Жұмыс. 7 сынып




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы: Жұмыс.

Сабақтың мақсаты:
Білімділік мақсаты: Сабақты өмірмен
байланыстыра отырып, ғылыми түрде түсіндіру.
Дамытушылық мақсаты: таныс нәрседен жаңа
проблема тудырып оны шеше білу.
Тәрбиелік мақсаты: білімін, білігін, машығын
қалыптастыру.
Сабақтың түрі: кіріктірілген сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: лекция, дсұрақ-жауап,
салыстыру

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру, қайталау.
III.Жаңа материалды меңгерту
VІ.Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы
оқушы түсінігін тексеру
V.Оқытылып отырған оқу материалын бекіту
немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу.
VI.Бағалау. Үй тапсырмасын беру

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру
1.Қысым анықтамасы.Өлшем бірлігі.
2.Паскаль заңы.
3.Сұйықтар мен газдар қысымы қалай
анықталады.
4.Кейбір мұнай құйылған үлкен ыдыстардың
түбін қалың етіп жасайды.Неліктен?
5.Тас кішкене болса да суға батады.Неге?
6.Барометр тау етегінде 98642 па,ал оның
шыңында 90 3217 па көрсетеді.Таудың биіктігін
анықтаңдар.
7.Қай суда жүзу оңай.Теңізде ме,өзен суында ма?
Себебі.

“Жұмыс” терминін физикаға 1826 жылы француз
ғалымы Ж. Понселе енгізген болатын.
Егерде бұрындары жұмыс деп тек адам еңбегін
атаса,енді қазір белгілі бір физикалық шаманы да
осы терминмен түсінетін болды.
Қандайда бір тұрақты F күш түсірілген дене түзу
сызық бойымен s қашықтыққа орын ауыстырсын
делік. Сонда:

A = Fs
А — жұмыс.

Жұмыс істеліну үшін үш шарт орындалуы қажет:
а) денеге қандай да бір күш түсуі тиіс;
б) дене қозғалуы тиіс;
в) қозғалыс бағыты күш әрекетінің бағытына
қатысты перпендукляр болмауы тиіс.
Егерде осы шарттардың бірі орындалмаса, онда
жұмыс нөлге тең болады.

СИ жүйесінде жұмыстың бірлігі джоуль болып
саналады.1Дж—бұл 1 Н күштің осы әрекет етуші
күштің бағытымен 1 м жолда істеген жұмысы. Бұл
бірлік ағылшын ғалымыДжоульдің (1818—1889)
құрметіне аталған.

1 Дж = 1 Н.м
1 кДж = 1000=Дж,
1 мДж = 0,001 Дж.

Бекіту
1.Заттың орнын күш салынған бағытта ауыстыру
кезінде жұмыс атқарылады. Суретте бір іс-әрекетті
орындап жатқан адам бейнеленген.
Қай кезде бұл адам жұмыс атқарды?

80 cм

2. Гантельді үстелге қою
үшін қандай жұмыс
атқару керек?

3.Бөшке суға толы.Судың жартысын қыз
шелекпен тасыды.Қалған суды ұл бала құйып
алды.Қыз бен ұл бірдей жұмыс істеді ме?
Жауабыңды түсіндір.

4.Адам қай жолы көп жұмыс жасайды:
- тауға көтерілгенде,
- дәл сол қашықтықты жазық жолмен жүргенде,
-баспалдақпен жоғары қабатқа шыққанда,
- Лифтімен жоғары көтерілгенде.

Үйге тапсырма
Есептер мен жаттығулар жинағы №673- 674,-676
есеп.
Тақырыпты оқу.

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Сынып оқушыларының мінездемесі
Сынып жетекшілерге әдістемелік көмек
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың әдісі
Қазақ тілі Ғаламдық тақырыптардағы Оқушылар Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
Сұрақтар мен жауаптар массивтерін жасау блоктары
Әлеуметтікпедагогтарға арналған көмекшіқұрал
Құстарға қамқорлық
Өзін-өзі тану курсының негіздері
5- сынып оқушыларын пәндік оқуға бейімдеу
Логикалық сұрақ
Пәндер