Логикалық сипаттағы тесттабысты болашақ кепілі




Презентация қосу
Логикалық сипаттағы тест-
табысты болашақ кепілі
«Қазақстан -2030» ұзақ мерзімді Стратегиясының
маңызды басымдылықтарының бірі- білім беру
саласын дамыту. Қазақстанның білім экономикалық
ортаға бейімделуі мен халықаралық білім беру
стандартына сәйкес келуі табылады.
Қазақстанда жүргізіліп жатқан білім беру жүйесін
реформалау құзырлылық ұстанымына және әлемдік
білім берукеңістігіндегі оқытудың озық әдістемелері
мен амал-тәсілдеріне негіделген. Осыған орай
оқушылардың білімін бақылау, бағалау жүйесін,
ұлттық емтихандарды, алынып отыр. Ойткені
құзырлылық сипатындағы тесттер, тапсырмалар
оқушылардың игерген білімдері мен дағдыларың
сыртқы ортадағы өзгерістерге сәйкес кіріктіре алу
қабілеттерін анықтайды және дамытады.
Осы мақсатта Қазақстан Республикасы Білім
және ғылым министрлігінің Ұлттық білім сапасын
бағалау орталығы 2010 жылдың тамыз айынан
бастап оқушылардың жалпы қабілетін, логикалық
ойлау қабілетін анықтау бағытындағы
логикалық сипаттағы тесттерді
құрастыру,апробациялық зерттеуден өткізу
жұмыстарын жүргізіп жатыр..
Логикалық сипаттағы тесттер оқушылардың
білімді жете меңгеру мен оларды өмір
жағдайларында қолдана білу қабілеттерін
анықтауға арналған
Тест тапсырмаларының мазмұны дағдылы ҰБТ
сұрақтарынан ерекшеленеді. Тест математикалық
және сөздік –логикалық екі блоктан тұрады.
Матемтикалық блокта логикалық тұрғыдан
ойландыратын модельдер, графиктер, суреттер,
диаграммалар; сөздік –логикалық блокта аналогия,
сойлемді толықтыру, мәтінді оқу және түсінуге
бағытталған тапсырмалар беріледі. Мұндай
сұрақтар мен тапсырмалар оқушылардың
меңгерген білімдерін тәжірибеде қолдана алуға
септігін тигізеді.
Білім жетістіктерін өмірлік жағдайларда қолдана
білуге арналған тест тапсырмалары, сондай-ақ
халықаралық TIMSS, PISA, PIRKS зерттеулерінің
бақылау-өлшеу материалдарында да кездеседі.
Логикалық сипаттағы тесттерді емтихандарға
(ҰБТ, ТКТ) арнайы дайындала алмайтын, бірақ
жоғары оқу орындарында білім алу қабілеттері
жоғары оқушылаға тең мүмкіндік беру
мақсатында ұлттық емтихандарда қолдану
болады.
Сонымен қатар аталған зерттеу қазақстандық
оқушылардың халақаралық зерттеулердегі
көрсеткіштерін арттыруға негізделген.
Дамир, Рустам жəне Лəззат мектептен үйге бірге
қайтады. Оларға Лəзаттың үйіне жету үшін 25
минут керек. Содан кейін Рустамның үйіне жету
үшін Дамир мен Рустамға 10 минут қажет. Ал
Дамирдің өз үйіне жету үшін 5 минут керек.
Дамир үйіне 15 сағат 50 минутта келуі үшін, олар
мектептен қай уақытта шығуы керек?
Жауабы: сағ мин
МЫСАЛ

Мұғалім су құйылған тəрелкені күннің көзі түсетін
терезе алдына қойды. Ғалия кешке таман
тəрелкеге қараған кезде, ол судың жоғалып
кеткенін көрді.

Судың жоғалу себебін түсіндір.
МЫСАЛ

Жердің бетінің ең көп бөлігі ... жабылған

A -құмдармен
B -ормандармен
C -сумен
D -таулармен
МЫСАЛ

Болаттың 10 зеды бар. Таңертеңгі асқа ол 2,50 зедқа бір
шөлмек шырын жəне 3,85 зедқа бутерброд сатып
алды. Болаттың таңертеңгі асқа төлегеннен кейін
қанша ақшасы қалды?

A 3,65 зед

B 4,75 зед

C 6,35 зед

D 16,35 зед
МЫСАЛ

 Қай жағдайда сандар ЕҢ ҮЛКЕННЕН ЕҢ
КІШІГЕ қарай орналасқан?

A 36; 43; 66; 87
B 66; 43; 36; 87
C 87; 66; 36; 43
D 87; 66; 43; 36

 
МЫСАЛ
Бірнеше оқушылар А амперметрдің көмегімен
кернеудің мәні әр түрлі болған жағдайда
тізбектегі ток күшін өлшеді. 
МЫСАЛ

 
Жердегі тау алқабында тұрып айғайлаған адам
жаңғырықты естиді, өйткені дыбыс айналадағы
таулардан шағылады. Дәл осындай жағдайда Айда
жаңғырық естілмейді, өйткені:

A Айдағы тартылыс күші өте аз

B Айдағы температура өте төмен

C Айда дыбысты тасымалдауға қажетті ауа жоқ

D Айдағы таулардан дыбыс шағылыспайды
МЫСАЛ

Ағаш отырғызу арқылы неліктен топырақ
эрозиясын азайтуға болатынын түсіндір.
Суретте, Жердің Күнді айналу траекториясы және жер осінің орналасуы
көрсетілген. Төмендегілердің қайсысы жер осінің көлбеу болуының
нәтижесі болады?
A жыл мезгілінің ауысуы
B күн мен түннің ауысуы
C жылдың ұзақтығы
D уақыт белдеулері
4-сынып оқушылары мектепке балабақшадан кітаптар
алып келді. Диаграммада олардың әкелген
кітаптарының саны көрсетілген.

Қайсы сынып 45 кітап әкелді?
А) 4 “А” С) 4
“В”
В) 4 “Б” Д) 4
“Д”
Қайсы суретте шаршының 2 бөлігі боялған?

А В С

Д Е
7
10 санын қалай жазуға болады?

А 70

В 7

С 0,7

Д 0,07
Ересек адамның массасы қанша болуы
мүмкін?

А 1 кг

В
6 кг

С 60 кг

Д 600 кг
Маржан мектепке бара жатқанда, көшед
температура 0-ден 3 градус төмен болды.

_ _
_ _
___
__10
_
_
_
_ _
___ _
_ _
_ _
___ ___0
_ _
_ _
_
_
__
_ _
_ _ -10
Маржан мектептен үйіне қайтқанда, көшедегі
температура 0-ден 5 градус жоғары болды.

Температура қанша _ __10
градусқа _ _
көтерілген? ___
_
__
_
_
_
А) 2 градусқа _
__ _
В) 3 градусқа _ _
_
С) 5 градусқа
_
___ ___0
_
Д) 8 градусқа
_
_ _
_
__
___
_ _
_ _ -10
Суретте әр 3 шаршының 2-уі боялған?

Қайсы суретте әр 4 шаршының 3-уі боялған?

А В

С Д
Төрт күнгі тәуліктегі әр түрлі
уақытындағы термометрдің көрсеткіші кестед
көрсетілген.
Температура
Таңертеңгі Таңертеңгі Түс мезгілі Күндізгі Кешкі
сағат 6 сағат 9 сағат 12 сағат 3 сағат 8
Дүйсенбі 15* 17* 20* 21* 19*
Сейсенбі 15* 15* 15* 10* 9*
Сәрсенбі 8* 10* 14* 13* 15*
Бейсенбі 8* 11* 14* 17* 20*

Қашан ең жоғарғы температура болды?
А) Дүйсенбі күні түсте С) Сейсенбі күні түсте
Д) Сәрсенбі күні күндізгі сағат 3-те В) Дүйсенбі күні
күндізгі сағат 3-те
Самал, Аружан және анасы бәліш жеді.
Самал бәліштің 2/1 бөлігін, Аружан 4/1 бөлігін
және анасы 4/1 бөлігін жеді. Сонда қанша
бәліш қалды?

А 3

В

С 1

Д Ештеңе қалмады
Тауықтың жұмыртқасының массасын өлшеу
үшін мына өлшем бірліктерінің қайсысын
пайдалануға болады?

А сантиметр

В миллиметр

С грамм

Д килограмм
Бұл конус. Оның бр бөлігі тегіс, ал басқа бөлігі оралған

Төмендегі кеңістіктегі фигуралардың қайсысының бір б
Ал басқа бөлігі оралған?

А В С Д

Ұқсас жұмыстар
Ғылыми таным әдістерінің деңгейлері
ОҚУШЫЛАР ҰЖЫМЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ
Қазақстан Республикасындағы Гендерлік саясат: жетістіктері, кемшіліктері, болашақ дамуы
Оқыту мақсаты - құзыреттілік жүйенің стратегиясы
Функционалдық сауаттылықты дамыту
ПОСТМОДЕРНИЗМ ЖӘНЕ БОЛМЫСТЫҢ ЖАНА
Саяси себептер
Түсініктеме сөзден Түсініктеме сөзінде
Зертханалық зерттеу әдістері
Оқыту процесінде білімді есепке алу, бақылау және бағалаудың маңызы, қызметі
Пәндер