Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтары


Slide 1

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары

Жалпыұлттық идеяның миссиясы мен құндылықтары оқу-тәрбие жұмысының барлық түрлері арқылы кешенді түрде

жүзеге асырылады.

Білім беру үдерісін ұйымдастырудың басты ерекшелігі білім беру мен тәрбиенің

бірлігі болып табылады.

Slide 2

ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖОЛ - 2050: БІР МАҚСАТ, БІР МҮДДЕ, БІР БОЛАШАҚ

Қазақстан Республикасы Президенті Н. Ә. Назарбаевтың

2014 жылдың 17 қаңтарындағы Жолдауы

Мәңгілік Ел - біз үшін ортақ тағдыр.

Мәңгілік Ел - жалпы қазақстандық ортақ шаңырағымыздың ұлттық идеясы.

Мәңгілік Ел - барша қазақстандықтарды біріктіретін, ел болашағының іргетасын қалаған басты құндылықтар.

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:

Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана

Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу

Жалпыға бірдей еңбек қоғамы

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы

Slide 3

Құндылықтар

Құндылықтар Мемлекеттік білім беру стандартында қамтылған:

- білім берудің мақсаты мен міндеттерінде;

- Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің миссиясында: «Мәңгілік Ел», «Қазақстан - ортақ мекеніміз», «Қазақстан - менің Отаным».

Құндылықтарға сай қасиеттер Мемлекеттік білім беру стандартында құндылықтар тізіміндегі бағдарлар ретінде қарастырылған:

- қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.

Slide 4

Қазақстандық қоғамның құндылықтары және білім беру құндылықтары

Еңбек және шығармашылық,

өмір бойы білім алу

Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік,

құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Notes: Соотнесение ценностей образования с Главными ценностями казахстанского общества, которые обозначил Президент

Slide 5

Идеяны жүзеге асыру тетіктері Күтілетін нәтиже

Slide 6

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының білім беру мазмұны арқылы жүзеге асырылуы

Slide 7

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Я

Қазақстан тарихы

Н. Назарбаевтың Астананы көшіру стратегиялық шешімі (10-сынып)

Астананы Қазақстанның өркендеу нышаны ретінде бағалау

Түрлі деректерді қолданып, ҚР Елордасын көшіру себептерінің тізімін жасайды. Бес-алты себептерді маңыздылығына қарай «пирамидаға» орналастырады. Таңдауын түсіндіреді

Қазақстан тарихы

Ұлттық мәдениеттің жаңғыруы және әлемдік мәдениеттер жүйесіндегі Қазақстан

(10-сынып)

Қазіргі кездегі ұлттық құндылықтарды жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламаларды білу

Қазіргі кездегі ұлттық құндылықтар мен мәдениетті жаңғыртуға бағытталған мемлекеттік бағдарламаларды зерттейді, атқарылған мәдени іс-шараларды анықтайды (өнерде, спортта, т. б. )

География

«Дүние жүзі мемлекеттері (саяси карта) » тарауы

Қазақстан экономикасының құрамын және құрылымын зерттеу

«Геосаяси орны» мен «геосаяси жағдайы» ұғымдарымен танысу, талдау критерийлері мен әдістерін іріктеу, SWOT-талдау жасау, геосаяси жағдайдың күшті тұстары мен мүмкіндіктерін пайдалану, әлсіз жақтары мен қауіп-қатерлерін жою жөніндегі ұсыныстарды қарастыру, талқылау және іріктеу, елдің геосаяси әлеуетін арттыру жөніндегі жол картасын құрастыру

Құндылық: Қазақстанның Тәуелсіздігі және Астана

Мақсат

Оқу жаттығулары

Мазмұны

Slide 8

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

География

«Қазақстан халқы» тақырыбы

(10-сынып)

Қазақстан халқы Ассамблеясының жұмысын білу

Оқушылар Ассамблеяның қызметін, ережелерін зерттейді, зерттеу нәтижелерін ортақ талқыға ұсынады.

Оқушылар әр түрлі этникалық дәстүрлер бойынша зерттеу жүргізіп, топ алдында немесе бүкіл мектепке таныстыру үшін зерттеу нәтижелерін топпен шығармашылық түрде көрсетеді

Қазақстан тарихы

«Қазақстан-2050 стратегиясын» қабылдау қажеттілігі неден туындады?

(10-сынып)

Барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуына бағытталған мемлекеттік стратегияларды анықтап баға беру

«Қазақстан-2050 стратегиясының» негізгі бағыттарын талдау арқылы оқушылар оның қоғамдағы ұлттық бірлікті, бейбітшілік пен келісімді қамтамасыз ету мүмкіндіктерін талдайды

Қазіргі әлемдегі Қазақстан

Қазақстан өркениеттер мен мәдениеттер жүйесінде

(11-сынып)

Мәдениеттер мен өркениеттердің алуантүрлілігін, ұқсастықтары мен айырмашылықтарын білу

Мәдениеттер мен өркениеттер арасында шиеленістерді болдырмау жолдарын қарастыру

Әлемде болып жатқан өркениетаралық, ұлтаралық, дінаралық шиеленістердің себептерін, салдарын, таралу аймақтарын зерттейді;

Қазақстанда өркениетаралық, ұлтаралық, дінаралық шиеленістерді болдырмау жөнінде ұсыныстарын аргументтер келтіріп жариялайды

Мақсат

Оқу жаттығуы

Ұлттық бірлік, қоғамымыздағы бейбітшілік пен келісім

Мазмұны

Slide 9

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Я

Цель

Учебная деятельность

Қазақстан тарихы

Қазіргі Қазақстан қоғамына дін қалай әсер етеді?

(10-сынып)

Қазіргі мемлекеттік саясаттың дінаралық келісім және ішкі тұрақтылыққа ықпалын анықтап, бағалау

Конфессия, ар-ождан бостандығы, зайырлы мемлекет, толеранттылық ұғымдарын қолдана отырып, Қазақстандағы қазіргі діни жағдайды талдайды

Қазіргі әлемдегі Қазақстан

Қазақстанның идеологиясы мен құндылықтары

(11-сынып)

Әлемдік құндылықтар жүйесіндегі Қазақстанның алатын орнын, болашақ идеологияның бағыттары қалай айқындалатынын білу

Оқушылар құндылықтар мен идеологияның функцияларын анықтайды, түрлі адамдар мен ұйымдардың құндылықтары мен идеологиялық ұстанымдарын талдайды, салдар-себептерін түсіндіреді.

Еліміздің құндылықтары мен идеологиясының негізгі бағыттарын 350 сөзден тұратын шағын монолог арқылы шетелдік азаматқа баяндап береді

Мақсат

Оқу жаттығуы

Зайырлы қоғам және жоғары рухтандырушылық

Мазмұны

Slide 10

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Я

Физика

(6-сынып)

Астрономия

Тарихи уақыттағы астрономиялық идеялардың дамуын бағалау

Шығыс астрономдарының астрономия ғылымына қосқан үлесін қарастыру

Оқушылар астрономияның даму тарихын зерделейді және аспан денелері туралы ежелгі және ортағасырдағы діни көзқарастардың қателіктерін анықтайды. Астрономия бойынша үйренген білімдерінің негізінде адамдардың астрономияға қызығушылық таныту себептері туралы сыни ойланады.

Құндылық: Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Мақсат

Оқу жаттығулары

Мазмұны

Slide 11

ҚҰНДЫЛЫҚТАРДЫ БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АРҚЫЛЫ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ

Химия

«Маңызды химиялық өндірістер

Маңызды химиялық қоспаларды өндіру үдерістерін және олардың негізін құрайтын химиялық қағидаттарды түсіну

Оқушылар ойын түрінде химиялық компаниялар құрып, химиялық қоспаларды өндірудің тиімді жолдарын талқылайды. Өндірістік жағдайда қолдануға болатын тәсілдерді ұсынған топ жеңімпаз болып саналыды.

География

«Қазақстандағы туризмнің дамуы» тарауы

Бизнес мүмкіндіктерін анықтай алу;

зерттеу жоспарын дайындай алу;

бизнес жоспарды дайындай алу;

жобаны ұсына алу

Оқушылар туризмнің белгілі бір облысын зерттейді, туризм бойынша жоба үшін бизнес жоспар дайындайды және барлық топтар алдында ұсынады. Бизнес жоспарда туризмді дамыту үшін әр түрлі географиялық жерлердің артықшылықтары, сол сияқты дамуға кедергі келтіретін кемшіліктеріне баса назар аударылады

Биология

«Микробиология және биотехника»

Микробиологияның медицинадағы, айылшаруашылығындағы, минералды ресурстарды өндіру өндірісіндегі маңызын анықтау


Ұқсас жұмыстар
Қазақстан халқын біріктіретін жалпыұлттық идеяларды жүзеге асырудағы мектептердің миссиясында
Қазақ тілі Ғаламдық тақырыптардағы Оқушылар Қазіргі заманның жаһандық мәселелері
ТІЛДІҢ ОРТАҚТЫҒЫ
Тұтас түрік елі идеясынан біртұтас Түркістан идеясына дейінгі бабаларымыздың атқарған істері едәуір
Ұлт жоспарын білім саласында іске асыру
МӘҢГІЛІК ЕЛДІҢ БАСТЫ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Күл тегін жазуының қазіргі қазақ тілінің нормасына келтірілген Ғұбайдолла Айдаровтың нұсқасында
Ассамблеяның ХХІ сессиясында
ҚАЗАҚТЫҢ МӘҢГІЛІК ҒҰМЫРЫ ҰРПАҚТЫҢ МӘҢГІЛІК
Ортақ болашағы бар ұлттың қалыптасуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz