы әдістері
Ойлау: сипаттамасы, процестері және негізгі түрлері
Ойлау: теориялық негіздері, формалары және қызметтері
Ойлау: теориясы, формалары және оқытудағы ақыл-ой әрекетін басқару
Ойлау: теориясы, формалары және танымдық қызметтері
Ойлау: түсінігі, теориялары, формалары және психологиялық қызметтері
Ойлауды дамыту, есте сақтау заңдылықтары және стресті басқару әдістері
Ойлаудың логикалық заңдары: Тепе-теңдік, Қайшылықсыздық, Үшіншіні ескермеу және Жеткілікті негіз
Ойлаудың негізгі логикалық заңдары және олардың маңызы
Ойыл (Көкжар) топонимикасы мен этимологиясы: жәрмеңкенің тарихи-экономикалық және мәдени рөлі
Ойын арқылы оқыту технологиясы: дидактикалық, дамытушылық және тәрбиелік функциялары мен мектептегі қолдану тәсілдері
Ойын арқылы оқыту технологиясының педагогикалық негіздері мен әдістемелік талаптары
Ойын арқылы Өзін-өзі тану: мектепке дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесін ұйымдастыру
Ойын бизнесін құқықтық реттеу және Қапшағайға ойынханаларды көшіру мәселелері
Ойын мен халық педагогикасы арқылы балалардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту
Ойын теориясының модельдері және қосындысы нөл болатын екі жақты ойындарды минимакс пен сызықтық программалаумен шешу
Ойын терапиясы: бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық күйін психокоррекциялау әдістері мен тиімділігі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz