Бала Мәншүк. Мәриям Хакімжанова




Презентация қосу
Тақырыбы:
«Бала Мәншүк»
Мәриям Хакімжанова.

Жаңа тақырыпқа бағытталу
Тапсырма.
Тапсырма. Мұғалім
Мұғалім оқушыларға
оқушыларға тақырып
тақырып бойынша
бойынша «Ой
«Ой
қозғау»
қозғау» үшін
үшін бар
бар білгендерін
білгендерін жазбаша
жазбаша жазуды
жазуды
тапсырады.
тапсырады. Жеке
Жеке жұмыс
жұмыс (5мин.)
(5мин.) оқушылар
оқушылар өтілетін
өтілетін
тақырып
тақырып –– Мәншүк
Мәншүк және
және соғыс
соғыс туралы
туралы «Не
«Не білемін?»,
білемін?», «Не
«Не
білгім
білгім келеді?»,
келеді?», «Нені
«Нені білдім?»
білдім?» кестесінің
кестесінің бірінші
бірінші бөлімін
бөлімін
өздігінен
өздігінен толтырады.
толтырады.

Топтық
Топтық жұмыс
жұмыс (2мин.)
(2мин.) оқушылар
оқушылар топ
топ ішінде
ішінде
жазғандарын
жазғандарын талқылайды,
талқылайды, толықтырады.
толықтырады.
Жеке
Жеке жұмыс.
жұмыс. Оқушылар
Оқушылар кестенің
кестенің «Не
«Не білгім
білгім келеді?»
келеді?»
деген
деген бөлімін
бөлімін өздігінен
өздігінен толтырады.
толтырады.
Топтық
Топтық жұмыс.
жұмыс. (3мин.)
(3мин.) Оқушылар
Оқушылар топ
топ ішінде
ішінде
жазғандарын
жазғандарын талқылайды,
талқылайды, толықтырады.
толықтырады.

М.Хакімжанова 15 қараша1906 жылы
Қостанай облысы,Қостанай ауданы,
Мезгіл деген жерінде дүниеге
келген.Оның «Мәншүк» (1945ж), «Ана
махабаты» (1951ж), биографиялық очерк
«Мәншүк»(1965ж) атты кітаптары бар.

Әрқашан
күн
сөнбесін

«Бала Мәншүк»

Мұғалім сабақ тақырыбын жариялап, оқушылардан не
күтетіндігін айтады.
Тапсырма. Оқушыларға оқулықтағы мәтінді «Үш бөлімдік
сұхбат» тәсілін қолданып оқу тапсырылады. Мәтін үшке
бөлінеді.
1). Оқушылар топ ішінде А, В, С, Д болып бөлінеді. Олар
мәтіннің бірінші бөлімін оқиды (бірінші абзац). Оқып болғаннан
кейін А деп аталатын оқушылар Б деген оқушыларға, ал, С деп
аталатын оқушылар Д деген оқушыларға мәтін бойынша сұрақ
қояды.
2). Оқушылар мәтіннің екінші бөлімін оқиды (келесі үш
абзац) оқып болған соң бір-біріне сұрақ қояды.
3). Оқушылар мәтіннің үшінші бөлімін оқиды (соңғы үш
абзац). Оқып болған соң жұптасып сүрақ қояды.
4). Мұғалім оқушыларға және оқушылар мұғалімге мәтін
бойынша сұрақтар қойып, өз ойлары мен тұжырымдарын
айтады.
Дәптермен жұмыс оқушылар дәптерлеріне Мәншүк туралы
қысқаша мәліметтерді жазып алады.

Қорытынды:

Мақал-мәтелдер
«Елі үшін еміренер ері бар елдің,
туы ешқашан құламайды»
«Отан үшін отқа түс күймейсің»
«Отан оттан да ыстық»

Жүрект
ен
жүрекке

Әрқашан күн
сөнбесін!

Бағалау Оқушылар «Не білемін?», «Не білгім келеді?»,
«Нені білдім?» кестесінің «Нені білдім?» атты бөлімін
толтырады.
Жариялау Әр топтан бір оқушы тұрып, өз жұмысын
сыныпқа оқып береді. Мұғалім оқушылардың
жұмыстарын тексеру үшін жинап алады.
Үй жұмысы. Әңгімені оқып, мазмұнын айту. Мәншүк
туралы білетін әңгіме немесе өлеңдерді айту, жаттау.

Кері байланыс мұғалім оқушылардыңсабақ
туралы пікірлерін келесі сұрақтар арқылы
айқындайды:
- Сабақтың тақырыбын жақсы меңгердім деп
ойлайсың ба?
Смайликтер арқылы көрсетеді
- Бүгін алған білімдеріңді өмірде қалай
қолданасың?
 
 

*Рефлексия
Қандай қиыншылықтар болды?

Не ұнады?

Не алдыңыз? (үйрендіңіз?)

Не ұсынасыз? (тілегіңіз?)

Жарайсың!
Ойландырып
тастады

Тамаша сабақ!

Бұл сабақ мені
мұңайтты!

Сабақтард
ы
смайликте
р арқылы
бағала

Өте жақсы!


Ұқсас жұмыстар
Ана тілі 4-сынып "Бала Мәншүк". Презентация
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Өзінен атын сұрағанда, бала
МӘНШҮК МӘМЕТОВА
Әкесінен аздап хат таныған Бауыржан көрші
Кеңес өкіметі кезеңіндегі арулар бейнесі
Майдандағы әйелдер
Қарағанды облысы, Жезқазған қаласы
Мақал - мәтелдер
Сәбит Мұқановтың шығармалары
Пәндер