Тестті құру технологиясы мен бейімдеу




Презентация қосу
Тестті құру технологиясы
мен бейімдеу.

Қабылдаған:
Искакова.П.К
Орындаған:
Нaрзуллаева.Э.Б
Жоспар
1. Кіріспе
2. Тест дегеніміз не?
3. Тест құрастырудың негізгі этаптары.
4. Тесттің көркемділігі.
5. Шет мемлекеттер тестінің дамуы.
6. Қорытынды.
Кіріспе
Біз бұл бөлімде тесттің нормалары мен
оның репрезентативтілігі, тесті
құрастырудың негізгі этаптары ,шет
елдердегі тесттер жөнінде
мағлұматалатын боламыз.
Тест дегеніміз не?
Тест – бұл психологтың ең маңызды құралы, сол арқылы ол диагностикалық
тапсырмаларды шешеді. Тесттің түрлері өте көп. Олар негізінен бірнеше топтарға
біріктіріледі.
1.Тестілеудің пәні бойынша – тесттер интеллектуалдық, тұлғалық және тұлға
аралық болып бөлінеді.
2.Тестілеуде қолданылатын тапсырмалардың ерекшеліктеріне байланысты –
практикалық тапсырмалар, вербалды тапсырмалар және бейнелік тапсырмалар
болып бөлінеді.
3.Тест материалына байланысты – бланкалы тест және аппаратуралық тест.
4.Ал бағалау, объектісі бойынша – процессуалдық тесттер, жетістікті анықтауға
арналған тесттер. Сондай-ақ жағдай мен қасиеттерді анықтауға арналған
тесттер болып бөлінеді.
Интеллектуалдық тесттер – адамның ақыл-ой дамуының қабылдау, қиял, ес, зейін
сөйлеу сияқты танымдық процестерді зерттеуге арналған.
Тұлғалық тесттер – жеке адамның бірсыдырғы тұрақты ерекшеліктерін, яғни,
қабілетін темпераментін, мінез-құлқын, эмоциясын, мотивациясын анықтауға
арналған тесттер.
Тұлғааралық тест – әртүрлі әлеуметтік топтардағы адамдардың өзара қарым-
қатынасын бағалауға арналған.
Тест құрастырудың негізгі этаптары.
Тестті құрмас бұрын оның не үшін керек
екенін білу керек. Сұраққа толық жауап
жұмысқа қажетті жағдай. Сондықтан
алғашқы қадам болашақ тесттің
құрылымдық мақсатына байланысты
болады. Содан кейін болашақ тесттің
спецификасына көңіл аудару қажет.
Болашақ сұрақтар спецификасы.
манифестац Құрамды бөлік
ия
Тесттің көркемділігі
Тестті қолданушылардың өзімізге белгілі тесттердің көркемділігі
көрсетілген әдістерден мұның қаншалықты маңызды екеніне
байланысты. Мұның құрамы түсінікті, маңызды, айқын болуы
керек.Мұнда жауаптың қалай жазылуы керектігін білуіміз керек. Мұнда
толық мәліметтер жинақталған, қажетінше тесттің көркемдеушісі өзінің
жасауы бойынша ең қажетті деп табылатын ақпаратты тікелей
тексерушіге хабарлайды.мысалы,
«тезірек жауап беруге тырысыңыз, қаншалықты қолайлы болса» не
барынша өзіңіздің сұрағыңызды өте шын жүрекпен айту парыз, бұл сіз
үшін де, біз үшін де, сіздің қамыңыз үшін көмек беруіміз үшін қажет.
Ерекше ақпараттарды құрама толықтырулар барысында тұрақты
жоспарлауымыз қажет.
Тексттегі үдемелерде қабылдау үшін мынадай талаптар қойылады.
1) Әрбір жаттығу нөмірленуі керек.
2) Әрбір жолақ әрбір бетте өте қысқа 10-12 сөзден тұруы керек.
3) Барлық жаттығулар көлденең жолақта жоғары-төмен сол бетте
белгіленеді.
4) Әрбір нұсқалық жауаптар әрбір нұсқаумен, жаттығумен үйлесімділік
табуы қажет.
Шет мемлекеттер тестінің дамуы.
белгілі бір диагностикалық тапсырманың анықталуы
үшін ұсынылып отырған тест мәліметтері минимум
түрде мыналардан тұру керек.
* өлшеуіш құрал мазмұнының әр бөлігінің сипатталуы.
* өткізілген және алынған нәтижелер туралы
мағлұматтар.
* Шек сипаты.
* Нақты сенімділігі (беріктігі) туралы.
* Нақты әдептілікке сайлығы.
СНГ-де пайдаланылып жүрген шет ел тестілерінің
көпшілігі бұл
талаптарға сай келмейді.
Айзенк тесті
1 Көп жағдайларда мен өзіме сенімсізбін
2 Кейде шешімін табуға болатын жағдайлар негізсіз сияқты болып көрінеді
3 Көп жағдайларда нақты шешімдерді өзім қабылдаймын
4 Әдеттерімді өзгерту қиын
5 Болмайтын нәрселер үшін жиі қызарамын
6 Сәтсіздіктер мені қатты ренжітеді, ерік-жігерімді әлсіретеді
7 Кей кездері әңгіме барысында серіктесімнің әңгімесіне кедергі келтіремін
8 Менің бір істен екінші іске ауысуым қиын
9 Түнде ұйықтап жатып жиі оянамын
10 Ірі сәтсіздіктерде, тек өзімді кінәлі сезінемін
11 Мені ренжіту оңай
12 Өмірімдегі өзгерістерге өте сақпын
13 Уайымға жеңіл түсемін
14 Бақытсыздық пен сәтсіздіктер мені ешнәрсеге үйретпейді
15 Менің басқаларға жиі ескерту жасауыма тура келеді
16 Пікірталас барысында мені қайта сендіру қиын
17 Мені қиялдағы сәтсіздіктердің өзі мазасыздандырады
18 Пайдасы жоқ деп есептей отырып, күресуден жиі бас тартамын
19 Айналамдағылар алдында беделді болғым келеді
20 Кейде ойлауға тұрмайтын ойлар көп мазалайды
21 Мен өмірдегі қиындықтардан қорқамын
22 Кейде өзімді қорғаусыз сезінемін
23 Кез-келген істе азға қанағаттанбаймын
24 Мен айналамдағылармен қарым-қатынасқа жеңіл түсемін
25 Мен өз кемшіліктерімді жиі талдап отырамын
26 Кейде ғана көңілді жағдайда боламын
27 Ашу үстінде өз-өзімді ұстау мен үшін өте қиын
28 Өмірімдегі күтпеген өзгерістерді қатты уайымдаймын
29 Мені сендіру өте оңай
30 Қиын жағдайларда абыржып қаламын
31 Бағынғаннан гөрі басқаруды қалаймын
32 Кейде еш нәрседен қайтпайтынымды көрсетемін
33 Мені денсаулық жағдайым мазалайды
34 Кейде қиын сәттерде өзімді балаша ұстаймын
35 Менің ым – ишарам тіке, дөрекі
36 Мен еш нәрсеге қарамастан тәуекелге барамын
37 Күткенді ұнатпаймын және қиналамын
38 Менің ойымша, мен ешқашан өз кемшіліктерімді түзей алмаймын
39 Мен кекшілмін
40 Мені жоспардағы кейбір өзгерістердің өзі ренжітеді
Егер тұжырым сізге сәйкес болса, 2 санын шеңбермен қоршаңыз, егер толық
сәйкес болмаса 1 санын, тіпті сәйкес болмаса – 0 санын белгілеңіз.
Кілт

Қобалжу шкаласы
1,5,9,13,17,21,25,29,33,37
Фрустрация шкаласы
2,6,10,14,18,22,26,30,34,38
Агрессия шкаласы
3,7,11,15,19,23,27,31,35,39,
Регидтілік шкаласы
4,8,12,16,20,24,28,32,36,40,

Нәтижелерді өңдеу барысында кілтпен сәйкес келген 1 және 2 жауаптар саны анықталады. Кілтпен сәйкес келген 2
жауабы үшін 2 ұпай беріледі, 1 жауабы үшін –1 ұпай беріледі. Содан кейін әр шкала бойынша қосынды шығарылады. Әрбір
шкала бойынша орташа ұпай -10. Одан жоғары болуы тұлға құрылымында сол қасиеттің басымдылығын көрсетеді.
Сауалнама бойынша зерттелетін қасиеттер сипаты:
Жекедаралық қобалжу - индивидтің үрейді уайымдауға бейімділігі
Фрустрация - шынайы немесе қиялдағы кедергілер салдарынан пайда болатын, мақсатқа жетуге кедергі болатын
психикалық күй.
Агрессия - жоғары психологиялық белсенділік, басқа адамдарға қатысты күш көрсете отырып лидерлікке ұмтылу.
Ригидтілік-жоспарланған істі өзгертудегі қиындық
Қорытынды
Қорытындылай келе түсінгенім
психологиялық тестті жасау бұл әркімнің
қолынан келе беретін іс емес. Тек білікті
мамандардың қолына табыстауымыз керек.
Өйткені психодиагностикада
психологиялық тесттің орны маңызды.
Назарларыңызға
рахмет

Ұқсас жұмыстар
Қазақстан республикасының білім беру бағдарламалары
Педагогикалық технология анықтамалары
Инновациялық технологиялар
Өкпе туберкулезінің диагностикасында қолданылатын заманауи әдістер
Әлеуметтік бейімдеу және тұлғалық қолдау технологиясы
Мектепке дейінгі ұйымда оқыту технологиялар
ӘЛЕУМЕТТІК-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ БІЛІМБЕРУ ҮДЕРІСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ОТАНДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ӘЛЕУМЕТТІК СИПАТЫНА ТАЛДАУ
Scorm пакеті мысалы
ОҚУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН БЕЙІМДЕУ
Сабақтың тақырыбы. Сабақтың әдісі
Пәндер