Көпжасушалы жануарлардағы қан, лимфа және қанайналым жүйесі: сабақ жоспары


Slide 1

Сабақтың жоспары

І. Ұйымдастыру кезеңі - (1 минут)

А) Сабаққа кіріспе (Оқушыларды сабақтың жоспарымен, мақсатымен

таныстыру)

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау - (15 минут)

а) Тақырып мазмұнын сұрап шығу (дайындалып келген оқушылардан сұрау)

ә) Суретпен жұмыс (құстың зәр шығару жүйесінің құрылысын атау)

б) “Біліміңді тексер”

в) Қорытынды

ІІІ. Жаңа сабақ - (20 минут)

А) Кіріспе сөз

Ә) Жаңа сабақты түсіндіру

Б) Қорытынды

ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау - (7 минут)

А) “Кім жылдам ойынын” өткізу

Ү. Оқушы білімін бағалау - (1 минут)

ҮІ. Үй тапсырмасы - (1 минут)

Slide 2

Үй тапсырмасын сұрау

А) Тақырып мазмұнын сұрап шығу

Ә) Суретпен жұмыс (оқушыларға құстың зәр шығару жүйесінің құрылысын айтқызу)

Б) “Біліміңді тексер”

Slide 3

Ә) Суретпен жұмыс (құстың зәр шығару жүйесінің құрылысын ата)

Slide 4

Б) “Біліміңді тексер”

Көпжасушалы жануарлар организмінде түзілетін сыртқа шығарылуы тиіс заттарға нелер жатады? Ол заттарды тізімнен теріп, дәптерлеріңе жазыңдар:

Оттегі - несеп

Көмірқышқыл газы - вакуоль

Құрылыс материалдары - нәжіс

Қанның қызыл түйіршіктері

Slide 5

2. Сол жақта көпжасушалы жануарлардың зәршығару мүшелері, оң жақта жануарлардың тізімі берілген. Зәршығару мүшелерінің қайсысы қандай жануарға тән екенін анықтап, дәптерлеріңе жазыңдар:

А. Бүйрек 1. шаян

Ә. Жасыл без 2. гидра

В. Несепағар 3. ит

Г. Жабынды қабықша 4. паразит амеба

Ғ. Вакуоль 5. кірпікшелі кебісше

Slide 6

Жаңа сабақ

Тақырыбы:

§ Көпжасушалы жануарлардағы қан, лимфа және қанайналымы

Slide 7

Сабақтың мақсаты

а) Білімділік: Көпжасушалы жануарлардағы қан,

лимфа және қанайналым жүйесімен,

құрылысын оқушыларға таныстыру

ә) Дамытушылық: өз бетінше қорытынды жасауға

дағдыландыру, танымдық

қабілеттерін дамытып, ізденіске баулу.

б) Тәрбиелік: Оқушылардың жануарларға деген

сүйіспеншілігін оята отырып, тәрбиелеу

Slide 8

Жаңа сабақ жоспары

А) Кіріспе сөз

Ә) Қанның организмде атқаратын қызметі

Б) Қанның құрамы

В) Эритроциттер, Лейкоциттер

Г) Организмнің қанайналым жүйесі

Г) Қорытынды

Slide 9

Қанның құрамы

қан плазмасы

қан жасушалары

Slide 10

Олар:

Эритроциттер

Лейкоциттер

Slide 11

IV. Жаңа сабақты пысықтау

А) “Кім жылдым” ойыны (Оқушыларға жаңа сабақтан сұрақтар қойылады)

1. Қанның құрамына қандай заттар кіреді?

2. Эритроциттер қандай қызмет атқарады?

3. Эритроциттердің организм үшін маңызы қандай?

4. Лейкоциттер қандай қызмет атқарады?

5. Эритроциттер қандай мүшелерде түзіледі?

Slide 12

6. Қан газ алмасудан басқа тағы қандай қызмет атқарады?

7. Лейкоциттердің эритроциттерден қандай айырмашылығы бар?

8. Эритроциттерді қанның қызыл түйіршігі деп неліктен атайды?

9. Антидене деген не?

10. Табиғи иммунитет деген не?

11. Жасанды иммунитет қалай пайда болады?

Slide 13

V. Оқушы білімін бағалау

VI. Үй тапсырмасы:

§ 39 оқу


Ұқсас жұмыстар
Жануарлардағы зәр шығару жүйесі, қан және қанайналым жүйесі мен иммунитет негіздері
Ішкі орта мен қанайналым: қан, лимфа, иммунитет және жүрек-қан тамырлар мен тыныс алу жүйелерінің физиологиясы
Сабақ жоспары: Көпжасушалы жануарлардың құрылысы мен тіршілігі
Адамның қан тамырлары мен қанайналым жүйесі: анатомиясы, қызметі және қан қысымы
Қан физиологиясының негіздері: құрамы, қанайналым жүйесі, қан топтары мен резус-фактор
Жүрек-қан тамырлар жүйесі және ангиология: тамырлар, қан және лимфа жүйесінің құрылысы мен қызметі
8-сынып Модуль №8: Жүрек-қан тамырлары жүйесі - сабақ жоспары
Зәр шығару мен қанайналым жүйелері: қан жасушалары, иммунитет және сабақтық тапсырмалар
Қан және қанайналым жүйесінің құрылымы мен қызметтері
Үлкен және кіші қанайналым шеңберлері және қанның тамырлар арқылы қозғалуы: сабақ жоспары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz