Қонақ үй қызметтерінің ерекшеліктері: өндіріс-пайдалану бөлінуі, сақтау шектеулері және сұраныстың мезгілдік сипаты


Slide 1

Қонақ үй қызметтердің ерекшеліктері

Сұраныстың мезгілдік сипаты

Өндірістік процеске қызметкерлердің қатысуы

Өндіріс және қолдану процестерінің бір уақытта болмауы

Сақтау мерзімінің шектелуі

Қызмет көрсетудің жылдамдығы

Қонақ үй қызметі мен саяхат мақсатының өзара тәуелділігі

Slide 2

Өндіріс және қолдану процестерінің бір уақытта болмауы

Қонақ үй қызметтерінің кейбір түрлері клиенттің болуымен байланысты емес. Мысалы, бөлмені жинап тазалау, оны сатуға дайындау уақыты жағынан клиенттің келуімен сәйкес келмейді. Тамақтандыру қызметтері де осылай: тағамдарды дайындау процесі негізінен клиенттерге көрсетілмейді.

Slide 3

Сақтау мерзімінің шектелуі

Кешенді қонақ үй қызметтерін одан әрі сату үшін бүтіндей сақтауға болмайды. Егер қонақ үй нөмірі бүгінгі күні сатылмаса, оны ертен немесе басқа күндерге қосып қосымша бүгінгі күні үшін сатуға болмайды.

Slide 4

Қызмет көрсетудің жылдамдығы

Қонақ үй мекемелерінің өзіндік ерекшелігі - қызмет көрсету проблемаларын жылдам шешу. Мысалға, Токио қаласының қонақ үйлері келген қонақтарға 45 секундттың ішінде қызмет көрсетеді. Көптеген қонақ үйлерде бұл уақыт 10-15 минутқа созылады.

Slide 5

Өндірістік процеске қызметкерлердің қатысуы

Қонақ үй қызметтерінің маңызды ерекшелігінің бірі, оны өндірістік автоматты машиналармен істейтін қызметтерден айыратын, ол барлық адамдардың өндірістік процеске қатысуы. Бірақ, машинаға қарағанда адам бір қызметті бірдей біртекті көрсете алмайды (көңіл күйіне байланысты) . Сондықтан қонақ үй мекемелерінде көрсетілетін қызметтің стандарттары жасалынады - клиенттерге міндетті көрсетілетін ережелердің кешені, ол барлық белгіленген өндірістік операциялардың сапа деңгейін кепілдейді.

Slide 6

Мысалға:

-ақпарат алу үшін немесе бронь жасау үшін телефон қоңырауны жауаптың уақыты 15-30 с. болуы шарт;

-орналыстыру кезінде қызмет көрсету уақыт - 5-15 минут;

-нақты бір қызмет көрсеткенде, мысалға, клиенттің жүгін бөлмеге жекізгенде - 3 минут, кірлерді жуу, тазарту - 24 сағат;

-қызметкерлердің сырт бейнесі;

-шет тілін білу.

Slide 7

Сұраныстың мезгілдік сипаты

Қонақ үй қызметінің нарығындағы ерекшелік - сұраныстың жыл мерзіміне (туристердің көбі жазда демалады), сондай-ақ аптаның жұмыс күндеріне байланыстылығы (іскерлік туристер қонақ үйде аптаның жұмыс күндері ғана болады) .

Slide 8

Қонақ үй қызметі мен саяхат мақсатының өзара тәуелділігі

Адам саяхатқа шығар кезде қандай мақсатпен демалуды анықтайды (көңіл көтеру, емделу, спортпен айналысу және т. б. ) . Содан кейін қандай қонақ үйіне тоқтауға шешеді. Бірақ практикада көбінесе олай бола бермейді. Адам ертеде ұнапқалған қонақ үйіне барып, сонын айналасында өзінің демалысын ұйымдастырады.


Ұқсас жұмыстар
Қонақ үй бизнесіндегі маркетинг: теориясы, ерекшеліктері және Қазақстандағы тәжірибе
Қонақ үй шаруашылығының қазіргі даму ерекшеліктері және Қазақстандағы проблемалар мен ұсыныстар
Қонақ үй-мейрамхана кешеніндегі техникалық эстетика мен дизайн
Қонақ үй бизнесінің табыстылығы және кіріс-шығын құрылымы
Қазақстанда қонақ үй және туристік бизнес ұйымдарында бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және қызмет көрсету сапасының ерекшеліктері
Қонақ үй кешенін басқаруда ақпараттық технологиялар мен автоматтандырылған жүйелер
Қазақстандағы қонақ үй шаруашылығы: дамуы, мәселелері және сапаны жетілдіру жолдары
Ibis қонақ үй желісінің маркетинг ортасын зерттеу: макро, микро және медиа факторлар
Қонақ үй Пекин: бөлме санаттары, конференциялық қызметтері мен мейрамхана ұсыныстары
Қонақжайлылық индустриясында қонақүй мен мейрамхана қызметтерінің мәдениеті мен ерекшеліктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz