Жалпы педагогика: оқыту теориясы, дидактика және қазіргі сабақ формалары


Slide 1

Жалпы педагогика

Сағат саны: 45

Slide 2

СӨЖ №3

Оқыту теориясы

Проблемалық сұрақтар

Білім беру технологиясы

Біртұтас педагогикалық процесте оқыту

Қазіргі кездегі сабақ. Оқушылардың танымдық белсенділігін арттырудың жолдары

Slide 3

Жұмыстың түрлері:

Бұл проблемалық сұрақтар бойынша дөңгелек үстел, Эссе, презентация даярлау

Орындалатын жұмысқа әдістемелік кеңес

Эссе (фр. “essai” - байқап көру, мүмкіндік, очерк) - очерк, шығарма, белгілі бір тақырыпқа қатысты ой. Рефераттан айырмашлығы, эсседе автордың жеке ойы, белгілі бір тақырыпқа қатысты көзқарасы беріледі. Бұл философиялық, тарихи - биографиялық, публицистикалық, әдеби және сыни, ғылыми - танымдық мінезге ие бір нәрсе туралы жаңа, субъективті өңделген сөз. Студентке тиесілі емес барлық аргументтер, идеялар, берілген анықтамалар автордың нұсқауына сүйену арқылы беріледі. Эссеге қолданылған әдебиеттер тізімі мен нұсқаулар міндетті түрде болу керек. . Эссенің көлемі 3-5 беттен тұрады. Эссе жаныры шығармашылық еркіндікке жол ашады. Ол кез-келген тақырыпқа, кез-келген стилде жазылуы мүмкін, себебі эссе - сіздің естіген, оқыған, көрген жайттарыңыз туралы ой топшылауыңыз. Бірінші кезекте эссе - автордың даралығы, оның ойлары, сезімі, дүниеге көзқарасы. Бұл шығармашылықтың басты шарты. Бірақ шығармашылық еркіндікке қарамастан эссе жанырында жазу оңай емес, себебі дәстүрлі түпнұсқадғы материалды табу оңайға түспейді. Эссені бағалауда назарға алынатын факторлар:кіріспе мен жұмыстың қорытындысын құрастыра білу.

Slide 4

Лекцияның тезисі

Дидактика пәні, оның негізгі категориялары. Оқытудың педагогикалық психологиялық және әдіснамалық негіздері. Оқыту процесі оның мәні, мақсаты және міндеттері. Оқытудың ерекшеліктері, қызметі, құрылымы. Оқытуды ізгілендіру. Оқу жұмысын ұйымдастырудың қазіргі формалары, оларға сипаттама. Оқыту процесін жетілдірудегі әртүрлі көзқарастар және оларға сипаттама. Негізгі ұғымдар: дидиактика, дидиактиканың негізгі категориялары, педагогикалық технология, оқыту процесі, құрылымы, оқытудың заңдылықтары мен принциптері, сынып сабақ бейдәстүрлі сабақ.

Slide 5

Глоссарий

Дидактика - оқыту, білім беру, олардың мақсаты, мазмұны, әдістері, құралдары және ұйымдастыру туралы ғылым.

Педагогикалық процесс - педагог пен тәрбиеленушілердің арасындағы білімдік, тәрбиелік және дамытушылық міндетті шешуге бағытталған, арнайы ұйымдастырылған іс-әрекет.

Оқыту - Оқытушы мен оқушының арасындағы мақсатқа бағытталған іс-әрекет.

Slide 6

Ұсынылатын әдебиеттер

Педагогика Р. М. Қоянбаев; Ж. Б. Қоянбаев; - Астана: Л. Н. Гумилев атындағы ЕАУ, 1998 ж

Педагогика лекциялар курсы, Алматы 1991 ж

Подласый. И. П. Педагогика. Жаңа курс : Оқулық Алматы 2006 ж

Педагогика Абай атындағы ҚазҰПУ, Алматы 2003ж

С. Әбенбаев және т. б. Педагогика - Астана 2005 ж

Slide 7

Өзін-өзі бағалау

Мен істей аламын Мен білемін

Slide 8

Мұғалімнің аты жөні: Жалғасова Шолпан Абиловна

24. 11-28. 11

14 - 00

Жаңа оқу корпусы 702-ші аудитория


Ұқсас жұмыстар
Дидактика: оқыту теориясы, заңдылықтары, қағидалары және формалары
Дидактика және оқыту теориясы: заңдылықтары, компоненттері мен әдістері
Дидактика: оқыту теориясы, қағидалары және қазақ педагогикасындағы қалыптасуы
Дидактика: оқыту мен білім берудің теориясы, әдістемелері және тарихи дамуы
Дидактика және оқыту теориясы: сабақтың типтері мен құрылымы
Дидактика: теориясы, зерттеу пәні, мақсаттары мен әдістері
Дидактика: мақсаты, міндеттері, пәні және оқыту әдістерінің классификациясы
Педагогикалық ғылым жүйесіндегі дидактика: теориясы, міндеттері және тарихи-әдістемелік негіздері
Дидактика: теориялық негіздері, негізгі категориялары және оқыту үдерісінің мақсаттары мен міндеттері
Дидактика және оқыту үдерісінің мәні, ерекшеліктері мен қызметтері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz