Көңілді қыс




Презентация қосу
1 “Г” сынып

• Пәні:Ана тілі
Ашық сабақ
• Тақырыбы: Көңілді
қыс
• Мұғалім: Әбдір Айгүл

Сабақтың
мақсаты:

Оқушылырға өлең мазмұнын меңгерту,
өлеңдегі жаңа сөздерді, қысқы табиғат
ерекшелігін түсіндіру.
Оқушыларды қоршаған ортаны қорғауға,
табиғаттың әсемділігін бақылай білуге
баулу.
Оқушылардың
таным
қабілеттерін
арттыру, ойын толық жеткізіп сөйлеуге
дағдыландыру, сөздік қорын молайту

Сабақтың әдісі:

Түсіндіру, ой қозғау,
сұрақ – жауап, ойын,
көрнекілік.

Үй тапсырмасын тексеру.
Өрмекші, құмырсқа, қарлығаш» мәтінін мазмұндау.
Ой шақыру стратегиясы:
Ақ матадай қары бар,
Аязы бар, әні бар
Бұл қай кезде болады?
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Қыс айларын атаңдаршы?
- Қыс мезгілі сендерге несімен қызықты?
- Қыста қандай өзгерістер болады?

Сабақ барысындағы аялдамалар
• 1 – аялдама:
• 2 – аялдама:
• 3 – аялдама:
ойындар»
• 4 – аялдама.
табиғат»

«Көңілді қыс»
«Қысқы орман»
«Қысқы
«Қысқы

1 - аялдама: «Көңілді қыс»



Аялдамадан аялдамаға жету
үшін тапсырмалар орындау
керек.
ші аялдама
тапсырмасы
Автор1жайында
түсінік.
Шәміл Мұхамеджанов Ш. Мұхамеджанов 1931 жылы
Қостанай облысы, Әліби Жанкелдин ауданы, Торғай ауылында
дүниеге келген. Оқу ағарту ісін дамытуды мақсат еткен Шәміл,
1952 жылы Абай атындағы педагогикалық институтында
білімін жетілдірді. Өз замандастары, Сағи Жиенбаев, Тұманбай
Молдағалиев, Мұқағали Мақатаевтармен жақсы жолдас болған.
2011 жылы ақиық ақынның 80 жылдық мерейтойы тойланды.
Бұл «Жақсының аты өлмейді, Ғалымның хаты өлмейді» деген
аталы сөздің бекер айтылмағандығының дәлелі.
Артында қалған «асыл қазыналары» жастың да, кәрінің де
есінде.

Енді осы кісінің “Көңілді қыс” өлеңімен
танысайық

• ә)Дауыстап оқу.
• б)Тізбектеп оқу.
• -Өлеңде не туралы айтылған?
• - Балалар не істейді?
• - Қысқы ойындардың аттарын
атаңдар.
• Жіңішке дауысты дыбыстарды табу.

Көңілді қыс
Бір топ бала сырғанап,
Барады, әне, жарысып.
Қалды артында қыр, алап,
Іздерінде қар ұшып.
Қырау қатып жағаға,
Аяз беттен өбеді.
Бірі мініп шанаға,
Бірі шаңғы тебеді.
Сәтке қарап тұрмайсың,
Көңілді еді қыс қандай!
Шаңғыменен зырлайсың,
Қанат бітіп ұшқандай.

2 - ші аялдама “Қысқы орман”

Сергіту сәті





Тербеледі ағаштар
Алдымнан жел еседі
Кіп - кішкентай ағаштар
Үп - үлкен боп өседі

3 - ші аялдама “Қысқы ойындар”

Тапсырма

• Дәптермен жұмыс
32 - жаттығуды
орындап, жіңішке
дауысты дыбыстардың
астын сыз

Ойын: “Қай сөзді жоғалттым”

1.......... суытты
2............жауды
3....... мұз ........
4.Адамдар ......... киінді

Сергіту сәті: Қол соғу
Аталған
сөздердің
ішінде, қыс мезгіліне
байланысты
сөздер
болса қол соғасыңдар.

4 - ші аялдама “Қысқы табиғат”

Берілген сөздерді, буынға бөл
• Адам, табиғат, құстар, жануар,
өсімдік, шаңғы, аққала.

Сөз құра
• Берілген әріптермен сөз құра

А
Р
П
Р
Ү

ш а н
а б н о
с а а
ж е
н к

н

қорытынды
Бүгінгі сабағымыз жылдың қай мезгілі
жайында айтылған?
• - Қыс айларын атаңдаршы?
• - Қысқы ойындырды атаңдар.
• - Жуан дауысты дыбыстарды атаңдар.
• - Жіңішке дауысты дыбыстарды атаңдар.
(күн, ыстық, жаңбыр, суық, жыл, мезгіл,
боран, самал жел, қар, аяз, саз, су)

Бағалау.
Үйге тапсырма.
«Көңілді қыс» өлеңін мәнерлеп оқып келу.

ы
р
а
л
р
а
з
На
а
ғ
з
ңы т!!!
е
м
х
а
р


Ұқсас жұмыстар
Тармақталған алгоритмді блок схемаға салу үлгілерін үйрету
Щ, щ әріпі мен дыбысы
Сабақты қортындылау
Көктем сәні. 3 сынып
Қар үстіндегі іздерді бақылау
Менің сүйікті жыл мезгілім
Сұраққа жауап
Адам еңбекпен шыңдалады
Қайырлы күн
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Пәндер