Қоңыр қозы




Презентация қосу
Қарағанды облысы,Абай
ауданы,Топар кенті Абай
атындағы мектептің бастауыш
сынып мұғалімі:Құрманхан
Гүлбәршін
Сыныпқа жағымды
атмосфера қалыптастыру

• Өнеріміз өрге жүзер өнерде,
• Білімдіміз ойда оқу біздерде.
• Мақсатымыз өнерлі боп жақсы
оқу,
• Өнер, білім тең таразы біздерге
Өткенге шолу
“Ой қозғау”
АКТ-ны қолдану

Үй тапсырмасы
Шоқан Уалиханов (1835-1865)
Туған жері: Қостанай облысы
Сарыкөл ауданындағы Күнтимес
ордасы
Қызметі: шығыстанушы, тарихшы,
фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы
Сабақтың барысы:
• I.Ұйымдастыру кезеңі
• 1.Үй тапсырмасын сұрау
• II.Ой тастау
• III.Қызығушылықты ояту
• IV.Мағынаны тану
• 1.Сергіту сәті
• 2.Ой қозғау
• V.Бағалау
• VI.Кері байланыс. Үй тапсырмасы
“Ой тастау”
Мақсаты:
• Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле
отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды

Оқыту нәтижелері:
Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз
сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады
Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және
ауызша түрде жеткізе біледі
Ой шақыру
Мұхтар Әуезов
(1897 - 1961)
Ұлы жазушы, драматург,
ғұлама ғалым, педагог,
қоғам қайраткері

Топқа бөлу
1-құлыншақтар
2-ботақандар
3-бұзауқандар
4-қошақандар
Мағынаны тану
Мәтінмен жұмыс
• “Құлыншақтар” тобы.
121 б. Көктем ... 123 б. ...түсірді.
• “Ботақандар” тобы.
123 б. Киіз үйден ... 123 б. ...Мағауияға.
• “Қошақандар” тобы .
123 б. Бұрын ... 124 б. ...басты.
• “Бұзауқандар“ тобы.
124 б. Жиналғандар ... 125 б. ...ашты.
Сөздік жұмысы
Тастүлек – төрт жастағы бүркіт.
Қаусырыну – киімнің екі бойын бір-
біріне айқастыра қымтау.
Мініс ат – мінуге жарайтын ат.
Желбегей – жеңін кимей, жамыла салған
сырт киім.
Топ оқушылары: Шағын эссе жазып
оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық
орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.
• “Құлыншақтар” тобы.
Мәтін бойынша сурет сал
• “Ботақандар” тобы.
Бала Мұхтарға сипаттама бер
• “Қошақандар” тобы .
Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр
Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан
• “Бұзауқандар“ тобы.
Мақал-мәтелдерді жалғастыр
1. Еңбек етсең ерінбей, ...
2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, ...
3.Жақсыдан үйрен, ...
Қорытынды:
Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
”Екі жұлдыз ,бір тілек”арқылы өз тілектерін
,ұсыныстарын жазады.
Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді,
келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге
жазып жапсырады.
Үйге тапсырма:

Мәтінді оқу, мазмұндау
М.Әуезов туралы мәлімет жинау

Ұқсас жұмыстар
Қойдың дене бітімі, сыртқы пішіні, ішкі құрылысы, биологиялық және өнімдік ерекшеліктері
Парамфистоматоз, эуритремоз
Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырындағы кейіпкерлер
Парамфистоматоз ауруынын балау, емі, және алдын алу
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырының зерттелуі
Әлем әдебиеті
ВЕТЕРИНАРЛЫҚ - САНИТАРЛЫҚ ШАРАЛАР
Түйнек жемістілер
Саулықтың буаздығының физиологиясы
Қазақ қойы арқар мериносы
Пәндер