Материалдар


Тақырып
Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер арқылы мектеп оқушыларының кәсіби шеберлігін қалыптастыру
Ұлттық сәндік-қолданбалы өнер негізінде 5-7 сынып оқушыларының көркемдік талғамын дамыту
Ұлттық тіл білімі қалыптасқанға дейінгі кезеңдегі ғалымдардың қазақ тілінің морфологиясына қатысты көзқарастары
Ұлттық тілдік тұлғаны қалыптастыру: пәндер арқылы қазақ тілінің ғылыми мәдениеті мен математикалық лексикасын дамыту
Ұлттық табыс: өндіріс факторлары, еңбек нарығы және жиынтық сұраныс-ұсыныс (AD-AS) модельдері
Ұлттық тұлғаны қалыптастырудың ғылыми-педагогикалық негіздері: Қытай және мұсылман философияларының ықпалы
Ұлттық тәлім-тәрбие генезісі мен қалыптастырушы факторлары: этнопедагогикалық талдау
Ұлттық тәрбие мен мемлекеттік тілдің мәртебесі: қазақ қоғамындағы моральдық құндылықтар мен дәстүрдің құлдырауы
Ұлттық тәрбие мен қоғамдық бірлік: Ыбырай Алтынсариннің әңгімелері, қыз тағдыры және Абайдың гуманизмі
Ұлттық тәрбие негізінде бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Ұлттық тәрбие негіздері: салт-дәстүрдің тәрбиелік рөлі
Ұлттық тәрбие: этика-эстетикалық негіздері (оқулық)
Ұлттық тәрбиенің әдіснамалық негіздері
Ұлттық шаруашылықтың циклдік өсу қарқыны: экономикалық циклдер, факторлар мен өсу түрлері
Ұлттық шоттар жүйесі және жалпы ұлттық өнімді есептеу әдістері
Ұлттық шоттар жүйесінің тұжырымдамасы, негізгі шоттары және салааралық балансы: Қазақстан тәжірибесі
Ұлттық экономика мен оның қызмет ету деңгейі: құрылымдық өзгерістер және өлшеу көрсеткіштері
Ұлттық экономика құрылымы мен экономикалық жүйелерді қайта құрылымдаудың теориялық негіздері
Ұлттық экономика: макроэкономикалық көрсеткіштер мен ұлттық есеп жүйесі
Ұлттық экономикадағы кәсіпорын мен нарықтық жүйе: ресурстардың шектеулілігі, таңдау және кәсіпкерлікті қаржыландыру
Ұлттық экономикадағы тұтыну мен жинақтау: жиынтық сұраныс, ұсыныс және инвестициялардың ролі
Ұлттық экономикадағы тұтыну мен жинақтау: жиынтық сұраныс, ұсыныс және инвестициялардың рөлі
Ұлттық экономикалық модельдердің салыстырмалы талдауы: АҚШ, Жапония, Швеция, Германия, Оңтүстік Корея және Қытай
Ұлттық экономиканы реттеу: заңдылықтар, макроэкономикалық көрсеткіштер және құралдар
Ұлттық экономиканың жүйелік құрылымы, қоғамдық ұдайы өндіріс типтері және өндіріс факторлары
Ұлттық экономиканың инновациялық даму келешегі: диплом жұмысына сын-пікір
Ұлттық экономиканың құрылымдық қайта құруы: ғылыми-сыйымды салалар, инвестициялық саясат және технологиялық модернизация
Ұлттық экономиканың өсу қарқыны және макроэкономикалық көрсеткіштер: ЖІӨ мен ЖҰӨ
Ұлттық этникалық топтардың негізгі түрлері және этнопсихологиялық сипаттары
Ұлттық қауіпсіздік: ұғымы, ұлттық мүдделер, құрылымы және Қазақстанның жаңа стратегиясы
Ұлттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету органдарының әкімшілік-құқықтық мәртебесі мен жүйесі
Ұлттық қолөнер мен халық педагогикасы негізінде 7-8 сынып оқушыларына домбыра жасауды оқыту әдістемесі
Ұлттық қолөнер негізінде жеке тұлғаның эстетикалық талғамын қалыптастыру
Ұлттық қолөнерді бейнелеу өнері пәнін оқытудың әдістемелік ерекшеліктері және ұлттық мектеп моделі
Ұлттық қолөнердің эстетикалық тәрбиедегі рөлі және мектептегі оқыту мәселелері
Ұлттық құндылықтар - жеке тұлғаны рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің қайнар көзі
Ұлттық құндылықтар арқылы жеке тұлғаны рухани-адамгершілікке тәрбиелеу
Ұлттық құндылықтар негізінде жоғары сынып оқушыларының дүниетанымын қалыптастыру жолдары
Ұлттық құндылықтар негізінде мектеп оқушыларына патриоттық тәрбиені жетілдіру: теориялық және эксперименттік зерттеу
Ұлттық құндылықтар негізінде оқушыны тәрбиелеу: теория мен әдістеме
Ұлттық құндылықтар негізіндегі рухани-адамгершілік тәрбие
Ұлттық өрнек өнеріндегі көркем шығармашылық іс-әрекетті оқытудың ғылыми-педагогикалық негіздері
Ұлттың ұлы ұстындары республикалық шығармашылық конкурсын өткізу қағидалары
Ұлы Британия, Швейцария және Греция: географиялық және экономикалық сипаттама
Ұлы Виктория шөлі: географиялық сипаттама, флора мен фауна және сақтау мәселелері
Ұлы Дала еліндегі тарихи сана мен дүниетанымды қалыптастыру саясаты: ақпараттық-инновациялық даму, мемлекеттік бағдарламалар және болашақ міндеттер
Ұлы дала және Ұлы даланың ұлы есімдері жобасы: тарихи тұлғалар мен ұлттық сананы жаңғырту
Ұлы Дала ойшылдарының әлеуметтік-қоғамдық көзқарастары: Ш. Уәлиханов пен Ыбырай Алтынсарин
Ұлы Дала перзенттерінің қоныс аударуы мен әлемдік өркениеттерге әсері
Ұлы дала тарихы пәні және Рухани жаңғыру аясында ұлттық тарихи сананы қалыптастыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz