Математика және біз




Презентация қосу
тапқырлар сайысы
7-сынып
і
ім
л
а
ғ
ұ
м
і
н
ә
п
а
к
и
Математ
ш
а
т
қ
а
М
а
в
о
н
и
ж
а
м
Абиль

“...Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа
технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы
жаңа технологияларды жүзеге асырып,
өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі
мектеп оқушылары сіздердің еншілеріңіз”

1) Қай топ шапшаң және дұрыс есептейді
8-4-3= 1
(8+4):3= 4
8:4+3=
8:4·3= 6
8-4+3= 7
8+4-3=
(8-4)·3= 12
8+4+3= 15
8·4-3=
8·4+3= 35
(8+4)·3= 36
8·4·3=

2) Ағаш үстінде 100 торғай отырды. Аңшы 10
торғайды атып алды. Торғайлардың қаншасы
қалды?
10 торғай қалды, ал қалғаны
ұшып кетті
3) Қосарланып жегілген үш ат бір сағаттың ішінде
12 км жол жүрді. Осы уақыттың ішінде бір ат
қанша жол жүрген?

Төр аяғын тең басқан
Бие бар құлын емізген
Қос ешкі туған егізден
Үш қозы мен екі қой

5)Дүкеннен мен сабын алдым
Оның және қабын алдым
Екі дәптер бір қарындаш
Тіс ысқышты тағы алдым
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды қолда бәрі?

Бәрі
қанша ойлап қой.
6) Есептеңіз:
-12 + (-2)3

7) Салыстыр: а) 9990 және 99990
б) 23 және 32

- 20
1= 1
8<9

8) М нүктесі С және Д нүктелерінің арасында орналасқан.
МС=4дм, ДС=6дм болса, МД кесіндісінің ұзындығын тап.

9) Тақтада көрсетілген 81 санынан 63 – ті алып,
86 санына 12- ні қосу керек. Сонда біріншідегі
азайтқыш пен екіншісіндегі қосындыны қағаз
бетіне
жазбастан қалай көрсетуге болады?
сандар жазылған карточкаларды 900 – қа бұру
сандар жазылған карточкаларды
керек
900 – қа бұру керек
10) Квадраттың қабырғасы 5 см болса, оның
ауданы неге тең?
25 см 2
11) Бір – бірімен жарысқа
Төрт аю, бір арыстан
Екі қой мен бір түлкі
Бәрі нешеу кім біледі?

а
т
қ
а
б
м
к
і
ұ
й
е
Ж
ш
е
ш
р

1.
Айқасқан 2 таяқ,
тұрады жоқты сұрап

X

2.
Шекер жейтін аққұтан
Бір қазыққа байланды
Аузына тістеп шекерін
Ол қазықты айналды.

циркуль

3.
Қандай санның
атының жазылуында
қанша әріп болса,
соншалық цифр бар?

жүз-100

4.
Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады.

Дәреже

5.
Егіз тұған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін-бірі көрмейді,
Бір мәреге келмейді.

Паралель
түзулер

6.
Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтындаршы бұл қандай сан
Жан-жағына қарамай.

Натурал
сан

Ж
ыл,
12ай,
12 бұтағы бар алып емен,
52апта,
52 шыбық тарап, өсіп өнген.7
кү н
Шыбық сайын 7-ден
жапырағы
Бар ма еді, сондай ағаш
көзің көрген.

IV. Адасқан әріптерден сөз құрау.
Берілген әріптерден математикалық
терминдер құраңдар

А Н С  

УКБ
ЗУҮ

ЛЕСУӘ

КИРЬЛУЦ

АПРЕЛЬЛЛА

Т

ҰРШЫБ

НУКЯИФЦ

V. Викториналық
сұрақтар

“Функция” тобына 

1) 10- ның кубы
2) 1 Км – де  қанша метр бар
3) Геометрия сөзінің  мағынасы.
4) 3х= -15 теңдеуінің шешімі
5) – 7 санының  квадраты
6) 18 және  12 сандарының  ең үлкен ортақ бөлгіші
7) – 3 және -5 сандардың  көбейтіндісі неге тең
8) Бұрышты өлшеуге арналған құрал.
9) 16 саны 2 санының қандай дәрежесі
10) 2-1 дәрежесі неге тең
11) Өзара қилыспайтын түзулер қалай аталады?
12) N әрпімен қандай  сандар жиыны белгіленеді
13)  -5 және 10 сандардың қосындысы неге тең ?
14) Жазыңқы бұрыштың  өлшемі  неше
15) Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем
(аксиома)
16) Тік бұрыштан кіші бұрыш (сүйір)
17)Сыбайлас бұрыштардың қосындысы (1800 )
18)Үшбұрыш төбесінен қарсы қабырғасына жүргізілген
перпендикуляр ( биіктік )
19) Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер (перпендикуляр)
20)Бұрышты қақ бөлетін сәуле (биссектриса)

“Пропорция” тобына

1) 3 санының  кубы
2) 1 кг қанша грамм бар?
3) Геометрия  пәнінің  негізін қалаған  математик
4) -5х=20 теңдеуінің  шешімі
5) – 6 санының  квадраты
6) 6 және 4 сандарының ең үлкен ортақ бөлгіші
7) – 4 және 5 сандардың көбейтіндісі неге тең
8) Шеңбер салуға арналған құрал
9) 27саны 3 санының қандай дәрежесі
10)  3-2 дәрежесі неге тең ?
11) Сызықтың функцияның графигі қалай аталады?
12) Z әрпімен қандай сандар жиыны  белгіленеді
13) -4 және -3 сандардың қосындысы неге тең?
14) Тік  бұрыштың өлшемі неше
15) Дәлелдеуді қажет ететін тұжырым (теорема)
16)Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы (1800 )
17) Үшбұрыш төбесінен қарсы қабырғасының ортасына
жүргізілген кесінді ( медиана )
18) Негізгі геометриялық фигуралар (нүкте, түзу,
жазықтық)
19)Вертикаль бұрыштар қандай (тең)
20)Үшбұрыштың бір іщкі бұрышына сыбайлас бұрыш
(сыртқы бұрышы)

VІ. Топ
жетекшілерінің
сайысы

1) а) Қабырғалары 12см, 7см және
9см болатын
0
в) бұрыштары 500а)
, иә,
800в)және
жоқ
болатын үшбұрыш бола ма?
2) Жолдас үш баланың
жастарының қосындысы
29-ға тең. 5 жылдан
кейін олардың жастары
бірге алғанда қанша 44
болады?

1. Мен бүгін не үйрендім?
2. Не ұнады?
3. Ұнамаған жер болды
ма?
4. Қандай ұсынысың бар?

ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫҚ ОЙЫННЫҢ
ЖЕҢІМПАЗ ТОБЫН АНЫҚТАУ

1. Айқасқан 2 таяқ,
тұрады жоқты сұрап
Х

2.Шекер жейтін аққұтан
Бір қазыққа байланды
Аузына тістеп шекерін
Ол қазықты айналды.

3. Қандай санның атының
жазылуында қанша әріп
болса, соншалық цифр бар?

жүз-100
5.Егіз тұған қос жүйрік,
Жарыса шауып терлейді.
Бірін-бірі көрмейді,
Бір мәреге келмейді.
Паралель түзулер

циркуль
4.Бірдей санды бірнеше рет,
Көбейтуден тұрады.
Егер оны ықшамдасаң,
Қандай атау болады.

Дәреже

6. Нәрселерді санағанда,
Керек ол бізге ауадай.
Айтындаршы бұл қандай сан
Жан-жағына қарамай.

Натурал сан


Ұқсас жұмыстар
Математика біздің айналамызда
Математика Проблемаларды шешу
Математика тарихы
Тілді қалай өзгертем
Логарифм және оның қасиеттері. Excel көмегімен есептер шығару
Математиканы оқытудың пәні. Математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі
1,2,3,4,5 цифрлары туралы өткенді пысықтау
Математика- ақыл,ойды ретке келтіретін ғылым
МАТЕМАТИКАЛЫҚ ТАЛДАУҒА КІРІСПЕ
Бақытты сәт
Пәндер