Материалдар


Тақырып
Туризмнің экономикалық маңызы және Швейцарияның туристік әлеуеті
Туризмнің қалыптасуы және дамуы: теория, кезеңдер мен Қазақстан тәжірибесі
Туризмнің ұғымы мен тарихы және Қазақстандағы дамуы мен туристік ресурстары
Туризмнің әлеуметтік қызметтері және ұйымдасқан саяхаттардың тарихи-әлеуметтік-экономикалық негіздері
Туризмология мен рекреациялық географияның теориялық-әдістемелік негіздері
Туристік агенттік клиенттерінің адалдығы мен қанағаттанушылығын бағалауда Net Promoter Score (NPS) әдістемесін қолдану
Туристік бизнеске инвестиция тартудағы шетелдік тәжірибе және Қазақстанға қолдану мүмкіндіктері
Туристік бизнесті басқарудың автоматтандырылған жүйесін әзірлеу
Туристік бизнесті жоспарлау және ұйымдастыру: тарихы, құрылымы және қызмет көрсету
Туристік дестинацияларды дамытудағы PR қызметінің рөлі мен дағдарыстан шығу стратегиялары
Туристік дестинацияны таңдау процесі: факторлар мен брендтің рөлі
Туристік жорықтар: түрлері, категориялары және ұйымдастыру негіздері
Туристік жорықтарда бағдарлау: әдістер, аспаптар және маршруттық белгілер
Туристік жорықтарды жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі мен қауіпсіздік талаптары
Туристік индустрия: анықтамалар, қызметтер және статистикалық әдістемелер
Туристік карталардың қасиеттері, негізгі элементтері және математикалық негізі
Туристік кәсіпорын қызметкерлерін басқарудың әдістері мен әлеуметтік-психологиялық аспектілері
Туристік кәсіпорындарда бизнес-жоспар құру және жүзеге асыру
Туристік кәсіпорындардағы маркетингтік ақпарат жүйелері, алғашқы мәліметтерді жинау әдістері және эксперттік бағалау
Туристік кәсіпорындарды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздері
Туристік кәсіпорындарды ұйымдастыру, қызмет көрсету және турларды жоспарлау
Туристік кәсіпорындағы кассалық және шетел валютасымен операцияларды ұйымдастыру мен есепке алу тәртібі
Туристік кәсіпорындағы маркетингтік ақпарат жүйелері мен бастапқы ақпарат жинау әдістері
Туристік маркетингтегі көрме-жәрмеңкелер: маңызы, классификациясы, қатысу процесі және стенд пен персоналды ұйымдастыру
Туристік операторлардың бәсекелестік ортасын талдау және маркетингтік зерттеу
Туристік орналастыру құралдарының халықаралық классификациясы мен стандарттау жүйелері
Туристік саяхаттардағы рекреациялық ресурстар: тұжырымдамасы және Қазақстанның табиғи-рекреациялық ресурстары
Туристік фирмалардың көрме-шараларға қатысуы: маркетингтік маңызы, ұйымдастыру процесі және стенд әзірлеу
Туристік фирманы басқарудың стильдері мен әлеуметтік-психологиялық аспектілері
Туристік фирманың бухгалтерлік есебі және туристік өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістемесі
Туристік фирмаға арналған кәсіпкерлік жоспар: маркетинг, өндіріс және қаржылық менеджмент
Туристік формальдылықтар: төлқұжат, виза, кеден және валюталық бақылау
Туристік шағын кәсіпорындардың есеп жүйесі және туристік индустрияның дамуы: Түркістан қонақүйі мысалында
Туристік шаңғы жорықтарының қауіпсіздігі, қауіптерді алдын алу және алғашқы медициналық қамтамасыз ету
Туристік қызмет көрсету сапасы: экономикалық мәні, критерийлері және салалық көрсеткіштері
Туристік қызметті лицензиялау: ұғымдары, талаптары және рәсімдері
Туристік өлкетану іс-әрекеттері арқылы оқушыларды қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу: теориялық және әдістемелік аспектілер
Туристік өнімді жобалау және қалыптастыру: шағымдарды қарау, тамақтануды ұйымдастыру, тасымалдау қызметтері мен ақпараттық технологиялар
Туристік өнімді жобалау кезеңдері мен олардың маңыздылығы
Туристік өнімдерді зерттеуде проективті тәсілдің теориясы мен практикасы
Туристік өнімнің ұғымы, құрамдас бөліктері және ұйымдастырылған турлар түрлері
Туристік-рекреациялық аудандастыру: ұғымдар, критерийлер және таксономия
Туристік-рекреациялық ресурстардың бөлінуі және даму алғышарттары
Туристік-экскурсиялық маршрут: Алаш арыстаны - Абылай хан. Абылай хан даңғылының тарихи-мәдени нысандары
Туристік-өлкетану қызметінің негіздері: оқу-әдістемелік лекциялар жинағы
Туристерге қызмет көрсетуді жоспарлау және қабылдау-орналастырудың ұйымдастырылуы
Туркиядағы тележарнаманың балалар психологиясына әсерін зерттеу
Туроператордың корпоративтік имиджін қалыптастыру: стратегиялар мен практикалық аспектілер
Туроператорлар мен авиакомпаниялардың өзара қатынастары: халықаралық туризмдегі рөлі, құқықтары мен міндеттері
Туроператорлық қызмет шығындарын есептеу және туристік өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz