Сайтқа презентация қосу

Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»

Сабақтың мақсаты: Ыбырай Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, тақырыбы мен идеясын ашу;

Сабақтың міндеттері:
1.Білімділік: әңгімені оқып, мазмұнын талдап, ашу; 2.Дамытушылық: оқушыларды өзінше ой түюге баулу, олардың танымдық түсінігін, тіл байлығын дамытып, сөйлеу, жазу шеберліктерін арттыру; 3.Тәрбиелік: оқушыларды еңбекті сүюге, жігерлі, төзімді болуға, еңбек адамдарын құрметтеуге тәрбиелеп, «адал еңбек мұратқа жеткізеді» деген ой қорыту;

Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) Қазақтың әйгілі ағартушысы, талантты ақын, балалар жазушысы Қазақ балалары үшін мектептер ашты

“Қазақ
хрестоматиясы” 1879

Мұғалімдер дайындайтын училищелер ашты

Өлеңдері: “Кел, балалар , оқылық”, “Өзен”, “Ананың сүюі”, “Өнер, білім бар жұрттар”т.б.

Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері балаларды өнерлі, білімді болуға, еңбекті сүюге тәрбиелейді.

Әңгімелері: “Қыпшақ Сейітқұл”, “Бай баласы мен жарлы баласы”, “Әке мен бала”т.б.



Ыбырайдың әңгімелері:

“Әке мен бала”
Аз жұмысты қиынсысаң, көп жұмысқа тап боларсың:азға қанағат ете білмесең, көптен құр қаларсың.

“Бай баласы мен жарлы баласы”

Жігерлі, төзімді болу керек. Еңбек – адамды шыңдайды, өмірге үйретеді.

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»

Сөздік жұмысы
Кезіп жүріп – аралап жүріп Жер жырту – обрабатывать, пахать землю Мал етті – меняли на скот Шығыр салды – Жарлы -жақыбайлар – бедняки Таянды – достигло Адал бейнет – честный труд Табан ет – физический труд Маңдай терімен – потом Бір ауызға қарап бекінген халық – живший в согласии народ Жәрмеңке реушті – подобно ярмарке Жабағы – Табар – искаженное от «товар»

Жоспар
1.Сейітқұлдың ойы; 2.Қабырға өзені бойына қоныстануы; 3.Егін егуі; 4.Артық астықты малға айырбастауы; 5.Сейітқұл елінің 450 үйге жетуі; 6.Қауіпсіздік шаралары; 7.Базар ашуы; 8.Сейітқұл жұртының бай болуы.

Әңгіменің идеясы:

Адал еңбек мұратқа жеткізеді

Деңгейлік тапсырмалар
І- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің Әңгіменің тақырыбы Әңгіменің негізгі кейіпкері Әңгіменің негізгі ойы (идеясы) Әңгіме мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдерді жаз Әңгімені әрі қарай жалғастыр

Деңгейлік тапсырмалар
ІІ- деңгей
Әңгіменің тақырыбы

Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің
Әңгіменің негізгі кейіпкері Әңгіменің негізгі ойы (идеясы) Әңгіме мазмұнына сәйкес мақалмәтелдерді жаз Әңгіменің мазмұнына байланысты сұрақтар құрастыр

Деңгейлік тапсырмалар
ІІІ- деңгей
Әңгіменің тақырыбы Әңгіменің негізгі кейіпкері

Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің
Әңгіменің негізгі ойы (идеясы) Әңгіме мазмұнына сәйкес мақалмәтелдерді жаз Әңгімеге сөздік жұмысын жаса

Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) Қазақтың әйгілі ағартушысы, талантты ақын, балалар жазушысы Қазақ балалары үшін мектептер ашты

“Қазақ
хрестоматиясы” 1879

Мұғалімдер дайындайтын училищелер ашты

Өлеңдері: “Кел, балалар , оқылық”, “Өзен”, “Ананың сүюі”, “Өнер, білім бар жұрттар”т.б.

Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері балаларды өнерлі, білімді болуға, еңбекті сүюге тәрбиелейді.

Әңгімелері: “Қыпшақ Сейітқұл”, “Бай баласы мен жарлы баласы”, “Әке мен бала”т.б.


Пән: Тілтану, Филология



Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь