Шығармашылық тапсырмалар бала белсенділігін арттырудың негізі



Шығармашылық тапсырмалар бала белсенділігін арттырудың негізі


Шығармашылық -бұл адамның өмір шындығында өзін-өзі тануға ұмтылуы, ізденуі.
Адамдардың қабілеттер деңгейі жағынан тең дәрежеде болмауы
Адамдар бойында қабілеттің бір түрі ғана бола ма, әлде әр түрлі қабілеттің белгілері бола ма?
Қабілетті дамытуды

Шығармашылық сөзі- шығару, ойлап табу. Демек, жаңа нәрсе ойлап табу, сол арқылы жетістікке қол жеткізу.
Қабілет деңгейі
Репродуктивті-іс-әрекетті, білімді берілген үлгі бойынша қабылдай алу деңгейі
Шығармашылық-жаңалық ойлап табуға бағытталған қабілеттер деңгейі

Шығармашылық сабақтың ерекшеліктері
Дәстүрлі сабақ
Шығармашылық сабақ
Сабақ мақсаты: А) мұғалім үшін: жаңа материалды беру; Ә) оқушы үщін: жаңа білімді меңгеру.
Сабақ мақсаты: А) мұғалім үшін: оқушылардың жаңа нәтижеге бағытталған іс-әрекетін ұйымдастыру; ә) оқушы үшін: шығармашылық «өнім» ойлап табу
Сабақтағы іс-әрекет түрі А) мұғалім үшін: жаңа сабақты түсіндіру; ә) оқушы үшін: жаңа материалды тыңдау, есте сақтау.
Сабақтағы іс-әрекет түрі А) мұғалім үшін: оқушының шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру; ә) оқушы үшін: жаңа нысанды зерттеу, құбылысты талдау.
Сабақ құрылымы жоспар бойынша өтілуге міндетті.
Сабақ құрылымы жағдайға байланысты жоспардан ауытқиды, өзгермелі.
Сабақ тақырыбына көзқарас - кітапта баяндалған идеяға негізделген бір көзқарас.
Сабақ тақырыбына көзқарас - мәселеге мамандардың түрлі көзқарасы.


1. Оқушылардың зейінін жаттықтыруға жеке дамытуға берілген тапсырмалар.
2. Зейін тұрақтылығын дамыту және жаттықтыруға арналған тапсырмалар.

Бастауыш сыныпта «Әдебиеттік оқу» және «Қазақ тілі» сабағында ұтымды уақыт тауып, шығармашылық жұмыс түрлерін жүргізуге болады. Ол үшін мұғалім мәтіннің, жаттығудың өн-бойынан шығармашылық тапсырмаға лайықты жағдайлар іздеп табуы керек. Кейбір практикалық тапсырмаларды да шығармашылық арнаға бұрып, өзгертуге болады.

Бастауыш сынып оқушыларының қиялы әдеттегіден тыс, ерекше. Олар естіген өңгімелер, ертегі желісімен өзі де оларды құрастыра алады. Сондықтан мұғалім ертегіні немесе әңгімені бастап беріп, оны аяқтауға оқушыға тапсыратын болса, балалар оны аяқтаудың түрлі жолдарын қарастырады.




Оқушыладың шығармашылық қабілеттерін арттырып, ынталандыру үшін сабақтардың мынадай жолдары мен өткізуге болады:
1. Сабақта кең көлемде көрнекі құралдарды пайдалану
2. Сабақты түрлендіріп өткізу
4. Сабақты оқушылар өздері жасаған суреттер, схемаларды пайдалану
3. Техникалық құралдарды тиімді пайдалану
5. Сабаққа қатысты бейнетаспаларды, фильмдерді көрсету

Математикалық
ребустар
Грамматикалық
ойындар
Дидактикалық
ойындар
Логикалық
ойындар
Сөзжұмбақтар
Ұлттық
ойындар
Ойын
түрлері

Математика сабағында қолданылатын тапсырмалар

Логикалық ойлауға тапсырмалар
1. Әкесі 40 жаста, ал ұлы 5 жаста. Ұлы әкесінен неше жас кіші?
2. Әпкесі інісінен 5 жас үлкен. Інісі 3 жаста. Әпкесі неше жаста?
3. 10 саны шығу үшін 5-ті қаншаға көбейтеміз?
4. 7 қосу 7 бөлу 7 неше болады?
Қаздың салмағы 2 кг. Егер ол жалғыз аяғымен тұрса, салмағы қанша
болады?
6. 5 қосу5 бөлу неше блады?
1 жұмыртқаны 4 минут қайнатады, ал 5 жұмыртқаны неше минут \
қайнатады?
8. Алма ағашта 10 алма, ал теректе 2-ге артық Барлығы неше алма?

Математикалық диктант
4+3= 5+4=
10-4= 8-4=
Математикалық тест
4 + 3 9, 10, 7 10 - 3 7, 8, 9
6 + 3 9, 6, 4 9 - 2 5, 6, 7
8
4+4
9-2
9
6-3
7+2

Қызық есептер. Шешуін тап
1. Екі әкесі және екі баласы 3 алма жеді. Әрқайсысы 1 алмадан жеген. Неге?
2. Үстел үстінде 3 стақан сүт бар еді. Өнербек 1 стақан сүт ішті. Үстел үстінде неше стақан қалды ?
3. Мақсат мектепке дейін 5 минут жүреді. Егер ол қарындасымен бірге барса, қанша минут жүрер еді?
4. Серік пен Ұлан далаға шығып ойнады: біреуі асық, біреуі доп. серік асық ойнады. Ал, , кім доп ойнаған жоқ?
5. Екі бала 2 сағат шахмат ойнады. Әр бала неше сағат шахмат ойнады?
6. Бөрененің ұзындығы 5 метр. Минут сайын бөрененің 1 метрін кесіп отырған. бөренені қанша минутта кесіп бітіреді?
7. Бір топ бала сап түзеп келеді. Екеуі алдында, екеуі артында, екеуі оң жақта, екеуі сол жақта. Барлығы ұанша бала?
8. Бір бала 5 кг темір әкеле жатыр. Екінші бала 5 кг мақта әкеле жатыр. Қай баланың жүгі ауыр?

Ребус шешу

Шығармашылық жұмыс өткізудегі күтілетін нәтиже
Тіл байлығы, сөздік қоры молайып, сөйлеу мәдениеті қалыптасады
Жеке тұлға өз жұмысының нәтижесін көре алады
Танымдық ізденістерін тиімді ұйымдастыруға жол ашады
Ой өрісі дамиды
Шығармашылық жұмыспен шұғылдануға машықтанады

Назар аударғандарыңызға рахмет
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz