Қоңыр қозы


Slide 1

Қарағанды облысы, Абай ауданы, Топар кенті Абай атындағы мектептің бастауыш сынып мұғалімі:Құрманхан Гүлбәршін

Slide 2

Сыныпқа жағымды атмосфера қалыптастыру

Өнеріміз өрге жүзер өнерде,

Білімдіміз ойда оқу біздерде.

Мақсатымыз өнерлі боп жақсы оқу,

Өнер, білім тең таразы біздерге

Slide 3

Үй тапсырмасы

Өткенге шолу

“Ой қозғау”

АКТ-ны қолдану

Шоқан Уалиханов (1835-1865)

Туған жері: Қостанай облысы

Сарыкөл ауданындағы Күнтимес

ордасы

Қызметі: шығыстанушы, тарихшы, фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы

Slide 4

Сабақтың барысы:

I. Ұйымдастыру кезеңі

1. Үй тапсырмасын сұрау

II. Ой тастау

III. Қызығушылықты ояту

IV. Мағынаны тану

1. Сергіту сәті

2. Ой қозғау

V. Бағалау

VI. Кері байланыс. Үй тапсырмасы

Slide 5

“Ой тастау”

Slide 6 Slide 7 Slide 8

Мақсаты:

Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды

Оқыту нәтижелері:

Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,

Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады

Сөйлеу мәнерін, өз ойларын жазбаша және ауызша түрде жеткізе біледі

Slide 9

Ой шақыру

Мұхтар Әуезов

(1897 - 1961)

Ұлы жазушы, драматург, ғұлама ғалым, педагог, қоғам қайраткері

Топқа бөлу

1-құлыншақтар

2-ботақандар

3-бұзауқандар

4-қошақандар

Slide 10

Мағынаны тану

Мәтінмен жұмыс

“Құлыншақтар” тобы.

121 б. Көктем . . . 123 б. . . . түсірді.

“Ботақандар” тобы.

123 б. Киіз үйден . . . 123 б. . . . Мағауияға.

“Қошақандар” тобы .

123 б. Бұрын . . . 124 б. . . . басты.

“Бұзауқандар“ тобы.

124 б. Жиналғандар . . . 125 б. . . . ашты.

Slide 11

Сөздік жұмысы

Тастүлек - төрт жастағы бүркіт.

Қаусырыну - киімнің екі бойын бір- біріне айқастыра қымтау.

Мініс ат - мінуге жарайтын ат.

Желбегей - жеңін кимей, жамыла салған

сырт киім.

Slide 12

Топ оқушылары: Шағын эссе жазып оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.

Slide 13

“Құлыншақтар” тобы.

Мәтін бойынша сурет сал

“Ботақандар” тобы.

Бала Мұхтарға сипаттама бер

“Қошақандар” тобы .

Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр

Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан

“Бұзауқандар“ тобы.

Мақал-мәтелдерді жалғастыр

1. Еңбек етсең ерінбей, . . .

2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, . . .

3. Жақсыдан үйрен, . . .

Slide 14

Қорытынды:

Slide 15

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

”Екі жұлдыз, бір тілек”арқылы өз тілектерін, ұсыныстарын жазады.

Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді, келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге жазып жапсырады.

Slide 16

Үйге тапсырма: Мәтінді оқу, мазмұндау М. Әуезов туралы мәлімет жинау


Ұқсас жұмыстар
Қойдың дене бітімі, сыртқы пішіні, ішкі құрылысы, биологиялық және өнімдік ерекшеліктері
Парамфистоматоз, эуритремоз
Қозы Көрпеш-Баян сұлу жырындағы кейіпкерлер
Парамфистоматоз ауруынын балау, емі, және алдын алу
Қозы Көрпеш - Баян сұлу жырының зерттелуі
Әлем әдебиеті
ВЕТЕРИНАРЛЫҚ - САНИТАРЛЫҚ ШАРАЛАР
Түйнек жемістілер
Саулықтың буаздығының физиологиясы
Қазақ қойы арқар мериносы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz