Сайтқа презентация қосу

Интерактивтік тақта”

Техника қауіпсіздігінің ережелері
Төменде кез келген затпен жұмыс жасағанда сақтану шараларының қауіпсіздік ережелері келтірілген. Жұмысты бастар алдында міндетті түрде барлық қауіпсіздікті сақтау ережелерімен толық танысу қажет. Егер де балалар жұмыс жасайтын болса, мұндай жағдайда мұғалімдердің бақылауында болуы қажет. Кедергісіз жұмыс жасау үшін тақтаның екі жағынан 1 м орын қалдыру қажет. Жүйені өзгертуге тырыспаңыз, өйткені ол жүйені бұзуы мүмкін. Егер де бұл техника жұмыс жасамай қалса, онда өз бетіңізше жөндеуге тырысудың қажеті жоқ. Бұл кепілдікті жоюға соқтырады. Мультимедиа – проектор бағыты бойынша сәуле тақтаға шағылысады. Сондықтан оған тура қарауға болмайды.

Интерактивтік тақ таның тү сінігі
Интерактивтік тақта – бұл компьютердің қосымша  құрылғыларының бірі. Ол тақтаның  /IPBOARD,  ActivStudio, Smart Board/ бағдарламасы  арқылы іске  қосылады. Бұл құрылғы компьютер, мультимедиялық  проектор және ақпараттарды енгізуге арналған активті  қаламнан тұрады. Активті қалам – бұл меңзерді басқару құрылғысы және  компьютер мен тақта арасындағы байланысты іске  асырушы құрылғы. 

Білім беруде интерактивті құралдарды қолданудың мүмкіншіліктері Қазіргі уақытта білім беруде сабақ барысында интерактивті құралдарды қолдануда. Интерактивті құралдардың көмегімен мұғалімнің, оқушының шығармашылықпен жұмыс істеуіне жол ашылып отыр. Білім берудегі интерактивті технология – мұндағы интерактивті сөзі – inter (бірлесу), act (әрекет жасау) ұғымын білдіреді, сабақ барысында оқушының топпен жұмыс жасауға қатыспауы мүмкін емес, бірін – бір толықтырып, сабақ барысында барлық оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын оқыту барысы.

Флипчарт
Флипчарт – бұл бірнеше қажетті беттерден тұратын негізгі жұмыс аймағы. Бұл аймақта презентацияны құруға және оны көрсетуге қажетті құралдардың барлығы көрсетіледі. “Активті экран” кешені білім үрдісінде қолданылатын ақпаратты көрсетуге және оны компьютермен басқаруға тағайындалған әмбебап интерактивтік жүйе болып табылады. “Активті экран” бағдарламалық – техникалық кешенінің дидактикалық мақсатта пайдалану барысында олардың негізгі қызметі – жалпы ақпаратпен кәсіби біліктілікті жетілдіру бағытында қолданып, сонымен қатар бұл құралдың оқушылардың, ойлау және ойын қысқа және түсінікті түрде жеткізе білу қабілетін, арттырып өз ойларын жаңа технология құралдары көмегімен жүзеге асыруын қалыптастыруды қамтамасыз ете алатын белгілі болады.

Бағдарламалық – техникалық кешеннің құрамына кіретін интерактивтік тақтаны оқытушыға сабақты қызықты және динамикалық түрде мультимедиялық құралдар көмегімен оқушылардың қызығушылықтарын тудыратындай оқуға мүмкіндік беретін визуалды қор деп те атауға болады. Сабақты түсіндіру барысында мұғалім тақта алдында тұрып, бір мезетте мәтіндік, аудио, бейне құжаттарды, Интернет ресурстарын қолдана алады. Интерактивті құралдарды сабаққа пайдаланғанда дидактикалық бірнеше мәселелерді шешуге көмектеседі: Пән бойынша базалық білімді меңгеру; Алған білімді жүйелеу; Өзін - өзі бақылау дағдыларын қалыптастыру; Жалпы оқуға деген ынтасын арттыру; Оқушыларға оқу материалдарымен өздігінен жұмыс істегенде әдістемелік көмек беру.

Компьютер және  оргтехниканы  пайдалану Ақпаратты  пайдалану Коммуникативтік  қызметі Ақпаратты  таңдау

Ақпараттық жабдықтарды  талдай  білу

Ақпаратты  іздеу

Ғылыми іс –  шараларға қатысуды  жарияланымдық  белсенділігі

Ақпаратты  танымалдау

АКТ  құзырлылық

Ақпаратты  тұтыну

Сапалы  таңдалған  ақпараттық  салты Талдаулы  синтетикал  қайраткерлік  талдау –  жинақтау  қызметі

Ақпаратты  құру Ақпараттық тізбені  құрастыру

Ақпаратты  игеру

Ақпаратты  сіңіру

Ғылыми –шараларда  публикациялық   белсенділік қатысуы

Ғылыми іс­шараларға  қатысудың  жарияланымдық  белсенділігі

АКТ – БАСҚ АРУ
Сұрақ Жауап  Түсініктеме  Мектептегі АКТ­ны пайдалану  жағдайы жан – жақты  жасалған  ережелер.  Пән кабинеттері мен АКТ  кабинеті жабдықтарының жүйелі  толығуы қарастырылған даму  бағдарламасы құрастырылуы тиіс Директор: АКТ – сауатты  Біздің пікірімізге, директор АКТ  немесе АКТ – құзырлы   Немесе бұл мүлде  маңызды емес пе Директор құзырына  кіретін қандай  шешімдер Мектеп командасы және  педагогикалық ұжымын  қажетті салаға бағыттау  (ережеге сүйене отырып – сіз  яхтаға қандай ат қойсаңыз, ол  солай жүзеді). Ұйымдастырушылық  бағыттаушылық және  бақылаушылық ролі. – құзырлы болуы тиіс.  Директордың  құзырлылығы – бұл  мектеп және барлық ұжымның  табысының кепілі Директор қандай жағдай  Қысқаша актілер, материалдық  жасау керек   – техникалық база, мектептің  даму бағдарламасы

РАХМЕТ!

http://tileysai.ucoz.kz
Қазақша тегін Слайдтар Рефераттар Тесттер Шпаргалка Курстық жұмыстар ЕНТ


Пән: Педагогика



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь