Мектепке дейінгі мекемелердегі негізгі құжаттамалар




Презентация қосу
Май ауданының мектепке дейінгі білім
беру жүйесі
Тәрбиешілерге арналған аудандық семинар
Жас маман – ертеңгі білікті ұстаз

Мектепке дейінгі мекемелердегі
негізгі құжаттамалар
Аудандық әдістемелік кабинеттің
әдіскері
Зухра Димяновна Мухамедова

1. Жылдық жоспар
2. 3-5 жылға арналған
перспективті жоспар
3. Күнтізбелік жоспар
4. Сабақ кестесі
5. Күн тәртібі
6. Айлық циклограмма
7. Апталық циклограмма
8. Технологиялық карта

Перспек
тивті
даму
жоспары

ал
Апт
ық
лог
цик а
м
рам

Сабақ кестесі

Күн тәртібі

тіз
Күн
к
белі
а
жосп
рлар

ық
Айл ог
л
цик а
м
рам

Балабақша
өмірі

Жылдық
жоспар

о
Техн
я
логи
лық
а
карт
лар

Жылдық жопардың мынадай бөлімдері болады:
- МДБҰ ақпараттық анықтама.
- Өткен оқу жылының соңғы нәтижесіне талдау жасау.
- Кезекті оқу жылына балабақша әрекетін жоспарлау:
- денсаулық пен салауатты өмір салтын қамтамасыз
ету;
- мектепке оқуға даярлықты қамтамасыз етуге жағдай
жасау;
- оқу-тәрбие процесін ғылыми-әдістемелік және
кадрлық жағынан қамтамасыз ету;
- МДБҰ жұмысының отбасымен, мектеппен, қоғаммен
қарым-қатынасы;
- материалдық-техникалық базасын нығайту.

МДБҰ ақпараттық анықтамасы
• Топтарды жасы бойынша жинақтау.
• Материалдық-техникалық базаның жағдайы туралы
мәліметтер.
• Лицензияның болуы.
• Оқыту тілі.
• Негізінде әрекет жүзеге асырылатын нормативтікқұқықтық құжаттар.
• Ұжым басшылыққа алатын білім беру бағдарламалары.
• Сапалық және сандық құрам бойынша қорытындылар,
педагогтердің біліктілік деңгейінің динамикасы.

Өткен оқу жылының ақырғы нәтижелеріне
талдау жасау
• Тәрбиеленушілердің денсаулық жағдайына талдау жасау.
• Білім беру салалары бойынша балалар дамуының біліктілігін бағалау (денсаулық,
таным, шығармашылық, қарым-қатынас, әлеумет). Балалардың танымдық, әлеуметтікадамгершілік, көркемдік-эстетикалық, дене дамуының деңгейіне талдау жасалады.
Жалпы қорытындылар жасалып, бағдарламаларды орындау деңгейін арттыру резерві
анықталады.
• Ересектер, мектепалды даярлық топтарындағы балалардың мектепке оқуға дайындық
деңгейіне талдау жасау (мектепке баратын балалардың дамуын диагностикалау
нәтижелері); 1-3 сыныптарда оқитын балабақша түлектерінің сабақ үлгерімі. Одан
кейін жалпы қорытынды жасалып, осы бөлім бойынша жұмыс өнімділігін арттыру
резервтері көрсетіледі.
• Педагогтер біліктілігін арттыру мен аттестациялау нәтижелеріне талдау жасау. Жалпы
қорытындылар, анықталатын тенденциялар тұжырымдалып, кадрлармен жұмыс істеу
резервтері анықталады.
• Ата-аналармен қарым-қатынас жүйесіне талдау жасау (ата-аналар сауалнамасы
нәтижесі бойынша); МДБҰ мен мектептің бірлескен жұмысы жоспарының орындалуы;
басқа да ұйымдармен қарым-қатынас нәтижелері.

Күнтізбелік жоспар жасау үлгісі
• Титул беті
• Түсінік хат
• Күнтізбелік жоспарлау

Қатесін табыңыз

Қатесін табыңыз

1. Мы делили апельсин, много нас, а он один.
Эта долька для ежа, эта долька для чижа.
Эта долька для утят, эта долька для котят.
Эта долька для бобра, а для волка кожура!
Он сердит на нас беда! Разбегайтесь, кто куда!
2. Катилось яблочко по огороду, и упало яблочко прямо в воду – бульк!

Назарларыңызға рахмет!
Спасибо за внимание!


Ұқсас жұмыстар
Музыкалық сабақтардың мазмұны, құрылымын жоспарлау және өткізу жолдары
ДЕНЕ ТӘРБИЕСІНЕ ДӘРІГЕРЛІК
Мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған перспективалық мәзір
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Бастауыш білім беру педагогикасының пәні және оның негізгі ұғымдары
Мұғалімдермен әңгіме
Орталық мемлекеттік ғылыми- техникалық құжаттама мұрағатының құрылуы
Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс
Медициналық мекемелердегі медбикелердің қызметінің бағыттары
Оқытудың дидактикалық теориялары
Пәндер