Квадрат түбірлі өрнектерді түрлендіру және есептерді шығару


Slide 1

Қостанай облысы Жангелдин ауданы Қаражан Топаев атындағы орта мектеп

Ашық сабақ

Тақырыбы:

Құрамында квадрат түбірлері

бар өрнектерді түрлендіруге

есептер шығару.

Математика пәнінің мұғалімі:

Салықова Зауреш Сапабекқызы

8 сынып

Slide 2

Сабақтың мақсаты: білімділік:Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін тиянақтау, жүйелеу, бекіту. Дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып, ауызша. жазбаша есептеу дағдыларын жетілдіру, топпен, өз бетінше жұмыс жасауға дағдыландыру. Тәрбиелік:оқуға, саналы көзқарасқа, өз мүмкіндігіне сенуге, мақсатын жете білуге, өз еңбегін бағалай білуге үйрету.

Slide 3

Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Міндетті оқушылық саты. Ауызша жаттығулар ІІІ. Алгоритмдік саты. Тапсырмалар орындау. ІV. Эвристикалық саты. І топ. Балама жауапты тест ІІ топ. Сәйкестендіру тесті. ІІІтоп. Таңдамалы тест V. Шығармашылық саты. Өзін-өзі тексерумен ұштастырылған өзіндік жұмыс VΙ. Үй тапсырмасы. VΙΙ. Сабақты қорытындылау. Бағалау

Slide 4

ІІ. Міндетті оқушылық саты

Ауызша жаттығулар

1. 5. 1.

2. 6. 2.

3. 7. 3.

4. 8.

Slide 5

ІІІ Алгоритмдік саты

. 1-тапсырма. Есептеңдер:

2-тапсырма. Бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатыңдар:

3-тапсырма Өрнекті ықшамдаңдар:

Slide 6

ΙV. Эвристикалық саты

І топ Балама жауапты тест

Мына теңдіктер дұрыс па? Жауабы

Иә Жоқ

1.

2.

3.

4.

5.

Slide 7

І топ. Балама жауапты тест

Мына теңдіктер дұрыс па? Жауабы

жоқ иә

1. +

2. +

3. +

4. +

5. +

Slide 8

ІІ топ Сәйкестендіру тестімен жұмыс

1. 8

2.

3.

4.

5.

Slide 9

ІІ топ Сәйкестендіру тестімен жұмыс

1. 8

2.

3.

4.

5.

Slide 10

ІІІ топ Таңдамалы тест 1. в-ның қандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады? А) b<0 В) b>0 С) b=0 2. теңдеуін шешіңдер: А) 36 В) -36 С) 25; -25. 3. у-тің қандай мәнінде теңдігі дұрыс болады? А) 9, 25; В) 24, 5; С) 12, 25 4. өрнегіндегі көбейткішті түбір таңбасының ішіне енгізіңдер. А) В) С) 5. өрнегін иррационалдықтан босатыңдар. А) В) С)

Slide 11

Шығармашылық саты өзін-өзі тексерумен ұштастырылған өзіндік жұмыс І-деңгей ІІ-деңгей ІІІ-деңгей 1. 1. 1. . 2. 2. 2. . 3. 3. 3. . 4. 4. 4. .

Slide 12

Үйге тапсырма:№92, 93. Сабақты қорытындылау. Бағалау. 1. Арифметикалық түбір дегеніміз не? 2. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін атаңдар.

Slide 13

Сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірі бар өрнектерді түрлендіру және есептер шығару: сабақтың мақсаты мен жоспары
Квадрат түбір қатысқан өрнектерді түрлендіру: оқу-әдістемелік сабақ жоспары
8-сынып математикасы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру - саяхат түріндегі жаттығу және қайталау сабағы
Жай бөлшектерге амалдар және алгебралық өрнектерді түрлендіру
Бүтін өрнектерді көпмүшеге түрлендіру және көбейткіштерге жіктеу әдістері
Сабақ жоспары: Өрнектерді тепе-тең түрлендіру және қысқаша көбейту формулаларын қолдану
Квадрат түбір: қасиеттері, өрнектерді ықшамдау және бөлшекті иррационалдан құтқару
Көрсеткіштік және логарифмдік өрнектерді түрлендіру: анықтамалар мен қасиеттері
Квадрат теңдеулер: түбір формулалары, дискриминант және есептерді шешу
7-сынып: Қысқаша көбейту формулалары көмегімен алгебралық өрнектерді түрлендіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz