Шығармашылық тапсырмалар бала белсенділігін арттырудың негізі




Презентация қосу
Шығармашылық
тапсырмалар бала
белсенділігін
арттырудың негізі
Шығармашылық –бұ л адамның өмір
шындығында өзін-өзі тануға ұ мтылуы,ізденуі.

Қабілетті дамытуды

Адамдардың Адамдар бойында
қабілеттер деңгейі қабілеттің бір түрі ғана
жағынан тең бола ма,әлде әр түрлі
дәрежеде болмауы қабілеттің белгілері бола
ма?
Қабілет деңгейі

Репродуктивті-іс- Шығармашылық-
әрекетті,білімді жаңалық ойлап
берілген үлгі табуға
бойынша қабылдай бағытталған
алу деңгейі қабілеттер деңгейі

Шығармашылық сөзі- шығару,ойлап
табу. Демек,жаңа нәрсе ойлап табу,сол
арқылы жетістікке қол жеткізу.
Шығармашылық сабақтың
ерекшеліктері
Дәстүрлі сабақ Шығармашылық сабақ
Сабақ мақсаты:
Сабақ мақсаты: А) мұғалім үшін: оқушылардың жаңа
А) мұғалім үшін: жаңа материалды нәтижеге бағытталған іс-әрекетін
беру; ұйымдастыру;
Ә) оқушы үщін: жаңа білімді меңгеру. ә) оқушы үшін: шығармашылық
«өнім» ойлап табу

Сабақтағы іс-әрекет түрі
Сабақтағы іс-әрекет түрі
А) мұғалім үшін: оқушының
А) мұғалім үшін: жаңа сабақты
шығармашылық іс-әрекетін
түсіндіру;
ұйымдастыру;
ә) оқушы үшін: жаңа материалды
ә) оқушы үшін: жаңа нысанды зерттеу,
тыңдау, есте сақтау.
құбылысты талдау.
Сабақ құрылымы жағдайға
Сабақ құрылымы жоспар бойынша
байланысты жоспардан ауытқиды,
өтілуге міндетті.
өзгермелі.
Сабақ тақырыбына көзқарас — кітапта Сабақ тақырыбына көзқарас —
баяндалған идеяға негізделген бір мәселеге мамандардың түрлі
көзқарас. көзқарасы.
1.Оқушылардың зейінін жаттықтыруға жеке
дамытуға берілген тапсырмалар.
2.Зейін тұрақтылығын дамыту және
жаттықтыруға арналған тапсырмалар.
Бастауыш сыныпта «Әдебиеттік
оқу» және «Қазақ тілі» сабағында
ұтымды уақыт
тауып,шығармашылық жұмыс
түрлерін жүргізуге болады.Ол үшін
мұғалім мәтіннің,жаттығудың өн-
бойынан шығармашылық тапсырмаға
лайықты жағдайлар іздеп табуы
керек.Кейбір практикалық
тапсырмаларды да шығармашылық
арнаға бұрып,өзгертуге болады.
Бастауыш сынып оқушыларының
қиялы әдеттегіден
тыс,ерекше.Олар естіген
өңгімелер,ертегі желісімен өзі де
оларды құрастыра
алады.Сондықтан мұғалім ертегіні
немесе әңгімені бастап беріп,оны
аяқтауға оқушыға тапсыратын
болса,балалар оны аяқтаудың
түрлі жолдарын қарастырады.
Оқушыладың шығармашылық қабілеттерін
арттырып, ынталандыру үшін сабақтардың
мынадай жолдары мен өткізуге болады:

1. Сабақта кең
2. Сабақты 3. Техникалық
көлемде көрнекі
түрлендіріп құралдарды
құралдарды
өткізу тиімді пайдалану
пайдалану

4. Сабақты
оқушылар өздері 5. Сабаққа қатысты
жасаған суреттер, бейнетаспаларды,
схемаларды фильмдерді көрсету
пайдалану
Ұлттық
Сөзжұмбақтар
ойындар

Логикалық
Математикалық Ойын ойындар
ребустар түрлері

Грамматикалық Дидактикалық
ойындар ойындар
Математика
сабағында
қолданылатын
тапсырмалар
1. Әкесі 40 жаста, ал ұлы 5 жаста. Ұлы әкесінен неше жас кіші?

2. Әпкесі інісінен 5 жас үлкен. Інісі 3 жаста. Әпкесі неше жаста?

3. 10 саны шығу үшін 5-ті қаншаға көбейтеміз?

4. 7 қосу 7 бөлу 7 неше болады?

5.Қаздың салмағы 2 кг.Егер ол жалғыз аяғымен тұрса ,салмағы қанша
болады?

6. 5 қосу5 бөлу неше блады?

7.1 жұмыртқаны 4 минут қайнатады , ал 5 жұмыртқаны неше минут \
қайнатады?

8. Алма ағашта 10 алма, ал теректе 2-ге артық Барлығы неше алма?
Математикалық
диктант

4+3= 5+4=
10-4= 8-4=

Математикалық тест
4+3 9,10,7 10 - 3 7,8,9
6+3 9, 6, 4 9-2 5, 6,7

4+4 7+2
8 9
9-2 6-3
Қызық есептер. Шешуін тап

1.Екі әкесі және екі баласы 3 алма жеді.Әрқайсысы 1 алмадан жеген.Неге?
2.Үстел үстінде 3 стақан сүт бар еді.Өнербек 1 стақан сүт ішті.Үстел
үстінде неше стақан қалды ?
3.Мақсат мектепке дейін 5 минут жүреді. Егер ол қарындасымен бірге барса,
қанша минут жүрер еді?
4.Серік пен Ұлан далаға шығып ойнады: біреуі асық ,біреуі доп.серік асы қ
ойнады.Ал, , кім доп ойнаған жоқ?
5. Екі бала 2 сағат шахмат ойнады.Әр бала неше сағат шахмат ойнады?
6.Бөрененің ұзындығы 5 метр.Минут сайын бөрененің 1 метрін кесіп
отырған.бөренені қанша минутта кесіп бітіреді?
7.Бір топ бала сап түзеп келеді.Екеуі алдында, екеуі артында,екеуі о ң
жақта,екеуі сол жақта.Барлығы ұанша бала?
8.Бір бала 5 кг темір әкеле жатыр.Екінші бала 5 кг мақта әкеле жатыр.Қай
баланың жүгі ауыр?
Ребус шешу
Шығармашылық жұмыс
өткізудегі күтілетін нәтиже

Тіл байлығы, сөздік қоры Жеке тұлға өз
молайып, сөйлеу жұмысының нәтижесін
мәдениеті қалыптасады көре алады

Танымдық ізденістерін Шығармашылық
тиімді ұйымдастыруға жұмыспен шұғылдануға
жол ашады машықтанады

Ой өрісі дамиды

Ұқсас жұмыстар
Шешім қабылдай білу қабілеті
Электродинамика курсындағы пәнаралық байланыс
Қолданып жүрген санамақтарымнан мысал келтірейін
Дидактикалық ойындар арқылы мектеп жасына дейінгі балада қарапайым математикалық түсініктердің қалыптасуы
Ақпараттық - коммуникациялықтехнологияны
Студенттердің ғылыми зерттеу жұмыстарын жаңа мазмұнда ұйымдастырудың мәні
Ақпараттық технологиялар арқылы инновациялық әдістерді қолдану бойынша сабақты өту әдісі
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІ
Компьютерлік технологияны пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту тақырыбындағы шығармашылық есебі
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ОЛИМПИАДАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАРДЫ ДАЙЫНДАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘНІ
Пәндер