Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі




Презентация қосу
XXI ғасыр – білім жүйесі
тәуелсіз елімізге деген, білімге
деген көзқарасты түбегейлі
өзгертті. Жастарға сапалы білім,
саналы тәрбие беру, қазіргі өмір
ағысына бейімдеу – ұстаздар
алдында тұрған жауапты міндет.
Н. Ә. Назарбаев

Алматы облысы
Жамбыл ауданы
Үлкен кенті

Укибаева Алия Рахимбаевна

Мұғалім туралы мәлімет.
мәлімет
1.Аты-жөні: Укибаева Алия
Рахимбаевна
2.Білімі: жоғары
3.Жалпы педагог стажы: 19 жыл.
4.Мамандығы: Ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі.

Шығармашылық
Шығармашылықтақырыбы:
тақырыбы:
Ағылшын
Ағылшынтілін
тіліноқытуда
оқытудаойын
ойын
технологиясының
технологиясыныңнәтижелілігі
нәтижелілігі

Сабақтарда ойынның элементтерін
қолдана отырып, оқушылардың ойлау
дағдысын дамыту. Сабақтың
нәтижелілігін, білім сапасын арттыру,
психологиялық ахуалды қалыптастыру,
оқушылардың шығармашылық
потенциалын ояту

“Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлілік
емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер”
Ж. Аймауытов
Мен бала тәрбиесінде үш ел жандылық тәрбие
принципіне сүйенемін:
1. Балалық шағын сезіну (балалық шағындағы ісәрекеті бала тәрбиесінде маңызы зор)
2. Мадақтау (баланың іс-әрекетіне кешіріммен
қарау, қошаметтеу)
3. Бала құқығын қорғау (балаға сөйлеу, ойлау, өз
ойын жеткізуге ерік беру)

Бостандық
құқығы

Бала еркін өз
ойын жеткізе
білуі

Қателесу
құқығы

Қателескенін
өзі түзеу

Құпия сақтау
құқығы

Баланың жан дүниесін
ақтармау, оның құпиясын
балаға, қарсы тәрбие
құралы ретінде жұмсамау

Ойнау құқығы

Сабақта еркін
отыру, ойын
ережесіне
бағыну

Технология

Коммуникативті

Ойын

Зерттеушілік

Технология

Ерекшілігі

Басты метод

Ұйымдастыру тәсілі

Коммуникативті

Барлық
ақпараттарды
қолдана отырып,
оқушының
белсенділігін ашу

Қарым-қатынас

Бірлесе оқу, топпен және
жұппен жұмыс, диалог,
талқылау

Зерттеушілік

Баланың қабілетін
аша отырып,
педагогикалық
модель құрастыру

Жоба құра
отырып
проблемалық
оқыту

Проблемалық
әрекеттерді бірлесе
шешу. Сабақтың моделі:
«білемін-бірақ бәрін
емес; білгім келедібілдім». Міндетті түрде
проблемалық
жаттығулар.

Ойын

Өмірде кездесетін
маңызды
мәселелерді іздеу,
оны шешудің
жолдарын
қарастыру

Ойын

Іскерлік ойындар,
жұппен ойындар, сөздік
ойындар, сюжетті
ойындар, саяхат,
дидактикалық ойындар

Ойын элементтерінің негізгі
бағыттары

Ойынның шешуі мен мақсаты

Ойынның өткізілу формасы

Ойынға қатысушы оқушының
саны
Ойынның ұйымдастыру әдістәсілі

Ойынның күрделілігі

”Кім тез дұрыс
“Эстафета”

табады?”ойыны

ойын-жаттығуы

Грамматикалық
ойын-жаттығулар

“Терминдер
табайық” ойыны

“Бір сөзбен
атаңдар”ойыны
“Қойылым
Фразеологизмдердің
ағылшынша
баламаларын табу

көрсету” ойыны

“Эстафета”ойын-жаттығуы
І топ
А
Already
Apple
Animal
America

ІІ топ
D
Doctor
Daughter
Day
Dear

ІІІ топ
F
Five
Fish
Free
Football

“Кім тез дұрыс
табады”ойын-жаттығуы
Tall

Strict

Kind

Black

White

Little

Big

Short

cat

“Терминдер табайық”
ойын-жаттығуы

teacher

Аңдар

bag

doctor
desk

dog

Мамандық

рen
book

Мектеп

“Бір сөзбен атау”
ойын-жаттығуы
ұмыту

Есімнен шығып кетті

forget
Бір нәрседен көз алмау
Құлақ түру

ұнату
like

есту

listen
Төбесі көкке жету

қуану

happy

“Фразеологизмдердің ағылшынша
баламаларын табу”
ойын-жаттығуы

Қазақ
ша
1.Мен
қаланың

Ағылшы
1.Iнша
live in the center

орталығында өмір
сүремін.

of the city.

2.Сабақтан кейін
біз жұмыс істейміз.
3.Мен мына
дәрігерді танимын.

2.After classes we
work.
3.I know this doctor.

“Қойылым көрсету”
ойын-жаттығуы
1.”The Little Red Hen”
2.“Spot and the Chickens”
3.“The Dog and His Bone”

Өткізу тәсіліне қарай – заттық, қозғалыстық, рөлдік, жарыс,
дамытушылық (ребус, крассворд, векторина), қарым-қатынас
ойыны (коммуникативтік, интерактивтік).
Ұйымдастыру барысына қарай – компьютерлік, компьютерлік
емес, жазбаша, ауызша, тірекпен, тірексіз.
Құрылымына қарай – күрделі және жай.
Ұзақтығына қарай – ұзақ немесе қысқа.
Оқушы санына қарай – жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.

Бір-бірімен белсенді
араласады, бір-бірін
түсінеді, кезектеседі

Тұлғалық
қасиеті
қалыптасады

Қ
О

Ы
Ш

У
Қ
О

Ы
Ш

Оқып үйрену
қабілеті мен оқуға
қызығушылығы
артады

Адамгершілік
қасиеті
қалыптасады

Ойын технологиясының

Тиімділігі

Оқушының
дамуы,
психологиялық
сауаттылығы.
Тәрбиелілігі,
дамуы
Жоғары
психологиялық
ахуал

Талғамы

Оқушының және
ата-ананың
оқыту мен білім
сапасына
қанағаттануы

Нәтижелілігі

Сабақтың
сапалылығы
Тілдік, қабілет,
дамуы
Оқып – білуге
жоғарғы ынта

Асығатыным да, аңсайтыным
да ертеңгі болашағым...


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Ағылшын тілін ойын арқылы оқыту
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Мұғалім туралы мәлімет
Сатылай кешенді талдау технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Билингвальды оқытудың маңызы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Оқыту процесіндегі шет тілін ауқымды қолдану
Пәндер