Интерактивтік тақта”


Презентация қосу



Техника қауіпсіздігінің
ережелері
Төменде кез келген затпен жұмыс жасағанда сақтану
шараларының қауіпсіздік ережелері келтірілген.
Жұмысты бастар алдында міндетті түрде барлық
қауіпсіздікті сақтау ережелерімен толық танысу қажет.
Егер де балалар жұмыс жасайтын болса, мұндай
жағдайда мұғалімдердің бақылауында болуы қажет.
Кедергісіз жұмыс жасау үшін тақтаның екі жағынан 1 м
орын қалдыру қажет. Жүйені өзгертуге тырыспаңыз,
өйткені ол жүйені бұзуы мүмкін. Егер де бұл техника
жұмыс жасамай қалса, онда өз бетіңізше жөндеуге
тырысудың қажеті жоқ. Бұл кепілдікті жоюға соқтырады.
Мультимедиа – проектор бағыты бойынша сәуле
тақтаға шағылысады. Сондықтан оған тура қарауға
болмайды.
Интерактивтік тақтаның түсінігі
Интерактивтік тақта – бұл компьютердің
қосымша құрылғыларының бірі. Ол тақтаның
/IPBOARD, ActivStudio, Smart Board/
бағдарламасы арқылы іске қосылады. Бұл
құрылғы компьютер, мультимедиялық
проектор және ақпараттарды енгізуге
арналған активті қаламнан тұрады.
Активті қалам – бұл меңзерді басқару
құрылғысы және компьютер мен тақта
арасындағы байланысты іске асырушы
құрылғы.
Білім беруде интерактивті құралдарды қолданудың
мүмкіншіліктері

Қазіргі уақытта білім беруде сабақ барысында
интерактивті құралдарды қолдануда. Интерактивті
құралдардың көмегімен мұғалімнің, оқушының
шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашылып отыр.
Білім берудегі интерактивті технология – мұндағы
интерактивті сөзі – inter (бірлесу), act (әрекет жасау)
ұғымын білдіреді, сабақ барысында оқушының топпен
жұмыс жасауға қатыспауы мүмкін емес, бірін – бір
толықтырып, сабақ барысында барлық оқушылардың
қатысуын ұйымдастыратын оқыту барысы.
Флипчарт
Флипчарт – бұл бірнеше қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс
аймағы. Бұл аймақта презентацияны құруға және оны көрсетуге
қажетті құралдардың барлығы көрсетіледі.
“Активті экран” кешені білім үрдісінде қолданылатын ақпаратты
көрсетуге және оны компьютермен басқаруға тағайындалған
әмбебап интерактивтік жүйе болып табылады.
“Активті экран” бағдарламалық – техникалық кешенінің
дидактикалық мақсатта пайдалану барысында олардың негізгі
қызметі – жалпы ақпаратпен кәсіби біліктілікті жетілдіру
бағытында қолданып, сонымен қатар бұл құралдың
оқушылардың, ойлау және ойын қысқа және түсінікті түрде
жеткізе білу қабілетін, арттырып өз ойларын жаңа технология
құралдары көмегімен жүзеге асыруын қалыптастыруды
қамтамасыз ете алатын белгілі болады.
Бағдарламалық – техникалық кешеннің құрамына кіретін
интерактивтік тақтаны оқытушыға сабақты қызықты және
динамикалық түрде мультимедиялық құралдар көмегімен
оқушылардың қызығушылықтарын тудыратындай оқуға
мүмкіндік беретін визуалды қор деп те атауға болады.
Сабақты түсіндіру барысында мұғалім тақта алдында
тұрып, бір мезетте мәтіндік, аудио, бейне құжаттарды,
Интернет ресурстарын қолдана алады.
Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда
дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге көмектеседі:
Пән бойынша базалық білімді меңгеру;
Алған білімді жүйелеу;
Өзін - өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру;
Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру;
Оқушыларға оқу материалдарымен өздігінен жұмыс
істегенде әдістемелік көмек беру.
Компьютер Ақпараттық
және жабдықтарды
оргтехникан талдай білу
ы пайдалану
Ақпаратт Ақпаратт
ы ы таңдау Ақпаратт Ғылыми іс –
пайдалан ы іздеу шараларға
у қатысуды
Коммуникативтік
жарияланымды
қызметі
қ белсенділігі

Ақпаратт
ы
АКТ
құзырлыл Ақпаратт Сапалы
танымалд ы тұтыну таңдалған
ау ық
ақпараттық
салты

Талдаулы
Ақпаратт синтетикал
ы құру Ақпаратт қайраткерлі
Ақпаратт ы сіңіру к талдау –
ы игеру жинақтау
Ақпараттық тізбені қызметі
құрастыру Ғылыми іс-
Ғылыми – шараларға
шараларда қатысудың
публикациялық жарияланымдық
белсенділік белсенділігі
қатысуы
АКТ – БАСҚАРУ
Сұрақ Жауап Түсініктеме
Директор қандай Қысқаша актілер, Мектептегі АКТ-ны
жағдай жасау материалдық – пайдалану жағдайы жан –
керек? техникалық база, жақты жасалған ережелер.
мектептің даму Пән кабинеттері мен АКТ
бағдарламасы кабинеті жабдықтарының
жүйелі толығуы
қарастырылған даму
бағдарламасы
құрастырылуы тиіс
Директор: АКТ – Біздің пікірімізге, Директордың
сауатты немесе АКТ директор АКТ – құзырлы құзырлылығы – бұл мектеп
– құзырлы? Немесе болуы тиіс. және барлық ұжымның
бұл мүлде табысының кепілі
маңызды емес пе?
Директор құзырына Мектеп командасы және Ұйымдастырушылық
кіретін қандай педагогикалық ұжымын бағыттаушылық және
шешімдер? қажетті салаға бағыттау бақылаушылық ролі.
(ережеге сүйене отырып
– сіз яхтаға қандай ат
қойсаңыз, ол солай
жүзеді).
РАХМЕТ!
http://tileysai.ucoz.kz
Қазақша тегін
Слайдтар
Рефераттар
Тесттер
Шпаргалка
Курстық жұмыстар
ЕНТ

Ұқсас жұмыстар
Таза тақта. Қар кесегі . Бір сөйлеммен түйіндеу
Натурал сандарды бөлу және көбейту
С.Сәдуақасовтың бойындағы ерекшеліктерін ұғындыру, ағартушылық қызметін насихаттау, тақырыпты аша отырып, түсініп оқуға үйрету
Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға және айырмаға түрлендіру
Түркістан қаласы - Салалас құрмалас сөйлем
Түбір мен қосымшаның жазылуы
Ақпараттық технологиялар арқылы инновациялық әдістерді қолдану бойынша сабақты өту әдісі
Сапарғали Бегалин
Электронды үкімет. Egov.kz сайтының қызметі
Қазақстан Республикасы Армиясының әскери атақтары
Пәндер

Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор №1 болып табылады.

MasterCard Visa


WhatsApp: 777 614 50 20
Email: info@stud.kz
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь