Үлпілдек жүнді балапан. жапсыру пәні
Презентация қосу
№194 орта мектебі
Жапсыру пәні
Тақырыбы:
Пән мұғалімі: С.Дәрібекова
Мақсаты:
а) білімділік. Балаларға «Үлпілдек жүнді балапан» жайлы және
үй кұстары туралы түсініктерін кенейту, түсті
қағаздардан балапан бейнесін жасауға
жаттықтыру.
ә) дамытушылық.Үй құстарының пайдасы туралы айта отырып
сөздік қорын молайту, көркем шығармашылық
кабілеттерін, зейіндерін дамыту, ұқыпты
жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
б) тәрбиелік.Бірлесе жұмыс істеуге қызығушылығын арттыру,
еңбексүйгіштікке, құстарға қамқорлық жасай білуге
тәрбиелеу.
Әдістері: сұрақ-жауап, баяндау, ойын, бес жолды өлең.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Көрнекіліктері: балапан суреттері, үй құстарының және дала
құстарының суреттері, интереактивті тақта, түсті
қағаз, қайшы, желім.
Пәнаралық байланыс: қоршаған орта, тіл дамыту, бейнелеу.
Шаттық шеңбері
Аспанымыз ашық болсын!
Күніміз жарқырасын!
Деніміз сау болсын!
Әлемде тыныштық болсын!
Жақсы оқиық!
Әдепті, тәртіпті бала болайық!
-Тамаша балалар, орнымызға
жайғасайық
-Балалар қазір нені
жапсырып
үйренетінімізді білу
үшін мен сендерге
жұмбақ жасырамын.
Жұмбақтар.
1.Күн бата қонақтап,
Таң ата жем аңдыған.
2.Ақ сарайды талқандап,
Шықты біреу қалтаңдап.
Балапанның түр-түсіне назар аударту.
Үлпілдек сөзінің мағынасын түсіндіру (мамық, жұмсақ).
Сүйкімді,
үлпілдек
Тауық баласы
Балапан
жұмырқадан шығады
дәнді жерден шоқып жейді.
Сұрақтар қою.
1.Тауық пен балапан үй құстары ма әлде
дала құстары ма?
2.Үй құстарын ата.
3.Тауық бізге не береді?
4.Тауық қандай дыбыс шығарады?
5.Балапан қандай болады?
6.Тауық балапанды неден қорғайды?
Ой-сергіту жаттығуы.
Бұл құстардың айырмашылығы неде?
Оқушылармен жұмыс
Балалар тауық бізден көмек сұрай келіпті.
Ол өзінің балапандарын жоғалтып алыпты.
-Кане көмектесеміз бе?
-Олай болса балапан жасаймыз.
Балалар шалғында жайылып жүрген тауықты
балапандарымен түсті қағаздардан жапсырып
орналастырамыз.
Тұмсығын, аяғын көзін жасап орналастырамыз.
Балапандардың суреттерін бояйды.
Балалар тауық сендерге ризалығын білдіріп
қуанып жатыр.
Дауысынан үй құстарын табу.
Қорытындылау.
Бес жолды өлең.
Не?
Қандай?
Не істеді?
4 сөзден тұратын сөйлем.
Не?синоним.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz