Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту




Презентация қосу
Дарынды балалармен
жұмыс жүргізу
жүйесі

ОРЫНДАҒАН:ТАЛҒАТОВА АЯУЛЫМ
Мақсаты
Жан жақты білімді іскер өздік ойлау ж үйесі
дамыған адамгершілігі жоғары дені сау барынша
қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының
ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту
дамыту, жетілдіру Дарынды балалармен ж үйелі
жұмыс ұйымдастыру.
Міндеттері
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін
жетілдіру.
Шәкірттердің шығармашылық жеке
дарындылығын дамыту
Дарынды оқушының шығармашылық
бағытының ашылуына, дамуына,
қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына
көмек көрсету
Жұмыс жоспары мынадай
жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді

Төртінші кезең.
Бірінші кезең. Екінші кезең. Үшіші кезең.
Дарынды
Ерекше Оқушы Ой өрісін дамыта
оқушылармен
қабілетті қабілеттілігінің түсу үшін
жекелеген
оқушыларды бағытын жұмыс жүйесін
жұмыстар
анықтау анықтау құру
жүргізу
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында
қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер

• “Дарындылық картасы” әдәстемесі (Савенков)
• Джонс креативтілігі сұрақнамасы
• Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
• Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
• Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
• Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата
аналарға сауалнама)
• Кім неге бейім? әдістемесі
Оқушының дарындылығын анықтауда
төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз

Баланың Шығармашы
отбасылық лық
жағдайын қабілетін
зерттеу. анықтау

Пәндік
Сауалнама олимпиадалар
лар, ға, ғылыми
тренингтер жоба
өткізу сайыстарына
қытысу
Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға

Олимпиада
резертерін Әдістемелік Оқушылардың
дайындау бірлестік ғылыми қоғамы

Әдістемелік кеңес

Мектеп
әкімшілігі
Дарынды тұлғаны дамытудың
әдістер кешені

Шығармашылық Ғылыми практикалық
дарындылық конференциялар жобалар

Шығармашылық сайыс,
Көркемдік дарындылық
ән, би театр үйірмелері

Интеллектуалдық Интеллектуалы ойындар
дарындылық ақбота, кенгуру

Психомоторлық Спартакиадалар,
дарындылық турслеттер,
президенттік тест
Факультатив,
Академиялық дарындылық таңдамалы, қолданбалы
курстар, олимпиадалар
Дарынды балаларға қолдау
көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы т өмен отбасының дарынды балаларына
мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
(мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат
ұйымдастыру т.б.)
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық т ұрғыда
денсаулығын бақылау,консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар
ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып
отырылады:
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық,
республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу.
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға
мүмкіндіктер бар;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы
жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек
жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
і
ет
іл же лау,
ой е
үт и а ижег
ң
К нәт ш а қ” н
ы
ап
ш т
Ш ез нә у, те
з
н ла амас т т у
о
“Б арл ап же ерле
ғд олд рмен су ілг
ба қ де ма
етел бе ал
ш ри
ә жі
т

ан
а
тегі
н ғ ек
пе ей, ле
ш би
еп
кт тел оқу
м Ке кәсі дық рі
е
М шек ры мен ; м ан өзде
оға ары асау ма ауда м
ж нд ж ң д еші ды.
р ы ыс та ш дай
о
лан ыл
й б
ба қа
Назарларыңызға
рахмет !!!

Ұқсас жұмыстар
Дарынды оқушылар тізімі
Дарынды шығармашылық деңгейге жету
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
ТАЛАНТТЫ ЖӘНЕ ДАРЫНДЫ
ДАРЫНДЫ БАЛАЛАРДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БЛУМ ТАКСОНОМИЯСЫ КЕСТЕСІ
Дарынды балалардың психоәлеуметтік сезімталдығы
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін арттыру
Талантты және дарынды балалар
Жалпы оқушының жан дүниесін дамыту
Пәндер