Киіз үй және оның құрылысы




Презентация қосу
№1 жалпы орта білім беретін мектеп

Панорамалық сабақ

Дайындаған Абильдиева Гульшат Желдешовна
2014 - 2015 о.ж

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫ:
ҚАТЫНАС.ӘЛЕУМЕТТІК САЛА

БІЛІМ КӨЗДЕРІ:
ҚОРШАҒАН ДҮНИЕМЕН ТАНЫСТЫРУ

ТАҚЫРЫБЫ:
КИІЗ ҮЙ ЖАБДЫҚТАРЫ

БӨЛІМІ:
АЙНАЛАНЫ ҚОРШАҒАН ОРТА

Мақ
с

Киі аты
К з үй ж :
иіз ү
а
жағ
йді бдықт
дай
ауа
а ры
ы
р
бол
аты нда да айыны мен та
н
н
тур
алы дығын пайда ң қанд ыстыр
лан
ай
у.
білу
, ки
айт
у
А қабіле ып, бал із үй ж ға
абды
тада
ттер
ала
р
жат
н
і
қ
қан - бала н дамы дың е тары
с те
са қ
ғ
т
а
ұ
у
л
.
с ақ
тауғ
тты
мұр
тай
а ба
қ құ
а бо
нды
улу.
лып
лық
тар келе
ымы
зды

Мотивациялық-қозғаушы

Қане, қане,шеңбері
тұрайық,
Шаттық
Үлкен шеңбер
құрайық.
Тұрсақ енді
шеңберге,
Алақанды ұрайық.
Оң жақтағы балаға,
Сол жақтағы балаға,
Шапалақта шапалақ.
(2 рет)

Санамақ

Бір дегенім – бақан,
Ағашты шапқан атам.
Екі дегенім – есік,
Көздері бар тесік.
Үш дегенім – үзік,
Дөдеге басқан тізіп.
Төрт дегенім – түндік,
Түндікті оңнан түрдік.
Бес дегенім – басқұр,
Кереге басын бастыр.

ы
л
а
р
у
т
е
н
?
қ
ы
т
- Біз
т
й
а
қ
а
санам й
ү
з
і
и
н

ы
р
а
т
қ
ы
д
б
жа
.
ы
ш
қ
ы
й
а
т
й
а
с
ы
р
ұ
Д
,
р
а
д
ң

ы
с
й
а
ү
т
й
з
і
а
и
К
!
р
а
л
а
л
а
б
,
қ
ы
у
е,
г
е
р
е

к
н
а
т
қ
ра
ы
ң
а
ш
.
ы
д
а
р
тұ
р
і
б
ы
д
р
а
л
п
О
е
д
е
н
н
е
б
сөз
?
ы
д
й
а
ат

Ұйымдастыру
-ізденушілік
- Қане,
балалар, киіз үй туралы
білетін мақалдарыңды айта
қойыңдар.
1. Керегең кең болса, екі босағаң
тең болады.
2. Жеті уық шаншылғанша,
жетесіз ғана сөйлейді.
3. Үйдің көркі – сандық.

Дидактика
лық ойын

“Сандық”

Мақсаты:
Балаларды берілген
тапсырманы ойлана отырып шешуде
тапқырлыққа, шапшаңдыққа баулу. Ойын
шартын түсініп, ондағы мақал-мәтел,
жұмбақ, жаңылтпаштарды дұрыс, анық
айтуға үйрету. Сөздік қорын молайтып,
тапсырманы орындауда достық,
жолдастыққа тәрбиелеу.

Ойын шарты:
Қызыл, жасыл,сары түске
боялған асықтар сандық ішінде
жатады. Әртүрлі тапсырмалар
болады.Жасыл асық алған бала
жұмбақжасырады, шешкізеді.
Сары асық алған бала мақалмәтел айтады.Қызыл асық алған
бала тақпақ, өлең оқиды.

“АСЫҚ” ОЙЫНЫ

Дәптермен жұмыс
1. Киіз үйді боя.

2. Жолаушыға киіз үйге апаратын жолды
көрсет.

Сергіту сәті
Дөңгелене тұрамыз,
Керегені құрамыз.
Уықтар боп иіліп,
Киіз үйді құрамыз

Санамақ жаттату
Алты дегенім – арқан,
Белдеу қып үйге тартам.
Жеті дегенім – жалбау,
Шаңырақтағы тең бау.
Сегіз дегенім – сырмақ,
Беретін үйге сымбат.
Тоғыз дегенім – таңғыш,
Таңуға кетер бар күш.
Он дегенім – орда,
Тігіліп болар зорға.

Атауын жаз

Кереге, уық, шаңырақ,
есік.

“Қамажай” биі

Рефлексивті түзетуші
Топтастыру

Мадақтау
Қуанышты хабарлама
Бүгін
Сабаққа өте жақсы қатысты.
Алдағы уақытта да жақсы
жағынан көріне бер.
Тәрбиеші

Күтілетін
нәтиже:
Нені білу керек?
Нені
Неніигерді?
білді?

киіз үйдің жабдықтарының қалай атал

Қ
О
Р
Ы
Т
Ы
Н
Д
Ы

Әр тәрбиеші дамыта оқытуды түсініп,өз балаларына
түсіндіріп, кез келген материалды бала терең ұғынып,
мәнерлеп, нақышына келтіріп оқыған жағдайда ғана
байланыстырып сөйлеу дағдысын ойдағыдай жетілдіруге
болады.

Балаға жаңылтпаш үйретіп, оны айтқызу сөзді
дұрыс сөйлеуге әдеттендіреді. Ал жұмбақ айтқызу
баланы тапқырлыққа үйретіп, ойлау қабілеті мен
тілін ұштайды.


Ұқсас жұмыстар
ӘЙЕЛДЕР ЖАҚ
Көшпенділер мәдениеті
Киіз үйдің атаулары
КИІЗ ҮЙДІҢ ІШІ ҚЫСТА ЖЫЛЫ, ЖАЗДА САЛҚЫН
Біздің заманымызға дейін
Архитектура стильдері
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
Қолөнер мен кәсіптер
АНДРОНОВТЫҚ ӘСКЕРИ АРБАЛАР
ҚАЗАҚ ХАЛҚЫНЫҢ РУХАНИ ЖӘНЕ МАТЕРИАЛДЫҚ
Пәндер