Оқушылардың өзін-өзі тануы мен мамандық таңдау дағдыларын дамыту жобасы


Slide 1

“Жоба тап, жол көрсет,

Келешек қамы үшін”

Ш. Құдайбердиев

Slide 2

Ш. Тұржанов атындағы орталау мектебі

Мектеп психологы:

Қабиева Тілекші

"Болашаққа жол"

жобасы

Slide 3

Мақсаты:

Оқушылардың өзін-өзі танып, өзін-өзі тәрбиелей білуіне және мамандық таңдауда дұрыс шешім қабылдауына көмектесу

Slide 4

Міндеті:

Өзін-өзі тәрбиелеуіне жол ашу;

Танымдық белсенділігін арттыру;

Өзінің кәсіби дамуын жобалай білетін қабілетін дамыту;

Ой- өрісін кеңейту;

Slide 5

Жоба бөлімдері:

I. «Мен қандаймын?»

II. «Мен мамандықтар әлеміндемін»

III. «Мен таңдаған мамандық»

IV. «Менің жетістігім»

Slide 6

Халық даналығы

“Өмірді тану- өзіңді

танудан басталады”

Slide 7

I. Мен қандаймын?

Оқушылардың қабілеттерін, жеке қасиеттерін, икемділіктерін анықтай алуына, түзетуді қажет ететін кемшіліктерін дер кезінде көруіне көмектеседі.

Slide 8

“Өзіңді- өзің “Мен өзімді

бағала”, не үшін білуім

“Алақан” керек?”

т. б тренингтерін

жүргізуге болады.

Slide 9

II. «Мен мамандықтар әлеміндемін»

Оқушылар мамандықтар әлеміне

саяхат жасайды.

“Мамандықтар әлемі”, “Кім болам?”,

“Мамандығым-мақтанышым”

тақырыптарда сынып сағаты, жаттығулар,

іскерлік ойындар, кездесулер ұйымдастырылады.

Slide 10

Мамандық типтері: (Е. А. Климов)

“Адам- табиғат” (Ботаник, мал дәрігері, )

“Адам- техника” (жүргізуші, инженер, слесарь)

“Адам- адам” (психолог, дәрігер, режиссер)

“Адам- белгілі жүйе” (библиотекарь, программист)

“Адам- көркем бейне” (актер, суретші, дизайнер)

Slide 11

III. «Мен таңдаған мамандық»

Оқушылар таңдаған мамандықтарының қыр-сыры, яғни қызықты қырлары мен қиындығы, бұл мамандыққа оқушының икемділігі анықталады, мамандық таңдау бағыты салмақталады.

Slide 12

IV. «Менің жетістігім»

Оқушылар өзі таңдаған мамандыққа сәйкес тереңірек білім білім алуға мүмкіндік алады; өзін-өзі дамыта.

Slide 13

Күтілетін нәтижелер:

Өзі- өзі бағалау, талдау дағдысы артады;

Өзінің қызығушылығын, икемділігін, болшағын сезінеді;

Болашағына жауакершілігі артады;

Алдына мақсат қоюға дағдыланады;

Өзінің қабілеті мен икемділігіне қарай білім алуға қолы жетеді;

Slide 14

“Болашаққа жол” жобасы алдына

ауқымды мақсат қойып, сол

мақсатқа жетуге жетелейтін,

ішкі сезімін оятып, өзін-өзі

тәрбиелеуге бағыттайды, болашақ мамандыққа дайындық жасауға

мүмкіндік береді.

Slide 15

Зейін қойып

тыңдағандарыңызға

рахмет!


Ұқсас жұмыстар
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы: теориядан практикаға
Оқуды үйрету: метатану және өзін-өзі реттеу дағдыларын дамыту
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және өзін-өзі жетілдіру
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы және өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзін-өзі дамуы: этика және тәрбиелік мониторинг
Мұғалімнің кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы: шығармашылық құзыреттері және дарынды оқушыларды дамыту
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен өзіндік дамуы: теориясы мен әдістемесі
Педагогтың кәсіби өзін-өзі тануы мен үздіксіз кәсіби дамуы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz