Автокөлік өндірісі



Абай атындағы ҚазҰПУ
Тақырып: Автокөлік өндірісі
Сорбонна - Казахстан
Есеп және Аудит (2 курс)
Орындаған: Садинова Тогжан
Тексерген: Кальменов Б. Т

Жоспар
Көлік
Алғашқы шығарылған көліктердің бірі
Машина жасау саласындағы ірі өндірістер
Германия еліндегі автокөлік өндірісі
Жапония еліндегі автокөлік өндірісі
Қытай еліндегі автокөлік өндірісі

Көлік - экономиканың «қан жүргізетін» жүйесі. Көліктің негізгі міндеті - жүк пен жолаушы тасымалдау. Көлік-экономиканың қалыпты жұмыс істеуінің негізі. Ол өндіріс процесін қамтамасыз етіп, кәсіпорындарды, салалар мен аймақтарды байланыстырады, сыртқы сауда жүктерін тасымалдап, халыққа қызмет көрсетеді. Көлікті онсыз өмір сүре алмайтын «шаруашылық ағзасының қан тамыр жүйесі» деп те атайды. Сондықтан жоғары дамыған, тұрақты жұмыс істейтін көлік жүйесін қалыптастыру - елдің өсіп-өркендеуінің негізгі жағдайларының бірі.

1892 жылы Генри Форд (АҚШ) өзі жүретін автомобиль жасап шығарғаннан кейін көліктің осы түрін өнеркәсіптік тәсілмен шығару Еуропа елдерінде тез дамыды. Франция, Англия, Швеция, Италия, Германия, Ресейде автомобиль жасайтын арнаулы кәсіпорындар көбейді. Автомобиль өнеркәсібіІн өркендетуде өндірістің желілік әдісін кеңінен қолданған АҚШ алға шықты. 1900 жылы мұнда 4192 автомобиль жасалды. Францияда 1895 жылы құрылған “Рено”, 1896 жылы құрылған “Пежо автомобиль” монополиялары аз уақыттың ішінде жылына екі мың автомобиль шығара алатын дәрежеге жетті. Автомобиль зауыттарында жүк және жолаушылар таситын автомобильдер, сұйық заттар (бензин, май т. б. ) тасуға арналған автоцистерналар, автокүймелер (автофургондар), сусымалы және жабысқақ жүктерді таситын автоқотарғыштар, тіркемелер, жартылай тіркемелі сүйреткіштер, цемент, мал, мал азығын таситын арнайы қораптары бар автомобильдер, тез бұзылатын жүктерді таситын рефрижераторлар т. б. шығаратын болды. Автомобиль өндірісі бензин, керосин, металл, бояуларды көп талап еткендіктен Автомобиль өнеркәсібі мұнай, химия, металлургия өнеркәсібінің өркендеуіне жол ашты.

Машина жасау саласында дүниежүзіндегі аса ірі "Дженерал Моторс", "Форд Мотор", (АҚШ), "Мицуи", "Мицубиси", "Тойота Мотор" (Жапония) ұлтаралық бірлестіктері жұмыс істейді.

Германия еліндегі автокөлік өндірісі
Германия экономикасында жетекші орынды иемденетін автомобиль өнеркәсібі. Жылына есептегенде 6 миллионға жуық автомобиль шығарылады. Бұл еуропалық автомобиль өндірісінің 35, 6 % -ын құрайды. 1950-ші жылдардың ортасынан бастап Германия еуропалық автокөлік өндірісінде көш бастап тұр және қазір Қытай, Жапония және АҚШ-тан артта қалып, әлемде 4-ші орында.
2017 жылғы статистика бойынша Германияда экспортталған автомобильдер мен олардың қосалқы бөлшектерінің жалпы құны 234, 4 млрд. еуроны құрады.


Жапония еліндегі автокөлік өндірісі
Жапондық автомобиль өнеркәсібі - әлемдегі ең танымал өндірістердің бірі. Toyota, Honda, Daihatsu, Nissan, Suzuki, Mazda, Mitsubishi, Subaru, Isuzu, Kawasaki, Yamaha және Mitsuoka сияқты жапондық автомобиль өндіретін бірқатар ірі компаниялар жатады.
2008 жылы Жапония әлемдегі ең ірі автоөндіруші болды, бірақ 2009 жылдан бастап Қытайдан кейін көш бастап тұр.

Жапондық автокөлік орталықтары
Халықаралық нарықта жұмыс істейтін жетекші жапондық компаниялар - Mazda (Hiroshima), Honda (Токио), Toyota, Nissan (Йокогама), Suzuki (Hamamatsu), Mitsubishi (Hamamatsu) және басқалары.


2016-2017 жылы Еуропада ең көп сатылған көліктердің тізімі
Марка
2017 год, шт.
2016 год, шт.
Volkswagen
1 694 832
1 714 646
Ford
1 048 526
1 056 115
Opel
941 269
991 172
Mercedes-Benz
908 107
845 178
BMW
824 534
820 505
Audi
823 844
830 364
Skoda
700 719
663 467
Toyota
677 796
600 993
Nissan
562 356
550 510
Hyundai
516 110
502 773

Қытай еліндегі автокөлік өндірісі
Қытайдың автомобиль өнеркәсібі жарты ғасырдан астам тарихы бар. 90-шы жылдардың басынан бастап ол өте тез дамып келеді. Қытай қазіргі уақытта автокөлік өнімдерінің толық желісін шығаруға қабілетті. 2006 жылдың қараша айының соңында Қытайда барлығы 6322 автокөлік кәсіпорындары болды .
2009 жылдан бастап Қытай әлемдегі ең ірі автокөлік өндіруші ел болып табылады. 2013 және 2014 жылдары Қытай әлемдік автомобиль өнеркәсібі тарихында алғаш рет 20 миллионнан астам автомобиль өндірді.

Қытай еліндегі әр жыл ішінде автомобиль өнімдері
год
Продукция (млн. )
1992
1, 0
1999
1, 2
2000
2, 07
2001
2, 33
2002
3, 25
2003
4, 44
2004
5, 07
2005
5, 71
2006
7, 28
2007
8, 88
год
Продукция (млн. )
2008
9, 35
2009
13, 79
2010
18, 06
2011
18, 42
2012
19, 27
2013
22, 12
2014
23, 72
2015
24, 5
2016
28, 12
2017
29, 02


2009 жылы ең көп автомобиль өндіргендер.
Volkswagen
Toyota
Ford
4, 4 млн дана
өндірілді
4 млн дана
өндірілді
3, 7 млн дана
өндірілді
General Motors
3, 6 млн дана
өндірілді

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz