Денсаулық сақтау технологиясын қолдану және меңгерy




Презентация қосу
Денсаулық деген не?
Денсаулық 6 түрге бөлінеді

Физикалық;
Психикалық және интелектуалдық;
Жеке денсаулық;
Эмоцияналды денсаулық;
Рухани;
Әлеуметтік.

Физикалық

денсаулық

ешқандай дене аурулары жоқ,
шыныққан және жаттыққан дене.
Психикалық
және
интелектуалдық
денсаулықақыл-есінің
толықтығы
яғни
білімді
қабылдау
және
оны
өзбетінше ой жүйесімен саралап
қарау.
Жеке денсаулық- адам өзін-өзі
адам ретінде сезінуі, өмірге
деген талпынысы бар.

Эмоцияналды

денсаулық-өз
сезімдерін
түсінетін,
өзәне-өзі
тоқтам, бақылау керек кезінде
сезімін түсінікті деңгейде шығару.
Рухани
денсаулық –бұл адам
өмірінің орталығы мораль, тәртіп
және мейірімділік пен қайрымдылық,
әдемілікті қабылдау этикасы.
Әлеуметтік
денсаулық-адамның
материалды жағдайы, тұрмыстық
өмірі.

Ойын – шығармашылық, еңбек. Ойын

тәсілі сабақ мазмұнымен ұштасып
отыруы керек. Ойын барысында оқушы
дербес ойлау мүмкіндігін көңіл қоя білу
қабілетін дамытады. Яғни, ойын
элементтері оқушы білімінің деңгейін
көтеріп қана қоймай, бір-бірімен
жақындастырып, достыққа,
жолдастыққа, адамгершілікке,
адалдыққа, ерлікке тәрбиелейді және
отан сүюге, ұлтына деген ықылас
сезімін оятады. Сабақта ойынды әр
түрлі әдіс - тәсілдермен өткізуге
болады. Соған сай мынадай ойын
түрлерін ұсынғалы отырмыз.

1-ші ойын. «Асық ойыны»
Ойынның мақсаты: Біздің ата –бабаларымыздың ертеде

ойнаған ұлттық ойындарының бірі екенін түсіндіре
отырып, ұлттық сезімге тәрбиелеу.
Ойынның барысы: Бұл ойынды кез – келген пәнде
қолдауға болады.
Асықтарды реттік санмен белгілеп, қоржынға саламыз.
Әр санның өзіне қатысты сұрақтары мен тапсырмалары
болады. Оқушылар таңдаған асықтарының санына
қарай сұрақтар мен тапсырмаларды орындау қажет.
Дұрыс орындаған оқушы асықты өзіне алады.
№1. Мақалды жалғастыр. Адамды адам еткен - ………..
№2. Досқа деген сезім қандай болу керек деп
ойлайсың?
№3. Өзіннің мінез –құлқыңа сипаттама бер.
№4. Қандай сыпайыгершілік сөздерді білесің?

2-ші ойын. «Сиқырлы сақина»
Ойынның мақсаты: Оқушының эмоциялық
толқуын бәсендету, позитивтік қарым –
қатынастарын қалыптастыру
Ойынның барысы: Оқушылар шаттық шеңберге
тұрады. Жүргізуші алақанына сақинаны салып,
жылы лебізін айтып, үрлеп, шеңберде тұрған келесі
ойыншыға береді. Оқушылар тақырыпқа
байланысты жылы лебіздерін білдіре отырып, ойын
әрі қарай жалғасын таба береді.

3-ші ойын. « Иә, жоқ»
Ойынның мақсаты: адамның жомарттық қасиеттерін айыра
білу
Ойынның барысы: сыныпта «иә», «жоқ» сөздері
жазылған карточкалар ілінеді. Оқушылар төмендегі
қасиеттер жомартылыққа жата ма деген сұраққа жауап
іздеп, дұрыс жауаптың қасына тұрады.
№1 Қолыңдағы барымен бөліседі
№2 Сыйлық жасаса қуанатын адам
№3 өзінің көмегі біреуге керек екеніндігін байқайды
№4 Біреуге сыйлық жасап, одан қайтарымды күтетін
№5 Біреуге істеген жақсылығын еске салып отырады

4-ші ойын. «Домино»
Ойынның мақсаты: Өткен тақырыптарды еске
түсіру оқушылардың шапшаңдығы мен ойлау
қабілетін арттырады.
Ойынның барысы: Барлық оқушыға домино
ойын қағаздары беріледі. Әрбір қағазда сұрақтар
мен жауаптар болады. 1-оқушы сұрағын оқиды.
Сол сұрақтың жауабы қай оқушыда болса, сол
оқушы жауабын айтады да, өзінің қағазындағы
сұрағын оқиды. Осы сұрақтың жауабы қай
оқушыда болса, сол
оқушы жауапты оқып,
сұрағын береді. Ойын әрі қарай осылай жалғаса
береді.

Ойын арқылы оқушылар тығыз

байланыста болады. Ойын
барысындағы оқушылардың
эмоцияналдық күйлері тақырыпты
терең түсінуге ықпал етеді.

Адамның жүрегіне дұрыс жол таба
білу - жомарттылық
Д. Голсуорси

Адамның жан дүниесі мен жүрегі өзге
адамдарға деген қарым-қатынасынан
құралады, олармен тілдесіп пікір
алысуынан тұрады, сөйтіп адамдардың
жүрегінің сыры өзге адамдармен
қатынас орнатуда ашыла түседі.
С.Л. Рубинштейн


Ұқсас жұмыстар
Денсаулық сақтау технологиясы
Медициналық технология, мақсаты мен міндеттері
Ақпараттық ғасыр үшін критикалық ойлау технологиясын дамыту
Фармацевтикалық өндіріс технологиясы
Ерте және мектеп жасына дейінгі, балалар дене тәрбиесінің негіздері
Дәрілік өнімнің сапасын басқару, терминдер мен - Дәрілік түрлер технологиясының міндеттері
Ақпараттық технологиялар
Ақпараттық мәдениет ұғымы және оның компоненттері
АҚПАРАТ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚҰРАМДЫ БІРЛІКТЕРІ
Медициналық қызметтер көрсету сапасына ішкі сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу
Пәндер