Педагогикалық портрет




Презентация қосу
Педагогикалық портрет
Ақтөбе обылысы Мәртөк

ауданы Қаратоғай орта
мектебінің тарих пәні
мұғалімі
Педагогикалық өтілі-26 жыл
Абай атындағы ҚазПИ
Алматы қаласы
Осы мектептегі жұмыс өтілі:
18 жыл

Педагогикалық қызметтің
мақсаты
Кез-келген оқушыны тарихи

мағұлыматтармен таныстыру,
оны өмірде қолдана білуге
баулу,болашақта осы салада
білімін толықтыру.
Педагогикалық диагностика
мен үшін оқу процесін белгілібір деңгейге көтеруге, оқу
сапасын жақсартуға септігін
тигізеді.

Белсенділік танымдық қабілетті арттыру –
оқушылардың дамуына жағдай жасау.

Интерактивті тақтамен
жұмыс

Сыныптан тыс
жұмыс

Танымдық белсенділік оқу процесінің
барлық кезеңінде қамтылып отырады.
Белсенділік танымдық қабілетті
арттыру ұшін оқу процесінде мәселені
шешу, ойын өткізуде, мадақтау, сезімге
берілу, есте сақтау әдістері жөніндегі
әңгіме кезінде оқушылардың дамуына
жағдай жасалады. Мен осы тақырып
бойынша жұмыс жасаймын..

Сабақтағы әдіс-тәсілдер
Оқушыларды салыстыруға үйрету, есепті

дұрыс талдауға, дұрыс таңдау жасауға.
Ойын технологиясын қолдана отырып,
оқушылардың белсенділігін артыру арқылы
ойлауға ,шапшаңдыққа, тапқырлыққа,тілдік
қорын молайтуға,шешендік қабілетін
қалыптастыруға баулу.

Дебат техналогиясы бойынша жеке тұлғаны

даярлау,қоғамдық жұмыстарға белсене
араласатын,өз ойын еркін жеткізе
алатын,алғыр,жан-жақты қабілетті білімді
ұрпақты қалыптастыру

Балық аулау

Оқу қабілетін артырудағы
әдіс-тәсілдер.
Трек сызба арқылы оқушылардың
зейінін ойлау қабілетін, даталар мен
оқиғалар желісін жүйелеуді,
өздігінен схема құруды үйрету

Тарихи оқиғалардың құрылу
жүйесін қалыптастыру,түрлі
сөзжұмбақтар,ребустар,тарихи лото
ойындары арқылы оқушылардың
белсенділігін арттыру

Трек сызба арқылы оқушылардың зейінін ойлау қабілетін, даталар мен
оқиғалар желісін жүйелеуді, өздігінен схема құруды үйрету
Тарихи оқиғалардың құрылу жүйесін қалыптастыру,түрлі
сөзжұмбақтар,ребустар,тарихи лото ойындары арқылы оқушылардың
белсенділігін арттыру

Оқушылардың сапа көрсеткіші
100
0

қаз.т

2009-10

дүн. Т қоғам құқық
2010-11

0

2011-12

қаз.т
2009-10

дүн.т

2010-2011

100
0

қаз.т

дүн.т

2009-10

қоғам

2010-11

қоғам

құқық

2011-12

құқық
2011-2012

“Тестолог” педагогока ғылымдарының докторы, Мәскеу

Мемлекеттік Уневерситетінің профессоры Аванесов
Вадим Сергейвичтің курсына қатысып,тест құрудың
түрлі әдіс тәсілдерін үйреніп,соған қатысқан өзге
әріптестерімен пікір алмасып тәжірибе жинақтадым

Пікір алмасу

1 форма
Бір немесе бірнеше дұрыс жауаптан
тұратын тапсырма

Бұндай тапсырмалар оқушыларға
қызықты болады,олар қиын сұрақты
бір ғана дұрыс жауаппен толық
бағалай біледі және дәл орындайды.

2 форма
Дұрыс жауабын жазып көрсетуді қажет
ететін тапсырма;
әдетте ол бір сөз болуы немесе бір белгі
болуі мүмкін.
Тапсырманың бұл формасы мынадай “толықтыр”:

3 форма
Екі бағандағы элементтерден тұратын

тапсырма
Бұл тапсырманың жүйесі

мынадай- “сәйкесін тап”:

4 ФОРМА
Тапсырманың дұрыс жүйесін табу
Бұл тапсырманың дұрыс

ережесі-”рет-ретімен қой”:

Жүмыстағы ең негізгісі…

Мүмкіндігінше оқушының қабілетін ашу, білім алуына бағыт
беру,өзімнің педагогикалық деңгейімді үнемі көтеріп отыру.Жұмыста
мынадай әдіс-тәсілдерді қолданамын:
Денсаулық сақтау технологиясы

Л.В.Занковтың
әдістерінің
элементтерін

В.Ф.Шаталов
тың әдістерінің
злементтерін

«Ойлау
қабілетін
жетілдіру және
дамыту
әдістері»

«Трексызбалар».

С.М.Лысенко
ваның
әдістерінің
элементтерін

Карлл
Попердің

«Деңгейлеп
оқыту әдісі»

Қараевтың

«Дебат
технологиясы»
.

Ойын
технологиясы

ҰБТ көрсеткіштері

2011-2012ж; 19.25

2009-2010ж; 19

2010-2011ж; 19.4

Марапаттаулар

НАЗАР
АУДАРҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Портреттін функциясы
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау
Мұхтар Әуезов «Әжемнің әңгімесі»
Бейнелеу өнерінің жанрлары. 5-сынып
Көркем шығармадағы портрет жасау
Мұхтар Әуезов (1897-1961) шығармашылығы
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанралры
Көрнекілік принципін жүзеге асырудың теориялық негіздері
Пейзаж суреттер
Пәндер