Логикалық сипаттағы тесттабысты болашақ кепілі


Slide 1

Логикалық сипаттағы тест-табысты болашақ кепілі

Slide 2

«Қазақстан -2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру саласын дамыту. Қазақстанның білім экономикалық ортаға бейімделуі мен халықаралық білім беру стандартына сәйкес келуі табылады.

Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін реформалау құзырлылық ұстанымына және әлемдік білім берукеңістігіндегі оқытудың озық әдістемелері мен амал-тәсілдеріне негіделген. Осыған орай оқушылардың білімін бақылау, бағалау жүйесін, ұлттық емтихандарды, алынып отыр. Ойткені құзырлылық сипатындағы тесттер, тапсырмалар оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларың сыртқы ортадағы өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу қабілеттерін анықтайды және дамытады.

Slide 3

Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық ойлау қабілетін анықтау бағытындағы логикалық сипаттағы тесттерді құрастыру, апробациялық зерттеуден өткізу жұмыстарын жүргізіп жатыр. .

Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың білімді жете меңгеру мен оларды өмір жағдайларында қолдана білу қабілеттерін анықтауға арналған

Slide 4

Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық және сөздік -логикалық екі блоктан тұрады. Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер, диаграммалар; сөздік -логикалық блокта аналогия, сойлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға септігін тигізеді.

Slide 5

Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің бақылау-өлшеу материалдарында да кездеседі.

Slide 6

Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға (ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану болады.

Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық оқушылардың халақаралық зерттеулердегі көрсеткіштерін арттыруға негізделген.

Slide 7

Дамир, Рустам жəне Лəззат мектептен үйге бірге қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25 минут керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет. Ал Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут керек. Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта келуі үшін, олар мектептен қай уақытта шығуы керек?

Жауабы: сағ мин

Slide 8

МЫСАЛ

Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін терезе алдына қойды. Ғалия кешке таман тəрелкеге қараған кезде, ол судың жоғалып кеткенін көрді.

Судың жоғалу себебін түсіндір.

Slide 9

МЫСАЛ

Жердің бетінің ең көп бөлігі . . . жабылған

A -құмдармен

B -ормандармен

C -сумен

D -таулармен

Slide 10

МЫСАЛ

Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2, 50 зедқа бір шөлмек шырын жəне 3, 85 зедқа бутерброд сатып алды. Болаттың таңертеңгі асқа төлегеннен кейін қанша ақшасы қалды?

A 3, 65 зед

B 4, 75 зед

C 6, 35 зед

D 16, 35 зед

Slide 11

МЫСАЛ

Қай жағдайда сандар ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ КІШІГЕ қарай орналасқан?

A 36; 43; 66; 87

B 66; 43; 36; 87

C 87; 66; 36; 43

D 87; 66; 43; 36

Slide 12

МЫСАЛ

Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда тізбектегі ток күшін өлшеді.

Slide 13

МЫСАЛ

Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы таулардан шағылады. Дәл осындай жағдайда Айда жаңғырық естілмейді, өйткені:

A Айдағы тартылыс күші өте аз

B Айдағы температура өте төмен

C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа жоқ

D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды

Slide 14

МЫСАЛ

Ағаш отырғызу арқылы неліктен топырақ эрозиясын азайтуға болатынын түсіндір.

Slide 15

Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы

көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу болуының нәтижесі болады?

A жыл мезгілінің ауысуы

B күн мен түннің ауысуы

C жылдың ұзақтығы

D уақыт белдеулері

Slide 16 Slide 17 Slide 18 Slide 19 Slide 20

4-сынып оқушылары мектепке балабақшадан кітаптар

алып келді. Диаграммада олардың әкелген

кітаптарының саны көрсетілген.

Қайсы сынып 45 кітап әкелді?

А) 4 “А” С) 4 “В”

В) 4 “Б” Д) 4 “Д”

Slide 21

А

В

С

Д

Е

Қайсы суретте шаршының 2 бөлігі боялған?

3

Slide 22

А

В

С

Д

70

7

0, 7

0, 07

7

10 санын қалай жазуға болады?

Slide 23

А

В

С

Д

1 кг

6 кг

60 кг

600 кг

Ересек адамның массасы қанша болуы мүмкін?

Slide 24

_

_

__10

_

_

_

_

_

___0

_

_

_

_

_

_ -10

_

_

__

_

_

___

_

_

___

_

_

_

___

_

_

Маржан мектепке бара жатқанда, көшедегі

температура 0-ден 3 градус төмен болды.

Slide 25

__10

_

_

__

_

_

_

_

___0

_

_

_

___

_

_ -10

_

_

__

_

_

___

_

_

__

_

_

_

___

_

_

Маржан мектептен үйіне қайтқанда, көшедегі

температура 0-ден 5 градус жоғары болды.

Температура қанша

градусқа көтерілген?


Ұқсас жұмыстар
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
ОҚУШЫЛАР ҰЖЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
Қазақстан Республикасындағы Гендерлік саясат: жетістіктері, кемшіліктері, болашақ дамуы
Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
Функционалдық сауаттылықты дамыту
ПОСТМОДЕРНИЗМ ЖӘНЕ БОЛМЫСТЫҢ ЖАНА
Түсініктеме сөзден Түсініктеме сөзінде
Саяси себептер
Зертханалық зерттеу әдістері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz