Оқушыларды ҰБТ – ға дайындау жұмысының жүйесі




Презентация қосу
Оқушыларды ҰБТ – ға
дайындау жұмысының
жүйесі
ҰБТ- ға дайындық
іс-шараларының
Әдістеме
жоспары
бірлестігінің
жоспары

Өздігінен білім
алудың жеке
Басқару іс- әрекеті жоспары

Психологиялық –
педагогикалық
диагностика
жүйесі Сынама
тестілеудің мониторингі
Диагностикалық-бақылау
іс-әрекеті
• Әдістемелік бірлестік отырыстарында
11 сынып оқушыларын ҰБТ-ға сапалы
дайындау мақсатында мәселелік
ортаны анықтауда мұғалімдермен
кеңес жүргізу.
• Тақырыптық-күнтізбелік жоспарларын
қарастыру, талдау.
• Пән бойынша тест тапсырмаларының
негізінің болуы.
• Семинарлар, сайыстар арқылы
мұғалімнің құзырлығын арттыру.
• Мұғалімнің өздігінен білім алу.
Түзету жұмыстары.
Олар:

1.Консультациялар ұйымдастыру:
ұжымдық, жеке, топтық.

2. Оқыту іс- әрекетін жетілдіру:
Оқушылардың оқу материалын меңгеруге,
өздігінен дамуға белсендіру үшін жабық, ашық
оқыту тесттерінің типтерін қолдану.
Берілген тақырыптарды меңгергеннен кейін
бақылау тапсырмаларын қолдану, сынама
тестілеудің қорытындысы бойынша дайындық
деңгейлерін анықтауда қиын тақырыптарды
анықтау, қателермен жұмыс жүргізу.
Үлестірме кестелер әр тарау тапсырмаларына
сәйкес болу.
Оқушыларды тесттермен оңтайлы
(рациональный) амалмен жұмыс істеуге үйрету.
«НҰР» әдістемелік бірлестіктің тұсау кесерін
екі блок бойынша өткізу: оқыту іс-әрекеті,
сыныптан тыс іс-әрекеті.
Түзету жұмыстары. Тест № « » --------------- 2009 ж

№ Оқушының Жіберген Жіберген
аты – жөні қателер қателермен
жұмыс
Мәселелік- тақырыптық талдау

Сөз Сөйлем
таптары түрлері


с

Толық
Құрмалас
Лексика игерілмеген сөйлем
тақырыптар


с

Фонетика Тұрақты
Үндестік заңы тіркестер
5 сынып
Фонетикалық талдаудың
сызбасы
• Сөз – дауысты, дауыссыздарға
дыбыстарға мінездеме.
• 1. Жуан, жіңішке аралас сөз
• 2. Буын: ашық(а.б), тұйық(т.б),
бітеу(б.б)
• 3. Тасымал
• 4. Екпін
• 5. Буын үндестігі
• 6.Дыбыс үндестігі а) ілгерінді ықпал
ә) кейінді ықпал
б) тоғыспалы ықпал
Мысалы:
• Достықты
• 1. Жуан. б.с.
• 2. Дос-тық-ты –б.б - б.б - а.б.
• 3. Дос-
• тық- 2 т
• ты
• 4. Достықты
• 5. Дос+тық+ты –тік; -ті
• 6. Дос+тық+ты -дық; -нық , ды; - ны
“Жаңылдырсаң да жаңылмаймын”
• 1.Қай буында дыбыс көп болады?
• 2. Ерінде еріндік бар ма?
• Езуде езулік нешеу?
• 3. Қолда буын көп пе, аяқта буын көп пе?
• 4. Сөз құрамында дыбыс көп бола ма,
буын көп бола ма?
• 5. Алфавиттегі бірінші әріп пен ең
соңғының алдындағы әріптен құралған
сөз қай аңның аты?
Оқушыларды тест тапсырмаларымен жұмыс
істеуде технологиялық дайындықтың жұмыс
жүйесі.
• Нәтиже және қорытынды сабақтарда
тест тапсырмаларын пайдалану.
• Тест түрлері
1. Тақырыптық тест.
2. Тараулық тест.
3. Жаттықтыру тест
а) сәйкестендіру;
ә) “Ия”, “Жоқ” тест;
б) толықтыр. Зат есім дегеніміз --------- сөз табы
а) сәйкестендіру;
І Жауаптарды сәйкестенді
1. Күрделі сөз а) суық жел
2.Тұрақты тіркес ә)
суықторғай 3. сөз тіркесі б)
суық сөз
ІІ. Салаларды сәйкестендір
1. Лексика а) Қосымша
2. Синтаксис ә) Сөз
тіркесі
3. Морфология б) Идиома
Тақырыптық консультациялық
пункттің жұмысы
Тақырыбы: “Оқушыларды ҰБТ – ға
дайындаудың әдістемесі”
оқу материалының мазмұны;
тест түріндегі тапсырмалардың
жұмыс әдістемесі;
оқушыларды ҰБТ-ға дайындауда
жүйелі қайталауды ұйымдастыру;
пән бойынша ҰБТ нәтижелеріне
сәйкес оқу сабақтарын жетілдіру.
Негізгі міндеттері:
• Білім беру мекемелерінің педагогикалық
ғылымның және озық педагогикалық
тәжірибесінің жетістіктерін жұмыс
тәжірибесіне енгізу.
• ҰБТ тапсыруда оқушылардың дайындық
сапасын көтеруде мұғалімдерге
консультациялық, әдістемелік көмек
көрсету.
• Пән мұғалімдеріне білім үрдісінің сапасын
қамтамасыз ету бойынша өндіру
кепілдемелерін, педагогтардың іс-
әреттерінің нәтижелерін қадағалау.
• Шығармашылық белсенділіктерін дамытуда,
педагогтардың шеберліктерін арттыру.
ҰБТ сынама нәтижелері бойынша
қорытынды мен кепілдемелер бойынша
атқарылатын жұмыстар:
морфологиялық, синтаксистік құрылымын,
стилистикалық ерекшеліктерін танып білу;
тестілеуде жіберген қателерін талдау;
түзету жұмыстарын жүргізу;
оқушыларды саралап оқыту;
оқушылардың тест тапсырмаларын
орындауда жауапкершілікпен қарауға
ынталандыру;
оқушыларды ҰБТ-ға сапалы дайындауда
оқытудың әдістері мен түрлерін кеңінен
пайдалану;
тақырыптық тест тапсырмалары бойынша
жұмыс жүргізу

Ұқсас жұмыстар
11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындаудың тиімді әдістері мен тәсілдері
Оқушыны ҰБТ-ге дайындау
Оқу жылы барысында түлектерге психологиялық көмек көрсету
МАМАНДЫҚ ТАҢДАУДЫҢ ЖЕТІ ҚАДАМЫ
Оқушыны ҰБТ-ға дайындау жұмыстарының тиімділігін арттыру жолдары
Әрбір пән бойынша тест тапсырмасының саны
Сынып оқушыларының жетістіктері
Психологиялық диагностика
ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯ БАКАЛАВРИАТ
Қазақ тілінен тақырыптық тестпен жұмыс істеудің тиімділігі
Пәндер