«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»




Презентация қосу
«Балаларды
саналы тәртіпке
тәрбиелеу»
Зерттеудің мақсаты: 

Педагогика оқыту негізінде
оқушыларды саналы тәртіпке
тәрбиелеудің ғылыми
теориялық негізін анықтау
Зерттеудің міндеттері:
Саналы тәрбиені ашып көрсету;
Оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің
педагогикалық шарттары мен негіздерін
ашып көрсету;
Оқу – тәрбие процесінде оқушыларды
ізгілікке тәрбиелеудің жолдарын
анықтау;
Жалпы түсініктеме:
Саналы тәртіп дегеніміз – оқушы
өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп,
өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған
адамдар мен кез – келген затқа, жан –
жануарға және экологияға жақсылық
тілеп, жасауы.
Саналы тәртіпке тәрбиелеудегі
А.С.Макаренканың
«Сананы тәрбелеу жаттығуы» түсініктемесі

Саналы тәртіпті жаттығулар арқылы
санаға сіңіріп тәрбиелейміз. Саналы
тәртіпке талаптан басқа насихат,
ағартушылық керек. Баланы рухани
байлыққа кенелтіп, арнайы ағарту
сауатын ашып саналы тәртіпке
шақыруымыз керек. Бұл жерде балалар
ұжымының атқаратын рөлі ерекше.
Тәртіпсіз бала бірден көзге түседі.
Сондықтан ата-анаңың, ұстаздардың
мақсаты сондай балаларды жөнге салу.
Есейе келе ондай балалар жолдан
таяды.

А.С.Макаренко
Оқушыларды
Саналы Саналы саналы
тәртіп ұжым тәртіп тәртіпке
тәрбиеден тәрбиелеу
арқылы
бөлек бүкіл оқу-
қалыптасады тәрбие
. процесінде
жүреді.

Оқушыларды
саналы тәртіпке
Саналы тәрбиелеу
тәртіп- бүкіл оқу-
тәрбиенің ең Саналы тәртіп тәрбие
жоғары процесінде
сатысы. ерекшеліктері: жүреді.

Ол оқуда, еңбекте, Саналы
қоғамдық
Саналы тәртіпке тәртіп-
жағдайда, қызметте,
педагогикалық ойында, дене тәрбиенің ең
басшылық тәрбиесінде, т.б.
баланың іс-әрекетінің,
жоғары
керек.
қарым-қатынасының сатысы.
барысында
атқарылады, іске
асады.
оқушының
оқыған оқушыларды
шығармалардың
өзін -өзі
тануына, сөйлету
басты
кейіпкерлерінің өзіндік Менін арқылы
іс - оятуға бағдар кейіпкерлердің
әрекеттерінің беру. іс - әрекетін
жағымды салыстыру,
жақтарына қорытындылау,
көңіл аударып,
бағалауға
түйін жасауға
үйрету; үйрету;

саналы тәртіпке
тәрбиелеу
алдымызға
мынадай
оқушылардың
оқылған міндеттер қойды: сабақтар
мәтіндерден
бойынша алған
кейіпкерлерге
білім, білік –
берілген
дағдыларын
авторлық
одан әрі
көңіл – күйді ақыл –ой
дамытып,
табу; қызметінің
тереңдету,;
дамуына,
қалыптасуына
ықпал жасай
отырып,
шығармашылық
қабілетін ашу,
қозғау салу;
Сана мен мінез-құлықтың
арасында айырма бар

Мінез — адамның
Сана — объективті негізгі өмірлік бет
шындықты идеалды алысын және оның
түрде бейнелеудің өзіндік әрекетінің
адамға ғана тән ең айырмашылығын
жоғары формасы. сипаттайтын
қасиеттер
жиынтығы.
Саналы тәртіпке тәрбиелеу
білім беру мен ғана
шектелмейді.

Баланың сезіміне әсер ету
арқылы ішкі жан – дүниесін ояту
нәтижесінде оның ізгілік
қасиеттері қалыптасады.
Назарларыңызға
рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды саналы тәртіпке
Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі рөлі
Мектептанудың негізгі мәселелері
Сынып жетекшісінің моделі
Мария Монтессори өсиеттері
Психикалық өзін-өзі реттеу және оның түрлері
Әрбір бала
ӘКІМШІЛІК ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҚТЫҢ ҰҒЫМЫ, БЕЛГІЛЕРІ
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Балабақшадағы балаларға айналаны қоршаған ортамен таныстыру
Пәндер