«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»


Slide 1

«Балаларды саналы тәртіпке тәрбиелеу»

Slide 2

Зерттеудің мақсаты:

Педагогика оқыту негізінде оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеудің ғылыми теориялық негізін анықтау

Slide 3

Зерттеудің міндеттері:

Саналы тәрбиені ашып көрсету; Оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттары мен негіздерін ашып көрсету; Оқу - тәрбие процесінде оқушыларды ізгілікке тәрбиелеудің жолдарын анықтау;

Slide 4

Жалпы түсініктеме:

Саналы тәртіп дегеніміз - оқушы өмірдегі орнын, жауапкершілігін түсініп, өзін - өзі жетілдіріп, айнала қоршаған адамдар мен кез - келген затқа, жан - жануарға және экологияға жақсылық тілеп, жасауы.

Slide 5

Саналы тәртіпті жаттығулар арқылы санаға сіңіріп тәрбиелейміз. Саналы тәртіпке талаптан басқа насихат, ағартушылық керек. Баланы рухани байлыққа кенелтіп, арнайы ағарту сауатын ашып саналы тәртіпке шақыруымыз керек. Бұл жерде балалар ұжымының атқаратын рөлі ерекше. Тәртіпсіз бала бірден көзге түседі. Сондықтан ата-анаңың, ұстаздардың мақсаты сондай балаларды жөнге салу. Есейе келе ондай балалар жолдан таяды.

А. С. Макаренко

Саналы тәртіпке тәрбиелеудегі

А. С. Макаренканың

«Сананы тәрбелеу жаттығуы» түсініктемесі

Slide 6

Саналы тәртіп ұжым арқылы қалыптасады.

Ол оқуда, еңбекте, қоғамдық жағдайда, қызметте, ойында, дене тәрбиесінде, т. б. баланың іс-әрекетінің, қарым-қатынасының барысында атқарылады, іске асады.

Оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеу бүкіл оқу-тәрбие процесінде жүреді.

Саналы тәртіп тәрбиеден бөлек

Саналы тәртіп-тәрбиенің ең жоғары сатысы.

Саналы тәртіпке педагогикалық басшылық керек.

Саналы тәртіп ерекшеліктері:

Оқушыларды саналы тәртіпке тәрбиелеу бүкіл оқу-тәрбие процесінде жүреді.

Саналы тәртіп-тәрбиенің ең жоғары сатысы.

Slide 7

саналы тәртіпке тәрбиелеу алдымызға мынадай міндеттер қойды:

оқыған шығармалардың басты кейіпкерлерінің іс - әрекеттерінің жағымды жақтарына көңіл аударып, түйін жасауға үйрету;

оқылған мәтіндерден кейіпкерлерге берілген авторлық көңіл - күйді табу;

ақыл -ой қызметінің дамуына, қалыптасуына ықпал жасай отырып, шығармашылық қабілетін ашу, қозғау салу;

оқушылардың сабақтар бойынша алған білім, білік - дағдыларын одан әрі дамытып, тереңдету, ;

оқушыларды сөйлету арқылы кейіпкерлердің іс - әрекетін салыстыру, қорытындылау, бағалауға үйрету;

оқушының өзін -өзі тануына, өзіндік Менін оятуға бағдар беру.

Slide 8

Сана мен мінез-құлықтың арасында айырма бар

Мінез - адамның негізгі өмірлік бет алысын және оның өзіндік әрекетінің айырмашылығын сипаттайтын қасиеттер жиынтығы.

Сана - объективті шындықты идеалды түрде бейнелеудің адамға ғана тән ең жоғары формасы.

Slide 9

Саналы тәртіпке тәрбиелеу білім беру мен ғана шектелмейді.

Баланың сезіміне әсер ету арқылы ішкі жан - дүниесін ояту нәтижесінде оның ізгілік қасиеттері қалыптасады.

Slide 10

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларды саналы тәртіпке
Педагогика ғылымы және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі рөлі
Мектептанудың негізгі мәселелері
Сынып жетекшісінің моделі
Мария Монтессори өсиеттері
Психикалық өзін-өзі реттеу және оның түрлері
Әрбір бала
ӘКІМШІЛІК ҚҰҚЫҚ БҰЗУШЫЛЫҚТЫҢ ҰҒЫМЫ, БЕЛГІЛЕРІ
Математикадан сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру технологиясы
Балабақшадағы балаларға айналаны қоршаған ортамен таныстыру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz