АСТАНА МОТОРС ЖШС-нің маркетинг ортасын талдау


Slide 1

«АСТАНА МОТОРС» ЖШС-нің маркетинг ортасын талдау

Slide 2

Біздің бүгінгі тіршілігімізді автомобильсіз көзге елестету қиын. Біреулер үшін автомобиль - жай ғана көлік, басқалар үшін - табыс көзі, ал тағы біреулер үшін - бүкіл ғұмырының құмары. Алысты жақындата отырып, автомобильдер біздің өмірімізді еркінірек әрі жайлылақ етеді. Армандаған жерлерге жетуімізге мүмкіндік бере отырып, олар біздің бос уақытымызды қызықты өткізуімізге көмектеседі. Біз Қазақстанның нарығында дүние жүзіне әйгілі бес автомобиль брендін ұсынамыз. Олардың ешқайсысы да бір біріне ұқсамайды - сәнді BMW, танымал Toyota, тамсандырған Subaru, көпшіліктің қалтасына сай Hyundai және мың құбылған Nissan. Жаңа автомобиль сатып алуды туралы шешім қабылдағанда, біз түрлі мәселелерді назарға аламыз: бағасы мен сапасының арақатынасы, маркасының танымалдығы, техникалық сипаттамалары, сервистік қызмет көрсетілуі, несиеге алу мүмкіндігі, тіпті қызметкерлердің қарым-қатынасы да рөл атқарады. «АСТАНА МОТОРС» - автомобиль үлгілерінің ауқымды қатары, шегерімдер мен жеңілдік шаралары, ең озық жабдықта іске асырылатын кепілді қызмет көрсету және жөндеу, несие беру бағдарламаларының болуы, республикамыздың 16 ірі қаласында орналасқан көркем де кең автоорталықтар. Еліміздің ресми автомобиль нарығының үштен бірі, «Жыл таңдауы» фестиваль-конкурсындағы «Қазақстандағы № 1 автодилер» деген беделді марапаттар, «Жылдың ең үздік автодилері» атағы және «Қазақстан тұтынушыларының лигасы» берген «Мінсіз» деген халықтық сапа белгісімен марапатталған.

Slide 3

1993 жылы Toyota автомобильдерін тікелей жеткізу туралы алғашқы келісімшарттарға қол қойылды. Тұңғыш арнайы автосалон ашылды.

1994 жылы ВАЗ, ГАЗ, КамАЗ, УАЗ автомобильдерін қамтамасыз етуге арналған қосалқы бөлшектер басқармасы құрылды. Жапон автомобильдеріне техникалық қызмет көрсету мен жөндеу бойынша тұңғыш арнайы сервистік станция ашылды.

1995 жылы Қазақстандағы тұңғыш TASS (Toyota Authorized Service Station) ашылды. «Mobil Oil» компаниясымен дистрибьюторлық келісімге қол қойылды.

1996 жылы «Стандарт Ойл» ЖШС - Қазақстан Республикасындағы «Mobil» ресми дистрибьюторы құрылды. «3-ші таксомоторлық парк» ААҚ акцияларының бақылау пакеті сатып алынды. Ғимараттың реконструкциясы.

1997 жылы Астана қаласында «Астана Моторс» ҚМК филиалы тіркелді. Автосалонның ашылуы. Оған ҚР Президенті Н. Ә. Назарбаевтың келуі. «3-ші таксомоторлық парк» ААҚ-на іске пайдалану үшін Tofas Sahin таксилерінің алғашқы партиясын жеткізу. «Toyota Vehicleavan» Мәскеу - Алматы бірінші автосайысына қатысу. Компанияның қызметі басталғаннан бері 5 000 автомобиль сатылды.

1998 жылы «Целин-Лада» ААҚ-ның (Астана қаласы) акцияларының бақылау пакеті сатып алынды. «Toyota Vehicleavan» Алматы- Тбилиси екінші автосайысына қатысу. «3-ші таксомоторлық парк» ААҚ-на іске пайдалану үшін 100 Hyundai Sonata III таксиін жеткізу.

1999 жылы «3-ші таксомоторлық парк» ААҚ-на қала маршруттарында іске пайдалану үшін 20 Hyundai County автобусын және 70 Hyundai H-100 микроавтобусын жеткізу.

2000 жылы Астана қаласында жаңа автоорталықтың ашылуы.

2001 жылы «Fuji Heavy Industries» (Жапония) компаниясымен Қазақстанға Subaru маркалы автомобильдерін тікелей жеткізу туралы келісімге қол қойылды.

2002 жылы «Subaru Center Kazakhstan» автоорталығының ашылуы.

2003 жылы «Hyundai Center Kazakhstan» ЖШС - «Hyundai Motor Company» компаниясының ресми дистрибьюторы құрылды. Hyundai маркалы автомобильдерін тікелей жеткізу және сату басталды. Қала маршруттарында пайдалану үшін 50 Hyundai County автобусының жеткізілуі.

«Арт-Центр Алматы» галереясының ашылуы. «Toyota Center Almaty» автоорталығының аумағында outdoor place ашылуы. Қостанай қаласында автосалон ашылды.

Slide 4

2004 жылы Ақтау, Ақтөбе, Атырау, Қарағанды, Өскемен және Шымкент қалаларындағы филиалдардың ашылуы. «Fuji Heavy Industries» компаниясы мен «Subaru» бөлімшесының арасында эксклюзивті дистрибьюторлық келісімнің жасалуы.

«Hyundai Motor Company» және «Hyundai Center Kazakhstan» компанияларының арасында эксклюзивті дистрибьюторлық келісімнің жасалуы. Қазіргі заманғы «Hyundai Center Kazakhstan» автосалонының тұсаукесері. «Subaru Kazakhstan» төтенше айдау мектебінің ашылуы. «Астана Моторс» спорт командасының құрылуы. «Жыл таңдауы» фестиваль-конкурсында жеңіске жету. «Қазақстандағы № 1 автодилер» атағына ие болу.

Қазақстандағы автомобиль компаниясының клиенттерінің тұңғыш ресми ұйымы - «Астана Моторс» клубының тұсаукесері. 2 400 Toyota, Subaru және Hyundai автомобилі сатылды. Осылайша, республиканың автомобиль нарығындағы компанияның үлесі 30%-дан асты.

Кәсіпорынның маркетингтік қызметі маңызды бөлімдердің бірі болып табылады. Өйткені онда қарама-қайшылығы көп әлеуметтік-экономикалық объектіні, яғни нарықты алдын-ала болжау элементі бар. Жағдайлық талдаудың мазмұны мен формалары шаруашылық құрылымға, ішкі және сыртқы жағдайларға тәуелді болады және маңызды түрде ерекшеленеді. Нарықтың ішкі және сыртқы жағдайларын, тауарды, тұтынушыларды, бәсекелестерді және басқаларын зерттегеннен кейін өндіруші кәсіпорынның және оның тауарының нарықтағы орнын жақсарта алады, нарықта нық тұра алады, сонымен бірге тұтынушылармен байланысты жақсартып, белгіленген мақсаттарға қол жеткізе алады. Табысты ұлғайту, пайда алу, өткізу көлемін және сәйкесінше өндіріс көлемін ұлғайту. Нәтижесінде ол нарық жағдайында өмір сүруге және кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын дайындауға мүмкіндік береді.

Маркетинг қызметін функционалды сипатына таңдалып алынған тауар түрлері және нарық саны ең алдымен фабриканың өзіне тиімді болуы тиіс. Бұл ұйымдастыру түрінде тауарлар нарықтары бірқалыпты болады.

Slide 5

1 - сурет - «Астана Моторс» ЖШС-нің маркетинг бөлімінің құрылымы

Slide 6

Кәсіпорынның маркетинг бөлімінің құрылымына талдау жасасақ:

Маркетингті зерттеу бөлімінде - мұнда ең бастысы, ол әлеуетті тұтынушыларды анықтауы тиіс, олардың қажеттерін зерттеу,

нысаналы нарықты таңдап алу үшін тауарларға бүгінгі және болашақтағы сұранысты белгілеу, әсіресе нарыққа жаңа тауарларды дайындау, оны өңдеп шығаруда маңызды орын алады.

Баға бөлімінде - тұтынушының, тауардың, сату орнының ерекшелігіне қарай, түпкі бағаны белгілеп, оның деңгейін маркетингтік ортаның факторларына қарай анықтайды. Сонымен қатар тұтынушыларға баға арқылы жеңілдіктер жасайды.

Өткізу бөлімінде - өндірістің дамуына және тұтынушылардың қажеттіліктеріне байланысты, өткізу кезінде тұтынушының талғамы мен қалауына да көңіл бөледі. Сонымен қатар көзделген табысқа жету үшін қанша өткізу арналарын ұйымдастырады. Мысалы: көтерме сауда, бөлшек сауда, т. б.

Жарнама бөлімінде - өндірісті өткізу, тауарды сатып алушыларға қарай жылжыту, тауарды тартымды көрсету барысында жарнама тарату құралдырын пайдалану және оған көбірек көңіл бөлу. өнімдер туралы тұтынушыларға ақпараттар тарату үшін баспа, электронды ақпарат тарату құралдарын, сыртқы жарнама түрлерін қолданады.

Маркетингті бақылау бөлімінде - бұл бөлім арқылы өз мақсаттарына жету үшін маркетингтік іс-әрекеттердің барлығын бақылайды. Бұл бақылау үшін үш жағдай жүргізіледі: жылдық жоспардың орындалуы, пайда деңгейі және стратегиялық бақылаулар жүргізіледі. «Астана Моторс» ЖШС-нің қызмет көрсететін оның нарыққа ұсынған тауарларына, нарық жағдайына байланысты. Неғұрлым кәсіпорын жұмысы күрделі болса, соғұрлым құрамы да көп болып, тұтынушының қанағатын қанағаттандырады.

«Астана Моторс» компаниясының автокөліктері әлемдегі ең танымал брендтердің көліктерін осы Қазақстанда сатуда. Компания сататын автокөліктері жоғарғы категория қатарына жатқызуға болады. «автокөліктерді Мәскеумен салыстырғандағы сатылу бағасы» көрсетілген.

Slide 7

Автокөліктердің моделі

Алматы қаласындағы1 автокөліктің құны $

Мәскеу қаласындағы1 автокөліктің құны $

2008-2009 жж ауытқу

2008-2009 жж ауытқу %

MICRA K12b

Micra 1. 2 3dr Comfort MT

13 390

16579

3189

124

Micra 1. 4 3 dr Luxury AT

18 630

19908

1278

107

NOTE

Note 1. 4 5 dr Comfort MT

15 790

17883

2093

113

Note 1. 6 5 dr Comfort MT

18 080

20383

2303

113

ALMERA Classic LVC07

Almera Classic PE MT

14 590

16579

1989

114

Tiida C11 LVC08

Tiida 1, 6 Comfort MT

19 290

21429

2139

111

TEANA LVC07

Teana 2. 3i AT Luxury

34 100

34938

838

102

Teana 3. 5i CVT Premium

44 990

46188

1198

103

Qashqai LVC07

1, 6l 2 WD 5 MT XE AA

21 900

25383

3483

116

2, 0l 2WD 6 MT XE AA

24 400

32317

7917

132

X-Trail 2. 0 Wagon Columbia MT

30 190

37133

6943

123

X-Trail 2. 5 Wagon Columbia Pack MT

37 170

41946

4776

113

NEW PATHFINDER R51C LVC07

Pathfinder 4. 0 G Wagon LE 5A/T FAE-G

58 550

65583

7033

112

Murano 3. 5 V6 Wagon CVT Z50C

57 490

64413

6923

112

PATROL

Patrol 4. 8 Wagon LE AT

65 690

73375

7685

112

Ескертпе: Кәсіпорын мәліметтері бойынша есептелген

1 - кесте - Алматы және Мәскеу қалалары автоорталықтарындағы Ниссан автокөлігін сатылу бағалары және түрлерге бөлінуін салыстыру

Slide 8

Осы кестеде көріп отырғанымыздай екі қаланын автокөліктерін маркетингтік зерттеу бойынша салыстыруда. Қазақстанның нарығында автокөлік біршама арзан екенін көруге болады. 2 - кесте - Алматы және Мәскеу қалалары автоорталықтарындағы Хюндай автокөлігін сатылу бағалары және түрлерге бөлінуін салыстыру

Автокөліктердің моделі

Алматы қаласындағы1 автокөліктің құны $

Мәскеу қаласындағы1 автокөліктің құны $

2008-2009 жж ауытқу

2008-2009 жж ауытқу %

Getz 1, 4 MT GL

13 100

13913

813

106

Getz 1, 6 MT GLS

15 500

17413

1913

112

NF 2, 4 MT

24 500

36871

12371

150

TG 3, 3 AT

36 000

51454

15454

141

Coupe 2, 7 MT GLS

25 000

40329

15329

161

Elantra 2, 0 MT GLS

20 100

28538

8438

142

Elantra 1, 6 MT GLS

17 000

20413

3413

120

Matrix 1, 6 MT GLS

17 500

18329

829

105

Matrix 1, 8 AT GLS

19 000

20954

1954

110

Santa Fe 2, 7 MT GLS

31 800

43746

11946

138

Tucson 2, 0 AT

24 900

26913

2013

108

Tucson 2, 7 AT

27 900

36288

8388

130

H-1 12 мест

28 000

42038

14038

150

Ескертпе: Кәсіпорын мәліметтері бойынша есептелген

Slide 9

Автокөліктердің моделі

Алматы қаласындағы1 автокөліктің құны $

Мәскеу қаласындағы1 автокөліктің құны $

2008-2009 жж ауытқу

2008-2009 жж ауытқу %

Legacy 2. 0R 4D 4WD 4AT

30800

35738

4938

116

Legacy 3. 0R 4D 4WD 5AT

42500

57208

14708

135

Outback 2. 5i 4WD 4AT

37100

43063

5963

116

Impreza 1. 5 5D 4WD 4AT

25500

25375

-125

0, 99

Impreza 2. 0R 5D 4AT

28700

32058

3358

112

Impreza 2. 5WRX 5D 5MT

37000

61804

24804

167

Forester 2. 0 X 4AT

36000

38483

2483

107

Forester 2. 5XT 4AT

37100

44071

6971

119

Tribeca 3. 6 5AT-S 5 seater

56500

71333

14833

126

Tribeca 3. 6 5AT-S 7 seater

55100

73658

18558

134

Ескертпе: Кәсіпорын мәліметтері бойынша есептелген

3 - кесте - Алматы және Мәскеу қалалары автоорталықтарындағы Субару автокөлігін сатылу бағалары және түрлерге бөлінуін салыстыру

Slide 10

Ал мына кестеде автокөліктің ең арзан маркаларын көрсетілген. Хюндай Getz 1, 4 MT GL Алматы қаласында 13 100 АҚШ доллар болса, ал Мәскеу қаласында 13913 АҚШ доллары тұрады. Субару Legacy 2. 0R 4D 4WD 4AT автокөлігі Алматы қаласында 30800 АҚШ доллары тұрса, ал Мәскеу қаласындағы күрт қымбат тұрады Хюндай автокөлігіне қарағанда 4962 АҚШ доллары қымбаттырақ тұрады.

Осы кестеде көрсетілгендей тек БМВ автокөліктерінің екеуі ғана басқалар сияқты Алматы авто орталықтардағы бағаларынан жоғары, тек бір моделі ғана біздің Қазақстан нарығында қымбаттырақ болып отыр.

Автокөлік нарығында шетел автокөліктері Мәскеу қаласынан әлдеқайда арзан және тұтынушыларға тиімді болып келеді. Өйткені қызмет көрсететін кәсіпорындарға мемлекет тарапынан басқа мемлекеттерге қарағанда көмек көрсетіледі. Енді осы жылы Қазақстан, Ресей, Белоруссия мемлекеттері бір кедеңдік одаққа бірігуінің себебінен, Қазақстанда автокөлік нарығында күрт өзгерістер болуы мүмкін.

Slide 11 Slide 12

Автокөлік нарығында шетел автокөліктері Мәскеу қаласынан әлдеқайда арзан және тұтынушыларға тиімді болып келеді. Өйткені қызмет көрсететін кәсіпорындарға мемлекет тарапынан басқа мемлекеттерге қарағанда көмек көрсетіледі. Енді осы жылы Қазақстан, Ресей, Белоруссия мемлекеттері бір кедеңдік одаққа бірігуінің себебінен, Қазақстанда автокөлік нарығында күрт өзгерістер болуы мүмкін.

Қазақстанның автокөлік нарығының 2008 жылдан 37% -дан 2009 жылға қарағанда 52% -н «Астана Моторс» ЖШС-гі қызмет көрсеткенін алып отыр. Ал аса маңызды бәсәкелестері отандық автокөлік өндіруші зауыт «Азия Авто», және қызмет көрсетуде «Меркур Авто» орын алады.

«Астана Моторс» ЖШС-нің маркетингтік талдамаларына тоқталып өтпес бұрын, ішкі және сыртқы орталарын зерттеуіміз қажет.

Slide 13

Toyota бренді Қазақстандағы ресми диллерлер арасындағы лидері болып табылады. Екінші орынды Қазақстан автокөлік нарығында Mitsubishi бренді иеленіп отыр, ал үшінші орында 12% бен UZ-Daewoo маркасы, ал Nissan маркасы содан кейін тұр. Hyundai брендімен Skoda автокөлік маркалары қарапайым халыққа қолжетімді болып келген соң олар рейтингте ортасында болып тұр. Wolkswagen автокөлік маркалары және Chevrole Dat автокөлігі сапасы және бағасы жағынан тұрақты болған соң ол рейтинге автокөлік нарығының 5-6 % иеленіп жатыр. Ал неміс көліктеріне келсек Subaru, BMW, Mersedes, Audi сапасы жағынан автокөліктер нарығында ешкімге жол бермейді, бірақ өнімнің өткізу жағынан қарапайым халыққа қол жетімсіз болғандықтан артқы қатарларда орын алады. Peugeot, Ford, Scan Yong, Kia, Land Rover, Renault автокөлік маркаларына сұранысқа ие болмағаннан кейін олар ең соңғы орындарды иеленіп отыр.


Ұқсас жұмыстар
Ескендіров Мұқаш Зұлқарнайұлы
ТУРИСТІК ФИРМАНЫҢ БИЗНЕС ЖОСПАРЫ
Бизнес-жоспар. Ауыл және орман шаруашылықтары үшін машиналар мен жабдықтарды жөндеу және техникалық қызмет көрсету қызметтерін ұсыну
Қызмет көрсетудегі маркетингті жетілдіру
ЖШС Нәтиже сүт фабрикасы
Nuka-Travel туристік компаниясының маркетингтік ортасы
МЕНЕДЖМЕНТ ТҮСІНІГІ. МЕНЕДЖМЕНТ ЭВОЛЮЦИЯСЫ
МАРКЕТИНГТІҢ ҚОРШАҒАН ОРТАСЫ
Toyota Motor Corporation Toyota Jidosha Kabushiki-gaisha
Кәсіпорынның маркетингтік қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz