«Қызықты математика»




Презентация қосу
Тақырыбы:
«Қызықты математика»
Монтессори әдiстемесі

Қай кезеңде болмасын балабақшада
Монтессори әдісі еш уақытта орнын
жоғалтқан емес. Бала табиғатында білуге
құмар, тумысынан - ақ өсуге, жетілуге
ұмтылысы басым. Сондықтан да қарқынмен
дамып бара жатқан мына заманда
балабақшадағы педагогтардың ұлттық қалып,
ұлттық мінезді сақтай отырып, бала
тәрбиесінің әдістерін тынбай ізденіп, жиі
жаңартып отыруы заңдылық.
М. Монтессори әдісі балаларға жауапкершілікті
сезінуге, өздігінен шешім қабылдауына, топта да, жеке
де жұмыс жасай алуына, таңдау жасай алуына, өз
уақытын ұйымдастыра білуіне, өзіне сеніммен
қарауына мүмкіндіктер береді, қолайлы жағдай
туғызады.
Монтессори әдісі
Қоршаған орта
Монтессори әдісінің мақсаты:

балаларды еркін тәрбиелеп, өмірге
бейімдеу;
өмірде өз мақсаты бар екенін
қалыптастыру;
балалардың өзінің үйреніп, өзін
дамытуына жаңа мүмкіндіктер беру.
Монтессори ұстазының міндеті

балаға өз жұмысын басқаруға көмектесу;
негізгі түстерді айыра білуге үйрету;
ұсақ моториканы дамыту;
алғашқы математикалық, ғарыштық түсініктерді қалыптастыру;
зейінін тұрақтандыру;
тәртіпке үйрету;
Монтессори бөлмесі 5 аймаққа бөлінген:
Ғ
К үарышты
Сенсорлы
Тілдік ққө
Математикалы
нделікті
аймақ мірқ жатты
айма
айма қ
қ
айма қғулары аймағы
Мақсаты:
1 - ден 5ке - дейін тура және кері санау.
Жұмбақ, мақал, логикалық есептер бере отырып,
есте сақтау қабілеттерін арттыру, ой өрісін дамыту.
Ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Шаттық шеңбері
Дөңгелекке тұрамыз,
Шеңберді біз құрамыз
Қол ұстасып бәріміз.
Ақ тілекті жолдайық
Әлемде нұр тыныштық,
Әрбір үйде күн ыстық.
Қайырлы таң бала бақша
Қайырлы таң достарым.
Достарымды көргенде,
Қуана қарсы аламыз
Ал енді жыл мезгіліне тоқтайық. 
Апай аң патшасы арыстан орман
мектебін ашпақшы.
Кімде кім менің берген
тапсырмаларымды орындай алса,
мектепке қабылдаймын депті. Бірақ
мен мына тапсырмаларды
орындай алмай сіздерден көмек
сұрап келіп тұрмын.
1 - тапсырма
1 - ден 5 - ке дейін тура және кері санау санамақ
айту.

Бір- таңертең тұр.
Екі- шынығып бекі.
Үш- тазала тіс.
Төрт- сабындап жу бет.
Бес- сүртін тез
2 - тапсырма
Логикалық есептеу

Табақта 5 алма
Алды біреуін Алима
Алды біреуін Салима
Табақта қалды неше алма?[3]

Екі қоянның неше құлағы бар?[4]
Неше құйрығы бар?[2]

Қорада тұр 2 балапан
Далада жүр 3 балапан
Барлығы неше балапан?[5]
3 - тапсырма
Сандарға байланысты мақал - мәтел айту.

1 тал кессең 10 тал ек.
Ер кезегі 3 - ке дейін
7 - рет өлшеп 1 - рет ки
4 - тапсырма
Сандарға байланысты жұ мбақтар айту

1)Кезікті бір жануар
Үстінде 2 тауы бар

2) Оң жағында 3
сарбаз
Сол жағында 2
сарбаз
Болады барлығы
неше сарбаз? (5)
5 - тапсырма
Геометриялық пішіндермен зымыран ойып
құ растырың дар.
Сергіту жаттығуы
Осы зымыран мен таңғажайып табиғат планетасына ұшып барайық.
Көзімізді жұмып 1 - 5 ке дейін тура ж/е кері санайық.
1, 2, 3 ал қанекей ұ ш.
4, 5, 6, 7 анау ауыл шеті
8, 9, 10 ал қанекей қон.
Аң патшасы Арыстан сені
мектепке қабылдайды. Оң
жол тілейміз.
Рахмет балалар. Сіздерден
көп нә рсе ү йрендім.
Қорытындыла

Сұрақ- жауап
Мадақтау

Ұқсас жұмыстар
Яков Исидорович Перельман – қызықты математика ғылымының докторы
Конкурстық есептер
Қазақ тілі матика тілі әдебиеті
Математика және оны оқыту
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Тілді қалай өзгертем
Құйрық бауыр асатудың мағынасы
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
«Мирас» оқушылардың ғылыми қоғамы
Пәндер