Қазіргі мультфильмдердің бала өміріндегі рөлі



Жобамның тақырыбы: Қазіргі мультфильмдердің
бала өміріндегі рөлі
Дайындаған: Ақмағанбетова Жанель 6сынып оқушысы
Жетекшісі: қазақ тілі мен әдебиет мұғалімі: Смагулова Б. Б.

Зерттеу мақсаты:
Қазіргі мултьфильмдердің бала өміріне тигізетін әсерін анықтау. Шетел мултьфильмдерінің бала тәрбиесіне әсерін зерттеу. Анимацияның ұлт болашағы-ұрпақ тәрбиесінде рөлі зор екенін дәлелдеу. Балаларды ұлттық нақыштағы мултьфильмдерге қызықтыру. Тәрбиелік мәні зор, ұлтжандылыққа, кішіпейілдікке үйрететін мултьфилмдерді көруге бағыт-бағдар беру

Зерттеу объектісі:
Зерттеу жұмысының басты объектісі -қазіргі мультфильмдерінің бала
психикасына әсері.

Мультипликациялық кино дегеніміз (латын тілінде multіplіcatіo - көбею; ағылшын тілінде - жандандыру) - cуреттердің, қуыршақтардың қозғалыс кезеңдерінің фазаларын жеке кадрларға түсіріп, ретімен көрсетуден туатын кино өнерінің бір түрі.

Бүлдіршіндердің қолдары
ойыншықта болса,
көздері теледидарда

Балалардың қазіргі cүйікті шетел мультфильмдеріне тәжірбие жасадым

№1 тәжірбиемде . Балалардың сүйікті туындысына айналған «Спанч Бобқа» көз тіктім. Бұл мультфильмді аяғына дейін көрдім. Көрген соң, мынадай ой түйдім: мән-мағынасы жоқ, айтар ойы беймәлім, оқиға сюжеті де қызығарлық емес. Тіпті кейіпкерлердің кескін-келбеті де түсініксіз. Жалпы шығарма мазмұнында іліп-алар дүние жоқ. Әйтеуір оспадар күлкі мен мағынасыз әңгімеге толған

Рас, мультфильмнің оқиға желісі қызық. Тіпті өзің де соның ішіне қалай еніп кеткеніңді аңғармай қаласың. Бірақ, біздің дәстүрімізге, тарихымызға сай келетін ештеңе жоқ. Басты кейіпкерлердің өзі - адам көріп-білмейтін жандар, яғни құбыжықтар


№2 тәжірибе «Том мен Джерриді» және «Ну, погодиді» салыстырайық. Бұл мультфилімде қасқыр мен қоян, мысық пен тышқан бірде-дос бірде қас болып жүреді. Осыған қарап балалар бірін-бірі алдауды, сатып кетуді үйреніп алады.

№3 тәжірибемде : Алдаркөсе ертегілері мен мультфилімдерін тамашалау Нәтиже: телеарнаны ашпасаңыз да алдыңыздан Алдардың киносы, не Алдардың мультфильмі шығады. Бұл қуантарлық жайт. Десек те, қазіргі Алдардың бейнесі Шәкен Айманов сомдаған парасатты, қу да болса, елдің қамын ойлаған Алдардан өзгеше. Бүгінгі Алдарда сол парасаттылықтан еш нәрсе қалмағандай. Бір сөзбен айтқанда Алдаркөсе, қазіргі заманның нағыз алаяғы сияқты көрінеді.


№4 тәжірбиемде «Шректегі» құсты троль әйел өлең айтып жарып жіберетін, оның үш жұмыртқасын қуырып жейтін немесе құрбақа мен жыланды шар қылып үрлеп ұшырып жіберетін эпизодты бәріміз білеміз. Сонда бала санасында қоршаған орта мен табиғатты аялау керек деген ой қайдан пайда болсын?

№5 тәжірибе «Тасбақа-ниндзялар» «Аватар»«Трансформер» мултьфильмдерін көре отыра:
I. Балалардың атыс-шабысқа, төбелеске деген құмарлығы артады. II. Аяушылық, қайырымдылық, қамқорлық сияқты қасиеттерді ұмытады. III. Мультфилім қаһармандарына еліктеп биік жардан, терезеден немесе этаждардан секіруге қорықпаймын деп, өздерін зақымдап алуы мүмкін. IV. Өзінен кішілерге, әлсіздерге күш көрсетіп, немесе өзгелерден батырсынып қорғаймын деп еіктеушілік қабілеттерін көрсетуі мүмкін. V. Түстерінде ертегі кейіпкерлерін көріп, шошып оянуы мүмкін

Қазір қазақ тілінде шыққан мултьфильмдер аз. Сондықтан балалар шет елдерінің мултьфильмдерін көреді. Түсірілген қазақ мультфильмдерде ұлттық мән- мағынасы түсініксіз. Совет дәуірінде шыққан «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?», «Ақсақ құлан» сияқты сапалы мултьфильмдер жоқтың қасы. Қазір батырларымыз туралы мультфильм аз. Кішкентай баладан Алпамыс, Қобыланды, Қажымұқан, Бауыржан Момышұлы кім деп сұрасаңыз, жауабын айта алмай мүдіреді. Бала біздің болашағымыз дейміз. Оны тәрбиелеуге келгенде енжармыз. Неге Қажымұқан туралы мултьфильм түсірмеске.

1967 жылы шыққан Әмен Қайдаровтың «Қарлығаштың құйрығы неге айыр?» мультфильмі

Зерртеу жұмысына кейін 2-4 сынып білім алушыларынан сауалнама алдым. Сауалнамада мынадай сұрақтар қойылды: Сен мултьфильм көресіңбе?, қандай елдердің мултьфильмдерің көресің?т. б.
Сауалнама нәтижесінде балалардың көпшілігі мултьфильмдерді көп көреді. Шетел елдерінің мультфильмдерін көп қарайтынын байқадым.

Балалардың шетел мултьфильмдерін көп көруі, менің ойымша психикасына, дамуына әсер етеді.

Шетел мультфильмдерінің бала психикасына әсері
Бала бойында эпилептикалық құбылыстар пайда болады
Интеллектуалдық дамуында кедергі болады
Эмоционалдық күйі өзгеріске ұшырайды
Бүлдіршіннің бойында қатігездік қалыптасады
Балалардың бойында ұялшақтық, ойын ашық жеткізу бәсеңсиді.
Әртүрлі құбылыстарды бойына тез сіңіреді

Мультфильм баланы өзіне тәуелді
етіп қояды

Бала бойына үрей
туғызады

Ұлттық нақыштағы мультфильмдер дамыса, балалар соны қызықтап көреді. Сонда балардың мынадай қасиеттері дамитын еді.

Ұлттық туындыларымыздың бала дамуына әсері
Біздің батырларымызды, тарихымызды, салт-дәстүріміз бен мәдениетімізді мультфильм арқылы меңгереді
Бала бойында бауырмалдық, өзгеге қамқор болу сияқты асыл қасиеттер қалыптасады
Мультфильм тамашалап болған соң бала көтеріңкі көңіл күйде жүреді
Нағыз қазақ баласының дүниетанымына оң әсерін тигізетін қасиеттер-рух, жігер пайда болады
Балалар шындықты сезінеді, сезім эмоциялары дамиды

Ата - аналарға берер кеңесім:
Ата -ана мультфильмді балаға көрсетпес бұрын өзі қарап алу қажет.
Қай мультфильмді қараса да, ата анасы мүмкіндігінше бірге көргені абзал. Түсініксіз жерін түсіндіріп, жаман кейіпкерлерінің жаман жерін, жақсы кейіпкердің ұлгі аларлық тұстарын айтып отырғаны дұрыс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz