МЕНЕДЖМЕНТТЕГІ КОММУНИКАЦИЯ


Slide 1 Slide 2

Коммуникация-қарым-қатынас, екі және

одан да көп адамдардың өзара түсінісуге негізделген байланысы: бір бірінен ақпарат, мәліметтер алмасуы.

Коммуникация-басшылық етудің байланыстырушы процесі болып саналады.

Slide 3

Коммуникация процесі

Коммуникациялық процесс-бұл екі немесе одан да көп

адамдар арасындағы мәлімет алмасу, әрі оның негізгі

мақсаты мәліметтің түсінікті болуын қамтамасыз ету.

Сонымен қатар күрделі процесс және де оны жақсы

түсіну үшін процесс сатыларын білу қажет.

Slide 4

Мәлімет алмасу процесінің элементтері мыналар болып табылады:

Slide 5

Мәлімет алмасу процесінің моделі

Жөнелтуші

Тұжырым-

дайды не-

месе жөн-

детеді

Кодтайды

каналды

таңдайды

Хабарлау

Канал ар-

қылы бе-

реді

Алушы

Декодтау

Идеяның

түсінік-

тілігі

Slide 6

Қарым-қатынас кедергісі және оны жою әдістері

Басшы өз уақытының көпшілік бөлігін әңгіме, кеңес өткізуге, тікелей байланыс орнатуға, мәлімет алмасуға жұмсайды. Осыған орай жеке адамдар арасындағы коммуникацияда қандай кедергілер бо-

латындығын білудің айрықша маңызы бар.

Бірінші қабылдауға-түсініп, ұғынуға қатысты кедергілер.

Екіншіден, байланысқа қатыса отырып және символдарды пайдаланып, мәліметтер алмасады, әрі оны түсінуге тырысады да, мұндайда сөз символын, дене қимылы мен мәліметтерді қолданады.

Үшіншіден, вербалсыз(латынша вербалис-ауызша, сөздей деген мағынаны білдіреді) кедеогілер.

Төртіншіден, нашар кері байланыс.

Бесіншіден, тыңдай білмеу.

Slide 7

Жеке адамдар арасындағы қар- ым қатынас тиімділігін арттыру үшін мынадай жайттар ұсынылады:

Slide 8

Эмпатия-бұл басқа адамның сезіміне көңіл аудару, әрі өзара пікірлескенде, хабар алмасқанда қолдау, көңілді әңгімелесу.

Семантика-сөзді және айтылған сөз мәнін пайдалану әдісін зерттейді.

Синтактика-хабарды қайта өңдеумен жеткізу құралдарының өткізу қабілетімен табиғи кедергілерді жою тұрғысынан зерттейді.

Прогматика-хабардың құндылығы мен тиімділігін зерттейді.

Эмпатия- бұл басқа адамның сезімінекөңіл аудару,

әрі өзара пікірлескенде, хабар

алмасқанда қолдау, көңілді әңгімелесу.

Семантика-сөзді және айтылған сөз мәнін

пайдалану әдісін зерттейді.

Синтактика-хабарды қайта өңдеумен жеткізу

құралдарының өткізу қабілетімен

табиғи кедергілерді жою тұрғысынан

зерттейді.

Прогматика-хабардың құндылығы

мен тиімділігін зерттейді.

Slide 9

Вербалсыз қатынас құралдары

Сезімнің (эмоцияның) «дене тіліне» ауысуы

Әңгімелесушінің көңіл күйі

Жан сезіміндегі жайдарлылық

Қауіп - қатер сезімі

Қорғану сезімі

Жақындауға ықыластану

Қол үзуге тырысу

Жабырқауы, мұңаюы

Ұстамсыздық, менмендік таныту

Дене қимылы

Денесін бос ұстауы, қолы мен аяқ-

тары айқаспаған

Қолы жоғары көтерілген

«Күресу қалпында тұру»,

қол, аяқтары айқасқан

Денесі еңкейген

Әңгімелесуші шегініп отырады,

бұрылып кетеді

Әңгімелесуші селқос болады,

басын төмен қаратады.

Басын тік ұстайды, кейдесін

кереді, шалқаяды.

Slide 10

Вербалсыз қатынас


Ұқсас жұмыстар
Жіберілетін ақпарат блогы
Коммуникация мақсаттары
Менеджменттегі коммуникация туралы
Менеджментті ақпаратпен қамтамасыз ету. Менеджменттегі коммуникация
Менеджменттегі келіспеушілік туралы
БАСҚАРУ ӘДІСТЕРІ БАСҚАРУ ЖҮЙЕСІ
Менеджмент психологиясындағы қабылдау процесінің ерекшеліктері
Менеджердің жауапкершілігі
Менеджер жауапкершілігі
Менеджменттегі келіспеушілік жайлы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz