«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»



«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»

Зерттеудің мақсаты:
Педагогика оқыту негізінде оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеудің ғылыми теориялық негізін анықтау

Зерттеудің міндеттері:
Саналы тәрбиені ашып көрсету; Оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттары мен негіздерін ашып көрсету; Оқу - тәрбие процесінде оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің жолдарын анықтау;

Жалпы түсініктеме:
Саналы тәртіп дегеніміз - оқушы өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп, өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған адамдар мен кез - келген затқа, жан - жануарға және экологияға жақсылық тілеп, жасауы.

Саналы тәртіпті жаттығулар арқылы санаға сіңіріп тәрбиелейміз. Саналы тәртіпке талаптан басқа насихат, ағартушылық керек. Баланы рухани байлыққа кенелтіп, арнайы ағарту сауатын ашып саналы тәртіпке шақыруымыз керек. Бұл жерде балалар ұжымының атқаратын рөлі ерекше. Тәртіпсіз бала бірден көзге түседі. Сондықтан ата-анаңың, ұстаздардың мақсаты сондай балаларды жөнге салу. Есейе келе ондай балалар жолдан таяды.
А. С. Макаренко
Саналы тәртіпке тәрбиелеудегі
А. С. Макаренканың
«Сананы тәрбелеу жаттығуы» түсініктемесі

Саналы тәртіп ұжым арқылы қалыптасады.
Ол оқуда, еңбекте, қоғамдық жағдайда, қызметте, ойында, дене тәрбиесінде, т. б. баланың іс-әрекетінің, қарым-қатынасының барысында атқарылады, іске асады.
Оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеу бүкіл оқу-тәрбие процесінде жүреді.
Саналы тәртіп тәрбиеден бөлек
Саналы тәртіп-тәрбиенің ең жоғары сатысы.
Саналы тәртіпке педагогикалық басшылық керек.
Саналы тәртіп ерекшеліктері:
Оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеу бүкіл оқу-тәрбие процесінде жүреді.
Саналы тәртіп-тәрбиенің ең жоғары сатысы.

саналы тәртіпке тәрбиелеу алдымызға мынадай міндеттер қойды:
оқыған шығармалардың басты кейіпкерлерінің іс - әрекеттерінің жағымды жақтарына көңіл аударып, түйін жасауға үйрету;
оқылған мәтіндерден кейіпкерлерге берілген авторлық көңіл - күйді табу;
ақыл -ой қызметінің дамуына, қалыптасуына ықпал жасай отырып, шығармашылық қабілетін ашу, қозғау салу;
оқушылардың сабақтар бойынша алған білім, білік - дағдыларын одан әрі дамытып, тереңдету, ;
оқушыларды сөйлету арқылы кейіпкерлердің іс - әрекетін салыстыру, қорытындылау, бағалауға үйрету;
оқушының өзін -өзі тануына, өзіндік Менін оятуға бағдар беру.

Сана мен мінез-құлықтың арасында айырма бар
Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын қасиеттер жиынтығы.
Сана - объективті шындықты идеалды түрде бейнелеудің адамға ғана тән ең жоғары формасы.

Саналы тәртіпке тәрбиелеу білім беру мен ғана шектелмейді.
Баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі жан - дүниесін ояту нәтижесінде оның ізгілік қасиеттері қалыптасады.

Назарларыңызға рахмет!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz