Өзін-өзі тану пәнінің негізгі мақсаты




Презентация қосу
ТАҚЫРЫБЫ:

Өзін-өзі тану
пәнінің негізгі
мақсаты
«Өзін-өзі тану»
бағдарламасының
негізгі мақсаты:
Оқушыларға рухани-
адамгершілік құндылықтар
туралы түсінік бере отырып, өз
ойын, сөзі мен ісін адамгершілік
тұрғысынан таңдауға дайын
және жауапты болуға
тәрбиелеу, қоғамға қызмет ету
дағдыларын іс жүзінде дамыту
Біз әрбір адамның ар-
намысын, жағымды
қасиеттері мен
беделін, жоғары
адамгершілік,
этикалық
стандарттары және
рухани
құндылықтарын
бағалайтын қоғам
Н.Ә.Назарбаев
құруымыз керек
Идеяның авторы:
Қ.Р-ның Бірінші Ханымы
Назарбаева Сара
Алпысқызы
«Өзін-өзі тану» пәні «Бөбек» қорының төрайымы С.А.Назарбаеваның
бастамасымен өмірге келіп, 2001-2002 оқу жылында Алматы
қаласындағы балабақшалар мен мектептерде жеке сабақ ретінде
өткізіле бастады

2002-2003 жылдан бастап бұл пәнді Отанымыздың барлық
аймақтарында эксперименталдық алаңдар да жүргізу қолға алынды

2010-2011 оқу жылынан бастап «Өзін-өзі тану» пәні жеке пән ретінде
мектеп бағдарламасына енгізіліп жүргізілуде
«Өзін-өзі тану»
пәнінің басты
мақсаты:
Рухани адамгершілік білім беру, дамыту арқылы
адамның төмендегідей түйінді құзыреттілікте
үйлесімді қалыптасуына ықпал ету;

Өзіне,адамдарға және қоршаған әлемге ізгілікті қарым
қатынас жасау6

Адамдарға қолдан келгенше көмек беру; туыстарына және
жақындарына қамқорлық көрсету
«Өзін-өзі тану» пәнінің басты
міндеттері

Оқушылардың өзін-өзі тануда және
өзін-өзін іске асыруда шығармашылық
қажеттілігін дамыту
Жалпыадамзаттық құндылықтардың
негізін түсінуде әлемдік үйлесіидік
көрініс қалыптастаруға әсер ету
Білім берудегі және өмірдегі
жағдаяттарда адамгершілік мінез-
құлық тәжірбиесін қалыптастыру
Назарларыңызға
рақмет!

Ұқсас жұмыстар
Жеке тұлғаның рухани – адамгершілігін дамыта оқытудың тиімді әдіс - тәсілдері
ӨЗІН - ӨЗІ ТАНУ АДАМ ТАНУ ТУРАЛЫ ҒЫЛЫМДАР ЖҮЙЕСІНДЕ
Өзін –өзі танупәнінің маңызы
Өзін-өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруы
Өзін өзі тану тұлғаның өзін-өзі жүзеге асыруының шарты
ӨЗІН-ӨЗІ ТАНУДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК ЖАЛПЫҒА МІНДЕТТІ СТАНДАРТЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫ
Математика сабағында оқушыларды ұлттық рухта адамгершілікке тәрбиелеу
Өзін­ өзі тану тұлғаның өзін­ өзі жүзеге асыруының шарты ретінде
Рухани - адамгершілік білім беру бағдарламасы
Өзін-өзі танудың философиялық аспектілері
Пәндер