Курстық жұмыстар


Тақырып
Турбо Паскальдегі графикалық объектілер, мультипликация және жазықтықтағы суреттерді бейнелеу
Турбогенераторлар мен электр станцияларының қоздыру-салқындату жүйелері және қалыпты режимдегі қуат балансы (есептеу-графикалық жұмыс)
Туризм индустриясы: анықтамасы, түрлері және менеджментінің ерекшеліктері
Туризм индустриясындағы маркетинг: маңыздылығы, ақпараттық жүйелері және координациясы
Туризм индустриясындағы онлайн брондау жүйелерін зерттеу (Booking.com мысалында)
Туризм саласындағы бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және есеп нысандары
Туризм саласындағы бәсекелестік және туристік фирманың бәсекелестік стратегиясын қалыптастыру мен дамыту
Туризм саласындағы жарнамалық-ақпараттық қызметтің теориялық негіздері мен тиімділікті арттыру тәсілдері
Туризм саласындағы маркетингтің сипаттамасы: шетелдік тәжірибе және Қазақстандағы дамыту жолдары
Туризм саласындағы мультипликативтік әсер: теориялық негіздері және ұлттық экономикаға ықпалы
Туризм саласындағы әуе тасымалдауды ұйымдастыру: бір аймақ мысалында
Туризмді құқықтық реттеу және туристік формальдықтардың түрлері мен халықаралық тәжірибесі
Туризмде маркетингтік басқару: ПЕГАС ЖШС қызметін маркетингтік зерттеу және жетілдіру
Туризмдегі ақпараттық технологиялар және турфирмаларды автоматтандыру: Алматы тәжірибесі
Туризмдегі баға саясаты: сұраныс, ұсыныс және нарықтық механизмдер
Туризмдегі визалық және төлқұжат формальділігі: Ресейдің ұлттық жүйесі мен халықаралық реттелуі
Туризмдегі жарнама түрлері мен тарату құралдарының тиімділігі: сыртқы және интернет-жарнама Қазақстан жағдайында
Туризмдегі компьютерлік брондау жүйелері және қонақ үйдегі номерлерді брондау тәртібі
Туризмдегі маркетингтік коммуникациялар мен жарнама стратегиясы: Көмек туристік ұйымының маркетингтік байланыс құралдарын зерттеу
Туризмдегі ойын-сауық индустриясын ұйымдастырудың ерекшеліктері (Астана қаласы мысалында)
Туризмдегі сақтандыру түрлері мен туристерді тасымалдау қауіпсіздігі
Туризмдегі тауар және ақша қатынастары: сұраныс қалыптастыру мен халықаралық ерекшеліктері
Туризмдегі технологиялар мен маркетингтің өзара байланысы: инновациялар, әсері және болашақ перспективалар
Туризмдегі франшизаның экономикалық негіздері
Туризмдегі қоғамдық тамақтану кәсіпорындарының қызметі мен дамуы
Туризмнің адамзат тарихы, классификациясы және әлемдік экономикадағы мәні
Туризмнің даму тарихы және Қазақстандағы ерекшеліктері
Туризмнің түрлері мен ерекшеліктері және Қазақстандағы даму перспективалары
Туризмнің түсінігі, түрлері, қызметтері және Қазақстандағы дамуы
Туристік арқандар мен байлаулар: түрлері, сақталуы және қолдану қауіпсіздігі
Туристік бизнестің теориялық негіздері және Қазақстандағы даму келешегі
Туристік бизнестегі сапа менеджменті жүйесін талдау: қонақүй қызметтерін басқару және Алматы қаласының ресурстарын қолдану
Туристік бизнестегі тұтынушыларды зерттеу: клиенттерді жіктеу және қызмет көрсету стратегиялары
Туристік бренд және брендинг: теориялық негіздер мен Қазақстандағы даму перспективалары
Туристік кәсіпорындарда жарнамалық бюджет пен брендингті жоспарлау: стратегиялар мен іс жүзіндегі тәжірибе
Туристік кәсіпорындарда маркетингтік ақпаратты жинау және талдау әдістері
Туристік кәсіпорындардағы HR менеджментінің теориялық аспектілері және персоналды басқару жүйесін жетілдіру жолдары
Туристік кәсіпорындардағы бухгалтерлік есеп және турөнімнің өзіндік құнын қалыптастыру
Туристік кәсіпорындардағы бухгалтерлік есеп, шығындарды калькуляциялау және қаржылық-экономикалық көрсеткіштерді талдау
Туристік кәсіпорындардағы маркетингтік және жарнама қызметін ұйымдастыру мен жетілдіру
Туристік кәсіпорындардың мақсаттары мен құрылымы, турөнімді қалыптастыру және қызмет көрсету сапасын жетілдіру: Ел Тур мысалы
Туристік кәсіпорындағы басқару және бақылау негіздері
Туристік көрме-жәрмеңкелердің ерекшеліктері мен туризмге әсері
Туристік маркетинг: түсінігі, элементтері және кәсіпорындық маркетинг қызметін басқару
Туристік мекемелердегі PR технологиялары
Туристік нарықтағы бағаның теориясы, құрамы және қалыптасу жолдары
Туристік нарықты сегменттеу: тұжырымдама, түрлері және бағалау критерийлері (Қазақстан жағдайында)
Туристік рекреациялық ресурстар: мәні, түрлері және ерекше қорғалатын табиғи аймақтарды пайдалану қағидалары
Туристік салада маркетингтік және жарнама қызметін ұйымдастыру: теориялық аспектілер, интернет технологиялары және кәсіпорындық талдау
Туристік саяхат: түрлері, маршруттары, ұйымдастыруы және қауіпсіздік талаптары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz