Балабақшада стандарт талабын жүзеге асыруда әдістемелік жұмыстардың ұйымдастырылуы




Презентация қосу
Балабақшада стандарт
талабын жүзеге асыруда
әдістемелік жұмыстардың
ұйымдастырылуы
Алматы облысы
Қаратал ауданы

№97 балабақша
№ 97 БАЛАБАҚШАНЫҢ АЛДЫНА
ҚОЙҒАН МІНДЕТЕРІ МЕН МАҚСАТТАРЫ:
- Балаларды азаматтық және патриоттық
сезімге тәрбиелеу, өз Отанын Қазақстан
Республикасын суюге,мемлекеттік
рәміздерімен, ұлттық салт-
дәстүрлерін құрметтеу.
- Адамгершілік негіздері мен салауатты өмір
салтын қалыптастыру.
- Мектеп жасына дейінгі балаларды жан-
жақты дамытып тәрбиелеу
- Баланы тиімді тәрбиелеп- оқыту үшін
адамгершілік, ақыл-ой,мәдени
және дене дамуын қажетті деңгейге жеткізу
- Отбасына бала тәрбиесінде көмек көрсету.

- Мектеп жасына дейінгі балаларды рухани адамгершілікке,
патриоттық тұрғыда тәрбиелеу.
- Мектепке дейіңгі балалардың ой-қабілеттерін, танымдық
сезімдерін, балалардың тілін, сөздік қорларын қалыптастыру.
Оқу мен тәрбие жүйесінің
дамуын басқару мен
Әлеуметтік
ұйымдастыру моделі

Педагогикалық кеңес

Меңгеруші

Шаруашылық
Әдіскер Психолог бастық бөлімі

Шығармашылық
Адамгершілітоп Мінез – Жұмысшы топОртадағы
үлкендер мен
к құлықтың құрбыларымен
қасиеттердің Тмәдени
әрбиешілер әрекеттестігі
нормалары дағдылары
Ата – ана Бала Ата –ана
Балалардың балабақшаға
қамтылуы
Балабақшаға 2010 жылы
қамтылған балалар саны
Педагогикалық ұжымның
сапалық құрамы
Ұстаздық еткен жалықпас....
Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі керек.
Тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы
Мектепке дейінгі білім беру моделі

Білім беру

Танымды Эмоционалды Әрекеттік –тәжірибелік
компонент компонент
компонент

Оқыту Тіл дамыту Тәрбиелеу

Мектепке дейінгі кезең

Тақырыптық сабақтар, ертеңгіліктер

Балалармен Ата –аналармен Мамандармен
жұмыс жұмыс жұмыс

Мерекелерге
Өлең Балалардың
кешенді Ертеңгіліктер Би ырғағын Әнің әуенін
тақпақтарды мерекелік
түрде ге шақыру үйрету үйрету
жаттату киімдері
дайындық
Мектеп дейінгі жастағы білім беруді қамтамасыз ету:
тәжірбие, даму стратегиясы.
Білім саласының тәрбие бағыттарында білім берудің
инновациялық дамуына мына бағыттар ескеріледі.

3.Тәрбие 8.Тәрбие
саласы жүйесін
бойынша 6. Тәрбие
үрдісінде қазақтың
нормативтік –
1.Тәрбие құқықтық қабілетті ұлттық
мәдениетіне
мазмұнын құжаттарды мамандарға
қолдау көрсету, және ұлттық
толық меңгеру,
бір жүйеге педагогика
4.Тәрбие идеяларын
келтіру, үрдісін сапалы 7.Саяси , негіздеу,
да жүйелі құқықтық,
болуын экономика, 9.Біліктілікті
2.Тәрбие басышы экология артыратын
жұмыстарын мамандарын салалары білім
қадағалау бойынша мекемелері мен
үздіксіз 5.Тоқсан талғамы жлғары тәрбие саласы
жүргізу сайын тәрбие маман мамандарымен
жұмыстарыны мәдениетін ынтымақтаса
ң сапасын қалыптастыру жұмыс істеуге
саралау. жағдай туғызу
ЖАҢА СТАНДАРТ БОЙЫНША
БАЛАБАҚШАДАҒЫ ОҚУ – ТӘРБИЕ
ЖҰМЫСЫНЫҢ 5- БАҒЫТЫ

Денсаулық

Шығармашылық

Танымдық

Қатынас

Әлеуметтік
Денсаулық
Сауықтыру «Күншуақ» тобының
көрсеткіштері

Ашылуы- 01.01.2005
Қамтылған балалар саны –180 бала
Сауықтыру мезгілі – 6 ай
Тамақтануы – 4 мезгіл
Қосымша – фитобар, дәрігерлік
күнделікті тексеру, дәрілерін беру,
массаж, логопед, психолог

№97 балабақша
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
Қатынас
Сөздің
дыбыстық
Әңгімел мәдениеттілігі Тілдің
еу грамматикалық
құрлымы

Сөздік
қорын Қатынасты
пайдалана ң тілдік Байланыстырып
білуі жетіктілігі сөйлеу тілі

Мемлекеттік Ортамен
Шығармашылық
тіл қатынастың
тілдік
мәдениетілігі
қызмет
Танымдық

Қарапайым
Қарапайым
математикалық
математикалық
түсініктер
түсініктер
қалыптастыру
қалыптастыру Экологиялық
Экологиялық
мәдени негіздері
мәдени негіздері

• Конструктивті Тәжірбиелік
• дағдылар ізденушілік
әрекеттер
Әлеуметтік
2009-2010 жылғы мектепке баратын
түлектердің көрсеткіші

Барлығы- 69 бала
Қазақ мектебіне баратындар – 40
Басқа ұлт өкілдері -5
Орыс мектебіне баратын – 29

№97 балабақша
«Денсаулық» білім беру саласы бойынша
2008-2009 бен 2009-2010 оқу жылдарының
салыстырмалы көрсеткіші
«Таным» білім беру саласы бойынша
2008-2009 бен 2009-2010 оқу жылдарының
салыстырмалы көрсеткіші
«Шығармашылық» білім беру саласы бойынша
2008-2009 бен 2009-2010 оқу жылдарының
салыстырмалы көрсеткіші
«Қатынас» білім беру саласы бойынша
2008-2009 бен 2009-2010 оқу жылдарының
салыстырмалы көрсеткіші
«Әлеуметтік» білім беру саласы бойынша
2008-2009 бен 2009-2010 оқу жылдарының
салыстырмалы көрсеткіші
«Балапан» бағдарламасы – жарқын
Әлеуметтік
болашаққа нық қадам!

Адамгершілі Мінез – Ортадағы
үлкендер мен
к құлықтың құрбыларымен
қасиеттердің мәдени әрекеттестігі
нормалары дағдылары
“Болашақтың теңізінде жүзу үшін, мықты кемені бүгіннен жасау
керек”.
“Балапан” бағдарламасын
жүзеге асыру форумы
Өнерлінің өмірі
көркем
Мемлекеттік тілім Балапандардың
– қазақ тілі ана тілі
Ақпараттық басылымдар
Марапаттар
Марапаттар
Марапаттар
Алматы облысы
Қаратал ауданы
№97 балабақша 

№97 балабақша

Ұқсас жұмыстар
Сабақ – оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы
Инновация ұғымы
Қозғалыс бұзылыстары бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосу
Стандарттау объектілері
Сай болуға Педагогикалық этика
Стандарттаудың негізгі түсінігі
ӨОӘ СӨЖ
Сабақты мақсатты талдау
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Мемлекетаралық стандарттар
Пәндер