Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі
Презентация қосу
XXI ғасыр – білім жүйесі
тәуелсіз елімізге деген, білімге
деген көзқарасты түбегейлі
өзгертті. Жастарға сапалы білім,
саналы тәрбие беру, қазіргі өмір
ағысына бейімдеу – ұстаздар
алдында тұрған жауапты міндет.
Н. Ә. Назарбаев
Алматы облысы
Жамбыл ауданы
Үлкен кенті
Укибаева Алия Рахимбаевна
Мұғалім туралы мәлімет.
мәлімет
1.Аты-жөні: Укибаева Алия
Рахимбаевна
2.Білімі: жоғары
3.Жалпы педагог стажы: 19 жыл.
4.Мамандығы: Ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі.
Шығармашылық
Шығармашылықтақырыбы:
тақырыбы:
Ағылшын
Ағылшынтілін
тіліноқытуда
оқытудаойын
ойын
технологиясының
технологиясыныңнәтижелілігі
нәтижелілігі
Сабақтарда ойынның элементтерін
қолдана отырып, оқушылардың ойлау
дағдысын дамыту. Сабақтың
нәтижелілігін, білім сапасын арттыру,
психологиялық ахуалды қалыптастыру,
оқушылардың шығармашылық
потенциалын ояту
“Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлілік
емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер”
Ж. Аймауытов
Мен бала тәрбиесінде үш ел жандылық тәрбие
принципіне сүйенемін:
1. Балалық шағын сезіну (балалық шағындағы ісәрекеті бала тәрбиесінде маңызы зор)
2. Мадақтау (баланың іс-әрекетіне кешіріммен
қарау, қошаметтеу)
3. Бала құқығын қорғау (балаға сөйлеу, ойлау, өз
ойын жеткізуге ерік беру)
Бостандық
құқығы
Бала еркін өз
ойын жеткізе
білуі
Қателесу
құқығы
Қателескенін
өзі түзеу
Құпия сақтау
құқығы
Баланың жан дүниесін
ақтармау, оның құпиясын
балаға, қарсы тәрбие
құралы ретінде жұмсамау
Ойнау құқығы
Сабақта еркін
отыру, ойын
ережесіне
бағыну
Технология
Коммуникативті
Ойын
Зерттеушілік
Технология
Ерекшілігі
Басты метод
Ұйымдастыру тәсілі
Коммуникативті
Барлық
ақпараттарды
қолдана отырып,
оқушының
белсенділігін ашу
Қарым-қатынас
Бірлесе оқу, топпен және
жұппен жұмыс, диалог,
талқылау
Зерттеушілік
Баланың қабілетін
аша отырып,
педагогикалық
модель құрастыру
Жоба құра
отырып
проблемалық
оқыту
Проблемалық
әрекеттерді бірлесе
шешу. Сабақтың моделі:
«білемін-бірақ бәрін
емес; білгім келедібілдім». Міндетті түрде
проблемалық
жаттығулар.
Ойын
Өмірде кездесетін
маңызды
мәселелерді іздеу,
оны шешудің
жолдарын
қарастыру
Ойын
Іскерлік ойындар,
жұппен ойындар, сөздік
ойындар, сюжетті
ойындар, саяхат,
дидактикалық ойындар
Ойын элементтерінің негізгі
бағыттары
Ойынның шешуі мен мақсаты
Ойынның өткізілу формасы
Ойынға қатысушы оқушының
саны
Ойынның ұйымдастыру әдістәсілі
Ойынның күрделілігі
”Кім тез дұрыс
“Эстафета”
табады?”ойыны
ойын-жаттығуы
Грамматикалық
ойын-жаттығулар
“Терминдер
табайық” ойыны
“Бір сөзбен
атаңдар”ойыны
“Қойылым
Фразеологизмдердің
ағылшынша
баламаларын табу
көрсету” ойыны
“Эстафета”ойын-жаттығуы
І топ
А
Already
Apple
Animal
America
ІІ топ
D
Doctor
Daughter
Day
Dear
ІІІ топ
F
Five
Fish
Free
Football
“Кім тез дұрыс
табады”ойын-жаттығуы
Tall
Strict
Kind
Black
White
Little
Big
Short
cat
“Терминдер табайық”
ойын-жаттығуы
teacher
Аңдар
bag
doctor
desk
dog
Мамандық
рen
book
Мектеп
“Бір сөзбен атау”
ойын-жаттығуы
ұмыту
Есімнен шығып кетті
forget
Бір нәрседен көз алмау
Құлақ түру
ұнату
like
есту
listen
Төбесі көкке жету
қуану
happy
“Фразеологизмдердің ағылшынша
баламаларын табу”
ойын-жаттығуы
Қазақ
ша
1.Мен
қаланың
Ағылшы
1.Iнша
live in the center
орталығында өмір
сүремін.
of the city.
2.Сабақтан кейін
біз жұмыс істейміз.
3.Мен мына
дәрігерді танимын.
2.After classes we
work.
3.I know this doctor.
“Қойылым көрсету”
ойын-жаттығуы
1.”The Little Red Hen”
2.“Spot and the Chickens”
3.“The Dog and His Bone”
Өткізу тәсіліне қарай – заттық, қозғалыстық, рөлдік, жарыс,
дамытушылық (ребус, крассворд, векторина), қарым-қатынас
ойыны (коммуникативтік, интерактивтік).
Ұйымдастыру барысына қарай – компьютерлік, компьютерлік
емес, жазбаша, ауызша, тірекпен, тірексіз.
Құрылымына қарай – күрделі және жай.
Ұзақтығына қарай – ұзақ немесе қысқа.
Оқушы санына қарай – жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.
Бір-бірімен белсенді
араласады, бір-бірін
түсінеді, кезектеседі
Тұлғалық
қасиеті
қалыптасады
Қ
О
Ы
Ш
У
Қ
О
Ы
Ш
Оқып үйрену
қабілеті мен оқуға
қызығушылығы
артады
Адамгершілік
қасиеті
қалыптасады
Ойын технологиясының
Тиімділігі
Оқушының
дамуы,
психологиялық
сауаттылығы.
Тәрбиелілігі,
дамуы
Жоғары
психологиялық
ахуал
Талғамы
Оқушының және
ата-ананың
оқыту мен білім
сапасына
қанағаттануы
Нәтижелілігі
Сабақтың
сапалылығы
Тілдік, қабілет,
дамуы
Оқып – білуге
жоғарғы ынта
Асығатыным да, аңсайтыным
да ертеңгі болашағым...
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz