География арқылы әлемді танимыз. Презентация




Презентация қосу
География арқылы әлемді танимыз

сайыстың мақсаты:
Әрбір оқушының шығармашылық
қабілетін дамыту, география пәнін
қызыға оқуға ынталандыру, ой өрісін кеңейту. Қоршаған ортаны
танып білу.
Тұлғаны көпшілікке, бірлікке және өз
ойын еркін жеткізе білуге тәрбиелеу.

Сайыстың жүргізілу реті:
1 - кезең: “Өзін - өзі таныстыру”
2 - кезең: “Кім жылдам?”
3 - кезең: “Адасқан сандар”
4 - кезең: “Кім жүйрік “
5 - кезең: “Артық сөзді тап”
6 - кезең: “Ой елегі”
7 - кезең: “Аудармашы”

1-кезең:
1- топ: «»
“Өзін -2-өзі
топ: «»
таныстыру”

2- кезең
«кім жылдам»

1- топқа
1.Мұхит суының басты қасиеттері
2. Географиялық қабықтағы ең ірі табиғат кешендері
3. Жер өз білігінен айналғандағы құбылыс
4. Осыдан шамамен 180 - 200 миллион жыл бұрынғы материк
атауы?
5. Гондвананың құрамындағы материктерді атаңдар
6. Гималай тауы шыңының атауы
7. Еуразия материгіндегі ең ұзын өзен
8. Ең терең көл атауы
9. Теңіз деңгейінен ең төмен жатқан жері – Ассаль көлі(-157м) деп
аталады.
10. Қазақстандағы облыс саны қанша?

2 - Топқа
1. Су тұздылығының көрсеткіші немен есептеледі?
2. Жердің Күнді айналуынан қандай құбылыс байқалады?
3. Лавразияның құрамына жататын материктерді атаңыз?
4. Атлас тауының шыңы қалай аталады?
5. Жер шарындағы ең үлкен көл
6. Месопотамия ойпаты қай өзендер аралығында жатыр?
7. Жер шарындағы кіші материк
8. Дүние жүзінде ең суы мол өзен
9. Африка материгінің шығыс шеткі нүктесі
10. Қазақстандағы бөлінген экономикалық аудандар саны

3- кезең
«Адасқан сандар»

8 848

376 000

6 671

33 640

4 506

2 724

587 000

5 895

30,3

44 000

4 – кезең
Кім жүйрік?

Әр топқа қағаз қиындылары
таратылады, материктің
картасын құрастырып қай
материк екендігіне анықтама беру

5 – кезең
Артық сөзді тап

I – топ
1) Африка, Америка, Еуропа,
Антарктида, Арктика, Азия, Аустралия
2) Қала, ауыл, арал, аймақ, аудан
3) Орыстар, қазақтар, ағылшындар,
арабтар, граниттер, немістер
4) Шөгінді, гранит, бозальт, озон, әктас,
саз
5) Жайық, Іле, Ертіс, Есіл, Үнді, Тобыл,
Шу

ІІ - топ
1) Климантан, Хонсю,Кюсю,Шри
ланка,Янцзы,
2) Өзен, теңіз, көл, шығанақ, түбек,
мұхит
3) Тянь – Шань, Гималай, Памир,
Сахара, Анд,Керинчи
4) Меридиан, экватор, полюс,
промилле,параллель
5) Биосфера, атмосфера, гидросфера,
литосфера,ноосфера.

6 – кезең
Ой елегі

1

1. Ауаның горизонталь бағытта қозғалуы

2. Аустралияның астанасы

3.Орыс қызының есімімен аталатын өзен

4. Қысы қатал болатын Лапландияны
дүние жүзі халықтары қалай атайды?

5. «Екі өзен аралығы» деп аталатын
ойпат, бұл ойпатта қай екі өзен ағып
өтеді?

6.Жан-жағын су қоршаған құрлықтың
шағын бөлігі

7. Қазіргі шайдың атауымен аталатын
Шри-Ланканың бұрынғы атауы

8.Египеттің астанасы

9. Пішіні жолбарысқа ұқсайтын түбек

10. Абсолют биіктіктері бірдей
нүктелерді қосатын сызықтар

11. Қыздың есімімен аталатын көл

12. Жер бетінде полюстен полюске ойша
жүргізілген сызық

13. Ұл баланың есімімен аталатын
пайдалы қазба

14. Сөнбеген жанартаулар мен
гейзерлердің, мұздықтардың көп
болуынан «Мұз бен от елі» деп аталатын
ел

15. «Күншығыс елі»

16. Жер бетінің жазықтардан оқшау
көтеріліп жатқан биік бөлігі


Ұқсас жұмыстар
Таным мен шығармашылық
Қарым қатынас стратегиясы
Көз - оптикалық жүйе
Таным философиялық мәселе ретінде
М. Монтессори балабақшасы
Слайдты безендіруде түстерді таңдау
Слайд көрсету Слайдты жасыру
Миф және ақиқат
Құқық бұзушылық белгілері
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Пәндер