Дене шынықтыру сабағында (волейбол ойынында) оқушылармен топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру арқылы теориялық білімін жетілдіру




Презентация қосу
«Дене шынықтыру сабағында (волейбол
ойынында) оқушылармен топтық
жұмысты тиімді ұйымдастыру
арқылы теориялық білімін жетілдіру»

• Волейбол бөлімі бойынша оқушылармен топтық жұмыс
жүргізу арқылы теориялық білімдерін қалыптастыру.
• Білімді терең меңгерту, дағдыларын, қабілеттерін
Мақсаты дамыту;

Міндеті

• Оқушыларды бірлескен ынтымақтастықта, өз бетімен білім
алуға үйрету, бағалау түрлерін меңгерту.
• Оқушылардың топпен жұмыс жасау арқылы теориялық
білімін арттыру.

• Оқушылар топта жұмыс істеуді, теориялық білімді
меңгереді, бағалау түрлерін, бір-біріне көмек көрсетуді,
Күтілетін белсенділікті үйренеді және өзін-өзі бағалай алады

нәтиже

Толегенова Гулмира
Аселбаевна
Алматы облысы
Райымбек ауданы
Бердібек Соқпақбаев
атындағы орта
мектептің дене
тәрбиесі пәні мұғалімі

Нені дамытамын
«Жанның
тәрбиеленетін үш
түрлі сипаты бар:
ақыл, сезім, қайрат»
Жүсіпбек Аймауытов.

Оқыту мен оқудағы топтық жұмыстарды
ұйымдастырудың әдіс тәсілдерін; Қазіргі заман
талабына сай ақпараттық-коммуникациялық
технологияны жан-жақты білетін,білім беруде жаңа
көзқарас қалыптасқан ұстаз болу;

Менің өзгерісім
ІІ деңгей бағадарламасын меңгеру арқылы
оқушыларды өздігінен білім
алуға,практика мен теорияны бірлесе
отырып шешуге үйреттім;
Оқушының өзгерісі

Мәселенің ең негізгі түйінін айтуға үйренді;
Оқушылар өз бетімен ізденуге үйренді;
Ақпаратты сараптауға, жүйелі жүргізуге дағдыланды;
Танымдық, талантылық қабілеттері дамыды;

Бағдарлама ұсынған жеті модуль

Оқыту мен
оқудағы жаңа
әдіс-тәсілдер
Топтық жұмыс
Оқыту мен
оқудағы АКТны пайдалану

Оқу үшін
бағалау және
оқуды

Оқытуды
басқару және
көшбасшылық

Жеті
модуль

Оқушылардың
жас
ерекшеліктеріне
сәйкес оқыту
және оқу

Сын
тұрғысынан
ойлауға үйрету

Талантты және
дарынды
балаларды
оқыту




Ынтымақтастық
Өзара әрекеттестік

-Топта жұмыс істеу үшін не
қажет?

• Топтын саны
• Топтағы жұмыс
нәтижесі

Топтық
жұмыс

Топтағы
бірлескен жұмыс
Топтағы бірлескен
жұмыстың нәтижелері

-Топты
ұйымдастыру
ережесі;
-Топтарда жұмыс
істеу ережесі;• Топтарды қалай
ұйымдастыруға
болады?

Сабақтағы іс-әрекет

Нүсіп Сұлтан А

Жексенбай Гүлім В

Берік Ерік С

Күрестен облыс
чемпионы – үлгерімі
жақсы,
талантты, тәртіпті,
ақылды оқушы.

Жақсы оқушы,
би үйірмесіне
қатысушы,
облыстық жарыстың
жеңімпазы,
қимылы шапшаң,
өз ойын еркін айта
білетін көпшілік
назарында болғанды
жақсы көретін,мінезі
тұйық оқушы.

Ортадан төмен оқушы,
оқуға деген
қызығушылығы бар,
бірақ сенімділік,
батылдық жетіспейді,
мінезі тұйық, бірақ
сынып оқушылары
оны жақсы көреді,
себебі сыныптастарының ойынша,
ол сыпайы оқушы.

Болашақта:
Нәтижелер:
Оқушыларды топтық жұмыс арқылы
ынтымақтастыққа баулыдым
Топтық жұмыс арқылы қызығушылық
артты .Өз ойларын еркін білдіреді
Бақылау және бағалауды үйренді

Кедергілер:
Уақыттың тапшылығы
АКТ-ны керекті деңгейде
пайдалана алмау

Көргенін, естігенін есепке алса, сонда
оңай әрбір істі ойлап білмек»

Шешу жолдары:
АКТ-ны жиі қолдану
Жұмысты жүйелі жүргізу
Зерттеу тақырыбым
бойынша жұмысты
жалғастыру;
3 айлық курсқа барған
әріптестермен үнемі пікір
алмасып, тәжірибемді
жетілдіріп отыру;
Оқыған іс-тәжірибемді
үнемі сабақ барысында
қолдану;


Ұқсас жұмыстар
Топты ұйымдастыру
Денені дамыту жүйесі
Дене шынықтыру сабағындағы оқытудың педагогикалық технологиялары
Волейбол алаңы
СТУДЕНТТЕРДІ САУЫҚТЫРУ ҮШІН ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ ЖӘНЕ СПОРТ ҚҰРАЛДАРЫ МЕН ӘДІСТЕРІ
Дайындық кезеңдері
Сабақтың оқыту мақсаты
Жас маман
ВОЛЕЙБОЛШЫЛАРДЫҢ ДЕНЕ ДАЙЫНДЫҒЫ ЖӘНЕ ТАКТИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚТАРЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
ВОЛЕЙБОЛ ОЙЫНЫ КЕЗІНДЕ ШАБУЫЛ МЕН ҚОРҒАНУ ӘРЕКЕТТЕРІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Пәндер