Квадрат түбірі бар өрнектерге есептер шығарту




Презентация қосу
Өз біліміңді толықтырмаған
немесе жаңа ештеңе үйренбеген
сағатты әлде күнді бақытсыз
деп сана!!!

Ян Амос Коменский
Сабақтың тақырыбы:

Квадрат түбірі бар
өрнектерге есептер
шығарту.
•Білімділік: : Рационал өрнектерді түрлендіру, арифметикалық квадрат
түбір, көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару, көбейткішті түбір
таңбасының ішіне енгізу, бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босату
сияқты түрлендіруге берілген есептерді квадрат түбір қасиеттері көмегімен
шығаруды үйрету және аталған түрлендірулерге байланысты алған
білімдерін нығайту.
•Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын дамыту, ойлау
қабілетін жетілдіру, есеп шығарудың жаңа түрлерін меңгерту және
ойдан ой туындатуға, әр сөзді, айтылған ойды дәлелдеуге үйрету..

•Тәрбиелік: Оқушылардың белсенділігін арттыру, өз бетінше
оқуға, өз ойын қорыта отырып, жеткізе білуге, ұқыптылыққа,
нақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың жоспары:
1. Қайталау сұрақтары
2. “Кім жылдам”
3. “Математикалық эстафета”
4. “Біліміңді тексер”
5. “Тест тапсырма”
6. “Бумеранг”
7. Логикалық сұрақ
8. Сабақты қорытындылау.
Қайталау сұрақтары

1. Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?
2. Арифметикалық квадрат түбір белгісі қандай ж әне қалай аталады?
3. Арифметикалық квадрат түбір анықтамасы бойынша қандай те ңдік
орындалады?
4. Түбір ұғымын енгізудің қажеті неде?
5. Квадрат түбір және арифметикалық квадрат түбір ұғымдарыны ң қандай
айырмашылықтары бар?
6. Арифметикалық квадрат түбірдің қандай қасиеттері бар?
7. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шы ғару арифметикалы қ квадрат
түбірдің қандай қасиетіне негізделген?
8. Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтылу деп нені т үсінесі ңдер?
2-бөлім. « Кім жылдам»
Ауызша есепте
І топ ІІ топ

1. 16 25
1. 64 81
2. 9
100 2. 2
3 3 12 20
3. 3. 3 5
5 4 4 5 4. 6
1 1
4. 2 2

5. 20 5. 200
6. 75 6. 48
a5 7. 8a 4
3-бөлім. «Математикалық
эстафета»
Деңг. № І топ Деңг № ІІ топ
.
А тобы 1 8 10 2 А тобы 1 24 8 6
2 2 21 3 27
2 50 5 200
В тобы 3 10 100 6 847 2.9 25 11 252
В тобы 3 1
0.5 80 180 9 605

4 12 75 3
8 50 2
5 2 7 x 28 x 3 700 x
25a 16a 64a
С тобы 6 С тобы 6
34 24 2 4 3 2 73 40 3 4 3. 5

7 7
2 12 4 13 4 3 1 3
4 2 8 33 8 2 2 2
Жауаптары

І топ ІІ топ
А-деңгеі:
1) 2) 1) 2)
В-деңгейі
3) 4)
5) 3) 4) 5)
С-деңгейі
6) 7) 6) 7)
“Біліміңді тексер”
І топ ІІ топ

Өрнекті ықшамда

3 2 5 8 ; 4 3
3 6 ;

2 15 5
3; 3
5 3 3 4 5;

x y 3x 4 y ;
x 3 y y 4 x ;

a b a 5 b; 4
a 7 b 2 b 3 a ;
1)Арифметикалық түбірін табыңыз
49 121 “Құпия тест”
Р) 11 У) 1414 Б)77 Г)65 Е)5929
2)Өрнектің мәнін табыңыз
9 25 625
Р) 125 У) 375 Б)325 М) 625
Е)425
3)Ықшамдаңыз
1.69 400
Р) 15 У) 17 Б) 16 М) 26 Е)36
4)Көбейткішті түбір таңбасының астына енгізіңіз
15 y
Р) 625 y У) 115 y Б) 125 y М) 26 Е) 225 y
5) Көбейткішті түбір таңбасының астынан шығарыңыз
32a 2b 4
Р) 4ab 2 2 У) 4ab 2 Б) 2ab 2 М) 4ab 2 2 Е) 4ab 2 4

6) Қосындысын табыңыз
5 2 8 7 18 15 2

Р) У) А) 14 2 М) 26 Е)

7)Өрнекті ықшамдаңыз
Құпия сөз
75 3

Р) -2 Н) -9 А)6 М) 26 Е)-4

8)Жақшаларды ашыңыз
2 x 2 x
Р) 4+х Н) 2+х А) х+6 М)х-4 Г)4-х
Бумеранг
5-бөлім. «Бумеранг» ойыны.

Бұл ойында қарсылас топтар бір-біріне санның
кадрат түбірін немес квадратын табуға
сұрақтар қояды. Ойын шарты бойынша 1-
топтың кез-келген мүшесі 2-ші топқа кез-
келген мүшесін тұрғызып оған 5 сұрақ қояды.
Әр дұрыс жауапқа 1 баллдан, қателессе балды
қарсы топ алады.
6-БӨЛІМ. ЛОГИКАЛЫҚ
СҰРҚТАР

Жауаб
ы

Жауаб
ы
15 адам
4 қайық
Өзі
7. Сабақты
«Балалар сабақ
қорытындылау
біздің заманымызда
оқытудың негізгі түрі болып қала береді.
Сондықтан да сендер әр сабақтан алған
білімдеріңді тиянақты меңгеруге
тырысыңдар. Болашақта оның
ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін өзгертіп,
жаңарту қазіргі заманғы жаңа оқыту
технологияларын меңгеру – күрделі үрдіс.
Егемен Қазақстанның келешегі,
дүнежүзілік білім деңгейінде қалыптасқан
азамат, білімді, жан-жақты тұлға-біздің
болашағымыздың жарқын кепілі- өздерің!»
Сабақ аяқталды!

Ұқсас жұмыстар
Математикалық диктант
Квадрат теңдеу
Тік цилиндр
Теңдеуді шеш
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару
Логарифмдік теңдеулерді шешу туралы ақпарат
Оқушы білімін тексеру
Виет теоремасы туралы ақпарат
Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуңдер
Виет теоремасы
Пәндер