Әлемдік Сәнгерлер



Орындаған: Сағидоллаева Ә.
Тк-321
Тексерген: Бауыржанова А. З.
Әлемдік Сәнгерлер

Әлемде ең сәнді әйелдер тізіміндегі көшті Мишель Обама бастады

АҚШ президентінің әйелі Мишель Обама Harper’s Bazaar журналы жасаған рейтинг бойынша елдегі ең сәнді әйел атанды.
Жалпы, рейтинг он адамнан тұруы керек еді. Алайда, сарапшылар екінші орынды екі бірдей қатысушыға беріп отыр. Олар Голливуд егіздері Мэри-Кейт пен Эшли Олсендер.
Сарапшылар сәнқойларды таңдауда нақты бір белгіге сүйенбеген. Тек өз қалаулары бойынша ортақ бір шешімге келіпті. Дегенмен, әр әйелді не үшін таңдағаны жайлы түсініктеме беруді ұмытпаған.
Мәселен, Мишель Обама нағыз демократиялық үлгіде киінеді дейді олар. Яғни, президент әйеліне лайықты үлгідегі киімдер.
Ал, Мадонна болса салтанатты шараларға жұртты таң қалдыратын киімдер киіп келетіні үшін рейтингке енгізіліп отыр.
Ендеше осы тізімді назарларыңызға ұсынамыз:
Мишель Обама
Мэри-Кейт және Эшли Олсен
Кейт Босуорт
Эмма Стоун
Дри Хемингуэй
Сара Джессика Паркер
Гвинет Пэлтроу
Эрин Уоссон
Соланж Ноулз
Мадонна

Сән…силуэт…стиль
Сән (мода) - латын сөзі (modis - өлшем, тәсіл, іс-қимыл бейнесі деген ұғымды білдіреді) . Сән - белгілі немесе басқа да бір талғамның уақытша үстем болуы. Киім - бірінші қажеттілік зат. Сән - әлеуметтік, экономикалық құбылыс. Адам қоғамының дамуына, жаңа тарихи қоғамдастықтар пайда болуына байланысты адам киімі де түбірімен өзгеріп отырады.

Классикалық стиль - келісті, іскерлі, элегантты, өзгермейтін стиль. Классикалық стильдің заттары: ағылшын жакеті, тік тар белдемше, ерлердікі секілді шалбарлар және т. б.

Романтикалық стиль - киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін бөлшектерді, жиектерді пайдалану.

Дефиле
Шетелдік зерттеушілердің кейбір деректерінде дефилені дүниеге әкелген ХІХ ғасырдың сәнгері Чарльз Фредерик Ворт делінеді. Ол өз заманында киім сататын дүкен қызметкерлерін әдемі киіндіріп, қалталы клиенттеріне өз тауарларын ұсынған. Қазіргі тілмен айтқанда, модельдердің қатарында өзінің әйелі де болған деседі. Дүкенге келгендер жайлы жайғаса отырып, сәнді киініп әрлі-берлі жүрген сатушы қыздарды тамашалап, соңынан өз ұнатқан тауарын сатып алған. Бірақ ХІХ ғасырдың соңы мен ХХ ғасырдың бас кезінде мұндай үрдіс жалғыз Чарльзде емес, барлық сән үйлерінде болған көрінеді. Тіпті олардың басым бөлігі жабық бөлмелерде арнайы көрсетілім залдарын ұйымдастырып, жаңа топтамаларын тұтынушыларына таныстыра бастаған. Дегенмен бұл көрсетілімдерді кәдімгі дефилемен салыстыру қиынырақ болатын. Алайда 1905 жылы Лондонда Люсилль есімді дизайнер тұңғыш рет дефиле өткізіп, музыканың сүйемелдеуімен сахнада өз топтамасын таныстырды. Оған көптеген модельдер қатысып, тапсырыс берушілерінің саны да екі есеге артқан. ХХ ғасырдың басында дефиле АҚШ-та да кеңінен тарай бастайды. Сәнді киім-кешек пен әшекей бұйымдарды өндірушілер сән индустриясын дамыту мақсатында бірігіп көрмелер өткізеді. 1903 жылдан бастап Нью-Йорк сән көрсетілімдеріне келушілердің қатарын көбейту үшін жер-жерге шақырту билеттерін таратуды ойлап табады. Ал 1910 жылдарға қарай жаңа топтамалардағы бұйымдар дүкен сөрелерінде сатылымға шығып, қысқа мерзімде сатылып отырады. Алайда сәнді болған киім-кешектер жайлы ақпараттардың таралымы тым тар болғандықтан, қалталы әйелдер ғана сәнді салондарға барып, қажет дүниелеріне еш қиындықсыз қол жеткізген. Ал әлеуметтік жағдайы төмен нәзікжандылар байлардың киіп тоздырып, сәннен қалдырып, арзандаған заманында ғана сатып ала алған. Ең алғаш ұйымдастырылған дефилелер адамдарды қайран қалдырып, тіпті олар жайлы New York Times газеті жиі-жиі жазып отырған. Ал қымбат бутиктердің арасында бәсекелестік орнап, дефиле ХХ ғасырда Атлантикаға дейін жеткен. Бірақ сән көрсетілімдері ұзақ уақыт бойы тек әйел адамдардың киім-кешегіне ғана арналған. Тек 1952 жылы Флоренцияда Brioni сән үйінің ұйымдастыруымен ер адамдарға арналған сәнді киімдердің көрсетілімі өткен.

Кеше

Қазіргі заман
Қазіргі дефиле сахнасы биікте орналасқан, яғни платформаларда өткізіледі. Біз оны подиум деп атаймыз. Көрсетілімдерге бұрынғыдай сәнді киімдерді сатып алушылар ғана келмейді, қазір БАҚ өкілдері мен сән әлемінің қас шеберлерін шақыру тұрақты үрдіске айналған. Әсіресе жаңа топтамалардың жарнамасына жан бітіретін журналист қауымының көрсетілімдерде көбірек болуы маңызды рөл атқарады. Миланның әйгілі Pambianco Strategie di Impresa SpA деп аталатын компаниясының сарапшы мамандары жүргізген зерттеуге сенсек, дефилеге кеткен қаржының 6%-ы тек PR мен жарнамалау жұмыстарына кетеді. Ал жаңа топтамаларға келіп түсетін тапсырыстың 30-50%-ы сол жарнамалардың арқасында жүзеге асатын көрінеді. Дефиленің ең басты кейіпкерлері саналатын модельдердің де жалақылары жаман емес, атақты компаниялар бір көрсетілім үшін бір моделіне 10-30 мың АҚШ долларын төлейді. Айта кетейік, әлемдік деңгейдегі сән үйлерінің әрбірінде визит карточкасы саналатын түрлі түсті көмескі жарықтар бар. Мысалы, Джон Гальяноның сән көрсетілімдерінде - алқызыл түстес, ал Christian Dior-да айнадан жасалған подиум қолданылады. Мұндай атақты дизайнерлер үшін есімдері әлемге танымал адамдардың көрсетілімдерге келуі - ең маңызды дүние. Сол үшін де олар белгілі өнер жұлдыздары мен қалталы бизнесмендердің көрсетілімге келіп кетуіне қажетті жол ақысын, жатын орны мен киетін киімдері үшін қомақты қаржы төлеуге дейін барады. Себебі олар брендіні жарнамалау үшін көп көмектеседі. Ал дефилені өткізуден бас тарту деген компанияның қаржылық дағдарысқа ұшырап, құрдымға кеткендігін білдіреді. Prada Group-тың президенті Патрицио Бертеллидің айтуынша, дефилесіз ешқандай өнім сәтті шықпайды, сол үшін де сән көрсетілімдерінің бүгінгі әлемдік fashion - индустриядағы орны бұрынғы заманғыдан гөрі маңыздырақ.

Бүгін

ТРЕНД 2015: ЖҰЛДЫЗДЫ ПРИНТ
Жұлдыздарды көргенде сиқырлы, ғажайып, жарқын дүниелер ойға келеді. Мерекелік көңіл-күйді сыйлайтын жұлдызды бейнелер - 2015 жылы сәнге айналатын киімдер мен әшекейлерде жаңаша үлгіде жасалған.

Теңіз жұлдыздары бейнеленген көйлектер Valentino сән үйінің көктем-жаз 2015 коллекциясынд да кездеседі.

Сән әлеміндегі «made in Kazakhstan» ҚАЗАҚ АТЫН ТАНЫТА АЛА МА?
Биыл қазан айында Қазақстан Сән апталығы өтті. Отандық және шетелдік сәнгерлер 7 күн ішінде туындыларын көпшілікке көрсетті. Atelier Artisan, Mechanical Piano, Kamila Kurbani, Aigul Kassymova, Leonid Zherebtsov, LaRiya, Yerlan Zholdasbek, Aida Kaumenova, Ainur Turisbek, Salta, Tamara Lamanukaeva, Malique, DI•ENTRE•SI, Aya Bapani, ё9, Nur-Shah. Қазақ елі сән саласының брендтері осы атаулармен шықпақ.

«made in Kazakhstan» қазақтар үшін қолжетімді ме?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz