Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтары




Презентация қосу
«Мәңгілік ел»
жалпыұлттық идеясының
құндылықтары
Жалпыұлттық идеяның миссиясы мен
құндылықтары оқу-тәрбие жұмысының барлық
түрлері арқылы кешенді түрде
жүзеге асырылады.

Білім беру үдерісін ұйымдастырудың басты
ерекшелігі білім беру мен тәрбиенің
бірлігі болып табылады.
ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖОЛ – 2050: БІР МАҚСАТ, БІР МҮДДЕ, БІР БОЛАШАҚ
Қазақстан Республикасы Президенті Н.Ә.Назарбаевтың
2014 жылдың 17 қаңтарындағы Жолдауы

Мәңгілік Ел – біз үшін ортақ тағдыр.
Мәңгілік Ел – жалпы қазақстандық ортақ шаңырағымыздың ұлттық идеясы.
Мәңгілік Ел - барша қазақстандықтарды біріктіретін, ел болашағының іргетасын
қалаған басты құндылықтар.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:

Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана
Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге
жаһандық тұрғыдан қатысуы
Құндылықтар

Құндылықтар Мемлекеттік білім беру стандартында қамтылған:
- білім берудің мақсаты мен міндеттерінде;
- Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге
асырудағы мектептердің миссиясында: «Мәңгілік Ел», «Қазақстан –
ортақ мекеніміз», «Қазақстан – менің Отаным».
Құндылықтарға сай қасиеттер Мемлекеттік білім беру
стандартында құндылықтар тізіміндегі бағдарлар ретінде
қарастырылған:
- қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,
құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.
Қазақстандық қоғамның құндылықтары және
білім беру құндылықтары

Қазақстандық патриотизм
және азаматтық
и зм
жауапкершілік
и от
а т р ық қ,
п т ,
к т ы
қ ат ілі ас
м
нды за ш қт ҚАЗАҚСТАННЫҢ
а р а
с та е ке ымҰЛТТЫҚ қ ТӘУЕЛСІЗДІГІ
қ ән ап т ты ҚАУІПСІЗДІК ЖӘНЕ АСТАНА
а ж ау ы ы н қ ЖӘНЕ ЕЛІМІЗДІҢ ҚОҒАМЫМЫЗДАҒЫ
аз ж т, ш БҮКІЛӘЛЕМДІК, ҰЛТТЫҚ БІРЛІК,
Қ е а ӨҢІРЛІК МӘСЕЛЕЛЕРДІ БЕЙБІТШІЛІК ПЕН
ұ рм ШЕШУГЕЖАҺАНДЫҚ КЕЛІСІМ
қ ТҰРҒЫДАН ҚАТЫСУЫ
Мәңгілі
ТАРИХТЫҢ, к Ел ЗАЙЫРЛЫ ҚОҒАМ
МӘДЕНИЕТ ПЕН ЖӘНЕ ЖОҒАРЫ
ТІЛДІҢ РУХАНИЯТ
БІРТҰТАСТЫҒЫ
ЖАЛПЫҒА
БІРДЕЙ ЕҢБЕК
ҚОҒАМЫ

әне
б е к ж лық,
Ең ашы ілім
р м
ға б
шы р бойы
өм і
алу
Идеяны жүзеге асыру тетіктері
Күтілетін нәтиже

Жауапкершілігі мол,
белсенді азаматтық ұстанымы бар
Өзінің жұмысына жауапкершілікпен
қарайды және жоғары жетістіктерге қол
жеткізуге ұмтылады
Мәдениеттер мен көзқарастардың
әр алуандығына құрметпен қарайды
Бітірушінің
Шығармашылықпен және
әлеуметтік
сын тұрғысынан ойлайды
бейнесі
Қарым-қатынасқа ашық және ықыласты
Әлеуметтік жауапкершілікті сезінеді
және қамқор
АКТ тиімді қолдана біледі
Өмір бойы білім алуға және
өзін-өзі жетілдіруге дайын
«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының
білім беру мазмұны арқылы
жүзеге асырылуы
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ
Я
Құндылық: Қазақстанның Тәуелсіздігі және
Астана

Мазмұны Мақсат Оқу жаттығулары
Қазақстан тарихы Астананы Қазақстанның Түрлі деректерді қолданып, ҚР Елордасын көшіру
Н. Назарбаевтың өркендеу нышаны себептерінің тізімін жасайды. Бес-алты себептерді
Астананы көшіру ретінде бағалау маңыздылығына қарай «пирамидаға» орналастырады.
стратегиялық шешімі Таңдауын түсіндіреді
(10-сынып)

Қазақстан тарихы Қазіргі кездегі ұлттық Қазіргі кездегі ұлттық құндылықтар мен мәдениетті
Ұлттық мәдениеттің құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламаларды
жаңғыруы және жаңғыртуға бағытталған зерттейді, атқарылған мәдени іс-шараларды анықтайды
әлемдік мәдениеттер мемлекеттік (өнерде, спортта, т.б.)
жүйесіндегі Қазақстан бағдарламаларды білу
(10-сынып)

География Қазақстан «Геосаяси орны» мен «геосаяси жағдайы» ұғымдарымен
«Дүние жүзі экономикасының танысу, талдау критерийлері мен әдістерін іріктеу, SWOT-
мемлекеттері (саяси құрамын және талдау жасау, геосаяси жағдайдың күшті тұстары мен
карта)» тарауы құрылымын зерттеу мүмкіндіктерін пайдалану, әлсіз жақтары мен қауіп-
қатерлерін жою жөніндегі ұсыныстарды қарастыру,
талқылау және іріктеу, елдің геосаяси әлеуетін арттыру
жөніндегі жол картасын құрастыру
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
Ұлттық бірлік, қоғамымыздағы
АСЫРУ бейбітшілік пен
келісім

Мазмұны Мақсат Оқу жаттығуы
География Қазақстан халқы Оқушылар Ассамблеяның қызметін,
«Қазақстан халқы» Ассамблеясының жұмысын білу ережелерін зерттейді, зерттеу нәтижелерін
тақырыбы ортақ талқыға ұсынады.
(10-сынып) Оқушылар әр түрлі этникалық дәстүрлер
бойынша зерттеу жүргізіп, топ алдында
немесе бүкіл мектепке таныстыру үшін
зерттеу нәтижелерін топпен шығармашылық
түрде көрсетеді

Қазақстан тарихы «Қазақстан-2050 стратегиясының» негізгі
«Қазақстан-2050 Барлық қазақстандықтардың бағыттарын талдау арқылы оқушылар оның
стратегиясын» өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және қоғамдағы ұлттық бірлікті, бейбітшілік пен
қабылдау қажеттілігі әл-ауқатының артуына келісімді қамтамасыз ету мүмкіндіктерін
неден туындады? бағытталған мемлекеттік талдайды
(10-сынып) стратегияларды анықтап баға
беру

Қазіргі әлемдегі Әлемде болып жатқан өркениетаралық,
Қазақстан Мәдениеттер мен ұлтаралық, дінаралық шиеленістердің
Қазақстан өркениеттер өркениеттердің алуантүрлілігін, себептерін, салдарын, таралу аймақтарын
мен мәдениеттер ұқсастықтары мен зерттейді;
жүйесінде айырмашылықтарын білу Қазақстанда өркениетаралық, ұлтаралық,
(11-сынып) Мәдениеттер мен өркениеттер дінаралық шиеленістерді болдырмау жөнінде
арасында шиеленістерді ұсыныстарын аргументтер келтіріп
болдырмау жолдарын қарастыру жариялайды
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ
Зайырлы қоғам және жоғары
Я рухтандырушылық

Цель Учебная деятельность
Мазмұны Мақсат Оқу жаттығуы
Қазақстан тарихы Конфессия, ар-ождан бостандығы,
Қазіргі Қазақстан Қазіргі мемлекеттік саясаттың зайырлы мемлекет, толеранттылық
қоғамына дін қалай дінаралық келісім және ішкі ұғымдарын қолдана отырып,
әсер етеді? тұрақтылыққа ықпалын Қазақстандағы қазіргі діни
(10-сынып) анықтап, бағалау жағдайды талдайды

Қазіргі әлемдегі Оқушылар құндылықтар мен
Қазақстан идеологияның функцияларын
Қазақстанның Әлемдік құндылықтар анықтайды, түрлі адамдар мен
идеологиясы мен жүйесіндегі Қазақстанның ұйымдардың құндылықтары мен
құндылықтары алатын орнын, болашақ идеологиялық ұстанымдарын
(11-сынып) идеологияның бағыттары қалай талдайды, салдар-себептерін
айқындалатынын білу түсіндіреді.
Еліміздің құндылықтары мен
идеологиясының негізгі бағыттарын
350 сөзден тұратын шағын монолог
арқылы шетелдік азаматқа баяндап
береді
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ
Я
Құндылық: Зайырлы қоғам және жоғары
руханият
Мазмұны Мақсат Оқу жаттығулары
Физика Тарихи уақыттағы Оқушылар астрономияның даму тарихын зерделейді және
(6-сынып) астрономиялық аспан денелері туралы ежелгі және ортағасырдағы діни
идеялардың көзқарастардың қателіктерін анықтайды. Астрономия
дамуын бағалау бойынша үйренген білімдерінің негізінде адамдардың
Астрономия Шығыс астрономияға қызығушылық таныту себептері туралы
астрономдарының сыни ойланады.
астрономия
ғылымына қосқан
үлесін қарастыру
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ
ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ
Индустрияландыру және инновация негізінде
экономикалық өсу

Мазмұны Мақсат Оқу жаттығуы

Химия Маңызды химиялық қоспаларды Оқушылар ойын түрінде химиялық компаниялар құрып,
«Маңызды өндіру үдерістерін және олардың химиялық қоспаларды өндірудің тиімді жолдарын
химиялық өндірістер негізін құрайтын химиялық талқылайды. Өндірістік жағдайда қолдануға болатын
қағидаттарды түсіну тәсілдерді ұсынған топ жеңімпаз болып саналыды.

География Бизнес мүмкіндіктерін анықтай алу; Оқушылар туризмнің белгілі бір облысын зерттейді,
«Қазақстандағы зерттеу жоспарын дайындай алу; туризм бойынша жоба үшін бизнес жоспар дайындайды
туризмнің дамуы» бизнес жоспарды дайындай алу; және барлық топтар алдында ұсынады. Бизнес
тарауы жобаны ұсына алу жоспарда туризмді дамыту үшін әр түрлі географиялық
жерлердің артықшылықтары, сол сияқты дамуға кедергі
келтіретін кемшіліктеріне баса назар аударылады

Биология Микробиологияның медицинадағы, Оқушылар микробиологияны қолдану салаларын
«Микробиология айылшаруашылығындағы, зерттейді: медицина, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп,
және биотехника» минералды ресурстарды өндіру минералды ресурстарды өндіру. Оқушылар шағын
өндірісіндегі маңызын анықтау топтың қорытындысын таныстырылым арқылы
көрсетеді.
ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ
АСЫРУ
Құндылық: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Мазмұны Мақсат Оқу жаттығулары
География Қазақстандағы отын- Әр жұп зерттеу жасау үшін белгілі бір өндіріс саласын
«Дүниежүзі энергетика, металлургия, таңдайды. Олардың Қазақстан аумағы бойынша қай жерде
экономикасындағы машина жасау, химия орналасқанын және қай факторлар олар үшін әсіресе
Қазақстан және тоқыма өндіріс маңызды екенін анықтайды.
Республикасының орындарының Кейбір өнімді өндірудің факторларын, ресурстарын,
орны» тарауы құрылымы мен технологиясын қарастырады, сол салада істейтін адамдарға
(10-сынып) ерекшеліктерін қандай білім мен дағдылар қажет екендігін анықтайды.
талдайды, басты өнім Зерттеу нәтижелерін графикалық түрде ұсынады
түрлерін өндіру
технологиясын
қарастырады

Физика Механикалық жұмыс Оқушылар қуатты есептеуге арналған зерттеу жасайды.
(7-сынып) ұғымының физикалық Алдымен қандай да бір заттың, мысалы, кітаптардың
мағынасын түсіну; салмағын және еденнен жұмыс үстелінің бетіне дейінгі
Механикалық жұмыс пен ұзындықты өлшейді. Бір оқушы кітапты жерден үстелдің
Жұмыс және қуат қуаттың формулаларын бетімен бірдей биіктікте 30 сек. ұстап тұрады, екінші оқушы
есептер шығаруда қанша кітап екенін санайды. Ара қашықтық пен кітаптардың
қолдану салмағы арқылы орындалған жұмысты есептеуге болады.
A=F*s, N=A/t, N=F*v; Нәтижені 30 секундқа бөлу арқылы қуатты есептеа шығаруға
болады. Оқушылар әртүрлі мамандардың еңбек
өнімділіктерін есептеп, өнімділікті жоғарылату жолдарын
ұсынады.

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің миссиясында
Қазақ тілі Ғаламдық тақырыптардағы Оқушылар Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
ТІЛДІҢ ОРТАҚТЫҒЫ
Тұтас түрік елі идеясынан біртұтас Түркістан идеясына дейінгі бабаларымыздың атқарған істері едәуір
Ұлт жоспарын білім саласында іске асыру
МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Күл тегін жазуының қазіргі қазақ тілінің нормасына келтірілген Ғұбайдолла Айдаровтың нұсқасында
Ассамблеяның ХХІ сессиясында
ҚАЗАҚТЫҢ МӘҢГІЛІК ҒҰМЫРЫ ҰРПАҚТЫҢ МӘҢГІЛІК
Ортақ болашағы бар ұлттың қалыптасуы
Пәндер