Ахмет Байтұрсынов "Қара бұлт"




Презентация қосу


1/ Сұлтанмахмұт Торайғыров кім?
2/ Ол кімнің ой-тілегін білдірушісі болған ?
3/ Өлеңдерінің тақырыбы қандай ?
4/ Ақынның елім , жұртым деп соққан жүрегінен туған өлең
қалай аталады ?
5/ С . Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам, адам болып »
өлеңіндегі теңеу сөз ?

• Мақсаты : Білімділік . Ақын Ахмет Байтұрсынов

туралы білімдерін байқай отырып, қосымша білім беру
,өлеңін талдата отырып, ақын шеберлігін аңғарту
,мысал туралы білімдерін тексеру, «Қара бұлт» өлеңі
арқылы адам бойында
болатын мінездерін аңғарту;
• Дамытушылық : Ақынның өлеңімен таныса отырып ,
оқушының сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту;
• Тәрбиелік: Жақсы мінезге ,еңбекке ,ел қамын
ойлайтын адам болып қалыптасуға шақыру.













1/ Бұлт2/ Тау3/ Егіншілік4/ Аптап –
5/ Теңіз6/ Пәрмен –
7/ Мырзасыну8/ Қайран қалу9/ Қадарлы –
10/ Қайыр11/ Ғибрат-



1/ Бұлт- Атмосферадағы өте ұсақ су тамшылары мен мұз
кристалдарының жиынтығы ,ауадағы су буының молаюынан пайда
болады.
2/ Тау- Әр түрлі жолдармен пайда болған, биіктігі теңіз деңгейінен 200 мден астам оқшауланған шың, бұйрат, массив, жота .
3/ Егіншілік- Халыққа тағам, малға азық ,неркәсіпке шикізат ретінде
қажет өсімдіктерді өсіретін ауылшаруашылықтың бір саласы,
ауылшаруашылық өнімдерін өсіру ,күту, өнімін арттыру ,жерді тиімді
пайдалану және оның құнарлықтарын арттыруды зерттейтін ғылым.
Оған : егін егу, жеміс, гүл ,жүзім, шабындықты пайдалану т/б жатады .
4/ Аптап – ыстық
5/ Теңіз- Мұхит айдынынан құрлықпен бөлінген және одан гидрологиялық
,метерологиялық және климаттық режимдермен ажыратылатын дүние
жүзілік мұхит бөлігі немесе мұхиттың ашық бөліктері .
6/ Пәрмен – екпінді , қатты
7/ Мырзасыну- жомарттану , қолы ашылу
8/ Қайран қалу- таң қалу
9/ Қадарлы жер –
10/ Қайыр- пайда
11/ Ғибрат- үлгі , өнеге

Концептуалдық кесте
«Қара бұлт »

Жағымды

Жағымсыз

Аллегориялық
образдар

Қандай мінездерді
көрсетеді?

• 1-топ : Ахметке «Бес жолды өлең»
• 2-топ : «Қара бұлт » өлеңінің бірінші
шумағыны құрылысына талдау
• 3- топ : «Қара бұлт » сөзін орыс ,
ағылшын тіліне аудару

Ахмет шығармаларының
ерекшелігі

Шығармалары арқылы бізге
қандай тәрбие береді ?

Үйге тапсырма
• Ахметтің «Анама хат » өлеңін

мазмұнын түсіп , мәнерлеп оқу ,
М.Әуезовтың пікірін жаттап
келу.
- Бағалау парағы


Ұқсас жұмыстар
Ақаң мектебіне тізіліп кіріп жатқан жас буын
Қазақ ұлттық зиялылары
Байтұрсынұлы қалдырған бай мұраның тағы бір саласы - көркем аударма
Ахмет Байтұрсынұлы(1872-1937) "Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды..."
Ахмет Байтұрсынов - ағартушы
Маса шығармасына аннотация
Сөз құрастыру
Қазақтың бес арысы
Анама хат өлеңі
Жазуы жоқ халықтар үшін жазу даярлау
Пәндер