Қоңыр қозы
Презентация қосу
Қарағанды облысы,Абай
ауданы,Топар кенті Абай
атындағы мектептің бастауыш
сынып мұғалімі:Құрманхан
Гүлбәршін
Сыныпқа жағымды
атмосфера қалыптастыру
• Өнеріміз өрге жүзер өнерде,
• Білімдіміз ойда оқу біздерде.
• Мақсатымыз өнерлі боп жақсы
оқу,
• Өнер, білім тең таразы біздерге
Өткенге шолу
“Ой қозғау”
АКТ-ны қолдану
Үй тапсырмасы
Шоқан Уалиханов (1835-1865)
Туған жері: Қостанай облысы
Сарыкөл ауданындағы Күнтимес
ордасы
Қызметі: шығыстанушы, тарихшы,
фольклоршы, этнограф, географ, ағартушы
Сабақтың барысы:
• I.Ұйымдастыру кезеңі
• 1.Үй тапсырмасын сұрау
• II.Ой тастау
• III.Қызығушылықты ояту
• IV.Мағынаны тану
• 1.Сергіту сәті
• 2.Ой қозғау
• V.Бағалау
• VI.Кері байланыс. Үй тапсырмасы
“Ой тастау”
Мақсаты:
• Мәтіндегі кейіпкердің балалық шағына үңіле
отырып, мәтіннен негізгі ойды анықтайды
Оқыту нәтижелері:
Мәтіннің негізгі идеясын түсініп, нақты өз
сөздерімен баяндайды, сипаттайды, суреттейді,
Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары қалыптасады
Сөйлеу мәнерін,өз ойларын жазбаша және
ауызша түрде жеткізе біледі
Ой шақыру
Мұхтар Әуезов
(1897 - 1961)
Ұлы жазушы, драматург,
ғұлама ғалым, педагог,
қоғам қайраткері
Топқа бөлу
1-құлыншақтар
2-ботақандар
3-бұзауқандар
4-қошақандар
Мағынаны тану
Мәтінмен жұмыс
• “Құлыншақтар” тобы.
121 б. Көктем ... 123 б. ...түсірді.
• “Ботақандар” тобы.
123 б. Киіз үйден ... 123 б. ...Мағауияға.
• “Қошақандар” тобы .
123 б. Бұрын ... 124 б. ...басты.
• “Бұзауқандар“ тобы.
124 б. Жиналғандар ... 125 б. ...ашты.
Сөздік жұмысы
Тастүлек – төрт жастағы бүркіт.
Қаусырыну – киімнің екі бойын бір-
біріне айқастыра қымтау.
Мініс ат – мінуге жарайтын ат.
Желбегей – жеңін кимей, жамыла салған
сырт киім.
Топ оқушылары: Шағын эссе жазып
оны әр топтан бір оқушы шығып “Ыстық
орындық”стратегиясы арқылы оқып беру.
• “Құлыншақтар” тобы.
Мәтін бойынша сурет сал
• “Ботақандар” тобы.
Бала Мұхтарға сипаттама бер
• “Қошақандар” тобы .
Төмендегі тірек сөздер арқылы әңгіме құрастыр
Абай ауылы, Әуез, жазушы, еңбек, данышпан
• “Бұзауқандар“ тобы.
Мақал-мәтелдерді жалғастыр
1. Еңбек етсең ерінбей, ...
2. Жақсының сөзі ақыл шақырады, ...
3.Жақсыдан үйрен, ...
Қорытынды:
Оқушылар өзін-өзі бағалайды.
”Екі жұлдыз ,бір тілек”арқылы өз тілектерін
,ұсыныстарын жазады.
Кері байланысқа сабақта не ұнады, нені түсінбеді,
келесі сабақта не істеу керек екені жайлы стикерге
жазып жапсырады.
Үйге тапсырма:
Мәтінді оқу, мазмұндау
М.Әуезов туралы мәлімет жинау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz