Ахмет Байтұрсынов "Қара бұлт"
Презентация қосу
1/ Сұлтанмахмұт Торайғыров кім?
2/ Ол кімнің ой-тілегін білдірушісі болған ?
3/ Өлеңдерінің тақырыбы қандай ?
4/ Ақынның елім , жұртым деп соққан жүрегінен туған өлең
қалай аталады ?
5/ С . Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам, адам болып »
өлеңіндегі теңеу сөз ?
• Мақсаты : Білімділік . Ақын Ахмет Байтұрсынов
туралы білімдерін байқай отырып, қосымша білім беру
,өлеңін талдата отырып, ақын шеберлігін аңғарту
,мысал туралы білімдерін тексеру, «Қара бұлт» өлеңі
арқылы адам бойында
болатын мінездерін аңғарту;
• Дамытушылық : Ақынның өлеңімен таныса отырып ,
оқушының сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту;
• Тәрбиелік: Жақсы мінезге ,еңбекке ,ел қамын
ойлайтын адам болып қалыптасуға шақыру.
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
1/ Бұлт2/ Тау3/ Егіншілік4/ Аптап –
5/ Теңіз6/ Пәрмен –
7/ Мырзасыну8/ Қайран қалу9/ Қадарлы –
10/ Қайыр11/ Ғибрат-
1/ Бұлт- Атмосферадағы өте ұсақ су тамшылары мен мұз
кристалдарының жиынтығы ,ауадағы су буының молаюынан пайда
болады.
2/ Тау- Әр түрлі жолдармен пайда болған, биіктігі теңіз деңгейінен 200 мден астам оқшауланған шың, бұйрат, массив, жота .
3/ Егіншілік- Халыққа тағам, малға азық ,неркәсіпке шикізат ретінде
қажет өсімдіктерді өсіретін ауылшаруашылықтың бір саласы,
ауылшаруашылық өнімдерін өсіру ,күту, өнімін арттыру ,жерді тиімді
пайдалану және оның құнарлықтарын арттыруды зерттейтін ғылым.
Оған : егін егу, жеміс, гүл ,жүзім, шабындықты пайдалану т/б жатады .
4/ Аптап – ыстық
5/ Теңіз- Мұхит айдынынан құрлықпен бөлінген және одан гидрологиялық
,метерологиялық және климаттық режимдермен ажыратылатын дүние
жүзілік мұхит бөлігі немесе мұхиттың ашық бөліктері .
6/ Пәрмен – екпінді , қатты
7/ Мырзасыну- жомарттану , қолы ашылу
8/ Қайран қалу- таң қалу
9/ Қадарлы жер –
10/ Қайыр- пайда
11/ Ғибрат- үлгі , өнеге
Концептуалдық кесте
«Қара бұлт »
Жағымды
Жағымсыз
Аллегориялық
образдар
Қандай мінездерді
көрсетеді?
• 1-топ : Ахметке «Бес жолды өлең»
• 2-топ : «Қара бұлт » өлеңінің бірінші
шумағыны құрылысына талдау
• 3- топ : «Қара бұлт » сөзін орыс ,
ағылшын тіліне аудару
Ахмет шығармаларының
ерекшелігі
Шығармалары арқылы бізге
қандай тәрбие береді ?
Үйге тапсырма
• Ахметтің «Анама хат » өлеңін
мазмұнын түсіп , мәнерлеп оқу ,
М.Әуезовтың пікірін жаттап
келу.
- Бағалау парағы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz