Құқық әлемінде. 8-11 сынып




Презентация қосу
№29 Александр Герцен атындағы мектеп

Құқық
әлемінде

Мақсаты: -Оқушылардың құқықтық білімдерін тереңдету,
Заң алдындағы жауапкершілікті арттыру, ұйымшылдық пен
тәртіптіліктің тиімді жолдарын таба білуге баулу, саяси
сауаттылыққа баулу;
- Оқушыларды өз құқықтарын қорғай білуге үйрету;
- Оқушылар бойында демократиялық көзқарас қалыптастыру;
- Құқықтық нормативтік актілерді орындай, құрметтей білуге
үйрету, адамгершілікке, елжандылыққа, құқықтық
сауаттылыққа тәрбиелеу;
- Оқушылардың ойлау, тыңдау, өз ойларын еркін жеткізе алу
мәдениетін дамыту, шығармашылық қабілеттерін шыңдау.

А. Бала құқығы туралы Заң жөнінде
қойылатын сұрақтар:
1. Бала дегеніміз кім?
2. Баланың заңды өкілдері...
3. Бала жетім болып табылады, егер...
4. Нәсілдік, ұлттық, әлеуметтік, мүліктік
айырмашылығы бола тұрса да балалардың
құқығы тең бе?
5. Қанша жасынан баланың өз атын, әкесінің
атын, тегін иеленуге құқығы бар ?
6. Бала азаматтықты 16 жасқа толып, жеке
куәлігін алғаннан соң барып ала-алады ма?
7. 14 жастан 18 жасқа дейінгі тұлғалардың
құқығы мен қызығушылығын қорғаудың заңды
құқықтық түрі?

Ә. Қылмыстық кодекс жөнінен қойылатын
сұрақтар
«Иә- Жоқ»
1. Қылмыс жасаған тұлғалардың заң алдында
жаратылысынан жынысынан н, нәсілінен , т.б тыс тең
құқылы екені рас па?
2. Адам қылмыстық жауапкершілікке 12 жасынан
бастап тартылатыны рас па ?
3. Қылмыс жасалған уақытта жасы 14 –ке келген
болса, адамдарды қорқытып айып алған ісі
( бопсалау) үшін қылмыстық жауапкершілікке
тартыла ала ма?
4. Кәмелетке толмағандарға айыппұл салынады ма?
5. Кәмелет жасқа толмағандардың құқығын заңмен
қорғалатын қызығушылығын кімдер қорғайды?
6. Қанша жастан төменгі тұлғалар сот мәжілісінің
залына жіберілмейді?

Б. Әкімшілік Кодекс жөнінен қойылатын сұрақтар:
1. Әкімшілік заңды бұзған кезде жасы 16- ға келген бірақ 18-ге
толмаған тұлғалар кәмелетке толмаған болып санала ма?
2.Кәмелетке толмағандарға әкімшілік қамаудан, арест, басқа
барлық әкімшілік айыптың түрі салынатыны рас па?
3. Кәмелетке толмаған тұлғаларға әкімшілік айып салынған кезде,
оның өмірі мен тәрбие жағдайы психикалық даму деңгейі басқа да
тұлғалық ерекшеліктері, үлкендердің берген әсері ескеріледі ме?
4. Тәрбие арқылы әсер ету үшін заңды түсіндіру, талқылау
шаралары қолданылады ма?
5. Ата-аналардың немесе басқа заңды өкілдердің балаларды
тәрбиелеу жөніндегі міндеттерді орындамауы айыппұл салуға
әкеліп соғады ма?
6. Заңды өкілдері еріп жүрмеген кәмелетке толмағандардың
тұрғын-жайдан тыс жерлерде сағат 23- тен таңғы 6 –ға дейін
болуы заңды өкілдеріне ескертуге әкеп соғады ма?

Жағдаяттар

12 жастағы Нұрбек ұрлықтың куәсі
болды. Нұрбекке куәгер ретінде сотқа
қатысып куәгер болуын сұрады. Нұрбек
сотқа 13 жастағы досы Ерболмен бірге
келіп
қатысады.
Ерболды
куәгер
болмасада сот мәжілісі өтетін залға
жібереді.
Кіммің
құқығы
бұзылды,
қалайша? Толық жауап беріңіз.

Айбол мен Айдар сабақ
уақтысында ауырып тұрмын
деп, 4 сабақтан кейін
мектептен өз бетерімен шығып
кетті. Кімнің құқығы бұзылды,
қалайша? Толық жауап беріңіз.

14 жастағы Гүлжан мен 15 жастағы
Серік жазғы демалыс кезінде ,
жарты күннен жұмыс істейді.
Жұмыс істеп жүрген балаларды
көріп құқық қорғау қызметкерлері
оларды тергеуге алады. Балалар
жұмыс істей алады ма? Қай жастан
бастап? Толық жауап беріңіз.

Құқық әлемі оқушы көзімен
( сурет салу )

Мен саған, сен
маған...

Мемлекет әрбір баланың аман – сау өсіп,
жан – жақты дамуын қамтамасыз...

Бала өмірге келе салысымен тіркеуге
алынады және өзіне есім мен азаматтық
алуға...

Әрбір бала өз отбасында,
ата – анасымен бірге өмір сүруге ...

Отбасында әкесі мен анасы өз
алдына дербес өмір сүрумен,
баланы ата – анасымен
ажыратуға ешкім...

Бала тынығуға және мәдени
демалуға...

Әрбір баланың ой – пікірін
білдіруге ...

Бала өзі қалаған спорт түрімен
шұғылдануға...

Бала денсаулығын сақтауға,
емделуге...

Бала өз ойын еркін айтуға...

Атқан таңым арайлы,
Бақыт күн боп қарайды.
Барлық заңы елімнің,
Ата заңнан тарайды.
Құқығыңды білгейсің,
Тәртіпті боп жүргейсің,
Заңды білсең қашанда
Жаман өмір сүрмейсің.
Өмір бойы,күнбе-күн
Заңды орындау міндетің,
Жаза басып,опық жер,
Білмесе оны кімде-кім!

Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін
рахмет!!!


Ұқсас жұмыстар
2008-2009 оқу жылында жүргізілген тәрбие жұмыстары
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың әдісі
Астанадағы Отырар кітапханасы
Шет тілі
Сабақ жоспары таныстырылымын жиынтық бағалау
Қазақ тілі Ғаламдық тақырыптардағы Оқушылар Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
Физика әлеміне саяхат. Сайыс сабақ
Дене импульсінің өлшем бірлігі
Сүйікті әншісі
Сын есімдер әлемінде
Пәндер