Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі



XXI ғасыр - білім жүйесі тәуелсіз елімізге деген, білімге деген көзқарасты түбегейлі өзгертті. Жастарға сапалы білім, саналы тәрбие беру, қазіргі өмір ағысына бейімдеу - ұстаздар алдында тұрған жауапты міндет.
Н. Ә. Назарбаев

Білім-теңіз
Мектеп-кеме

Үлкен орта мектебі
мектепке дейінгі шағын орталығымен
Алматы облысы Жамбыл ауданы
Үлкен кенті
Укибаева Алия Рахимбаевна

Мұғалім туралы мәлімет.
Аты-жөні: Укибаева Алия
Рахимбаевна
2. Білімі: жоғары
3. Жалпы педагог стажы: 19 жыл.
4. Мамандығы: Ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі.

Шығармашылық тақырыбы:
Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі
Мақсаты:
Сабақтарда ойынның элементтерін қолдана отырып, оқушылардың ойлау дағдысын дамыту. Сабақтың нәтижелілігін, білім сапасын арттыру, психологиялық ахуалды қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық потенциалын ояту

“Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлілік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер”
Ж. Аймауытов
Мен бала тәрбиесінде үш ел жандылық тәрбие принципіне сүйенемін:
Балалық шағын сезіну (балалық шағындағы іс-әрекеті бала тәрбиесінде маңызы зор)
Мадақтау (баланың іс-әрекетіне кешіріммен қарау, қошаметтеу)
Бала құқығын қорғау (балаға сөйлеу, ойлау, өз ойын жеткізуге ерік беру)

Бостандық құқығы
Бала еркін өз ойын жеткізе білуі
Қателесу құқығы
Қателескенін өзі түзеу
Құпия сақтау құқығы
Баланың жан дүниесін ақтармау, оның құпиясын балаға, қарсы тәрбие құралы ретінде жұмсамау
Ойнау құқығы
Сабақта еркін отыру, ойын ережесіне бағыну

Технология
Коммуникативті
Ойын
Зерттеушілік

Технология
Ерекшілігі
Басты метод
Ұйымдастыру тәсілі
Коммуникативті
Барлық ақпараттарды қолдана отырып, оқушының белсенділігін ашу
Қарым-қатынас
Бірлесе оқу, топпен және жұппен жұмыс, диалог, талқылау
Зерттеушілік
Баланың қабілетін аша отырып, педагогикалық модель құрастыру
Жоба құра отырып проблемалық оқыту
Проблемалық әрекеттерді бірлесе шешу. Сабақтың моделі: «білемін-бірақ бәрін емес; білгім келеді-білдім». Міндетті түрде проблемалық жаттығулар.
Ойын
Өмірде кездесетін маңызды мәселелерді іздеу, оны шешудің жолдарын қарастыру
Ойын
Іскерлік ойындар, жұппен ойындар, сөздік ойындар, сюжетті ойындар, саяхат, дидактикалық ойындар

Ойын элементтерінің негізгі бағыттары
Ойынның шешуі мен мақсаты
Ойынның өткізілу формасы
Ойынның ұйымдастыру әдіс-тәсілі
Ойынның күрделілігі
Ойынға қатысушы оқушының саны

Грамматикалық ойын-жаттығулар
”Кім тез дұрыс
табады?”ойыны
“Терминдер табайық” ойыны
“Қойылым
көрсету” ойыны
Фразеологизмдердің ағылшынша баламаларын табу
“Бір сөзбен атаңдар”ойыны
“Эстафета”
ойын-жаттығуы

“Эстафета”ойын-жаттығуы
І топ
ІІ топ
ІІІ топ
А
Already
Apple
Animal
America
D
Doctor
Daughter
Day
Dear
F
Five
Fish
Free
Football

“Кім тез дұрыс табады”ойын-жаттығуы
Tall
Kind
White
Big
Strict
Black
Little
Short

“Терминдер табайық” ойын-жаттығуы
cat
teacher
doctor
desk
dog
bag
рen
book
Аңдар
Мамандық
Мектеп

“Бір сөзбен атау” ойын-жаттығуы
Есімнен шығып кетті
Бір нәрседен көз алмау
Құлақ түру
ұмыту
forget
like
ұнату
Төбесі көкке жету
есту
listen
қуану
happy

“Фразеологизмдердің ағылшынша баламаларын табу” ойын-жаттығуы
Қазақша
Ағылшынша
1. Мен қаланың орталығында өмір сүремін.
2. Сабақтан кейін біз жұмыс істейміз.
3. Мен мына дәрігерді танимын.
1. I live in the center of the city.
2. After classes we work.
3. I know this doctor.

“Қойылым көрсету” ойын-жаттығуы
1. ”The Little Red Hen”
2. “Spot and the Chickens”
3. “The Dog and His Bone”

Ойын - нәтижеге жетудің тиімділігі
Өткізу тәсіліне қарай - заттық, қозғалыстық, рөлдік, жарыс, дамытушылық (ребус, крассворд, векторина), қарым-қатынас ойыны (коммуникативтік, интерактивтік) .
Ұйымдастыру барысына қарай - компьютерлік, компьютерлік емес, жазбаша, ауызша, тірекпен, тірексіз.
Құрылымына қарай - күрделі және жай.
Ұзақтығына қарай - ұзақ немесе қысқа.
Оқушы санына қарай - жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.

ОҚУШЫ
ОҚ
ШЫ
Оқып үйрену қабілеті мен оқуға қызығушылығы артады
Адамгершілік қасиеті қалыптасады
Бір-бірімен белсенді араласады, бір-бірін түсінеді, кезектеседі
Тұлғалық қасиеті қалыптасады

Ойын технологиясының
Тиімділігі
Нәтижелілігі
Талғамы
Сабақтың сапалылығы
Тілдік, қабілет, дамуы
Оқып - білуге жоғарғы ынта
Оқушының және ата-ананың оқыту мен білім сапасына қанағаттануы
Оқушының дамуы, психологиялық сауаттылығы.
Тәрбиелілігі, дамуы
Жоғары психологиялық ахуал


Асығатыным да, аңсайтыным да ертеңгі болашағым . . .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz