Әке - ер, ана - жігер, бір үйде екі кемеңгер
Презентация қосу
Мақсаты:
Отбасы тәрбиесіндегі
ата – ананың
балаға тәрбиелік
ықпалын арттыру.
Тәрбиенің ең тамаша
жері отбасы
екенін,
олардың бала
тәрбиесіндегі
мүмкіндіктерінің
жоғары екенін,
баламен қарым –
қатынасты
жақсарту
бала тәрбиесіне көп
көңіл бөлудің
маңыздылығын
дәлелдеу.
Тренинг
бағдарламасы:
І.Кіріспе
ІІ.Негізгі бөлім:
1.”Мен үшін қымбат...”(Ой қозғау)
2.”Бала деген кім?”(Ой қозғау)
3.”Жүректен шыққан жылы сөз”:
А)”Мейірімділік шуағы”;
4.”Жағымсыз қылықтар”
5.”Жақсы қасиеттер”
6.Ата-аналарға арналған ситуациялық сұрақтар
7.“Кеш қалмаңыз”
8.Жаттығу “Тілек шырағданы”
9.Ойтолғаныс
І. Кіріспе бөлім:
- Сәлеметсіздер ме, құрметті ата – аналар!
Біз сіздерді көргенімізге қуаныштымыз.
Бүгін сіздермен өткізілгелі тұрған
тренингтің тақырыбы: «Ананың алақаны –
балаға айдынды қоныс» деп аталады.
Отбасы - өмірді кемеліне келтіреді, бақыт әкеледі.
Отбасы – адам өмірінің тамаша жақтары
жүзеге асатын .... адамның ең басты шаттығы
болып саналатын, баланың өсіп, өмір сүретін орны.
Екі адамның некелесуі толық отбасын құрамайды.
Дүниеге шыр етіп нәресте келгенде ғана отбасы толық отбасы
саналады. Қазіргі таңда ата – ананың бірінші мақсаты
– қаражат табу, балаларын еш нәрседен мұқтаж
етпеу болып қалды. Бала – шағаның қамымен
жүрген ата – ана бала тәрбиесіне де көңіл бөле
алмай қалды. Ал бала тәрбиесі отбасынан басталады,
қалыптасады. «Балапан ұяда не көрсе, ұшқанда соны
іледі» демекші жақсы – жаман әдеттерді бала
отбасында үйренеді. Отбасындағы кикілжің ұрыстар
баланың психикасына әсер етеді. Баланың мейірімді,
еңбекқор, әдепті болып өсуі – отбасында жайлы ,
жақсы климаттың болуы. Баламыз өмірден өз орнын
тауып, бақытты өмір сүрсін десек, бала тәрбиесіне көңіл
бөлуді ешқашан естен шығармайық.
«Сіз ұлыңызды немесе қызыңызды тек
қана өзіңіз ата – аналық қуанышыңыз
үшін ғана дүниеге әкеліп, тәрбиелеп
жатқан жоқсыз.
Сіздің отбасыңызда болашақ азамат,
болашақ қайраткер, болашақ күрескер
өсіп келеді»
А.С.Макаренко
“Адамдық негізі – ол - әйел”.
“Ана – отбасының ұйытқысы”.
ІІ.Негізгі бөлім
1.“Мен үшін қымбат..”
Ананың
Аялы алақаны
күлкісі
мейірімі
Ананың
Ыстық жүрегі
Мейірімді көздері
махаббаты
Жан жылуы
2.“Бала деген кім?” туралы
әрбір ата-ана ой қозғау
жазады
Бала
Болашағымыз
Асыраушым
Бауыр етіміз
Көмекшім
Бала
Үмітіміз
Өмірімнің
жалғасы
Ақылшым
А) «Мейірімділік шуағы»
Ғалымдардың айтуынша,
баланың таңертеңгі ұйқыдан
қандай көңіл – күймен тұруы
–
бүкіл бір күндік көңіл – күйіне
әсер етеді екен.
Сіз
Сіз
балаңызды
балаңызды таңертеңгі
таңертеңгі
ұйқыдан
ұйқыдан қалай
қалай оятасыз?
оятасыз?
Балаңызға
Балаңызға
ризашылығыңызды
ризашылығыңызды қалай
қалай
білдіресіз?
білдіресіз?
Балаңыздың
Балаңыздың тәтті
тәтті
қылықтары
қылықтары
Балаңыз
Балаңыз сізге
сізге қандай
қандай
көмек
көмек көрсетеді?
көрсетеді?
Бала – ата – ананың үміті, өмірінің жалғасы.
«Баламның табанына кірген шөңге менің
маңдайыма кірсін» -деп перзентін әлпештеп
өсірген ата – ананың жатса – тұрса тілейтіні
-баласының алдыңғы қатарлы азамат болып
өскені.
Ендеше сіз балаңыздың бойынан қандай
қасиеттерді көргіңіз келеді?
Жағымсыз
қылықтар
Тәкәппарлық
Еріншектік
Мақтаншақтық
Жағымсыз
қылықтар
Сараңдық
Дөрекілік
Жалқаулық
Ызақорлық
Жақсы
қасиеттер
Еңбекқорлық
Адамгершілігі мол
Сыпайылық
Жақсы
қасиеттер
Инабаттылық
Тіл алғыш
Мәдениеттілік
Тәртіптілік
Ата-аналарға арналған
ситуациялық сұрақтар
«Балаңыз балабақшадан шағым
айтып келді. Енді
бала-бақшаға
барғысы
келмейтінін
айтты. Сіз қандай
әрекет етесіз?»
«Балаңыз ұялы телефон
алып бер деп жылады.
Сіз: «Шамалы шыдай тұр,
уақытында алып беремін» - дедіңіз.
Балаңыз тыңдамай есікті
тарс жауып кетіп қалды.
Сіздің әрекетіңіз?»
«Балаңыз түнімен
теледидар көріп, ұйқысы
қанбай қалды. Балаңыз:
«Басым ауырып тұр,
мектепке бармай – ақ
қояйыншы», - деді. Сіздің
әрекетіңіз?
“Кеш қалмаңыз”
“Тілек
“Тілек шырағданы”
шырағданы”
Отбасы,ұшқан
Отбасы,ұшқан жанұя-жылылықтың,
жанұя-жылылықтың,
жылулықтың
жылулықтың мекені.
мекені. «Отбасы»
«Отбасы»
атауының
атауының мәніне
мәніне үңілер
үңілер болсақ,оттың
болсақ,оттың
да
да үлкен
үлкен маңызы
маңызы бар
бар екенін
екенін сеземіз.
сеземіз. Ал
Ал
ананың
ананың алақаны
алақаны оттан
оттан да
да ыстық.
ыстық.
Сондықтан
Сондықтан оттың
оттың басы,ошағымыздың
басы,ошағымыздың
түтіні
түтіні түзу
түзу болу
болу үшін
үшін «Тілек
«Тілек шамы»
шамы»
жаттығуын
жаттығуын бір-бірімізге
бір-бірімізге тілек
тілек айта
айта
отырып
отырып жүргізейік.
жүргізейік.
Ой-толғаныс
Ой-толғаныс
Ата-ананың
Ата-ананың жеке
жекебасының
басының әсері
әсері балаға
балаға күн
күн
сәулесімен
сәулесімен бірдей,мұны
бірдей,мұны басқа
басқа ешбір
ешбір нәрсемен
нәрсемен
ауыстыру
ауыстырумүмкін
мүмкін емес
емес .Құрметті
.Құрметті ата-аналар,
ата-аналар,
сіздерден
сіздерден баладан
баладан жүрек
жүрек жылуын
жылуын аямай
аямай
балаға
балаға бір
бір сәт
сәтболса
болса да,бала
да,бала көзімен
көзіменқараңыз
қараңыз
дей
дей отырып
отырып бүгінгі
бүгінгі тренингке
тренингке
қатысқандарыңызға
қатысқандарыңызға көп-көп
көп-көп рахмет
рахмет
айтамыз!
айтамыз!
Бесінші сынып оқушысы қандай болу
керек?
Өз сыныптастарымен қарым-қатынас жасай алатын, өз ойын айта алатын,
өзгенің піірімен санаса білетін болу керек;
Өз уақытын пайдалы ұйымдастыра білетін;
Оқу-білімге құштар, өз бетінше дайындала алатын;
Дос бола білетін, өзінің тұрақты достары бар, туындаған қиындықты өзі
шеше білетін;
Үйде белгілі міндеттері бар, оны ата-ананың ескертуінсіз орындай
алатын, оларға көмектесе алатын болуы;
Дүкеншімен, дәрігермен және т.б тіл қарым-қатынас жасай алатын болуы;
Өз әрекетіне жауап бере алатын, дұрыс таңдау жасай алатын болуы керек.
Туындайтын
мәселелер:
4 сынып – бір мұғалім, бір кабинет,
санаулы пәндер
4 5сынып
–
бір
мұғалім,
сынып - сынып жетекші, әртүрлі кабинет,
әртүрлі
пәндер
бір
кабинет,
санаулы
пәндер
5 сынып - сынып
жетекші, әртүрлі
кабинет, әртүрлі
4 сынып
сынып
8 – 9 пән
12 –
14 предметов
Төртінші
және бесінші сынып
22 – 25 сағат
27 –33 сағат
оқушыларының
күн кестесін
1 – 3 мұғалім
8 – 10 мұғалім
1 — 2 сағат кестесі:
2 -2,5 сағат
салыстыру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz