Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі


Slide 1

XXI ғасыр - білім жүйесі тәуелсіз елімізге деген, білімге деген көзқарасты түбегейлі өзгертті. Жастарға сапалы білім, саналы тәрбие беру, қазіргі өмір ағысына бейімдеу - ұстаздар алдында тұрған жауапты міндет.

Н. Ә. Назарбаев

Slide 2

Білім-теңіз

Мектеп-кеме

Slide 3

Үлкен орта мектебі

мектепке дейінгі шағын орталығымен

Алматы облысы Жамбыл ауданы

Үлкен кенті

Укибаева Алия Рахимбаевна

Slide 4

Мұғалім туралы мәлімет.

Аты-жөні: Укибаева Алия

Рахимбаевна

2. Білімі: жоғары

3. Жалпы педагог стажы: 19 жыл.

4. Мамандығы: Ағылшын тілі

пәнінің мұғалімі.

Slide 5

Шығармашылық тақырыбы:

Ағылшын тілін оқытуда ойын технологиясының нәтижелілігі

Мақсаты:

Сабақтарда ойынның элементтерін қолдана отырып, оқушылардың ойлау дағдысын дамыту. Сабақтың нәтижелілігін, білім сапасын арттыру, психологиялық ахуалды қалыптастыру, оқушылардың шығармашылық потенциалын ояту

Slide 6

“Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлілік емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер”

Ж. Аймауытов

Мен бала тәрбиесінде үш ел жандылық тәрбие принципіне сүйенемін:

Балалық шағын сезіну (балалық шағындағы іс-әрекеті бала тәрбиесінде маңызы зор)

Мадақтау (баланың іс-әрекетіне кешіріммен қарау, қошаметтеу)

Бала құқығын қорғау (балаға сөйлеу, ойлау, өз ойын жеткізуге ерік беру)

Slide 7

Бостандық құқығы

Бала еркін өз ойын жеткізе білуі

Қателесу құқығы

Қателескенін өзі түзеу

Құпия сақтау құқығы

Баланың жан дүниесін ақтармау, оның құпиясын балаға, қарсы тәрбие құралы ретінде жұмсамау

Ойнау құқығы

Сабақта еркін отыру, ойын ережесіне бағыну

Slide 8

Технология

Коммуникативті

Ойын

Зерттеушілік

Slide 9

Технология

Ерекшілігі

Басты метод

Ұйымдастыру тәсілі

Коммуникативті

Барлық ақпараттарды қолдана отырып, оқушының белсенділігін ашу

Қарым-қатынас

Бірлесе оқу, топпен және жұппен жұмыс, диалог, талқылау

Зерттеушілік

Баланың қабілетін аша отырып, педагогикалық модель құрастыру

Жоба құра отырып проблемалық оқыту

Проблемалық әрекеттерді бірлесе шешу. Сабақтың моделі: «білемін-бірақ бәрін емес; білгім келеді-білдім». Міндетті түрде проблемалық жаттығулар.

Ойын

Өмірде кездесетін маңызды мәселелерді іздеу, оны шешудің жолдарын қарастыру

Ойын

Іскерлік ойындар, жұппен ойындар, сөздік ойындар, сюжетті ойындар, саяхат, дидактикалық ойындар

Slide 10

Ойын элементтерінің негізгі бағыттары

Ойынның шешуі мен мақсаты

Ойынның өткізілу формасы

Ойынның ұйымдастыру әдіс-тәсілі

Ойынның күрделілігі

Ойынға қатысушы оқушының саны

Slide 11

Грамматикалық ойын-жаттығулар

”Кім тез дұрыс

табады?”ойыны

“Терминдер табайық” ойыны

“Қойылым

көрсету” ойыны

Фразеологизмдердің ағылшынша баламаларын табу

“Бір сөзбен атаңдар”ойыны

“Эстафета”

ойын-жаттығуы

Slide 12

“Эстафета”ойын-жаттығуы

І топ

ІІ топ

ІІІ топ

А

Already

Apple

Animal

America

D

Doctor

Daughter

Day

Dear

F

Five

Fish

Free

Football

Slide 13

“Кім тез дұрыс табады”ойын-жаттығуы

Tall

Kind

White

Big

Strict

Black

Little

Short

Slide 14

“Терминдер табайық” ойын-жаттығуы

cat

teacher

doctor

desk

dog

bag

рen

book

Аңдар

Мамандық

Мектеп

Slide 15

“Бір сөзбен атау” ойын-жаттығуы

Есімнен шығып кетті

Бір нәрседен көз алмау

Құлақ түру

ұмыту

forget

like

ұнату

Төбесі көкке жету

есту

listen

қуану

happy

Slide 16

“Фразеологизмдердің ағылшынша баламаларын табу” ойын-жаттығуы

Қазақша

Ағылшынша

1. Мен қаланың орталығында өмір сүремін.

2. Сабақтан кейін біз жұмыс істейміз.

3. Мен мына дәрігерді танимын.

1. I live in the center of the city.

2. After classes we work.

3. I know this doctor.

Slide 17

“Қойылым көрсету” ойын-жаттығуы

1. ”The Little Red Hen”

2. “Spot and the Chickens”

3. “The Dog and His Bone”

Slide 18

Ойын - нәтижеге жетудің тиімділігі

Өткізу тәсіліне қарай - заттық, қозғалыстық, рөлдік, жарыс, дамытушылық (ребус, крассворд, векторина), қарым-қатынас ойыны (коммуникативтік, интерактивтік) .

Ұйымдастыру барысына қарай - компьютерлік, компьютерлік емес, жазбаша, ауызша, тірекпен, тірексіз.

Құрылымына қарай - күрделі және жай.

Ұзақтығына қарай - ұзақ немесе қысқа.

Оқушы санына қарай - жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.

Slide 19

ОҚУШЫ

ОҚ

ШЫ

Оқып үйрену қабілеті мен оқуға қызығушылығы артады

Адамгершілік қасиеті қалыптасады

Бір-бірімен белсенді араласады, бір-бірін түсінеді, кезектеседі

Тұлғалық қасиеті қалыптасады

Slide 20

Ойын технологиясының

Тиімділігі

Нәтижелілігі

Талғамы

Сабақтың сапалылығы

Тілдік, қабілет, дамуы

Оқып - білуге жоғарғы ынта

Оқушының және ата-ананың оқыту мен білім сапасына қанағаттануы

Оқушының дамуы, психологиялық сауаттылығы.

Тәрбиелілігі, дамуы

Жоғары психологиялық ахуал

Slide 21 Slide 22

Асығатыным да, аңсайтыным да ертеңгі болашағым . . .


Ұқсас жұмыстар
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі
Ағылшын тілін ойын арқылы оқыту
ОҚЫТУДА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ
Мұғалім туралы мәлімет
Сатылай кешенді талдау технологиясы
Мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың технологиясы
Деңгейлеп оқыту технологиясы
Билингвальды оқытудың маңызы
Сын тұрғысынан ойлау технологиясының ерекшеліктері
Оқыту процесіндегі шет тілін ауқымды қолдану
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz