Сабақтың жоспары


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Сабақтың жоспары
І. Ұйымдастыру кезеңі – (1 минут)
А) Сабаққа кіріспе (Оқушыларды сабақтың жоспарымен, мақсатымен
таныстыру)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау – (15 минут)
а) Тақырып мазмұнын сұрап шығу (дайындалып келген оқушылардан сұрау)
ә) Суретпен жұмыс (құстың зәр шығару жүйесінің құрылысын атау)
б) “Біліміңді тексер”
в) Қорытынды
ІІІ. Жаңа сабақ – (20 минут)
А) Кіріспе сөз
Ә) Жаңа сабақты түсіндіру
Б) Қорытынды
ІҮ. Жаңа сабақты пысықтау – (7 минут)
А) “Кім жылдам ойынын” өткізу
Ү. Оқушы білімін бағалау – (1 минут)
ҮІ. Үй тапсырмасы – (1 минут)
Үй тапсырмасын сұрау

А) Тақырып мазмұнын
сұрап шығу
Ә) Суретпен жұмыс
(оқушыларға құстың зәр
шығару жүйесінің
құрылысын айтқызу)
Б) “Біліміңді тексер”
Ә) Суретпен жұмыс
(құстың зәр шығару
жүйесінің құрылысын ата)
Б) “Біліміңді тексер”

1. Көпжасушалы жануарлар
организмінде түзілетін сыртқа
шығарылуы тиіс заттарға нелер
жатады? Ол заттарды тізімнен
теріп, дәптерлеріңе жазыңдар:
- Оттегі - несеп
- Көмірқышқыл газы - вакуоль
- Құрылыс материалдары - нәжіс
- Қанның қызыл түйіршіктері
2. Сол жақта көпжасушалы
жануарлардың зәршығару
мүшелері, оң жақта
жануарлардың тізімі берілген.
Зәршығару мүшелерінің
қайсысы қандай жануарға тән
екенін анықтап, дәптерлеріңе
жазыңдар:

А. Бүйрек 1. шаян
Ә. Жасыл без 2. гидра
В. Несепағар 3. ит
Г. Жабынды қабықша 4. паразит амеба
Ғ. Вакуоль 5. кірпікшелі кебісше
Жаңа сабақ
Тақырыбы:

§ Көпжасушалы
жануарлардағы қан,
лимфа және
қанайналымы
Сабақтың мақсаты
а)Білімділік: Көпжасушалы жануарлардағы
қан,
лимфа және қанайналым жүйесімен,
құрылысын оқушыларға таныстыру

ә)Дамытушылық: өз бетінше қорытынды
жасауға
дағдыландыру, танымдық
қабілеттерін дамытып, ізденіске баулу.

б)Тәрбиелік: Оқушылардың жануарларға деген
• сүйіспеншілігін оята отырып, тәрбиелеу
Жаңа сабақ жоспары
А) Кіріспе сөз
Ә) Қанның организмде атқаратын
қызметі

Б) Қанның құрамы

В) Эритроциттер, Лейкоциттер

Г) Организмнің қанайналым
жүйесі
Г) Қорытынды
Қанның құрамы

қан
плазмасы
қан
жасушалары
Олар:

Эритроциттер Лейкоциттер
IV. Жаңа сабақты
пысықтау
А) “Кім жылдым” ойыны (Оқушыларға
жаңа сабақтан сұрақтар қойылады)
1. Қанның құрамына қандай заттар
кіреді?
2. Эритроциттер қандай қызмет
атқарады?
3. Эритроциттердің организм үшін
маңызы қандай?
4. Лейкоциттер қандай қызмет атқарады?
5. Эритроциттер қандай мүшелерде
түзіледі?
6. Қан газ алмасудан басқа тағы
қандай қызмет атқарады?
7. Лейкоциттердің
эритроциттерден қандай
айырмашылығы бар?
8. Эритроциттерді қанның қызыл
түйіршігі деп неліктен атайды?
9.Антидене деген не?
10. Табиғи иммунитет деген не?
11. Жасанды иммунитет қалай
пайда болады?
V. Оқушы білімін
бағалау
VI. Үй тапсырмасы:
§ 39 оқу

Ұқсас жұмыстар
Эколгиялық білімнің формалары, әдістері және құралдары
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Карта арқылы жолдан тыс жермен жүру
Ұлы Отан соғысының басталуы
XVIII-XIX ғасырлардағы Қазақстандағы ұлт-азаттық көтерілістер
Астана – болашақтың қаласы
Оқу пәндері жоспар, қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың типтері, құрылымы
Сабақтан кейінгі талқылау
Қайталау Үйге тапсырма
Пәндер