Музыкалық аспаптардың




Презентация қосу
"Өзін-өзі тану"
Бақыт қайда жасырынды
Тақырыбы:

Пән мұғалімі: Сұлтанова Г.Ж

2011 жыл
Күн!
Мен сенен жылу аламын,
Жүрегіме саламын.
Досыма сыйлаймын,
Сәттілік тілеймін!
ОҚУ МАҚСАТЫ:
О5 Мәтін бойынша сұрақтар құрастыра білу:
Мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды
анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру
ӘТН 3 Лексикалық норма:
Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп
мағыналы сөздер, омоним, антоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ:
Оқылым мақсаты бойынша:
Мәтін мазмұнын түсінеді;
нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыра алады.
Әдеби тілдік норма бойынша:
мәтіннен омоним, антоним, синонимдерді анықтайды;
омоним, антоним, синонимдерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай қолданады.
Музыкалық аспаптардың
атауымен топқа бөлу:
1- топ:Домбыра
2- топ: Жетіген
3- топ: Қыл қобыз
4- топ: Сыбызғы
Мағынаны тану:
1.Оқылым : «Өсімдік және музыка»

2. Айтылым: “Менің түсінгенімше”

Дискриптор:

1.Сөйлемнің жинақы оймен жеткізуі
2.Сөйлемге көркемдігіш құралдарды орынды қолдануы
3.«Артық болмас білгенің»

1.Физиология – жануарлар мен өсімдіктер организміндегі тіршілік
үдерісін зерттейтін ғылым.
2.Физиолог – физиология ғылымымен айналысатын маман .
3.Ц итоплазма – жасуша жарғақшасы мен ядро арасын толтырып
тұратын қоймалжың сұйықтық.
4.Шамшат – ыстық жақта өсетін, сүрегі берік, ірі ағаш (орысшасы бук)
4.Жазылымалды жұмыс. Топтық тапсырма:
Мына бір шумақ өлеңнен синоним , омоним және антоним және
көп мағыналы бола алатын сөздерді тауып көрейік.
Құлақтан кіріп бойды алар,
Жақсы ән мен тәтті күй.
Көңілге түрлі ой салар,
Әнді сүйсең менше сүй.

Дискриптор:

Өлеңнен синоним , омоним , антоним сөздерді анықтай алады.
Өлеңнен синоним , омоним , антоним және көп мағыналы сөздерді анықтап,
түсінік береді
ӘТН3 Лексикалық норма: “Сөздің тура және ауыспалы мағынасы”

1.Елбасы: «Қазақстан-2050» бағдарламасында болашақ өркениетті Қазақ-
станның барыстары білімді, өнерлі, сауатты болуы керек екендігін
айтады.
2.Оқушылар, бауырсақ ормандағы ең айлакер, қу түлкіге кез болыпты.
Немересін осы түлкінің қолына түсірмей, аман-есен атай мен әжейдің
қолына тапсырайық.
6.Жазылым:
Оқулықтағы 2- тапсырма: (Жеке жұмыс)
Қою қаріппен берілген сөздердің тура және ауыспалы мағынасын
анықтаңдар.

Дискриптор:

1. Мәтіндегі сөздердің тура мағынасын анықтай алады

2. Сөздердің ауыспалы мағынасын анықтай алады
7. «Тапқыр болсаң, тауып көр». (Жұптық жұмыс)
Берілген тіркестерден сөздің тура және ауыспалы мағынасын анықтап көр:
•1.Тәтті ұйқы, тәтті қиял, тәтті алма.
•2.Ашық аспан, ашық әңгіме, ашық мінез.
•3.Иненің көзі, байлықтың көзі, адамның көзі.
•4.Өткір ой, өткір мінез, өткір пышақ.
•5.Алыс арман, алыс туыс, алыс жер.

Дискриптор:

Тіркескен сөздің тура және ауыспалы мағынасын анықтай алады
Сөздің тура және ауыспалы мағынасын анықтай алады, түсінік береді


ТЫҢДАЛЫМ:
Ж. Айжанованың орындауындағы «Қобызым» әнін тыңдап, қобыздың қалай жасалғанын
анықтаңдар.

Дискриптор:
-СӨЙЛЕУ ДАҒДЫСЫ ҚАЛЫПТАСҚАН
-СӨЙЛЕУ ДАҒДЫСЫ ҚАЛЫПТАСҚАН, ҚОБЫЗДЫҢ ҚАЛАЙ ЖАСАЛАТЫНЫН АЙТА АЛАДЫ
Сабаққа кері байланыс:“Бір минуттық
эссе” жазу.
1. Сіздіңше бүгінгі оқып білгеніңіздің ішіндегі сіз
үшін ең маңыздысы не болды?
2. Қай жұмыс есіңізде қалды?
3. Сіз үшін қиындық тудырған сұрақ?
Үйге тапсырма:
5- тапсырма
Өзін- өзі бағалау:
«Алма ағашы»

Ұқсас жұмыстар
Баланың музыкалық аспапта ойнауы - қызмет түрі
Қазақ музыка аспаптарының түрлері
Қазақтың музыкалық аспаптары
Музыкалық аспаптар сататын «Музыка әлемі» дүкенін ашу бизнес-жопары
Үрмелі асбаптары
Қазақтың ұлттық аспаптары туралы
Әбу Насыр әл-Фараби жайлы
Музыкалар үйі
Қазақ халқының ұлттық аспаптары
Қазақтың ұлттық аспаптары
Пәндер