Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»


Бұл презентацияның бағасы: 500 теңге
Скачать: бот арқылы


Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:
Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»
Сабақтың мақсаты:
Ыбырай Алтынсариннің
«Қыпшақ Сейітқұл»
әңгімесінің мазмұнын
меңгерту, тақырыбы мен
идеясын ашу;
Сабақтың міндеттері:
1.Білімділік: әңгімені оқып, мазмұнын талдап, ашу;

2.Дамытушылық: оқушыларды өзінше ой түюге баулу,
олардың танымдық түсінігін, тіл байлығын дамытып,
сөйлеу, жазу шеберліктерін арттыру;

3.Тәрбиелік: оқушыларды еңбекті сүюге, жігерлі,
төзімді болуға, еңбек адамдарын құрметтеуге
тәрбиелеп, «адал еңбек мұратқа жеткізеді» деген ой
қорыту;
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин
(1841-1889)

Қазақтың әйгілі ағартушысы,
талантты ақын, балалар жазушысы
“Қазақ Мұғалімдер
хрестоматиясы” дайындайтын
1879 Қазақ балалары үшін училищелер ашты
мектептер ашты

Өлеңдері: “Кел, Әңгімелері:
балалар , “Қыпшақ
оқылық”, “Өзен”, Сейітқұл”, “Бай
“Ананың сүюі”, баласы мен жарлы
Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері
“Өнер, білім бар баласы”, “Әке мен
балаларды өнерлі, білімді болуға,
жұрттар”т.б. бала”т.б.
еңбекті сүюге тәрбиелейді.

Ыбырайдың әңгімелері:
“Әке мен бала”

Аз жұмысты қиынсысаң, көп
жұмысқа тап боларсың:азға
қанағат ете білмесең, көптен
құр қаларсың.
“Бай баласы мен жарлы баласы”

Жігерлі, төзімді болу керек.
Еңбек – адамды шыңдайды,
өмірге үйретеді.
Сабақтың тақырыбы:
Ы. Алтынсарин. «Қыпшақ Сейітқұл»
Сөздік жұмысы

Кезіп жүріп – аралап жүріп
Жер жырту – обрабатывать, пахать землю
Мал етті – меняли на скот
Шығыр салды –
Жарлы -жақыбайлар – бедняки
Таянды – достигло
Адал бейнет – честный труд
Табан ет – физический труд
Маңдай терімен – потом
Бір ауызға қарап бекінген халық – живший в согласии народ
Жәрмеңке реушті – подобно ярмарке
Жабағы –
Табар – искаженное от «товар»
Жоспар
1.Сейітқұлдың ойы;
2.Қабырға өзені бойына қоныстануы;
3.Егін егуі;
4.Артық астықты малға айырбастауы;
5.Сейітқұл елінің 450 үйге жетуі;
6.Қауіпсіздік шаралары;
7.Базар ашуы;
8.Сейітқұл жұртының бай болуы.
Әңгіменің идеясы:

Адал еңбек -
мұратқа жеткізеді
Деңгейлік тапсырмалар
І- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Әңгіменің Әңгіменің негізгі Әңгіменің негізгі Әңгіме Әңгімені әрі
тақырыбы кейіпкері ойы (идеясы) мазмұнына қарай жалғастыр
сәйкес мақал-
мәтелдерді жаз
Деңгейлік тапсырмалар
ІІ- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Әңгіменің тақырыбы Әңгіменің негізгі Әңгіменің негізгі ойы Әңгіме мазмұнына Әңгіменің мазмұнына
кейіпкері (идеясы) сәйкес мақал- байланысты сұрақтар
мәтелдерді жаз құрастыр
Деңгейлік тапсырмалар
ІІІ- деңгей Әңгіме мазмұнын қалай меңгердің?

Әңгіменің тақырыбы Әңгіменің негізгі Әңгіменің негізгі ойы Әңгіме мазмұнына Әңгімеге сөздік
кейіпкері (идеясы) сәйкес мақал- жұмысын жаса
мәтелдерді жаз
Ыбырай Алтынсарин
Ыбырай Алтынсарин
(1841-1889)

Қазақтың әйгілі ағартушысы,
талантты ақын, балалар жазушысы
“Қазақ Мұғалімдер
хрестоматиясы” дайындайтын
1879 Қазақ балалары үшін училищелер ашты
мектептер ашты

Өлеңдері: “Кел, Әңгімелері:
балалар , “Қыпшақ
оқылық”, “Өзен”, Сейітқұл”, “Бай
“Ананың сүюі”, баласы мен жарлы
Ыбырай өлеңдері мен әңгімелері
“Өнер, білім бар баласы”, “Әке мен
балаларды өнерлі, білімді болуға,
жұрттар”т.б. бала”т.б.
еңбекті сүюге тәрбиелейді.

Ұқсас жұмыстар
Ыбырай Алтынсарин өмірі мен шығармашылығы. Презентация
Ыбырай Алтынсарин 1841­1889
Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) туралы
Қазақ балалар әдебиеті - қазақ әдебиетінің мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балаларға арналған саласы
XIX ғасырдағы және XX ғасырдағы қазақ әдебиетінің ақындары
Экрандық техникалық құралдар
Ағартушылар философиясы
Ыбырай Алтынсарин туралы
Абай мен Ыбырайдың педагогикалық - теориялық негіздері
Үміт еткен көзімнің нұры - балам, Жаныңа жәрдем берсін Хақ тағалам
Пәндер