ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ

Қазақстан Республикасының Білім және Ғылым министрлігі Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университеті

ЖАҢАШЫЛ-ПЕДАГОГТАРДЫҢ КӨЗҚАРАСТАРЫ
Орындаған:Мусабаева Б.С. П-227

Ресейлік жаңашылпедагогтардың жүйесі

Шалва Александрович Амонашвили

Негізгі зерттеу идеясы «Педагогикадағы ізгілік мәні білім беру үрдісінде нәтижеге жеткізетін мақсат-міндеттермен ғана емес, сонымен қатар мақсатқа жетудің әдістерімен де түсіндіріледі. Ізгілік педагогикасында мақсатқа жетудің әдістері ретінде білім алушыға күнделікті жағымды әсер қалдыратын, оның тұлғасын қалыптастыратын, еркін таңдау мүмкіндігін беретін, ынтымақтастыққа шақыратын қарым-қатынас қолданылады» «мұғалім-оқушы» жүйесінде педагогикалық ынтымақтастық идеясы

Менің ой-пікірім Әрбір оқу орнының оқу үдерісінде ізгілік парадигмасы жоғары маңызға ие. Себебі, білім беру үдерісіне қатысуылардың бойында сүйіспеншілік пен мейірімділік, шығармашылық пен жаңашылдық, сезімталдық пен парасаттылық, оптимизм және төзімділік, батылдық пен адалдық, ұяңдық пен педагогикалық мамандықтың ұлылығын сезіну секілді кәсіби іс-әрекетке қажетті жоғары адамгершілік қасиеттерін мақсатты дамытатын үлкен игілік болып табылады. Сондықтан жоғары оқу орнында кәсіби этикалық білімдер; сенімдер мен қағидалар; іс-әрекеттегі адамгершілік мотивтер; өз іс-әрекетіне жауапкершілік, ар-ұят, борыш сезімдері қалыптастырылу қажет.

Игор Павлович Волков

Негізгі зерттеу идеясы

Менің ой-пікірім

Жаңа материалды «ірі Озат мұғалімдер баланы құрметтеу идеясын іске блоктар» арқылы меңгеру; асырып, бейімділікке қарай жұмыс беріп, Оза отырып оқыту идеясы оқушының жеке мүмкіндіктерін дамытып, сабақта (сабақтың бастапқы бірнеше да қабілетіне қарай жеке тапсырмалар беріп, минутының сабақ барысында қарапайым оқыту тәсілдерін қолданып, оқушыларға меңгерілетін ұғымдарға сабақ бергізіп, олардың шамалы болса да табысын, арналуы); шығармашылығын мадақтайды. Даму деңгейі әр түрлі Басып тастау ма, әлде диалог па Мұғалімдерге балаларды қосымша балалар өздерінің естігендерін, өсек-аяңдарды, сабақсыз, кез келген әзілдерді айтып келеді. Дәстүр бойынша мұғалім «теңеусіз», ата-аналардың оларды қайтарып тастайды. Себебі мүғалім өзіне көмегінсіз бірге оқытып, келетін сөзден қорқады. Егер мұғалім оқушыға ол білім беру міндеті. сөздердің дұрыс-бұрыстығын айтпаса, онда оқушы өз пікірін өзгертпейді. Оқушыларды әлеуметтік және саяси жағынан өсіретін демократиялық диалог және мұғалімнің өзгені өз сөзіне сендіре білуі.береді.

Виктор Федорович Шаталов

Негізгі зерттеу идеясы

Менің ой-пікірім

√ оқу материалы блок-схема қолданыла Тірек формалары әр түрлі, бірақ жалпы отырылып максимальды түрде нақты, принцип айқын көрсетілген: ең нашар қисынды түсіндіріледі, олар оқу оқушы тақтада тұрып еркін жауап береді. материалының логикалық байланысын Ол сабақ қарқының бұзбайды, оның тірек бейнелейді; болуы қажет. Тірек бұл кесте түріндегі √ оқушылар ойда сақтап отырған блок- көрнекі құралдар емес, ол ережелердің, схеманы тірек ете отырып сұраққа әңгімелердің жол көрсеткіші. Әрбір жауап береді; оқушы түрлі тірек формаларын өзінің √ үйде алғашында сабақта шешілген жауабында пайдаланады. Мысалы: есептер (жаттығулар) орындалады, ереженің жол көрсеткіші, есептер нәтижесінде тіпті оқу деңгейі шығару тәсілдер тағы басқа. «төмен», бірақ оқуға ниеттері бар оқушылардың өзі нәтижеге жетпек; √ оқушы білімін бағалау тақырыпты әрбір оқушы меңгергеннен кейін жүзеге асырылады.

Софья Николаевна Лысенкова

Негізгі зерттеу идеясы

Менің ой-пікірім

Жаңашыл педагог С. Лысенкова Сонымен, қайта құру жағдайында әрбір қазіргі кездегі бір күрделі мұғалімнің жаңа идеялармен, оқыту мен мәселенің басын ашты. Ол: тәрбиенің озат теориясы және √ жаңа материалды «ірі практикасымен қарулануы тұлғаның блоктар» арқылы меңгеру; сапасың жобалай және анықтай білуге √ оза отырып оқыту идеясы мүмкіндік береді. Осының негізінде мұғалім (сабақтың бастапқы бірнеше баланың бойына жақсы қасиеттерді егеді, минутының сабақ барысында дүниеге көзқарасын, мінез-құлықтың меңгерілетін ұғымдарға арналуы); нормасын қалыптастырады, болашақ өмірге, √ даму деңгейі әр түрлі еңбекке, мамандықты саналы түрде таңдап балаларды қосымша сабақсыз, кез ала білуге даярлайды. келген «теңеусіз», ата-аналардың көмегінсіз бірге оқытып, білім беру міндеті.

Евгении Николаевич Ильин

Негізгі зерттеу идеясы

Менің ой-пікірім

√ әдебиет сабағы әрбір оқушыға Бұл жаңашыл педагог жасөспірімге өз адам болу тәлімін беретін өнер күшіне сенуге көмектесіп, оның ең жақсы және адамгершілік-этикалық курсы; қасиеттерін ашуға ықпалын тигізеді, оны √ адамды адам етіп қалыптастыру ізгілік пен азаматтылықтың биік шыңына үрдісі, ол жай ғана жұмыс емес, жетелейді. қарым-қатынас үйлесімділігі, жай ғана оқытып-үйрету сабағы емес, тұғыры биік өнер, ол сабақ кестесіндегі сағаттар саны емес, нағыз өмір.

Қазақстандық жаңашылпедагогтардың жүйесі.

Нұрғалиев Құмаш – қаһармандық, азаматтық, батылдық үлгісі. Екінші дүниежүзілік соғысына қатысқан ол 19 жасында I топ мүгедегі болып қалған. Рига түбіндегі шайқаста екі аяғы мен сол қолынан айырылған ол өмір сүруге ғана емес, өз өмірін, қабілетін, дарынын жас ұрпаққа білім беруге арнауға бекінген. Оны білім саласындағы «Қазақтың Мересьеві» деп атайды. Ол өзінің туған жері Боран ауылындағы мектепті қырық жылдан астам уақыт басқарған (1957-1988). 1975 жылы мектеп КСРО Халық шаруашылығы жетістіктері көрмесіне, ал 1980 жылы Қазақстанның ХШЖҚ қатынасып, мектеп III орын алып, медалмен марапатталды. Қазір мектеп «Құмаш Нұрғалиевтың мектеп-гимназиясы» деп аталады. Нұрғалиев Құмаш – Ленин ордені иегері, КСРО және Қазақ КСР-інің білім беру озаты, Қазақстанның еңбегі сіңген мұғалімі, КСРО халық мұғалімі.

Нұртазина Рафиқа Бекенқызы – Қазақстанның халық мұғалімі, Еңбек Ері, педагогика ғылымдарының кандидаты, әдіскер-ғалым, қоғам қайраткері әрі жазушы. Ол 240 ғылыми және оқу-әдістемелік еңбектің, соның ішінде қазақ тілінде оқытатын мектептерге арналған 15 оқулық пен оқу құралының авторы болып табылады. Ол Қазақстандағы ең танымал орыс тілінің мұғалімі.

Бітібаева Қанипа Омарғалиқызы - Өскемен қаласындағы Жамбыл атындағы гимназияинтернаттың қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, КСРО мемлекеттік сыйлық иегері, Қазақ КСРнің және КСРО білім беру ісінің озаты, Н. К. Крупская атындағы медаль иегері Бітібаева Қанипа 60 ғылыми-педагогикалық мақала, 13 кітаптың, соның ішінде қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі бойынша 2 оқулықтың авторы, ол 4000 дидактикалық материал, 300 көрнекі құрал әзірлеген. Қанипа Омарғалиқызының сабақтары – ынтымақтастық педагогикасы. Оның сабағында әрбір оқушы өзін тұлға деп сезінеді. Бұл жаңашыл педагог үшін ынтымақтастық педагогикасы адамгершілік педагогикасы болып табылады

Ысқақов Архимед Мыңбайұлы – Қазақстан Республикасының халыққа білім беру ісіне еңбегі сіңген қызметкер, «Тарлан» сыйлығының иегері, авторлық мектеп директоры. Ысқақов Архимедтің авторлық мектебі мақсаты – еңбек және қызықты оқу үрдісі мен оқушылардың жеке қабілеттерін, бейімдерін, қызығуын дамыту арқылы үйлесімді және қоғамда белсенді тұлғаны қалыптастыру.

Пайдаланған әдебиеттер тізімі: 1.Қазақ әдебиеті. Энциклопедиялық анықтамалық. — Алматы: «Аруна Ltd.» ЖШС, 2010 жыл.ISBN 9965-26096-6 2.Бержанов Қ., Мусин Б. Педагогика тарихы. А., 1984, 212-228 беттер. 3.Титов В.А. Педагогика начальной школы. Конспект лекций. М., 2003, С 14-16. 4.Джуринский А.Н. История педагогики. 5.Мұсаева С.А., Бегалиев Т.Б. Жас ерекшелік педагогикасы. Астана, 2006,146-149б.


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь