Әлемдік Сәнгерлер
Презентация қосу
Әлемдік
Сәнгерлер
Орындаған: Сағидоллаева Ә.
Тк-321
Тексерген: Бауыржанова А.З.
ӘЛЕМДЕ ЕҢ СӘНДІ ӘЙЕЛДЕР ТІЗІМІНДЕГІ КӨШТІ МИШЕЛЬ ОБАМА БАСТАДЫ
АҚШ ПРЕЗИДЕНТІНІҢ ӘЙЕЛІ МИШЕЛЬ ОБАМА HARPER’S BAZAAR
ЖУРНАЛЫ ЖАСАҒАН РЕЙТИНГ БОЙЫНША ЕЛДЕГІ ЕҢ СӘНДІ
ӘЙЕЛ АТАНДЫ.
Жалпы, рейтинг он адамнан тұруы керек еді. Алайда, сарапшылар екінші
орынды екі бірдей қатысушыға беріп отыр. Олар Голливуд егіздері Мэри-
Кейт пен Эшли Олсендер.
Сарапшылар сәнқойларды таңдауда нақты бір белгіге сүйенбеген. Тек өз
қалаулары бойынша ортақ бір шешімге келіпті. Дегенмен, әр әйелді не үшін
таңдағаны жайлы түсініктеме беруді ұмытпаған.
Мәселен, Мишель Обама нағыз демократиялық үлгіде киінеді дейді олар.
Яғни, президент әйеліне лайықты үлгідегі киімдер.
Ал, Мадонна болса салтанатты шараларға жұртты таң қалдыратын киімдер
киіп келетіні үшін рейтингке енгізіліп отыр.
Ендеше осы тізімді назарларыңызға ұсынамыз:
Мишель Обама
Мэри-Кейт және Эшли Олсен
Кейт Босуорт
Эмма Стоун
Дри Хемингуэй
Сара Джессика Паркер
Гвинет Пэлтроу
Эрин Уоссон
Соланж Ноулз
Мадонна
СӘН…СИЛУЭТ…СТИЛЬ
Сән (мода) – латын сөзі (modis –
өлшем, тәсіл, іс-қимыл бейнесі
деген ұғымды білдіреді). Сән –
белгілі немесе басқа да бір
талғамның уақытша үстем болуы.
Киім – бірінші қажеттілік зат. Сән
– әлеуметтік, экономикалық
құбылыс. Адам қоғамының
дамуына, жаңа тарихи
қоғамдастықтар пайда болуына
байланысты адам киімі де
түбірімен өзгеріп отырады.
КЛАССИКАЛЫҚ СТИЛЬ – КЕЛІСТІ, ІСКЕРЛІ, ЭЛЕГАНТТЫ, ӨЗГЕРМЕЙТІН
СТИЛЬ. КЛАССИКАЛЫҚ СТИЛЬДІҢ ЗАТТАРЫ: АҒЫЛШЫН ЖАКЕТІ, ТІК
ТАР БЕЛДЕМШЕ, ЕРЛЕРДІКІ СЕКІЛДІ ШАЛБАРЛАР ЖӘНЕ Т.Б.
РОМАНТИКАЛЫҚ СТИЛЬ – КИІМДЕ ӘЙЕЛДІК ҚАСИЕТТЕРДІ
БЕЙНЕЛЕЙТІН БӨЛШЕКТЕРДІ, ЖИЕКТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ.
ДЕФИЛЕ
Шетелдік зерттеушілердің кейбір деректерінде дефилені дүниеге әкелген ХІХ ғасырдың
сәнгері Чарльз Фредерик Ворт делінеді. Ол өз заманында киім сататын дүкен
қызметкерлерін әдемі киіндіріп, қалталы клиенттеріне өз тауарларын ұсынған. Қазіргі
тілмен айтқанда, модельдердің қатарында өзінің әйелі де болған деседі. Дүкенге келгендер
жайлы жайғаса отырып, сәнді киініп әрлі-берлі жүрген сатушы қыздарды тамашалап,
соңынан өз ұнатқан тауарын сатып алған. Бірақ ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас
кезінде мұндай үрдіс жалғыз Чарльзде емес, барлық сән үйлерінде болған көрінеді. Тіпті
олардың басым бөлігі жабық бөлмелерде арнайы көрсетілім залдарын ұйымдастырып, жаңа
топтамаларын тұтынушыларына таныстыра бастаған. Дегенмен бұл көрсетілімдерді кәдімгі
дефилемен салыстыру қиынырақ болатын. Алайда 1905 жылы Лондонда Люсилль есімді
дизайнер тұңғыш рет дефиле өткізіп, музыканың сүйемелдеуімен сахнада өз топтамасын
таныстырды. Оған көптеген модельдер қатысып, тапсырыс берушілерінің саны да екі есеге
артқан. ХХ ғасырдың басында дефиле АҚШ-та да кеңінен тарай бастайды. Сәнді киім-кешек
пен әшекей бұйымдарды өндірушілер сән индустриясын дамыту мақсатында бірігіп
көрмелер өткізеді. 1903 жылдан бастап Нью-Йорк сән көрсетілімдеріне келушілердің
қатарын көбейту үшін жер-жерге шақырту билеттерін таратуды ойлап табады. Ал 1910
жылдарға қарай жаңа топтамалардағы бұйымдар дүкен сөрелерінде сатылымға шығып,
қысқа мерзімде сатылып отырады. Алайда сәнді болған киім-кешектер жайлы
ақпараттардың таралымы тым тар болғандықтан, қалталы әйелдер ғана сәнді салондарға ба
рып, қажет дүниелеріне еш қиындықсыз қол жеткізген. Ал әлеуметтік жағдайы төмен
нәзікжандылар байлардың киіп тоздырып, сәннен қалдырып, арзандаған заманында ғана
сатып ала алған. Ең алғаш ұйымдастырылған дефилелер адамдарды қайран қалдырып, тіпті
олар жайлы New York Times газеті жиі-жиі жазып отырған. Ал қымбат бутиктердің арасында
бәсекелестік орнап, дефиле ХХ ғасырда Атлантикаға дейін жеткен. Бірақ сән көрсетілімдері
ұзақ уақыт бойы тек әйел адамдардың киім-кешегіне ғана арналған. Тек 1952 жылы
Флоренцияда Brioni сән үйінің ұйымдастыруымен ер адамдарға арналған сәнді киімдердің
көрсетілімі өткен.
КЕШЕ
ҚАЗІРГІ ЗАМАН
Қазіргі дефиле сахнасы биікте орналасқан, яғни платформаларда өткізіледі. Біз
оны подиум деп атаймыз. Көрсетілімдерге бұрынғыдай сәнді киімдерді сатып
алушылар ғана келмейді, қазір БАҚ өкілдері мен сән әлемінің қас шеберлерін
шақыру тұрақты үрдіске айналған. Әсіресе жаңа топтамалардың жарнамасына
жан бітіретін журналист қауымының көрсетілімдерде көбірек болуы маңызды рөл
атқарады. Миланның әйгілі Pambianco Strategie di Impresa SpA деп аталатын ком
паниясының сарапшы мамандары жүргізген зерттеуге сенсек, дефилеге кеткен
қаржының 6%-ы тек PR мен жарнамалау жұмыстарына кетеді. Ал жаңа топ
тамаларға келіп түсетін тапсырыстың 30-50%-ы сол жарнамалардың арқасында
жүзеге асатын көрінеді. Дефиленің ең басты кейіпкерлері саналатын модельдердің
де жалақылары жаман емес, атақты компаниялар бір көрсетілім үшін бір моделіне
10-30 мың АҚШ долларын төлейді. Айта кетейік, әлемдік деңгейдегі сән үйлерінің
әрбірінде визит карточкасы саналатын түрлі түсті көмескі жарықтар бар. Мысалы,
Джон Гальяноның сән көрсетілімдерінде – алқызыл түстес, ал Christian Dior-да
айнадан жасалған подиум қолданылады. Мұндай атақты дизайнерлер үшін есім
дері әлемге танымал адамдардың көрсетілімдерге келуі – ең маңызды дүние. Сол
үшін де олар белгілі өнер жұлдыздары мен қалталы бизнесмендердің көрсетілімге
келіп кетуіне қажетті жол ақысын, жатын орны мен киетін киімдері үшін қомақты
қаржы төлеуге дейін барады. Себебі олар брендіні жарнамалау үшін көп
көмектеседі. Ал дефилені өткізуден бас тарту деген компанияның қаржылық дағда
рысқа ұшырап, құрдымға кеткендігін білдіреді. Prada Group-тың президенті
Патрицио Бертеллидің айтуынша, дефилесіз ешқандай өнім сәтті шықпайды, сол
үшін де сән көрсетілімдерінің бүгінгі әлемдік fashion – индустриядағы орны
бұрынғы заманғыдан гөрі маңыздырақ.
БҮГІН
ТРЕНД 2015: ЖҰЛДЫЗДЫ ПРИНТ
Жұлдыздарды көргенде сиқырлы, ғажайып, жарқын
дүниелер ойға келеді. Мерекелік көңіл-күйді сыйлайтын
жұлдызды бейнелер — 2015 жылы сәнге айналатын киімдер
мен әшекейлерде жаңаша үлгіде жасалған.
ТЕҢІЗ ЖҰЛДЫЗДАРЫ БЕЙНЕЛЕНГЕН
КӨЙЛЕКТЕР VALENTINO СӘН ҮЙІНІҢ КӨКТЕМ-ЖАЗ
2015 КОЛЛЕКЦИЯСЫНД ДА КЕЗДЕСЕДІ.
СӘН ӘЛЕМІНДЕГІ «MADE IN
KAZAKHSTAN»
ҚАЗАҚ АТЫН ТАНЫТА АЛА МА?
Биыл қазан айында Қазақстан Сән апталығы өтті. Отандық және
шетелдік сәнгерлер 7 күн ішінде туындыларын көпшілікке көрсетті.
Atelier Artisan, Mechanical Piano, Kamila Kurbani, Aigul Kassymova,
Leonid Zherebtsov, LaRiya, Yerlan Zholdasbek, Aida Kaumenova, Ainur
Turisbek, Salta, Tamara Lamanukaeva, Malique, DI•ENTRE•SI, Aya
Bapani, ё9, Nur-Shah. Қазақ елі сән саласының брендтері осы
атаулармен шықпақ.
«MADE IN KAZAKHSTAN»
ҚАЗАҚТАР ҮШІН ҚОЛЖЕТІМДІ МЕ?
Қазақстандағы сауда орталықтарын шетелдік брендтер жаулап алған. Тек
Құралай Нұрқаділованың, Аида Кауменованың, «Сымбат», «Ерке-Наз», «JADO» сән
орталықтарының дүкендерін және Берік Ысмайловтың студиясын қоспағанда.
Дегенмен аталғандардың алғашқысынан басқасын Қазақстанның оңтүстік
астанадан басқа өңірлерден табылмайды. Құралай Нұрқаділованың айтуынша,
оның киімдері сатылатын дүкендер Алматыдан басқа Шымкент, Астана, Семей
қалаларында бар.
Жоғарыда аттары аталып кеткен дизайнерлердің сән үйлерін не дүкендерін ашу
жоспарда екендіктерін айтады.
Ал бағасы қандай? Қазақстандық дизайнерлер орташа еңбек ақы (112 мың 792
теңге. ҚР Статистика агенттігі. 16.09.2013 жыл) алатын азаматтардың
қалтасы көтеретін шамада киімдер тіге ме? Осы сауалға «жоқ» деген жауап
аламыз. Сондай-ақ киімдеріне қойған бағалары мен сапалары мүлдем
сәйкеспейтіндіктерін, тіпті кейбірі қазақстандық дизайнерлердің бар екендігінен
де бейхабар екенін, көбіне шетелдік қолжетімді (Mango, Zara, Mexx, Colin’s, Ostin,
Oggi және тағы басқа) брендтердің өнімдерін алатындықтарын жеткізді.Қазақстан
шетел киімдерін ең көп тұтынатын, өз елінің киім өндірісін тұтынбайтын ел
қатарында. Қарапайым халық осы пікірді растаса да, дизайнер Аида Кауменова
Азаттық радиосына берген сұхбатында бұл пікірді жоққа шығарады. Оның
ойынша, «Біздің өнімдерді қазақстандықтар сатып алады. Мен құрған Aida
Kaumenova деген өнімдерім брендке айналды. Қазақстанда үш бутигіміз бар.
Алдағы уақытта киімдерімізді Кеден одағы елдеріне шығаруды жоспарлап
отырмын. Ал біздің өнімдерді тек әншілер мен танымал адамдар сатып алады
дегенмен келіспеймін. Бутиктерімізде қарапайым халықтар да келіп, сауда
жасайды».
ДАРИҒА ТАЙШЫҚОВА, ДИЗАЙНЕР: «2015 ЖЫЛЫ КЕҢ
БАЛАҚТЫ ШАЛБАР ҚАЙТА СӘНГЕ ОРАЛАДЫ»
АСТАНА. 30 қаңтар. BAQ.KZ – Жас дизайнер Дариға
Тайшықова қазіргі таңда Астана қаласындағы Қазақ Ұлттық
өнер университетінде киім дизайнері мамандығы бойынша
білім алуда. 2014 жылы Румынияда өткен үздік
дизайнерлердің арасындағы Dress of the World халықаралық
байқауының екінші орын иегері.
2015 ЖЫЛҒЫ ТҮС ЖӘНЕ
ҚАНДАЙ МАТА СӘНДЕ?
«Pantone» компаниясының нұсқасы бойынша 2015 жылдың сәнді түсі болып
марсала түсі есептеледі (қоңыр, қою-қызыл түс). Marsala – Сицилияның өткір
десерттік шарабының атауы. Marsala – күңгірт қызыл мен қоңыр реңктердің
үйлесімі. Анар жемісінің түсіне ұқсайды. Биылғы жылы сондай-ақ, ақ және көк
түстің реңі де сәнді болмақ. Ал маталардың ішінде ашық түсті бояулары бар
маталар, торша, деним, трикотаж, замша, былғары, өрнек, әрфактуралы терілер
мен мөлдір маталар сәнде болады. Әлемдік сән индустриясының алыптары қой
жылы алтын, қара, көк, жасыл, қызыл, сары, қоңыр түстерді ұсынып отыр.
Сондай-ақ, бұл жылы классикалық ақ пен қара түстер де сәннен шықпайды. Қой
жылы етегі кең әрі ұзын, грек стиліндегі, годе, белдемше, шілтерлі, органза гүлді
және тастармен безендіріліп тігілген көйлекті ұсынамын.
2015 ЖЫЛЫ ҚАНДАЙ БРЕНД
КИІМДЕР ТАНЫМАЛ БОЛМАҚ?
Торлы матадан тігілген киімдер 2015 жылдың көктеміндегі басты принттердің бірі
болып табылады. Мұнымен Altuzarra, Michael Kors сияқты атақты сән брендтері де
келіседі.
2015 жылы киім үлгілері бос пішімде тігілген, формалары ауқымды, тура және
трапециялық пішінді болады. Динемадан Total луктар, шағын ақ көйлек, былғары
пальто және сол сияқты.
"Шанель", "Пуччи", "Гуччи", "Соня Рикель" және "Ив Сен-Лоран" тәрізді сән
үйлері 1969 жылғы «Вудсток» рок-фестивалін еске түсіретін мақпалдан тігілген
киімдер, ашық-күлгін ботфорттар (атты әскерлер киетін кең, ұзын қонышты етік)
биік жағалар және жеңсіз мешпеттерді сәнде болады десе, ағылшындық модельер
Стелла Маккартни жіңішке иықбаулы этностилдегі көйлектер көптің көзайымына
айналатындығын айтып отыр. Сонымен бірге кең балақты шалбар сәнге қайта
оралады.
НАЗАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!
Сән
Әлемі!!!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz