Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»


Slide 1

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»

Slide 2 Slide 3

Сабақтың мақсаты:

Ыбырай Алтынсариннің «Қыпшақ Сейітқұл» әңгімесінің мазмұнын меңгерту, тақырыбы мен идеясын ашу;

Slide 4

Сабақтың міндеттері:

1. Білімділік: әңгімені оқып, мазмұнын талдап, ашу;

2. Дамытушылық: оқушыларды өзінше ой түюге баулу, олардың танымдық түсінігін, тіл байлығын дамытып, сөйлеу, жазу шеберліктерін арттыру;

3. Тәрбиелік: оқушыларды еңбекті сүюге, жігерлі, төзімді болуға, еңбек адамдарын құрметтеуге тәрбиелеп, «адал еңбек мұратқа жеткізеді» деген ой қорыту;

Slide 5

Ыбырай Алтынсарин

Ыбырай Алтынсарин (1841-1889)

Қазақтың әйгілі ағартушысы, талантты ақын, балалар жазушысы

“Қазақ хрестоматиясы” 1879

Қазақ балалары үшін мектептер ашты

Мұғалімдер дайындайтын училищелер ашты

Өлеңдері: “Кел, балалар, оқылық”, “Өзен”, “Ананың сүюі”, “Өнер, білім бар жұрттар”т. б.

Әңгімелері: “Қыпшақ Сейітқұл”, “Бай баласы мен жарлы баласы”, “Әке мен бала”т. б.

Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері балаларды өнерлі, білімді болуға, еңбекті сүюге тәрбиелейді.

Slide 6 Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11

Ыбырайдың әңгімелері: “Әке мен бала”

Аз жұмысты қиынсысаң, көп жұмысқа тап боларсың:азға қанағат ете білмесең, көптен құр қаларсың.

Slide 12

“Бай баласы мен жарлы баласы”

Жігерлі, төзімді болу керек.

Еңбек - адамды шыңдайды, өмірге үйретеді.

Slide 13

Сабақтың тақырыбы: Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»

Slide 14

Сөздік жұмысы

Кезіп жүріп - аралап жүріп

Жер жырту - обрабатывать, пахать землю

Мал етті - меняли на скот

Шығыр салды -

Жарлы -жақыбайлар - бедняки

Таянды - достигло

Адал бейнет - честный труд

Табан ет - физический труд

Маңдай терімен - потом

Бір ауызға қарап бекінген халық - живший в согласии народ

Жәрмеңке реушті - подобно ярмарке

Жабағы -

Табар - искаженное от «товар»

Slide 15

Жоспар

1. Сейітқұлдың ойы;

2. Қабырға өзені бойына қоныстануы;

3. Егін егуі;

4. Артық астықты малға айырбастауы;

5. Сейітқұл елінің 450 үйге жетуі;

6. Қауіпсіздік шаралары;

7. Базар ашуы;

8. Сейітқұл жұртының бай болуы.

Slide 16

Әңгіменің идеясы:

Адал еңбек -

мұратқа жеткізеді

Slide 17

Деңгейлік тапсырмалар

Әңгіменің тақырыбы

Әңгіменің негізгі кейіпкері

Әңгіменің негізгі ойы (идеясы)

Әңгіме мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдерді жаз

Әңгімені әрі қарай жалғастыр

І- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Slide 18

Деңгейлік тапсырмалар ІІ- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Әңгіменің тақырыбы

Әңгіменің негізгі кейіпкері

Әңгіменің негізгі ойы (идеясы)

Әңгіме мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдерді жаз

Әңгіменің мазмұнына байланысты сұрақтар құрастыр

Slide 19

Деңгейлік тапсырмалар ІІІ- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Әңгіменің тақырыбы

Әңгіменің негізгі кейіпкері

Әңгіменің негізгі ойы (идеясы)

Әңгіме мазмұнына сәйкес мақал-мәтелдерді жаз

Әңгімеге сөздік жұмысын жаса

Slide 20

Ыбырай Алтынсарин

Ыбырай Алтынсарин (1841-1889)

Қазақтың әйгілі ағартушысы, талантты ақын, балалар жазушысы

“Қазақ хрестоматиясы” 1879

Қазақ балалары үшін мектептер ашты

Мұғалімдер дайындайтын училищелер ашты

Өлеңдері: “Кел, балалар, оқылық”, “Өзен”, “Ананың сүюі”, “Өнер, білім бар жұрттар”т. б.

Әңгімелері: “Қыпшақ Сейітқұл”, “Бай баласы мен жарлы баласы”, “Әке мен бала”т. б.

Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері балаларды өнерлі, білімді болуға, еңбекті сүюге тәрбиелейді.


Ұқсас жұмыстар
Ыбырайдың әңгімелері
Ыбырай ағартушылық қызметі, өлеңдері
Ыбырай Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы. Презентация
Ыбырай Алтынсарин 1841­1889
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) туралы
Қазақ балалар әдебиеті - қазақ әдебиетінің мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған саласы
Әдебиет пәні
XIX ғасырдағы және XX ғасырдағы қазақ әдебиетінің ақындары
Экрандық техникалық құралдар
Ағартушылар философиясы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz