Курстық жұмыстар


Тақырып
Манипуляторлардың кинематикасы мен динамикасы және жетек пен басқару жүйелерін жобалау
Маралтай Райымбекұлының лирикасы: қазіргі қазақ поэзиясындағы орны мен көркемдік ерекшеліктері
Марат Тәжиннің Қазақстан сыртқы саясатындағы рөлі: дипломатиялық дәстүрлер, Каспий мәселесі және Ресеймен ынтымақтастық
Маргарет Тэтчер және британдық неоконсерватизм: билікке келуі, ішкі және сыртқы саясаты
Маргарет Тэтчердің әлеуметтік шыққан тегі мен саяси бейнесінің қалыптасуы: тэтчеризм және 1979-1990 жылдардағы ішкі-сыртқы саясаты
Маргарин өндірісіндегі май шикізатының сапасы мен анализдері, трансжирлердің әсері
Маржан және Бақанас күріш сорттарының жетілмеген ұрықтарынан алынған сомаклондардың сандық белгілерін селекциялық-генетикалық зерттеу
Маринадтауға арналған қызанақ сорттарын таңдау және сапасын бағалау
Марк Твеннің Том Сойер романының ағылшын фразеологизмдерін қазақ тіліне аудару мәселелері және тәсілдері
Марк Твеннің Том Сойер шығармасындағы стиль мәселелері
Маркетинг жүйесіндегі баға: қызметтері, әсер ететін факторлар және баға белгілеу тәсілдері
Маркетинг жүйесіндегі жарнама: түрлері, тиімділігі және мейрамхана саласындағы таратылу құралдары
Маркетинг жүйесіндегі стратегиялық жоспарлау: теориялық негіздер мен КОРЭМ АҚ-тың стратегиялық жоспары
Маркетинг жүйесіндегі тауар ассортиментін зерттеу қағидалары және Рахат АҚ мысалындағы талдау
Маркетинг жүйесіндегі тауар және жаңа тауарларды әзірлеу стратегиялары
Маркетинг жүйесіндегі тауарлар мен жаңа тауарларды әзірлеу: ассортимент, өміршеңдік және енгізу стратегиялары
Маркетинг жүйесіндегі фирманың тауарлық саясаты: Қазақстандағы кондитерлік нарық пен Қарағанды кәмпиттері фабрикасының маркетингтік зерттеуі
Маркетинг коммуникациясының негізгі түрі: жарнама және қоғаммен байланыстар (PR)
Маркетинг ортасы: макроорта, микроорта және медиаортаның құрылымы мен стратегиялары
Маркетинг теориясы мен басқару тұжырымдамалары: түсініктер, принциптер және Қазақстанда жетілдіру жолдары
Маркетинг теориясы мен тұжырымдамалары: мәні, эволюциясы және Қазақстандағы даму тенденциялары
Маркетинг теориясы мен тұжырымдамалары: эволюциясы, түрлері және Қазақстандағы даму ерекшеліктері
Маркетинг теориясы мен тәжірибесі: мәні, эволюциясы және Қазақстандағы даму тенденциялары
Маркетинг тұжырымдамасы мен жоспарлауы: Қазақстандағы шағын және орта бизнестің маркетингтік дамуы
Маркетинг қызметінің ұйымдық құрылымы мен басқару принциптері
Маркетинг: нарықтағы кәсіпкерлік тәртіп пен тұтынушы мінез-құлқын зерттеу әдістері (Қазақстан тәжірибесі)
Маркетингті басқару концепциялары және олардың Рахат акционерлік қоғамындағы қолданылуы
Маркетингті басқару процесінің жоспары: нарық мүмкіндіктерін зерттеу, маркетингтік кешенді дайындау және ұйымдастыру жүйесі
Маркетингті басқару тұжырымдамалары және Қазақстандағы даму тенденциялары
Маркетингті басқарудың теориялық негіздері және Строй-Сервис Астана ЖШС-де маркетингтік басқаруды жетілдіру бағыттары
Маркетингті жоспарлау мен стратегиялық басқару: компаниялық құрылым, жоспарлау әдістері, SWOT/GAP талдауы және маркетингтік бақылау
Маркетингті жоспарлау, өсу стратегиялары және маркетингтік бақылау
Маркетингті жоспарлаудың теориялық негіздері мен Қант ААҚ-тың стратегиялық жоспарын әзірлеу
Маркетингтік ақпарат жүйесі: тұжырымдамасы, құрамдастары және Қазақстандағы құру мәселелері
Маркетингтік жүйенің тиімділігін арттыру арқылы кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін жоғарылату: Қайсар-сүт ЖШС мысалы
Маркетингтік зерттеулер мен ақпараттық жүйелер: ақпараттың жіктелуі, талаптары және әдістері
Маркетингтік зерттеулер мен нарық сегментациясының әдістемесі және құрылымы
Маркетингтік зерттеулер: мәні, процесі және әдістемесі
Маркетингтік зерттеулер: рөлі, кезеңдері, әдістері және мәліметтерді жинау мен талдаудың әдістемесі
Маркетингтік зерттеулер: рөлі, процесі және әдістемелері
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру: мәні, міндеттері, түрлері мен әдістері
Маркетингтік зерттеулердің мәні мен әдістемесі және кәсіпорындағы тиімділігін арттыру (ААҚ №1 Сыра зауыты мысалында)
Маркетингтік зерттеулердегі ақпарат: мәні, көздері және маркетингтік ақпараттық жүйе
Маркетингтік зерттеулердегі ақпараттың рөлі, теориялық негіздері және жинау, талдау мен жетілдіру үрдісі
Маркетингтік коммуникация жүйесінің теориялық негіздері және Pro-avto журналының коммуникациялық қызметін талдау
Маркетингтік коммуникациядағы жарнама: теориясы, түрлері және Қазақстандағы даму тарихы
Маркетингтік коммуникациялар және жарнама: тұжырымдамалар, түрлері және жылжытудың құралдары
Маркетингтік коммуникациялар және жарнаманы жоспарлау: түрлері, құралдары мен стратегиялары
Маркетингтік коммуникациялар мен ынталандыру кешені: үдерістер, құралдар және стратегиялар
Маркетингтік нарықты зерттеудің кешенді жүйесі және әдістемесі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz