Сан есім 4-сынып




Презентация қосу
№ 119 Маятас жалпы орта білім беретін мектеп

4 "А" сынып

САН ЕСІМ
ОРЫНДАҒАН:

Абдикулова Сарсенкул

Сабақтың мақсаты:

а) білімділік: Сан есім туралы оқушыларға толық мағлұмат беру.
Алған білімдерін пысықтап, теориялық алған ұғымдарын
мысалдар арқылы терең меңгерту.
ә) дамытушылық: сан есімнен алған білімдерін жаттығу жұмыстары арқылы
дамыту өз бетінше орындау дағдыларын қалыптастыру,
топпен жұмыс жүргізу арқылы әр оқушының
дербестігін жетілдіру, шығармашылық белсенділігін арттыру.
б) тәрбиелік: сан есім тақырыбын түсіндіру кезінде сөздер мен сөйлемдердің
тәрбиелік мәніне көңіл бөле отырып, топпен жұмыс істеу арқылы ынтымақ
пен бірлікке, жолдастыққа көмек көрсетуге баулу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: мәнерлеп оқу,
ауызша сөйлеу,
тыңдап түсіну, жазу,
екеуара сөйлеу,
сұрақ-жауап жұмысы,
қызығушылықты ояту.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта.

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
Психологиялық дайындық:
Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Балалар: Бір жақсылық көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не керек?
Балалар: Ақыл-кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Балалар: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Балалар: Шетте жүрсең, Туған жерге жету үшін.
-Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, көздерімізді жұмып,
бүгінгі сабаққа сәттілік тілейік.

ІІ. Үй тапсырмасын пысықтау

Өткенді қайталау
“Бәйге”ойыны

                                           
Жалқы және 
жалпы есімдер 
дегеніміз не?  

Зат есімнің 
тәуелденуі 
дегеніміз не? 

Зат есім 10                    20                  30
дегеніміз не? 
 Зат есім 

Етістік 10                     20                  30      
 Етістік дегеніміз 
 Етістік нешеге 
не? 

бөлінеді?

 Етістік 
болмысына қарай 
қаншаға бөлінеді?

Сын есім 10                    20                  30                
Сөйлем 10
мүшелері 
 

 Сын есім 
дегеніміз не?

 Сын есім нешеге 

бөлінеді?

Негізгі және 
туынды сын есім 
дегеніміз не?

     20                  30      
 Бастауыш 
 Баяндауыш дегеніміз 

Сөйлем мүшелері 
дегеніміз не? 

дегеніміз не? 

не? 

Сергіту сәті

Жаңа сабақ

Сөзжұмбақты шешу
М

506 х 908

А

6007х 241
Е

579 х 823
\

С

І

Н

7595 : 217

125 х 456
12492: 347

51054:127
С

1447687

476517 402

57000 459448

Өтірік өлең
Елу метр есіктен
Еңкеюмен шақ кірдім.
Жүз қасқырды өшіккен
Бір қозыға бақтырдым.

-Ертеде бір ешкі жеті лағымен суатқа
су ішуге келсе алдынан ашыққан
қасқыр шығып, тап беріп, қуа
жөнеледі.

Жан сауғалап қашқан лақтардың ең
кішісі басқаларынан адасып қалыпты.

-Бүгінгі сабақта сендер білімдеріңді
ортаға сала отырып, адасқан лақтың өз
тобына қайта қосылуына көмек
көрсетулерің керек.
Алдарыңда кездескен кедергілерді жеңе
отырып, тапсырмаларды орындауларыңа
тілектеспін.
-Лақ келе жатып екіге айырылған жолды
көреді. Қайсысын таңдарын білмей,
сасқалақтап тұрған лаққа көмектесейік,
ол үшін 1- жаттығуды орындайық.

ЖҰМБАҚ





Үш қазық, екі желі, тоғыз ноқта,
Теңселіп тербеледі адам соқса.
Шешен тіл, сөзге жүйрік болғанымен,
Не пайда, үндемейді адам жоқта.
ДОМБЫРА

Дәптермен жұмыс
Наурыздың бесі
Сынып жұмысы
Сан есім
Аа, Астана, алмұрт

-Лақ тиісті бағыттағы жолға түсіп, келе жатса,
алдында өзен жатыр. Ол өзеннен жүзіп, арғы
бетіне шығуы керек. Ол үшін 2- жаттығуды
дәптерімізге орындайық.

Бір кісі қазған құдықтан
Мың кісі су ішеді.

Сергіту сәті

-Өзеннің арғы бетіне өткен лақ қуанышпен келе
жатыр еді, алдынан тағы қасқыр шығып қалды .
Қасқырдан қорыққан лақ не істерін білмей тұрып
қалды. Қасқырдан құтқару үшін 3- жаттығудағы
мына сандарға зейін аударыңдар.
Біреу, бес, жетінші.

-Лақ қасқырдан құтылып, енді үйіне
қарай келе жатса үлкен тауды көріп, өте
алмай сендерден көмек сұрайды.
Ол үшін мына 5- жаттығуды орындап
жіберейік. АНАГРАММА

Бірінші менің бөлігім –
Шұңқырмын – екі-ақ әріппін.
Екінші менің бөлігім –
Бір түсті жұртқа
таныттым.
Екеуін қоссақ жөнімен,
Орасың шөпті онымен

Сен білесің бе?
-Адам баласында өмір бойы
725 шақырым шаш өседі.
-Адам күніне 23000 рет тыныс
алады.
-Өмірде адам терісі 1000 рет
ауысады.

-Сөйтіп біздің
лағымыз атаанасымен,
бауырларымен
қауышып
қуанышқа
кенеледі.
Сендерге көп
рахмет айтуда.

Біліміңді сынап көр

р
қт а
а
р
ұ
С

Тест тапсырмалары
1. Сан есім қандай сұраққа жауап береді?
а) қандай? қанша? ә) не? нешінші? б) қанша? неше?
2. Сан есімді көрсетіңдер:
а) бес
ә) есептік
б) белсенді
3. Сан есім . . . болып бөлінеді
а) есептік, реттік, қатарлық
ә) қатарлық, кезектік
б) есептік, реттік
4. Сан есімді көрсетіңдер
а) бес, сана, ұйықта
ә) елу бес, жас, кәрі
б) қырық, елу, жүз
5. Берілген сөздер қай сөз табына жатады?
Екінші, бес, алпыс алты
а) сын есім
ә) сан есім
б) есімді
6. Жұмбақты шешіңдер.
Басында таяғы бар,
Төрт аяғы бар,
Сегіз тұяғы бар,
Иегінде сақалы бар
а) ешкі
ә) қой
б) арқар
7. Көп нүктенің орнына керекті сан есімді жазыңдар
Ер . . . рет өледі,
Қорқақ . . . рет өледі.
а) бір, бесінші
ә) бір, мың
б) бір, көп

Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтайық.

4,6- жаттығу 144 - 145 бет

Киелі 7 санына байланысты ұғымдарды айту

Бағалау

Назарларыңызға рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Балалар ойнайтын зат
Тыңдалмаған сөз жетім
Сан есімді түсіндіру
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
Ерекше сандар
Сан есімнің сұрақтарын кім
Сөз табы
Семантикалық картамен жұмыс
Мәтінмен жұмысы
Алғанда қалай
Пәндер