Әлемдік Сәнгерлер

Әлемдік Сәнгерлер
Орындаған: Сағидоллаева Ә. Тк-321 Тексерген: Бауыржанова А.З.

Әлемде ең сәнді әйелдер тізіміндегі көшті Мишель Обама бастады



Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

АҚШ президентінің әйелі Мишель Обама Harper’s Bazaar журналы жасаған рейтинг бойынша елдегі ең сәнді әйел атанды.









          

Жалпы, рейтинг он адамнан тұруы керек еді. Алайда, сарапшылар екінші орынды екі бірдей қатысушыға беріп отыр. Олар Голливуд егіздері Мэри-Кейт пен Эшли Олсендер. Сарапшылар сәнқойларды таңдауда нақты бір белгіге сүйенбеген. Тек өз қалаулары бойынша ортақ бір шешімге келіпті. Дегенмен, әр әйелді не үшін таңдағаны жайлы түсініктеме беруді ұмытпаған. Мәселен, Мишель Обама нағыз демократиялық үлгіде киінеді дейді олар. Яғни, президент әйеліне лайықты үлгідегі киімдер. Ал, Мадонна болса салтанатты шараларға жұртты таң қалдыратын киімдер киіп келетіні үшін рейтингке енгізіліп отыр. Ендеше осы тізімді назарларыңызға ұсынамыз: Мишель Обама Мэри-Кейт және Эшли Олсен Кейт Босуорт Эмма Стоун Дри Хемингуэй Сара Джессика Паркер Гвинет Пэлтроу Эрин Уоссон Соланж Ноулз Мадонна

Сән силуэт стиль


Сән (мода) – латын сөзі (modis – өлшем, тәсіл, іс-қимыл бейнесі деген ұғымды білдіреді). Сән – белгілі немесе басқа да бір талғамның уақытша үстем болуы. Киім – бірінші қажеттілік зат. Сән – әлеуметтік, экономикалық құбылыс. Адам қоғамының дамуына, жаңа тарихи қоғамдастықтар пайда болуына байланысты адам киімі де түбірімен өзгеріп отырады.

Классикалық стиль – келісті, іскерлі, элегантты, өз-гермейтін стиль. Классикалық стильдің заттары: ағыл-шын жакеті, тік тар белдемше, ерлердікі секілді шал-барлар және т.б.

Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

Романтикалық стиль – киімде әйелдік қасиеттерді бейнелейтін бөлшектерді, жиектерді пайдалану.



Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

Дефиле


Шетелдік зерттеушілердің кейбір деректерінде дефилені дүниеге әкелген ХІХ ғасырдың сәнгері Чарльз Фредерик Ворт делінеді. Ол өз заманында киім сататын дүкен қызметкерлерін әдемі киіндіріп, қалталы клиенттеріне өз тауарларын ұсынған. Қазіргі тілмен айтқанда, модельдердің қатарында өзінің әйелі де болған деседі. Дүкенге келгендер жайлы жайғаса отырып, сәнді киініп әрлі-берлі жүрген сатушы қыздарды тамашалап, соңынан өз ұнатқан тауарын сатып алған. Бірақ ХІХ ғасырдың со-ңы мен ХХ ғасырдың бас кезінде мұндай үрдіс жалғыз Чарльзде емес, барлық сән үйлерінде болған көрінеді. Тіпті олар-дың басым бөлігі жабық бөлмелерде арнайы көрсетілім залдарын ұйымдастырып, жаңа топтамаларын тұтыну-шыла-рына таныстыра бастаған. Дегенмен бұл көрсетілімдерді кәдімгі дефилемен салыстыру қиынырақ болатын. Алайда 1905 жылы Лондонда Люсилль есімді дизайнер тұңғыш рет дефиле өткізіп, музыканың сүйемелдеуімен сахнада өз топтамасын таныстырды. Оған көптеген модельдер қатысып, тапсырыс берушілерінің саны да екі есеге артқан. ХХ ғасырдың басында дефиле АҚШ-та да кеңінен тарай бастайды. Сәнді киім-кешек пен әшекей бұйымдарды өндірушілер сән индустриясын дамыту мақсатында бірігіп көрмелер өткізеді. 1903 жылдан бастап Нью-Йорк сән көрсетілімдеріне келу-ші-лердің қатарын көбейту үшін жер-жерге шақырту билеттерін таратуды ойлап табады. Ал 1910 жылдарға қарай жаңа топ-та-малардағы бұйымдар дүкен сөрелерінде сатылымға шығып, қысқа мерзімде сатылып отырады. Алайда сәнді болған киім-кешектер жайлы ақпараттардың та-ралымы тым тар болғандықтан, қал-талы әйелдер ғана сәнді салондарға ба-рып, қажет дүниелеріне еш қиын-дықсыз қол жет-кізген. Ал әлеуметтік жағ-дайы төмен нәзікжандылар байлардың киіп тоздырып, сәннен қал-ды-рып, арзан-даған заманында ғана сатып ала алған. Ең алғаш ұйым-дас-тырылған де-фи-лелер адамдарды қайран қал-дырып, тіпті олар жайлы New York Times газеті жиі-жиі жазып отырған. Ал қымбат бутиктердің ара-сында бәсе-келестік орнап, де-фи-ле ХХ ғасыр-да Атлантикаға дейін жет-кен. Бі-рақ сән көрсетілімдері ұзақ уақыт бо-йы тек әйел адам-дар-дың киім-ке-шегіне ғана арналған. Тек 1952 жы-лы Флоренцияда Brioni сән үйінің ұйым-дастыруымен ер адам--дарға ар-нал-ған сәнді киім-дер-дің көрсетілімі өткен.

Кеше


Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

Қазіргі заман


Қазіргі дефиле сахнасы биікте орналасқан, яғни платформаларда өткізіледі. Біз оны подиум деп атаймыз. Көрсетілімдерге бұрынғыдай сән-ді киімдерді сатып алушылар ғана келмейді, қазір БАҚ өкілдері мен сән әлемінің қас шеберлерін шақыру тұрақты үрдіске айналған. Әсі-ресе жаңа топтамалардың жарнамасына жан бітіретін журналист қауымының көрсетілімдерде көбірек болуы маңызды рөл атқарады. Ми-ланның әйгілі Pambianco Strategie di Impresa SpA деп аталатын ком-паниясының са-рапшы мамандары жүргізген зерттеуге сенсек, де---филеге кеткен қар-жы-ның 6%-ы тек PR мен жарнамалау жұ-мыс-та-ры-на кетеді. Ал жаңа топ-тамаларға келіп түсетін тапсырыстың 30-50%-ы сол жарнамалардың ар-қасында жүзеге асатын көрінеді. Де-фи--ленің ең басты кейіпкерлері са-налатын модельдердің де жа---ла-қылары жаман емес, атақты ком-паниялар бір көрсетілім үшін бір моделіне 10-30 мың АҚШ дол-ларын тө-лейді. Айта кетейік, әлем-дік деңгейдегі сән үйлерінің әрбірінде визит карточкасы саналатын түрлі түсті көмескі жарықтар бар. Мысалы, Джон Гальяноның сән көрсетілімдерінде – алқызыл түстес, ал Christian Dior-да айнадан жа-сал-ған подиум қолданылады. Мұндай атақты дизайнерлер үшін есім-дері әлемге танымал адамдардың көр-сетілімдерге келуі – ең ма-ңыз--ды дүние. Сол үшін де олар белгілі өнер жұл-дыздары мен қалталы бизнесмендердің көрсетілімге келіп кетуіне қажетті жол ақысын, жа-тын орны мен киетін киімдері үшін қомақты қаржы төлеуге дейін ба--рады. Себебі олар брендіні жарнамалау үшін көп көмектеседі. Ал де---филені өткізуден бас тарту деген компанияның қаржылық дағ-да-рыс-қа ұшырап, құрдымға кеткендігін білдіреді. Prada Group-тың пре-зи-денті Патрицио Бертеллидің айтуынша, дефилесіз еш-қандай өнім сәт-ті шықпайды, сол үшін де сән көрсетілімдерінің бүгінгі әлем-дік fa-shion – индустриядағы орны бұрынғы заманғыдан гөрі маңыздырақ.

Бүгін


Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

ТРЕНД 2015: ЖҰЛДЫЗДЫ ПРИНТ


Жұлдыздарды көргенде сиқырлы, ғажайып, жарқын дүниелер ойға келеді. Мерекелік көңіл-күйді сыйлайтын жұлдызды бейнелер — 2015 жылы сәнге айналатын киімдер мен әшекейлерде жаңаша үлгіде жасалған.

Теңіз жұлдыздары бейнеленген көйлектер Valentino сән үйінің көктем-жаз 2015 коллекциясынд да кездеседі.  

       

Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

Сән әлеміндегі «made in Kazakhstan» ҚАЗАҚ АТЫН ТАНЫТА АЛА МА


Биыл қазан айында Қазақстан Сән апталығы өтті. Отандық және шетелдік сәнгерлер 7 күн ішінде туындыларын көпшілікке көрсетті. Atelier Artisan, Mechanical Piano, Kamila Kurbani, Aigul Kassymova, Leonid Zherebtsov, LaRiya, Yerlan Zholdasbek, Aida Kaumenova, Ainur Turisbek, Salta, Tamara Lamanukaeva, Malique, DI ENTRE SI, Aya Bapani, ё9, Nur-Shah. Қазақ елі сән саласының брендтері осы атаулармен шықпақ.

«made in Kazakhstan» қазақтар үшін қолжетімді ме


Қазақстандағы сауда орталықтарын шетелдік брендтер жаулап алған. Тек Құралай Нұрқаділованың, Аида Кауменованың, «Сымбат», «Ерке-Наз», «JADO» сән орталықтарының дүкендерін және Берік Ысмайловтың студиясын қоспағанда. Дегенмен аталғандардың алғашқысынан басқасын Қазақстанның оңтүстік астанадан басқа өңірлерден табылмайды. Құралай Нұрқаділованың айтуынша, оның киімдері сатылатын дүкендер Алматыдан басқа Шымкент, Астана, Семей қалаларында бар. Жоғарыда аттары аталып кеткен дизайнерлердің сән үйлерін не дүкендерін ашу жоспарда екендіктерін айтады. Ал бағасы қандай Қазақстандық дизайнерлер орташа еңбек ақы (112 мың  792 теңге. ҚР Статистика агенттігі. 16.09.2013 жыл) алатын азаматтардың қалтасы көтеретін шамада киімдер тіге ме Осы сауалға «жоқ» деген жауап аламыз. Сондай-ақ киімдеріне қойған бағалары мен сапалары мүлдем сәйкеспейтіндіктерін, тіпті кейбірі қазақстандық дизайнерлердің бар екендігінен де бейхабар екенін, көбіне шетелдік қолжетімді (Mango, Zara, Mexx, Colin’s, Ostin, Oggi және тағы басқа) брендтердің өнімдерін алатындықтарын жеткізді.Қазақстан шетел киімдерін ең көп тұтынатын, өз елінің киім өндірісін тұтынбайтын ел қатарында. Қарапайым халық осы пікірді растаса да, дизайнер Аида Кауменова Азаттық радиосына берген сұхбатында бұл пікірді жоққа шығарады. Оның ойынша, «Біздің өнімдерді қазақстандықтар сатып алады. Мен құрған Aida Kaumenova деген өнімдерім брендке айналды. Қазақстанда үш бутигіміз бар. Алдағы уақытта киімдерімізді Кеден одағы елдеріне шығаруды жоспарлап отырмын. Ал біздің өнімдерді тек әншілер мен танымал адамдар сатып алады дегенмен келіспеймін. Бутиктерімізде қарапайым халықтар да келіп, сауда жасайды».

Дариға ТАЙШЫҚОВА, дизайнер: «2015 жылы кең балақты шалбар қайта сәнге оралады»



АСТАНА. 30 қаңтар. BAQ.KZ – Жас дизайнер Дариға Тайшықова қазіргі таңда Астана қаласындағы Қазақ Ұлттық өнер университетінде киім дизайнері мамандығы бойынша білім алуда. 2014 жылы Румынияда өткен үздік дизайнерлердің арасындағы Dress of the World халықаралық байқауының екінші орын иегері.

2015 жылғы түс және қандай мата сәнде


«Pantone» компаниясының нұсқасы бойынша 2015 жылдың сәнді түсі болып марсала түсі есептеледі (қоңыр, қою-қызыл түс). Marsala – Сицилияның өткір десерттік шарабының атауы. Marsala – күңгірт қызыл мен қоңыр реңктердің үйлесімі. Анар жемісінің түсіне ұқсайды. Биылғы жылы сондай-ақ, ақ және көк түстің реңі де сәнді болмақ. Ал маталардың ішінде ашық түсті бояулары бар маталар, торша, деним, трикотаж, замша, былғары, өрнек, әрфактуралы терілер мен мөлдір маталар сәнде болады. Әлемдік сән индустриясының алыптары қой жылы алтын, қара, көк, жасыл, қызыл, сары, қоңыр түстерді ұсынып отыр. Сондай-ақ, бұл жылы классикалық ақ пен қара түстер де сәннен шықпайды. Қой жылы етегі кең әрі ұзын, грек стиліндегі, годе, белдемше, шілтерлі, органза гүлді және тастармен безендіріліп тігілген көйлекті ұсынамын.

2015 жылы қандай бренд киімдер танымал болмақ


Торлы матадан тігілген киімдер 2015 жылдың көктеміндегі басты принттердің бірі болып табылады. Мұнымен Altuzarra, Michael Kors сияқты атақты сән брендтері де келіседі. 2015 жылы киім үлгілері бос пішімде тігілген, формалары ауқымды, тура және трапециялық пішінді болады. Динемадан Total луктар, шағын ақ көйлек, былғары пальто және сол сияқты. "Шанель", "Пуччи", "Гуччи", "Соня Рикель" және "Ив Сен-Лоран" тәрізді сән үйлері 1969 жылғы «Вудсток» рок-фестивалін еске түсіретін мақпалдан тігілген киімдер, ашық-күлгін ботфорттар (атты әскерлер киетін кең, ұзын қонышты етік) биік жағалар және жеңсіз мешпеттерді сәнде болады десе, ағылшындық модельер Стелла Маккартни жіңішке иықбаулы этностилдегі көйлектер көптің көзайымына айналатындығын айтып отыр. Сонымен бірге кең балақты шалбар сәнге қайта оралады.

Назарыңызға Рахмет!


Образец текста
 Второй


уровень

Третий уровень  Четвертый уровень


Пятый уровень

Сән Әлемі!!!


Пән: Өнер, музыка


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь