Қоңыр қозы



Қарағанды облысы, Абай ауданы, Топар кенті Абай атындағы мектептің бастауыш сынып мұғалімі:Құрманхан Гүлбәршін

Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру
Өнеріміз өрге жүзер өнерде,
Білімдіміз ойда оқу біздерде.
Мақсатымыз өнерлі боп жақсы оқу,
Өнер, білім тең таразы біздерге

Үй тапсырмасы
Өткенге шолу
“Ой қозғау”
АКТ-ны қолдану
Шоқан Уалиханов (1835-1865)
Туған жері: Қостанай облысы
Сарыкөл ауданындағы Күнтимес
ордасы
Қызметі: шығыстанушы, тарихшы, фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. Үй тапсырмасын сұрау
II. Ой тастау
III. Қызығушылықты ояту
IV. Мағынаны тану
1. Сергіту сәті
2. Ой қозғау
V. Бағалау
VI. Кері байланыс. Үй тапсырмасы

“Ой тастау”



Мақсаты:
Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды
Оқыту нәтижелері:
Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады
Сөйлеу мәнерін, өз ойларын жазбаша және ауызша түрде жеткізе біледі

Ой шақыру
Мұхтар Әуезов
(1897 - 1961)
Ұлы жазушы, драматург, ғұлама ғалым, педагог, қоғам қайраткері
Топқа бөлу
1-құлыншақтар
2-ботақандар
3-бұзауқандар
4-қошақандар

Мағынаны тану
Мәтінмен жұмыс
“Құлыншақтар” тобы.
121 б. Көктем . . . 123 б. . . . түсірді.
“Ботақандар” тобы.
123 б. Киіз үйден . . . 123 б. . . . Мағауияға.
“Қошақандар” тобы .
123 б. Бұрын . . . 124 б. . . . басты.
“Бұзауқандар“ тобы.
124 б. Жиналғандар . . . 125 б. . . . ашты.

Сөздік жұмысы
Тастүлек - төрт жастағы бүркіт.
Қаусырыну - киімнің екі бойын бір- біріне айқастыра қымтау.
Мініс ат - мінуге жарайтын ат.
Желбегей - жеңін кимей, жамыла салған
сырт киім.

Топ оқушылары: Шағын эссе жазып оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.

“Құлыншақтар” тобы.
Мәтін бойынша сурет сал
“Ботақандар” тобы.
Бала Мұхтарға сипаттама бер
“Қошақандар” тобы .
Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр
Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан
“Бұзауқандар“ тобы.
Мақал-мәтелдерді жалғастыр
1. Еңбек етсең ерінбей, . . .
2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, . . .
3. Жақсыдан үйрен, . . .

Қорытынды:

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
”Екі жұлдыз, бір тілек”арқылы өз тілектерін, ұсыныстарын жазады.
Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді, келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге жазып жапсырады.

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау М. Әуезов туралы мәлімет жинау
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz