Сыр сандық

Сабақтың тақырыбы: Сыр сандық
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару.
Дамытушылық:Белсенділігін арттырып,білімін  жетілдіру,тез есептеп үйрену,тез ойлау,есте сақтау  қабілеттерін арттыру. Тәрбиелік: Достарын тыңдай білуге,пікірін дұрыс  жеткізуге үйрету,адамгершілік қасиеттерді бойына  жинақтаған батыл,білімді жеке тұлға тәрбиелеу.

Ақыл – ойды тәртіпке келтіретін математика М. В. Ломоносов
Сабақтың түрі: Ұжымдық, пысықтау сабағы, ойын түрінде  Сабақтың әдісі: Шығармашылық жұмыс,топтық  жұмыс,оқушылардың белсенділігін  арттыру әдістері. Сабақтың көрнекілігі: слайд,шарлар,анимациялар.

1-топ: Үшбұрыштар. 2-топ: Шаршылар. 3-топ: Дөңгелектер.
Орындаған:Бисенхан Жайна

үру Ж

б а ры

сы

І. Ұйымдастыру бөлімі ІІ. Топтың таныстыруы, амандасу рәсімі 1. Логикалық тапсырмалар. 2. Әзіл есептер. 3. Санамақ құру 4. Математикалық ребустар шешу. 5. Жұмбақ -есептер 6. «Тез есепте!» ойыны 7. Математикалық жаңылтпаштар. 8. Математикалық диктант. 9. «Кім шапшаң » ойыны. 10. Ойымды жалғастыр /мақал-мәтел/ III. Қорытынды IV.Бағалау

Сабағымызды бастамас бұрын,«Математика» туралы  ұлы ғалымдардың айтқан сөздеріне тоқтала кетейік: 1. Математиканың түсінікті болған 10 беті, түсінбей  жаттап алған жүз беттен артық, ал өздігінен оқып  игерген бір сәт , әйтеуір түсінікті он беттен артық. (Юнг) 2. Еңбек пен жаңалық ашудың байтақ және қиырларына  апаратын кең жол мектеп білген матеатикалық білімдер  арқылы өтеді.(Маркушевич)  3. Математика – ұлы ғылым, адамның ең бір асыл  қасиеттерінің тамаша жемісі. (Писарев Д.И) 4. Математикада формуланы есте сақтау қажет емес,  тек ойлау процестерін есте сақтау керек. (Ермаков)

1. Логикалық тапсырмалар.
Адам шахмат ойнап отыр екеуі 2сағат ойланды. Енді сұрақ 1ші адам қанша сағат ойланды 2ші адам қанша сағат ойланды (2-ДЕ 2 САҒАТ) Үш әкесі мен алты ұлы серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды, әр қайсысына алты алмадан тиді. Бұл қалай болғаны (1 АТА, 2 ӘКЕ, 4 БАЛА) Натурал санға қандай санды қосқанда келесі сан шығады (1) Сәуледе бір бүтін, екі жарты, төрт ширек алма болды. Барлығы неше алма (3) Сағат үшті көрсеткенде, оның сағатының және минутының тілдері қандай бұрыш жасайды (ТІКБҰРЫШ) Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар (6)

Образец текста Второй уровень 2. Әзіл есептер.


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Бір топ үйрек ұшып барады. Олардың барлығы бесеу. Біреуі жерге қонса, нешеуі қалады Аулада қойлар мен тауықтар жүр. Олардың 5 басы, 14 аяғы бар. Тауық пен қой нешеу Үстел үстінде 5 май шам жанып тұр еді. Еркін оның 4-еуін өшіріп тастады. Үстел үстінде неше май шам қалды

3. Санамақ құру
Образец текста Второй уровень


Бір дегенім білеу,  Третий уровень Екі дегенім егеу, Четвертый уровень Пятый уровень Үш дегенім үкі, Төрт дегенім төсек Бес дегенім бесік


4. Математикалық ребустар шешу.

5. Жұмбақ -есептер
1. Түйе, бота маң басқан, 2. Он бір түйе, бес жылқы, Төрт аяғын тең басқан. Екі сиыр, бір ешкі. Шұнақ құлақ бес ешкі, Екі қоян, үш түлкі, Төрт қозылы екі қой, Таба алмасаң, бол күлкі. Бәрін бірге ойлап қой. 3. Табақта бес алма, Қолында екі алма, Қосқанда барлығын, Болады жеті алма. Бір алма апама, Бір алма атама, Екі алманы бөлемін, Тәтеме – сыбаға. Нешеуін алады

6. «Тез есепте!» ойыны
1) Көлден ұшты 40 қаз Қайтып қонды 15қаз. Қонбады оның нешеуі Қане, кім тез шешеді 2) 1 түйе, 5 жылқы, 2 сиыр, 1 ешкі, 2 қоян, 3 түлкі Таба алмасаң бол күлкі

3) Дүкеннен сабын алдым, Оның және қабын алдым. 2 дәптер, 1 қарындаш Тіс ысқышты тағы да алдым. Есептеші сонда бәрі Қанша болды қолда бары

7. Математикалық жаңылтпаштар.
Қырық үш қызғыш құсқа, Қырық үш қызғыш құсты қосса, Қанша қызғыш құс болады Атпақ ек бір-бір құр, Атпақ ек бір-бір құр, Қу екен құр құрғыр. Таптырмай қырдан құр, Қайттық біз құрдан құр. Есет атам ет асатар, Ет асатса бес асатар.

8. Математикалық диктант. Ең кіші бір таңбалы сан Ең үлкен бір таңбалы сан Ең кіші екі таңбалы сан Ең үлкен екі таңбалы сан Ең кіші толық ондық Ең үлкен толық ондық

9. «Кім шапшаң » ойыны. Мына сандарға қосынды жазу. 83, 45, 91, 27, 33, 62

10. Ойымды жалғастыр
Білікті бірді жығар....... (Білімді 1000 жығар) Жаздың бір күні ..... (қыстың 1000 күні) Дұшпаннан бір сақтан.... (жаман достан 1000 сақтан) Білгенің бір тоғыз... (білмегенің 99 ) 30 тістен шыққан сөз .... (30 рулы елге тарар) 40 кісі бір жақ.... (қыңыр кісі бір жақ) Жеті жұрттың тілін біл.... (жеті түрлі білім біл) Жеті рет өлшеп..... (бір рет кес) 2 жақсы қас болмас..... (2 жаман дос болмас) 7 атасын білмеген ..... (жетесіз) 5 бармақ жұмылса .... ( жұдырық болады) Бір кісі қазған құдықтан.... (1000 кісі су ішеді)

«Сабақты аяқтау. »
Бағалау.

 

Ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа тәрбиеленді

Логикалық ойлау қабілеттері дамыды

Нәтиже
Математика пәні туралы ой – өрістері дамыды Топпен жұмыс жасау қабілеттері артты

Шығармашылықпен жұмыстанды

Образец текста Второй уровень


Третий уровень  Четвертый уровень  Пятый уровень

Назарларыңызға рахмет!


Пән: Педагогика


Пәндер
Көмек / Помощь
Арайлым
Біз міндетті түрде жауап береміз!
Мы обязательно ответим!
Жіберу / Отправить


Зарабатывайте вместе с нами

Рахмет!
Хабарлама жіберілді. / Сообщение отправлено.

Сіз үшін аптасына 5 күн жұмыс істейміз.
Жұмыс уақыты 09:00 - 18:00

Мы работаем для Вас 5 дней в неделю.
Время работы 09:00 - 18:00

Email: info@stud.kz

Phone: 777 614 50 20
Жабу / Закрыть

Көмек / Помощь